XSLF בכותרות...

אבי ע

New member
XSLF בכותרות... ../images/Emo39.gif

במהלך החג ראיתי את XSLF מיודעתנו מהפורום בכתבה גדולה ב"הארץ" בעניני לינוקס, עם תמונה קבוצתית... XSLF, יש לך קישור לכתבה במהדורה האלקטרונית? (איכשהו לא מצאתי)
 

xslf

New member
הוא גם מופיע בוואלה וב-the marker

נפלאות הסינדיקציה...
 

xslf

New member
ממש לא

אגב, שמתם לב איך היא שיבשה את תיאור התפקיד שהיה לי במיקרוסופט? לא הייתי בתמיכה, הייתי ב-qa. מסתבר שהיא כנראה לא מבינה את ההבדל בין השניים...
 

erandd

New member
דווקא זה מעורר לי מחשבה

איפה QA נגמר ותמיכה מתחילה
 

xslf

New member
תמיכה מתחילה כשה-qa נגמר

במיוחד אם נשארו עדיין באגים...
ותשובה רצינית: תמיכה- מבוססת על עבודה צמודה עם המשתמש. qa- מבוססת על עבודה צמודה עם התוכנה עצמה ועם המפתחים, לפני שזה מגיע לידיים של המשתמש. אם כי לדעתי, הרבה מהפניות של המשתמשים נובעות מבאגים במערכת- במיוחד באגים של שמישות או עיצוב ממשק. כך שאני חושבת שפניות לתמיכה עשויות להיות מקור מידע חשוב לאנשי ה-qa, במיוחד השאלות/הבעיות הנפוצות שבגללן משתמשים פונים לתמיכה. אם הרבה מהמשתמשים מתקשים בפעולה X, אני הייתי אומרת שיש שם באג שצריך לתקן. דיסקליימר: העבודה שלי היא בעיקר על תוכנות שולחניות, כך שהתשובה שלי ניתנת מהזווית הזו. יכול להיות שבסוגי תוכנות אחרים, התשובה תהיה שונה.
 

erandd

New member
ומניסיוני לגבי תמיכה

אצלנו יש איש תמיכה אשר אני נעזר בו רבות בכל הקשור בשדרוג פרוייקטים קיימים. הוא מסייע לי בהגדרת החשיבות, נקודות רגישות אצל הלקוח, קבצים שמגיעים מהלקוח. ובכלל מסנן לי 90% מהרעש שמגיע מהלקוח. איש תמיכה טוב מכיר את ההיסטוריה של הלקוח ויכול ליישר אותך לגבי בעיות ישנות שהיו, מידע רקע על הצרכן הסופי ועוד. זה רק כמובן מה הוא נותן לנו, אני חושב שיש עוד הרבה לכתוב על מה אנו מספקים לתמיכה
 
למעלה