Ynet והרכבת - הסיפור שאינו נגמר.

מצב
הנושא נעול.

x u m

New member
לגבי תאונה ברבדים היה פעם וויכוח

Ynet והרכבת - הסיפור שאינו נגמר.
והפעם תחקיר על מחדלי בטיחות ברכבת . שבי , התנצלותי על כך שאני גונב לך את הפרנסה
לגבי תאונה ברבדים היה פעם וויכוח
בפורום: האם אדנים שהיו בצידי מסילה השפיעו על התאונה? אני טענתי שהם הפריעו ומי שהניח אותם שם הוא פושע. והנה דוח של רכבת ישראל קובע בסעיף 3.2.11 שאדנים הונחו שם בניגוד לצו בטיחות והייתה כוונה להזיז אותם ביום למחרת תאונה. ובמסקנות סעיף 4.10 נקבע שאדנים לא גרמו לתאונה (נכון הם לא הפריעו לשדה ראיה בכיוון זה), אבל הם כן החמירו את תוצאת תאונה מאחר (סעיף 3.1.4)
 

בועז ל

New member
XUM , למה להעיר דובים ?../images/Emo8.gif../images/Emo6.gif

לגבי תאונה ברבדים היה פעם וויכוח
בפורום: האם אדנים שהיו בצידי מסילה השפיעו על התאונה? אני טענתי שהם הפריעו ומי שהניח אותם שם הוא פושע. והנה דוח של רכבת ישראל קובע בסעיף 3.2.11 שאדנים הונחו שם בניגוד לצו בטיחות והייתה כוונה להזיז אותם ביום למחרת תאונה. ובמסקנות סעיף 4.10 נקבע שאדנים לא גרמו לתאונה (נכון הם לא הפריעו לשדה ראיה בכיוון זה), אבל הם כן החמירו את תוצאת תאונה מאחר (סעיף 3.1.4)
XUM , למה להעיר דובים ?
 

x u m

New member
דובים כנראה נדדו הרחק מכאן....

XUM , למה להעיר דובים ?
דובים כנראה נדדו הרחק מכאן....
אם כבר היה וויכוח בוא נראה מה תוצאה סופית שלו. הרי מישהו כאן היה מוכן להתערב אפילו על כסף. בכל מקרה אני גם בטוח מה תהיה תשובה לטענות שלי "הדוח הזה הוא בלה בלה בלה ....הם לא יודעים כלום.....צריך להביא מומחים מחו"ל....." וכו'
 

IgKh

New member
עוד באותו אתר: צביקה בורג מכה שנית

Ynet והרכבת - הסיפור שאינו נגמר.
והפעם תחקיר על מחדלי בטיחות ברכבת . שבי , התנצלותי על כך שאני גונב לך את הפרנסה
עוד באותו אתר: צביקה בורג מכה שנית
או בעצם שלישית, או עשירית, או כמה מאמרים הוא כבר פרסם בגנות הרכבת... והפעם, רכבת ישראל: אויב המדינה מספר אחת.
 

raminec

New member
../images/Emo45.gif קבלו../images/Emo70.gif

עוד באותו אתר: צביקה בורג מכה שנית
או בעצם שלישית, או עשירית, או כמה מאמרים הוא כבר פרסם בגנות הרכבת... והפעם, רכבת ישראל: אויב המדינה מספר אחת.
קבלו

"כמו כל פוליטיקאי משופשף, גם מופז הצהיר ראשית שאת המסילה המהירה לירושלים יבנה בהקדם. אתם שואלים למה? כי מי לדעתכם יגזור את הסרט הססגוני, יפתח את הדרך לקטר הראשון שיצא מתל אביב לעיר הבירה?" מישהו פה פיספס כמה שנים יקח להקים את הרכבת לירושלים ומה תוחלת הקדנציה של שר תחבורה בישראל... לומר שמופז יהיה שר התחבורה כשיפתח הקו לירושלים זה בערך כמו לקבוע שאני אזכה בלוטו בלי שאני אמלא טופס.
 

raminec

New member
קבלו II

עוד באותו אתר: צביקה בורג מכה שנית
או בעצם שלישית, או עשירית, או כמה מאמרים הוא כבר פרסם בגנות הרכבת... והפעם, רכבת ישראל: אויב המדינה מספר אחת.
קבלו II
"לפני כשבוע ננטשה מכונית על מפגש הכביש והמסילה באזור רמלה, ונפגעה על-ידי רכבת נוסעת. תארו לכם מה היה קורה, אילו במכונית היו כמה מאות ק"ג של חומרי נפץ. האסון הרי היה עצום!" אני אכן מעריך את רצונו של הכתב לעזור למחבלים ברעיונות יצירתיים איך להרוג ישראלים, אבל בכל זאת יש דרכים הרבה יותר אפקטיביות. מה עם לפוצץ את הגשר (הרי יש לנו כמה מאות קילוגרמים של חומרי נפץ, לא?) שעליו תעבור המסילה לאחר שיבנו הפרדה מפלסית??? רכבת שנוסעת 130~קמ"ש לתוך גשר מרוסק תגרום להרבה הרבה יותר נזק. אז אולי דווקא יותר הגיוני להשאיר את המצב כמו שהוא?
 

raminec

New member
קבלו III

עוד באותו אתר: צביקה בורג מכה שנית
או בעצם שלישית, או עשירית, או כמה מאמרים הוא כבר פרסם בגנות הרכבת... והפעם, רכבת ישראל: אויב המדינה מספר אחת.
קבלו III
"לעבוד יום ולילה, סביב השעון, הכל במטרה למנוע את התאונה הבאה. גם אם לצורך העניין צריך להפסיק כל עבודת פיתוח אחרת שמבצעת הרכבת." איך אומר ליברמן בארץ נהדרת? "יש לי פתרון"! במקום להפסיק את עבודות הפיתוח של הרכבת עד להפרדה מפלסית ראויה, בואו נפסיק את עבודות הפיתוח של מע"צ עד לסיום ההפרדה המסילתית. הרי כמו שאפשר לבנות גשר רכבת מעל כביש, אפשר גם לבנות גשר כביש מעל הרכבת. אני חושב שצריך להפנות את כל משאבי מע"צ לטובת הנושא.
 

mucool2

New member
שניכם צודקים! ../images/Emo6.gif

קבלו III
"לעבוד יום ולילה, סביב השעון, הכל במטרה למנוע את התאונה הבאה. גם אם לצורך העניין צריך להפסיק כל עבודת פיתוח אחרת שמבצעת הרכבת." איך אומר ליברמן בארץ נהדרת? "יש לי פתרון"! במקום להפסיק את עבודות הפיתוח של הרכבת עד להפרדה מפלסית ראויה, בואו נפסיק את עבודות הפיתוח של מע"צ עד לסיום ההפרדה המסילתית. הרי כמו שאפשר לבנות גשר רכבת מעל כביש, אפשר גם לבנות גשר כביש מעל הרכבת. אני חושב שצריך להפנות את כל משאבי מע"צ לטובת הנושא.
שניכם צודקים!
 

mucool2

New member
אני רואה שהפסקת האש נגמרה...

עוד באותו אתר: צביקה בורג מכה שנית
או בעצם שלישית, או עשירית, או כמה מאמרים הוא כבר פרסם בגנות הרכבת... והפעם, רכבת ישראל: אויב המדינה מספר אחת.
אני רואה שהפסקת האש נגמרה...
שימו לב ללוגו ההיסטרי. זבל נשאר זבל ו-ynet נשאר ynet.
 

קובי לו

New member
ואם נהיה רציניים ולא מתלהמים

אני רואה שהפסקת האש נגמרה...
שימו לב ללוגו ההיסטרי. זבל נשאר זבל ו-ynet נשאר ynet.
ואם נהיה רציניים ולא מתלהמים
אז מה באמת עומד מאחורי כל הקמפיין הזה? רצון בסנסציות ובצהוביזם (מלשון צהוב)? איגוד יבואני רכב שעומד מאחורי זה? ברצינות אני שואל. זה ברור שזה נראה כמו קמפיין ynet/ידיעות_אחרונות כנגד רכבת ישראל. בחלק לא קטן, אולי לא רוב אך חלק לא קטן מהטענות של ידיעות הם הגיוניות או לפחות לא דמגוגיות או שקריות. אבל הכל ביחד, המוסיקה שעולה מזה, בין השורות וכן חלק ממה שכתוב בשורות עצמן (חלק מטענותיהם) הן גם דמגוגיות, גם שקריות או למצער לא נכונות.
 
גם לבורג הגבתי

ואם נהיה רציניים ולא מתלהמים
אז מה באמת עומד מאחורי כל הקמפיין הזה? רצון בסנסציות ובצהוביזם (מלשון צהוב)? איגוד יבואני רכב שעומד מאחורי זה? ברצינות אני שואל. זה ברור שזה נראה כמו קמפיין ynet/ידיעות_אחרונות כנגד רכבת ישראל. בחלק לא קטן, אולי לא רוב אך חלק לא קטן מהטענות של ידיעות הם הגיוניות או לפחות לא דמגוגיות או שקריות. אבל הכל ביחד, המוסיקה שעולה מזה, בין השורות וכן חלק ממה שכתוב בשורות עצמן (חלק מטענותיהם) הן גם דמגוגיות, גם שקריות או למצער לא נכונות.
גם לבורג הגבתי
תגובה 67
 

fireman

New member
ככה זה שמשעמם ואין על מה לכתוב

עוד באותו אתר: צביקה בורג מכה שנית
או בעצם שלישית, או עשירית, או כמה מאמרים הוא כבר פרסם בגנות הרכבת... והפעם, רכבת ישראל: אויב המדינה מספר אחת.
ככה זה שמשעמם ואין על מה לכתוב
משום מה אני כבר מזמן הפסקתי להתרגש מהכתבות של צביקה בנושא רכבת ישראל... הוא כנראה אוהב שהגולשים מטפחים לו את האגו בכל פעם שהוא מקבל עשרות תגובות של קוראים שנוסעים ברכבת פעם בשנה ומחשיבים את עצמם ליוממים. מעניין אותי לדעת מתי צביקה נסע בפעם האחרונה ברכבת....אני בטוח שאפילו פחות ממני.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה