משהו על יחסי מין ורגשות

ניר4819

New member
גם אני לא מעודד כעיקרון מין ללא אהבה

אלא רק, ואך ורק, לצורך הספציפי של אובדן הבתולים וצבירת ניסיון ראשוני.
 

ניר4819

New member
משהו על יחסי מין ורגשות

מכמה מהשרשורים כאן, עולה שאנשים מבלבלים בין יחסי מין ואהבה. זו טעות לדעתי. רצוי, כמובן, שהמעשה לא יתבצע בלי רגשות ובלי אהבה. אין ספק. אבל במהות יחסי המין הם אקט פיזי גרידא, לא פחות ולא יותר. ואני חושב, שצריך להכניס אותם לפרופורציות הנכונות. וחשוב להגיד, שהייתי בדעה של כמה מאנשים שאני שומע פה. חיכיתי לנסיכה שלי, שמרתי על עצמי בשבילה. זו טעות, לפחות לטעמי. בשביל צבירת ניסיון ולימוד לא צריך רגשות. צריך רק גוף, או יותר נכון שניים.

אז הייתי רוצה לשמוע מה דעתכם בנושא הזה. בלי קשר לעניין הזנות שהועלה קודם - האם אתם מסכימים איתי, או שאתם לא מסוגלים לקיים יחסי מין בלי רגשות?
 

Reyn

New member
ידוע לכל שאפשר לקיים יחסי מין בלי רגשות

השאלה היא האם אדם מעוניין בסוג כזה של מין.
אם מתייחסים לסקס במובנו הבסיסי ביותר, איבר מין גברי נכנס לאיבר מין נשי, אז באמת לא משנה אם האיברים האלה שייכים לבני זוג אוהבים או לזרים מוחלטים (סטוץ, מפגש עם זונה או מה שלא יהיה).
אבל העניין העיקרי בסקס (בעיני, ואני מאמין שרוב האנשים מסכימים איתי) זה לא אקט החדירה אלא כל מה שסביבו. המגע האינטימי, הנשיקות, המשחק המקדים. את כל הדברים האלה אפשר לעשות עם כל אדם זר, מבחינה טכנית - אבל אתה הרי מסכים איתי שנשיקה עם בת זוג אהובה זה לא כמו נשיקה עם זונה, וליטוף של הגוף של בת זוג אהובה זה לא כמו ליטוף של גוף זר לגמרי, נכון? זה לא אותו סוג של חוויה.

יש אנשים שמסתפקים (לפחות בתקופה מסויימת בחיים) בחוויה הבסיסית, היצרית והטכנית, שהדרך הטובה ביותר לתאר אותה היא "זיון". ויש אנשים שמחפשים את החוויה הרגשית שנלווית לאקט המיני, ומשמעותית לא פחות מהצד הטכני, ולזה אפשר לקרוא "לעשות אהבה".
 

ניר4819

New member
מצד אחד, אני מסכים איתך

וגם אמרתי שאין ספק שרגשות הוא דבר רצוי וראוי ביחסי מין. אבל אני אחדד את הנקודה שלי דרך שאלה - אם היית צריך לבחור בין מין נטול רגשות לבין העדר מין בכלל (כשאני חושב כאן בעיקר - אם לא רק - על הבתולים, שטרם התנסו במעשה) תוך שמירה על הבתולים, מה היית מעדיף?
 

Reyn

New member
בינתיים אני בוחר בהיעדר מין.

אני לא אומר בהכרח שזו הבחירה הנכונה, לא באופן גלובאלי ולא עבורי אישית. אבל בינתיים, הצורך שלי בסקס לא מספיק דוחק כדי לבחור באפשרות השנייה. פשוט: הסיבה שאני מעוניין בסקס היא החוויה סביבו, לא הפורקן הפיזי. אתה יודע, כדי לפרוק יצר מיני יש פיתרון הרבה, הרבה יותר פשוט ונגיש מסטוץ.
 
הסולם בין חמשת השלבים למיניות האדם


מיניות האדם היא מנעד. לפניי זמן רב כתבתי "סולם" למנעד הזה ואני מכניס מצרף אותו הנה. אשמח לשמוע את התייחסותכם והא(ע)רותיכם לגביו.

שלב ראשון: "לזיין את": מי שחשוב זה אני, האישה שאיתי היא כלי
לסיפוק צרכי ולא מעניינת אותי בכלל. דוגמא קלאסית, זונת רחוב וכו´.

שלב שני: "להזדיין עם": שוב מי שחשוב זה אני אך יש התייחסות כלשהיא גם לאישה שאיתי, אין שום רגש, לא נהנתה, זבש"ה. דוגמא קלאסית, סטוץ חד פעמי עם מישהי מהפאב.

שלב שלישי: "לשכב": השלב הראשון שהדדיות ורגש מופיעים בו. האישה שאיתי חשובה לי ואני גם מוכן להשקיע עבור הנאתה. עדיין המיניות מרוכזת בעיקר באזורים האסטרטגיים, הלפני האקט והאחרי הסקס מוגבל.

שלב רביעי: "להתעלס": זה השלב הגבוה ביותר שהרוב המוחלט של האוכלוסיה מגיע אליו. שלב עם הרבה אהבה ונתינה, המיניות כבר מכילה את כל הגוף ולא רק את האזורים האסטרטגיים, בת הזוג חשובה לי מאוד ולא פחות ממני. יש הרבה התייחסות לפני האקט וגם אחרי הסקס יש הרבה ביחד ואהבה.

השלב החמישי: לעשות אהבה": השלב הגבוה ביותר והאולטרא נדיר. חיבור מושלם של גוף ונפש, מיניות כוללנית בה כל הגוף הוא מאין איבר מין אחד גדול, כפי שיהודית רביץ מתארת בשירה הנפלא "סליחות": "ולמדתי שם לכל ריס וציפורן ולכל שערה בבשר החשוף...". המצב בו אני ובת זוגי מתחברים למשהו שהוא יותר מהסך של שנינו יחד, ומתמזגים לאחד כפי שכתוב בספר בראשית "ודבק באשתו והיו לבשר אחד". הלפני והאחרי של הסקס הוא חלק אינטגרלי מהאהבה. זה השלב היחידי שעל מנת שיתקיים הכרחי ששני בני הזוג יהיו שניהם באותה רמה רוחנית גבוה האחד כלפי השני.

שלומלום
 

טום גיא

New member
קפיצת מדרגה

יש עוד דרך לעבור משלב רביעי לחמישי, והיא כוללת שימוש בחומרים פסיכואקטיביים.
(מבלי להיכנס לדיון הפילוסופי האם שימוש בהם יוצר "חוויה רוחנית אותנטית", אלא רק מבחינת התחושה)
 

טום גיא

New member
המציאות זה בשביל מי שלא יכול להתמודד עם הסמים

אני חושב שעם שימוש מבוקר ואחראי אפשר לצמצם משמעותית את הנזק הפוטנציאלי, ובכלל זה לא אחד על חשבון השני.

חבל לוותר על חוויות חיוביות בגלל פחד, זה דומה לויתור על סקס בגלל פחד ממחלות. צריכים להיות זהירים, זה הכל.
מה שכן, זה באמת לא מתאים לכל אחד, ואני גם מסכים ששימוש קבוע בחומרים מסוימים יכול בהחלט לגרום לנזק רב.
 
סמים משמשים את מי שלא מתמודד עם המציאות

בד"כ המצב הו הפוך ממה שכתבת.
סמים משמשים דרך "לברוח" מהמציאות
 

טום גיא

New member
כן, זו היתה פראפראזה על המשפט שלך

אמנם יש אנשים שמשתמשים בסמים על מנת לברוח מהמציאות, אבל גם יש אנשים שמשתמשים בסכין המטבח שלהם בשביל לדקור את עצמם, זה לא אומר שסכיני מטבח הם כלי בשביל נזק עצמי בלבד. בהקשרים מסוימים לאלכוהול לדעתי יש השפעה חיובית, ובאותו אופן יש אנשים שמשתמשים בו לא נכון (לברוח מהמציאות) ודופקים את עצמם.

התופעה של שימוש בחומרים פסיכואקטיביים היתה מזוהה עם החתירה להתעלות רוחנית במשך תקופה ארוכה מאוד בחברות מסוימות, ואפילו בשולי החברה המערבית לפני כחמישים שנה (אלדוס האקסלי, ותימותי לירי לדוגמא). יש גם דוגמאות אחרות של שימוש בחומרים מעוררי הזיה כגון LSD על מנת לטפל בטראומות כגון הלם קרב, ואפילו אצל ניצולי שואה (למשל ק. צטניק).

ובחזרה למשפט שאני כתבתי בכותרת להודעה הקודמת: לדעתי מי שיכול להתמודד עם השימוש בסמים בצורה חכמה, יכול להפיק מהם גם תועלת, והשאר יסתפקו במציאות!
 
נחמד


לשמחתי ולתדהמתי אני מכירה מקרוב את השלב החמישי

אבל אני גם לא מאמינה בחלוקה כזאת חדה וברורה של אהבה ותשוקה - מנעד הרגשות האנושיים הוא הרבה יותר מורכב מזה.
 
נכונים דברייך

מנעד הרגשות אכן מורכב מזה.
כל מטרת הסולם הייתה לתת אבחנה פשוטה שלפיה אפשר לבחון מערכות יחסים מיניות. אני משתמש בסולם זה ככלי עבודה פשוט ומאוד יעיל
 

טום גיא

New member
רגשות מסוגים שונים.

נתחיל מזה שאני חושב שסקס בלי רגש בכלל זה כמו אוכל בלי טעם. אולי מזין צורך, אבל לא מהנה.

מה שכן יש רגשות שונים שהם לא אהבה "רומנטית", וגם הם יכולים להיות חלק מסקס נהדר: חיבה, תשוקה. עם בחורה שמבינה אותך ואתה מבין אותה, גם אם אתם לא חושבים שתהיו זוג, עדיין יכול להיות סקס מצוין. כנ"ל גם לגבי משיכה פיסית הדדית מאוד חזקה.
 

Light18m

New member
דעתי, וזאת תגובה גם ל Reyn

באמת צריך להבדיל בין שני הדברים השונים בתכלית: סתם סקס, וסקס עם רגשות.

הראשון כיף פיזית. אפשר להקביל את ההנאה לזו שמקבלים מאוכל (ואני מאוד נהנה מאוכל)
השני כיף בצורה אחרת לגמרי, מזכיר לי יותר את הסיפוק מהבנה של משהו חדש במתמטיקה.
 

ניר4819

New member
אני מסכים איתך לחלוטין

והאמת היא שאת השרשור הזה פתחתי בעיקר בשביל אלו שטרם התנסו, כי אני בדעה שלפחות בשביל הפעם הראשונה לא צריך ללכת בהכרח על סקס עם רגשות. זה עדיף, אבל כמו ששאלתי למעלה - אם צריך לבחור בין אובדן הבתולים בסקס בלי רגשות לבין לחכות - מי יודע עד מתי - בשביל שה"אדם הנכון" יגיע, מה צריכה להיות הבחירה? בעיני, אין כאן אפילו שאלה.
 
למעלה