מפת הקו האדום של הרכבת הקלה בת"א: כל מה שאתם צריכים לדעת

כשלוגי

Active member

הקו האדום של הרכבת הקלה ייפתח ב-18 באוגוסט וזה הזמן לראות איפה בדיוק הוא נוסע. מה תוכלו למצוא לאורך תחנות הרכבת הקלה. המפה המלאה והמפורטת​

 

Ccyclist

Well-known member

הקו האדום של הרכבת הקלה ייפתח ב-18 באוגוסט וזה הזמן לראות איפה בדיוק הוא נוסע. מה תוכלו למצוא לאורך תחנות הרכבת הקלה. המפה המלאה והמפורטת​


מה משמעות הציטוט הבא בכתבה:

"את הכרטיס ניתן יהיה לתקף רק בתחנות התת-קרקעיות, ואילו בתחנות העיליות יידרשו הנוסעים לרכוש כרטיס וירטואלי באמצעות האפליקציה."

האם זו טעות או שבאמת, נוסע עם רב קו לא יכול לתקף אותו בתחנות הקרקעיות וצריך להסתבך עם איזושהי אפליקציית תיקוף (איזו?)
 

DAVIDADATO

Well-known member
מה משמעות הציטוט הבא בכתבה:

"את הכרטיס ניתן יהיה לתקף רק בתחנות התת-קרקעיות, ואילו בתחנות העיליות יידרשו הנוסעים לרכוש כרטיס וירטואלי באמצעות האפליקציה."

האם זו טעות או שבאמת, נוסע עם רב קו לא יכול לתקף אותו בתחנות הקרקעיות וצריך להסתבך עם איזושהי אפליקציית תיקוף (איזו?)
ובתחנות הראשונות בבת ים עד יוספטל נסיעה תעלה 12 ש"ח לתחנות פ"ת ומתחנת בנימין רק לתחנת פינסקר ותחנה מרכזית פ"ת ייעלו גם 12 ש"ח, כלומר אם אתה רוצה להגיע לקניון הגדול בזול תצטרך לעלות מתחנת בנימין
ובנוסף אם צריכים שירותים בתחנות התת קרקעיות אז אין כרגע
 

Ccyclist

Well-known member
ובתחנות הראשונות בבת ים עד יוספטל נסיעה תעלה 12 ש"ח לתחנות פ"ת ומתחנת בנימין רק לתחנת פינסקר ותחנה מרכזית פ"ת ייעלו גם 12 ש"ח, כלומר אם אתה רוצה להגיע לקניון הגדול בזול תצטרך לעלות מתחנת בנימין
ובנוסף אם צריכים שירותים בתחנות התת קרקעיות אז אין כרגע

זו לא השאלה.

כתוב שאין איך לתקף כרטיסי רב קו בתחנות שעל פני הקרקע (כל בת ים, יפו ופתח תקווה).

כפתרון כתוב ש"בתחנות העיליות יידרשו הנוסעים לרכוש כרטיס וירטואלי באמצעות האפליקציה."

לא ברור לי מה האפליקציה שאיתה אמורים הנוסעים לתקף את הרב קו.

סריקת כרטיס באפליקציית הרב קו לא מובילה לאופציית תיקוף, ואין כזו בתפריט הראשי.
 

קבצים מצורפים

  • Screenshot_20230811-045505_Rav-Kav Online.jpg
    Screenshot_20230811-045505_Rav-Kav Online.jpg
    KB 405.6 · צפיות: 4

DAVIDADATO

Well-known member
זו לא השאלה.

כתוב שאין איך לתקף כרטיסי רב קו בתחנות שעל פני הקרקע (כל בת ים, יפו ופתח תקווה).

כפתרון כתוב ש"בתחנות העיליות יידרשו הנוסעים לרכוש כרטיס וירטואלי באמצעות האפליקציה."

לא ברור לי מה האפליקציה שאיתה אמורים הנוסעים לתקף את הרב קו.

סריקת כרטיס באפליקציית הרב קו לא מובילה לאופציית תיקוף, ואין כזו בתפריט הראשי.
כן רשמתי המשך על האבסורד המתמשך בנוסף לאפליקציה
 

Shayjack

Member
זו לא השאלה.

כתוב שאין איך לתקף כרטיסי רב קו בתחנות שעל פני הקרקע (כל בת ים, יפו ופתח תקווה).

כפתרון כתוב ש"בתחנות העיליות יידרשו הנוסעים לרכוש כרטיס וירטואלי באמצעות האפליקציה."

לא ברור לי מה האפליקציה שאיתה אמורים הנוסעים לתקף את הרב קו.

סריקת כרטיס באפליקציית הרב קו לא מובילה לאופציית תיקוף, ואין כזו בתפריט הראשי.
על פי גלובס:
"בתחנות העיליות שבקו בפתח תקווה ובבת ים מוצבים מכשירים בהם ניתן לתקף את הרב קו, אבל בתוך הרכבת יהיה ניתן לשלם רק באמצעות אפליקציות תשלום. מכונות התיקוף יוצבו גם בתחנות התת־קרקעיות בין פתח תקווה ליפו, לאורך ציר ז'בוטינסקי בבני ברק וברמת גן, וכן לאורך התוואי בתל אביב. בכניסה לתחנות אלו גם תהיה אבטחה, ולפי ההבטחות תהיה בהן גם קליטה סלולרית."
 

Ccyclist

Well-known member
על פי גלובס:
"בתחנות העיליות שבקו בפתח תקווה ובבת ים מוצבים מכשירים בהם ניתן לתקף את הרב קו, אבל בתוך הרכבת יהיה ניתן לשלם רק באמצעות אפליקציות תשלום. מכונות התיקוף יוצבו גם בתחנות התת־קרקעיות בין פתח תקווה ליפו, לאורך ציר ז'בוטינסקי בבני ברק וברמת גן, וכן לאורך התוואי בתל אביב. בכניסה לתחנות אלו גם תהיה אבטחה, ולפי ההבטחות תהיה בהן גם קליטה סלולרית."

תודה.

הסבר הרבה יותר הגיוני. כנראה שרוצים שהציבור יתייחס לתחנות העיליות כאילו הן מתחם שנכנסים אליו. לדעתי קצת בעייתי שמאמצים שיטה שונה מזו של הרק"ל הירושלמית כי זה יוצר מצב מבלבל של שיטות שונות באותה המדינה, מה שיבלבל תיירי חוץ ופנים כאחד.
 

luisluis

Active member
ובתחנות הראשונות בבת ים עד יוספטל נסיעה תעלה 12 ש"ח לתחנות פ"ת ומתחנת בנימין רק לתחנת פינסקר ותחנה מרכזית פ"ת ייעלו גם 12 ש"ח, כלומר אם אתה רוצה להגיע לקניון הגדול בזול תצטרך לעלות מתחנת בנימין
ובנוסף אם צריכים שירותים בתחנות התת קרקעיות אז אין כרגע

מחיר הנסיעה הזול הוא לפי תחנת עלייה?
הייתי בטוח שמה שיעשו זה להגדיר את הזכאות למחיר זול לפי פרופיל ברב קו בהתבסס על כתובת מגורים.
כלומר, תושב בני ברק שנוסע מתל אביב לבני ברק לא זכאי להנחה כי הוא עלה בתל אביב?
 

DAVIDADATO

Well-known member
מחיר הנסיעה הזול הוא לפי תחנת עלייה?
הייתי בטוח שמה שיעשו זה להגדיר את הזכאות למחיר זול לפי פרופיל ברב קו בהתבסס על כתובת מגורים.
כלומר, תושב בני ברק שנוסע מתל אביב לבני ברק לא זכאי להנחה כי הוא עלה בתל אביב?
1691825201408.png
 

Ccyclist

Well-known member

זה לפי שיטת הקילומטרים הבעייתית.

בשיטת האזורים הקודמת כל הרצף העירוני של מרכז גוש דן היה באזור 1.

זה ההבדל בין שיטה שחושבת שתחבורה ציבורית זה מונית שמשלמים לפי מונה ומרחק / זמן מדוייקים , ושיטה שבה מציבים את גבולות אזורי התשלום לפי הגיון גאוגרפי ואפשר לערוך אותם.
 

קבצים מצורפים

  • telAviv.jpg
    telAviv.jpg
    KB 88.6 · צפיות: 2
יש גם פה, בלי פרסומות
 
למעלה