All in the Family מאי 2024 – סיכום חודש 🐇🥭🪂🧻🖋️🏓🐢

טוני החתול

Well-known member
מנהל
ואני מצד אחד מאוד שמחה שענית על השאלון, אבל... מה עם סדרות החודש? סרטים? ספרים? (children of time העכבישות באמת? סיימת? פרשת? המשכת? לאן הגעת?) שירים?? קראשים? סיפורים? לא היה כלום או שאין לך זמן לכתוב?
לא היה לי כוח להכל והסיבה שאני המון פעמים לא עונה בכלל זה בגלל שאני לרוב בגישה של הכל או כלום. אז היה לי חשק וכוח לענות על חלק אז עשיתי את זה לפני שאני אחשוב יותר מידי. אני מקווה להגיע לשאר בהמשך.
לגבי הספר דווקא כתבתי בוויקאנד ווץ' שאני קרוב יחסית לסוף. (לא פירטתי שם איזה ספר, אבל אם הייתי מתחיל ספר חדש אז הייתי כותב)
אני מאוד נהנה ולמרות מיליון דברים שרציתי לעשות בחופש פסח ולא עשיתי דווקא התקדמות בספר זה משהו שכן עשיתי וזאת הסיבה שאני כל כך התקדמתי.
האם יכולת לכתוב את המשפט הספציפי הזה גם בחודש הקודם או זה שלפניו, או שהוא מתאים רק לשרשור של החודש הזה?
יכלתי לכתוב את המשפט הזה גם בחודש הקודם וגם בחודש לפניו. גם את המשפט שכתבתי במרץ יכלתי לכתוב בינואר, פברואר, אפריל או מאי, והמשפט של פברואר גם יכלתי לכתוב בכל אחד משאר החודשים וכן הלאה.
 

Lhuna3

Well-known member
יכלתי לכתוב את המשפט הזה גם בחודש הקודם וגם בחודש לפניו. גם את המשפט שכתבתי במרץ יכלתי לכתוב בינואר, פברואר, אפריל או מאי, והמשפט של פברואר גם יכלתי לכתוב בכל אחד משאר החודשים וכן הלאה.
אז עכשיו אין לי אפילו שום כיוון, כי הכיוונים היחידים שהיו לי היו שגויים.
 

Lhuna3

Well-known member
יכלתי לכתוב את המשפט הזה גם בחודש הקודם וגם בחודש לפניו. גם את המשפט שכתבתי במרץ יכלתי לכתוב בינואר, פברואר, אפריל או מאי, והמשפט של פברואר גם יכלתי לכתוב בכל אחד משאר החודשים וכן הלאה.
אתה טרול ואין לך שום חידה באמת זה סתם משפטים רנדומליים.
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
לא מאמינה לך |שפם|
אני אבהיר שזה ממש לא יכול להיות כל משפט.
אבל יש כמות עצומה של משפטים שאני יכול לכתוב ויתאימו למה שאני עושה. למשל:
"רק להבהיר, באפי, זה לא יכול להיות כל משפט רנדומלי."
"דר כשקר שקר שקר."
"אני בוחר את המילים בקפידה, אני בודר את המילים בקפידה."
"לונה ודילן וניק ועדי וליון ואורן ורעות ודדקי וסנירף"
 

didalf

Well-known member
אני אבהיר שזה ממש לא יכול להיות כל משפט.
אבל יש כמות עצומה של משפטים שאני יכול לכתוב ויתאימו למה שאני עושה. למשל:
"רק להבהיר, באפי, זה לא יכול להיות כל משפט רנדומלי."
"דר כשקר שקר שקר."
"אני בוחר את המילים בקפידה, אני בודר את המילים בקפידה."
"לונה ודילן וניק ועדי וליון ואורן ורעות ודדקי וסנירף"
IMG_2283.png
 
נערך לאחרונה ב:

keren or5

Well-known member
אנחנו צריכים להיות מדינה של בנקאים/קומיקאים.
ועורכי דין!
Santa Clarita Diet - בעלה של בת דודה שלי לא צפה בזה מעולם אז כמובן שהייתי צריכה לכפות את זה עליו.
|כן| סדרה מעולה!
Maniac - בהמלצתה שלה מיקי טוויסטד ניסיתי. עוד לא סיימתי אבל סו פאר אני אוהבת.
מגניב! לא המלצתי כי לא ראיתי, רק אמרתי שאמה סטון שם. אני גם צריכה להשלים.
אמרתי לבת דודה שלי שתשים לנו סרט עם אמה סטון. היא מצידה לא יודעת להבדיל בינה לבין אמה ווטסון אז צפינו בזה במקום😂
:-D:-D
אני לא מכירה את השחקן, אבל אני זוכרת שהסרט מעולה.
אניווי, כמובן שישבנו במסעדה והייתי צריכה לעשות לו סטוקינג כדי להביא לכם צילום:-P:
איזה מגניב!
|שי|[למתקדמים] סיפור החודש: יש לי הרבה סיפורים החודש. אבל אני עייפה אז אני אבחר אחד. בת דודה שלי, שתהיה בריאה, כנראה קיבלה את הרושם המוטעה שאני מחבבת בני אנוש. אז בזמן ששהיתי אצלה היא כל פעם הזמינה אותנו לארוחות עם כל מיני חברים הזויים שלה על אף חמתי. הזוג הראשון שנכפה עליי לבלות במחציתו היו איזה זוג היפי שמישהו שלף משנות ה-60. הבעל, אמריקאי, מנהל/משווק מוזיקלי במקצועו שמתמחה בהרכבים מוזיקליים מיוחדים, ניגן את מוזיקת הרקע הכי מעיקה ששמעתי בחיי, כך שכבר איך שכף רגלי דרכה על מפתן דלתו, רציתי לחזור הביתה. איכשהו נשארתי שם עוד שעה ורבע רק כדי לגלות שהוא החליט שבא לו ללמוד לבשל ואנחנו שפני הניסיונות שלו. אני לא רוצה לגרום לכם להקיא או משהו אז בואו רק נאמר שהיצירה הקולינרית שלו ראויה להיכתב בספרי ההיסטוריה לצד הפסטה של לונה למען יראו וייראו. לא רק שהיה אוכל פיכס ומוזיקה פיכס. הילדה שלו כפתה עליי את החתולה הפיכס שלהם ואז גם נאלצתי לשמוע אותו מבלבלים את השכל על נושאי שיחה לא מעניינים רק כדי שיקנחו בויכוח סוער על המלחמה. אפילו ששלושתם הסכימו אחד עם השני איכשהו זה עדין היה נשמע כמו מריבה|חבול|
בקיצור, הערב הזה לא בא לי בטוב לכן כשבת דודה שלי הודיעה לי בחגיגיות שעוד זוג חברים שלה הזמין אותנו לארוחת ערב, ישר חשבתי לעצמי שהיא בטח שונאת אותי. החלטתי להיות נחמדה ולבלוע את כבודי ולסבול בשקט במשך שעה אבל ליתר בטחון הבאתי איתי את האייפד והאוזניות שלי כדי שאוכל להתחמק בשקט לאוטו במקרה הצורך. התעוררתי בבוקר והחלטתי לעשות הליכה קצרה לים כדי לסגור עיגולים בשעון, אבל איך שיצאתי החוצה ראיתי את בת דודה שלי עומדת ומדברת עם השכן ונכפה עליי להצטרף לשיחת חולין המעיקה הזאת אפילו שלא היה לי שום דבר לתרום לה. במשך חצי שעה עמדתי שם מקשיבה לשניהם מבלבלים את השכל ואני רק מחכה שהוא יסתלק כדי שאוכל להמשיך בדרכי לים. באיזשהו שלב הוא רצה לראות את החלון שהבעל של בת דודה שלי התקין וניצלתי את ההזדמנות לברוח למרות ששמעתי אותו צועק לי משהו על קליפורניה ברקע אבל העמדתי פנים שאני לא שומעת והמשכתי ללכת. הלכתי במשך איזה רבע שעה ובת דודה שלי פתאום שולחת סמס לי ולבעלה "FYI We are gonna leave at 2" השעה הייתה 13:43!! רשמתי לה "לא אנחנו לא" והמשכתי ללכת היא כמובן התעצבנה ואמרה כן אנחנו כן ותלכי להתארגן! לא הבנתי מה לעזאזל נדפק אצלה. אמרת ארוחת ערב! בשעה 6! למה לעזאזל אנחנו צריכים לצאת בשעה 2??? למה נראה לך שאני הולכת לשבת עם החברים המוזרים שלך במשך 6 שעות???? תגידי לי את נדפקת?! אמרתי לה שתיקח את בעלה ותלך ותניח לי לנפשי. יש בי רק שעה אחת ביום של people skills והיא ביזבזה חצי שעה ממנה על השכן שלה. אני לא מתכוונת לסבול במחציתם של זוג יצורים שחושבים שארוחת צהריים זה בשעה 2:30.
התלונות והרטינות שלי לא עזרו והיא הכריחה אותי להצטרף אליהם. בדרך היא עידכנה אותנו שהולכים להיות שם עוד זוגות של חברים של הזוג שהיא לא מכירה. חשבתי שאני עומדת למות. לא רק שאני צריכה לסבול זוג אחד של אנשים יצורים, היצורים מביאים עוד חברים אהעאהעהעהעה שמישהו ישלח סיוע!!
כל הדרך רק נזפתי בבת דודה שלי שאני לא אוהבת אנשים ושבכל זמן נתון יש רק שלושה אנשים שאני מסוגלת לסבול באותו רגע זה היא ובעלה ואני לא חושבת שאחד מהאנשים המוזרים שחושבים שזה לגיטימי להזמין לארוחת ערב בשעה 2:30, יהיו הצלע השלישית ושהיא צריכה להבין כבר שלא באתי לשם כדי להתחבר עם זרים אלא כדי לצפות בטלוויזיה ולישון!

anyway לונג סטורי שורט הבדיחה היא און מי כי ממש אהבתי את היצורים האלה:-D:-D:-D אחת מהמשונים שם הציגה את עצמה כפסיכולוגית במקצועה. אבל אז היא דיברה על זה שיש לה איזה הופעה ושאלתי אותה בפליאה "הופעה שלך?" והיא ענתה שכן, כשהיא לא פסיכולוגית היא זמרת/שחקנית תיאטרלית. ביקשתי ממנה שתראה לי איזה סרטון שלה שרה כדי לוודא שהיא לא עובדת עליי כי לייק זה לא שהיא פסיכולוגית שבמקרה יודעת לשיר, היא פאקינג עוסקת בזה למחייתה. בדיוק סיימתי לראות ג'יפסי באותו יום והיא לגמרי הזכירה לי את הדמות של נעומי ווטס בסדרה (למקרה שלא ראיתם ואתם לא מבינים את הרפרנס- נעומי משחקת פסיכולוגית ש-unhinged לא מתחיל אפילו לתאר אותה)
באיזשהו שלב הבת של הזוג שהזמין אותנו הציעה שנשחק heads up, המשחק הזה שמישהו מחזיק את הטלפון על המצח שלו ומופיעה מילה, ומי שבקבוצה שלו צריך לתאר את המילה בפנטומימה והוא צריך לנחש מה המילה. החלטנו לשחק הבנות נגד הבנים אבל היו יותר בנות מאשר בנים אז צרפנו את שתי הילדות הקטנות לקבוצה של הבנים. באיזשהו שלב הבעל של בת דודה שלי היה צריך לנחש והדבילים שאיתו בקבוצה היו ממש גרועים אז עמדתי בצד וצעקתי לו מה הפתרון:-D ואז הפסיכולוגית/זמרת נזפה בי שאני לא איתו בקבוצה ועניתי לה -

היא בתגובה דפקה לי מבט נאצה וסיננה מבין השפתיים bitch..
לקח לי רגע לעקל מה קרה ואני מסתובבת אליה וכזה did you just call me bitch?? והיא כזה בלי להתבלבל "כן" יואו כמעט מתתי:-D
my people|מאוהב||מאוהב| אניווי עכשיו אנחנו בסטיז!
הסיפור הזה לקח תפנית! אני מתחברת לסלידה מבני אדם (בד"כ).
ובכללי יותר אני מצפה להמשיך עם הספורט שלי. מתחילת השנה ירדתי 6 קילו. הייתי בטוחה שבמהלך החופשה שלי אני אעלה אותם בחזרה כי אכלתי בשעות מוזרות ולא עשיתי שום פעילות גופנית אבל איכשהו לא רק שלא עליתי, אפילו ירדתי חצי קילו. אני ממש מרוצה מעצמי!
כל הכבוד 👏
👷‍♂️איזה סדרת טלויזיה מתאימה לחג הזה? לא יודעת אם כל הסדרה אבל הגראונדרים של המאה בהחלט ראויים לחגוג את היום הזה.
זה נכון.
👷‍♂️מי הסופר/ת האהוב/ה עליכם ביותר, או שקראתם הכי הרבה ספרים שלו/ה? רם אורן (לא אכפת לי שתשפטו אותי). אגב אם כבר השאלה הזאת אז מיני סיפור (שלא קשור לרם אורן). חשבתי לספר אותו בשאלה של סרטי החודש אבל ראיתי שיש את השאלה הזאת אז אמרתי שנשמור את הסיפור לשאלה. אניווי, כשהסרט Wild יצא כמובן שראיתי ואהבתי אותו. ואז לפני שנה כשיצאה הסדרה Tiny Beautiful Things חשבתי לעצמי שזה מוזר וקצת מצחיק שהסדרה מזכירה לי מאוד את הסיפור הרקע של הסרט וחשבתי שאני מקשרת בניהם בעיקר כי בסרט לורה דרן משחקת את אמא של ריס ובסדרה קת'רין האן בתפקיד ראשי ולמרות שאני אוהבת את שתיהן כשחקניות (לורה וקת'רין), בראש שלי הן אותו בן אדם. וגם זו הייתה ריס שהמליצה על הסדרה אז כמובן שגם זה קישר לי בין שתי היצירות. אניווי, השבוע כשראיתי שוב את הסרט עם המשפחה שלי היו כל מיני רגעים בסרט שחשבתי שאני יודעת מה מגיע אבל כשזה לא קרה הבנתי שאני חושבת על סצינות מהסדרה שממש מתיישבות טוב עם הפלאשבקים של הסרט והם ממש התערבבו לי ביחד. ואז היו בבוקר ראיתי בסטורי של ריס שהיא העלתה תמונה של כרטיס ברכה שהיא קיבלה משריל סטרייד, זאת שכתבה את הספר Wild שעליו מתבסס הסרט (שמגולל את סיפורה האישי), כמו סטוקרית טובה לחצתי על התיוג של השם שלה כדי להיכנס לה לפרופיל ואז מה אני קולטת? תמונה שלה מחזיקה את הספר Tiny Beautiful Things. לחצתי כדי להגדיל את התמונה וראיתי שהכותבת של הספר הזה זו היא|פנים| כמובן שזה נשמע לי אותו פאקינג סיפור!! היא כתבה את שני הסיפורים על הפאקינג חיים שלה|פנים|:-D במשך שנה אני אוכלת סרטים על זה שהם גנבו בבוטות עלילה מתוך הסרט וזו פאקינג שריל סטרייד הזאת שלא מסוגלת לכתוב על משהו אחר:-D:-D
:-D:-D:-D
 

LeAnnDylan

Well-known member
נדמה לי שכבר סיפרת כאן פעם שאתה נוהג לישון עם גרביים. זה עדיין נשמע מאוד מוזר.
מה מוזר בלישון עם גרביים? אם קר לך בכפות רגליים אז ישנים עם גרביים.
מי זאת ג'ני?
אני עדין קצת בשוק שאת לא מכירה את השיר הזה אבל שיהיה.
אגב בגלל שהשיר הזה כל כך מוכר וחקוק במוח של המון אנשים, אם תלכי לכל סופר או מסעדה בארה"ב במקומות שמבקשים מספר טלפון בשביל לצבור נקודות ותשימי את המספר הזה (עם איזה קידומת שאת רוצה) תמיד תקבלי הנחה כי המספר הזה על כל הוריאציות שלו תמיד רשום:-D
אני מעולם לא זכרתי בע"פ את המספר כרטיס אשראי שלי.
כנראה שלא הזמנת מספיק דברים בחיים שלך.
ידעתי שאפשר לסמוך עליך שתעשי לי כיף בעיניים :love: :love: :love:

"בחיבה" - יותר בהערצה. ועדיין אני מהססת אם לצפות בסדרה, אולי אני אחכה שהיא תסתיים קודם.
חח נו עצם זה שבכלל זכרתי שדיברת עליה זה כבר מפתיע עם האלצהיימר המתקדם שלי.
בהחלט בא לי עכשיו.
[ג'יפסי] אני מאוד אהבתי את הסדרה גם בלי קשר לבילי אבל איכשהו נראה לי שאותך היא תעצבן:-D
ראיתי את זה לפני 300 שנה, זו סדרה פסיכית ואני אוהבת את המציאות החלופית שבנו שם.
אז בהחלט אמשיך איתה|כן|
מוזר לי לראות אותו כצעיר בכל התמונות האלו, הוא יפהפה! אבל אחרי שהתאהבתי בו כ|אליהו| אני קצת גם לא יודעת איך להתמודד עם זה. אני בראש שלי מאוהבת עדיין בקורי.
זה בסדר, הוא בהחלט הכי מוצלח כקורי. נראה לי סו פאר משאר התפקידים שלו שראיתי, זה שהכי אהבתי אותו בו היה ב-one mile to you כי הוא היה חמוד כמו קורי שם. אבל התפקיד שלו לא כזה גדול בסרט אז כמובן שעדיף את קורי:-P:
את שונאת את וויל? 😲
מאוד!
ספוילרים לכל העונות של האישה הטובה שנאתי אותו עם אלישיה ביחד בעונה 3 וכל כך שמחתי שהם נפרדו. ולמרות שאני לא אוהבת את קרי, שמחתי שאלישיה עזבה את לוקהארט-גרנדר איתו רק כדי שלא אצטרך לסבול אותה ואת וויל מפלרטטים יותר. האישה הטובה הפכה להיות סדרת החדר כושר שלי ואני רואה פרק אחד כל בוקר כשאני על האליפטיקל וכשהייתי בחופשה לא עשיתי שום אימון אז קצת חיכיתי לחזור הביתה כדי להמשיך לצפות ואז הפרק הראשון שחזרתי אליו אחרי החופשה היה 5X15 שזה היה מושלם כי זה כזה "ברוכה השבה וויל מת":-D:-D קבלת הפנים המושלמת:-D
יהההההההההההה 😲 😲 😲 😲 😲 😲
אני מדמיינת בראש לי שהוא נראה מבואס כזה בגלל הסיפור של היריה בשוגג על הסט שלו.
וראיתי עכשיו שהוא בעדנו ויש לו עימותים עם פרו-פלשתינים אז אני אוהבת אותו יותר.
הוא באמת היה נראה קצת אומלל והוא ישב שם לאכול ארוחת בוקר עם עצמו שאני מניחה שבאופן כללי זה לא דבר עצוב אבל איכשהו הפעם זה הרגיש עצוב כי כל שאר האנשים שהיו במסעדה הזו ישבו בחברת מישהו ורק הוא היה לבד. אבל גם היה נראה שלאף אחד אחר לא היה אכפת שהוא שם. רק אנחנו התרגשנו/התלהבנו.

אגב באותו יום בערב הלכנו למסעדת מלכה (המסעדה של אייל שני)(שהכל בה היה מושלם!!) ובדרך לשם כשאנחנו חוצות את הרחוב חלף על פנינו מייקל אימפריולי. אני בכלל לא שמתי לב אליו (לא שהייתי מזהה אותו בכל מקרה) אבל חברה שלי התלהבה בטירוף והיא כזה "אומייגאד זה מייקל אימפריולי!!" ואני והחברה השניה לא מראות את אותה ההתלהבות שהיא ציפתה לה ואז פתאום איזו מישהי שהייתה מאחורינו כנראה קלטה את ההתלהבות של חברה שלי והיא כזה "אומייגאד זה היה!!" והחברה שלי משלימה אותה בהתלהבות "כן זה מייקל!" ואז הבחורה המשיכה את קו המחשבה שלה וכזה "הבחור מהלוטוס הלבן!" ואז החיוך נמחק מהפרצוף של חברה שלי בשניה ובפרצוף חסר הבעה וטון עצבני/מתנשא היא אומרת לה "את מתכוונת הבחור מהסופרנוס!" ואז היא מסתובבת אלינו בחזרה וכזה "אוח אני שונאת ג'ן זי'ז!!:-[" :-D:-D
כמובן שלא היה לי נעים להגיד לה שלי אין בכלל מושג מי זה אבל אם כבר הייתי מזהה אותו אז סביר להניח שזה גם היה בגלל הלוטוס הלבן:-D 🙈
"ענייה" בכסף אבל עשירה בחוויות. שזה העושר האמיתי.
בהחלט! (העיקר כבר ביקשתי מהבוסית שלי חופש נוסף כדי לטוס לנאשוויל:-D
 

LeAnnDylan

Well-known member
טוב אז עכשיו אני גם סקרנית מה הוא הכין, וגם מפקפקת בחוות הדעת שסיפקת לנו על האוכל שלו |שפם|
את יכולה לפקפק כמה שאת רוצה, העובדה בשטח היא שהוא לא ראוי לבשל לאנשים אחרים.
הוא ניסה להכין סלמון בתנור, שבתאכלס צריך ממש להתאמץ כדי להרוס את זה כי נורא קל לבשל דגים. הוא מצא איזה מתכון לסלמון עם פירות הדר (כבר לא נשמע לי מענין במיוחד) אבל הוא החליט לשנות אותו אז הוא סחט מלא תפוזי דם ואשכוליות והטביע את הסלמון בזה ואז פיזר מעל מעל שמיר ופרוסות של צנוניות ואפה את זה בתנור על חום נמוך ככה שהעור של הדג נשאר צמיגי בגלל כל המיצים של התפוזים. ואז כשזה יצא מהתנור הוא שפך מעל זה עוד מיצים.
אין חתולים פיכס.
לחתולה הזאת היה ריח מסריח8-{
חחחחחחחחחחחח את כזה בנאדם לא מנומס.
אני חושבת שאני מאוד מנומסת.
לא הבנתי את הלו"ז שלכם בכלל |חבול|
זה בסדר גם אני לא.
וואו כל הכבוד!! |גביע| הלוואי עלי.
|4U|
אני חושבת עליהם יותר כלוחמים. אבל אני מניחה שבחיי היומיום שלהם כשאין בסביבה איזה סקייקרו להפריע להם אז הם באמת בחזקת פועלים.
אה, לא התכוונתי ללוחמים. התכוונתי לגראונדרים האלה שעובדים את האדמה. נגיד כל האלה שפ'ין רצח היו כמה קטעים בסדרה שהראו לנו שלא כולם שם לוחמים, התכוונתי יותר לאלו.
גרביים רוצות שילכו איתן.
חחח יש לי כל כך הרבה זוגות שקניתי ולא גרבתי מעולם:-D
אני לא יודעת מה הצבעים של הסיהוקס אבל כל צבע שהוא לא ורוד יראה לי גרוזיהלנד עם גרביים ורודות.
בעיקרון ירוק וכחול זה הצבעים הדומיננטים אבל לכל קבוצה יש ארבעה צבעים אז לבן ואפור זה הצבעים האחרים.
אז נגיד הנה כמה מזוגות הנעליים שלהם שיש לי (הם מוציאים כל שנה את אותה הנעל בצבעים שונים)
עכשיו תדמייני את הנעליים האלה עם גרביים ורודים:-D


איך זה יתכן :unsure:
[שלא איבדתי גרביים בכביסה] לא יודעת. תמיד כשאני עושה כביסה אני מקפלת אחרי שהם יוצאים מהמייבש ולכל גרב יש זוג. עכשיו נכון שרוב הגרביים שלי הם שחורים פשוטים בלי שום כיתוב או עיתור אז אני מניחה שבאופן עקרוני יכול להיות שנעלמים לי גרביים בכביסה ואני לא יודעת, אבל אם ככה אז הם כנראה נעלמים בזוגות כי אף פעם לא היה לי גרב בלי חבר.
וואו 😲 לא חשבתי שמישהו פה ינצח אותי בזה!
זה נטו מעצלנות אם להודות באמת. לפעמים אין לי כוח לעשות כביסה אז במקום לכבס אני קונה עוד תחתונים/גרביים.
:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D
יתכן שיש סכום כסף שעבורו היא תסכים לעשות דבר כזה.
[ריס ווית'רספון - לדרוך לי על פנים] אני אשלח לה הודעה פרטים באינסטגרם ונראה אם היא תענה בחיוב:-D
אם זה אלפרדו-פטריות אז כן.
אלפרדו באופן כללי זה אחלה אבל פטריות בהחלט משבחות אותו.
וואו כמי שגם שמתי כמה פעמים פתקים זועמים על רכבים שחנו לי בחניה אני גם מזדהה עם מי שכתב את זה, וגם קצת מעריצה את זה שהם גם השיתו עליכם קנס ביוזמה אישית :-D
אבל חנינו בחניה של הזוג שהזמין אותנו אליהם:-D אני חושבת שהבעיה הייתה שיש להם חניה לארבעה רכבים והיינו שם ארבעה רכבים אבל בת דודה שלי חושבת שהיא איזה קאובוי בטקסס שצריך פיקאפ טראק אז הרכב שלה קצת ארוך והתחת שלו קצת זלג לכביש, אבל הבית היה בסוף הרחוב באיזה שכונה מתה שאין בה שום תנועה, אז אני בספק אם באמת הפרענו למישהו:-D
לאנשים שחונים לך בחניה בהחלט מגיעים פתקים זועמים.
אה וואי ממש גוזרת? זה אני אלך לספר כבר אני גוזרת רק חתיכות ממש קטנות שאין להן השפעה.
בשביל מה ללכת לספר בשביל לגזור קצוות? אני עושה את זה בשניה וחצי. יש לי שיער חלק וזה די פשוט. בשביל השטות הזאת אם אלך למספרה אני אצטרך לשלם 100$ וזה נראה לי מוגזם מידי אפילו בשבילי.
אני הרבה דברים. פח זה לא אחד מהם.
יאאא
תגידי אם אהבת משהו ומה. (אם לא אל תגידי כלום)
אל תגזימי. אני לא באמת יודעת שמות שלהם או אפילו מבדילה בניהם. הם פשוט היו ברקע של כל מיני סטוריז וידעתי שזו היא כי היא נשמעת כמוה וזהו. לא ממש התעמקתי במילים כדי לדעת על מה היא שרה או אם זה טוב אבל חלקם היו נשמעים לי חביבים. אני מניחה שבאיזשהו שלב אני אתקל בהם ברדיו או באיזה תוכנית שירה כמו שאני נתקלת בכל שאר השירים שלה שאני מכירה ואז אני אגיד לך אם אהבתי או לא:-P:
ואם היא תוריד שירים שאני ממש אוהבת???? אני בלחץ מזה!!!!!!!
בדיוק בשביל זה יש לך את הסרט שלה.
האמת לאדעת אני מעדיפה את השחורים אבל יש לי גם לבנים.
עכשיו קלטתי שיש לי זוג אחד לבן וחודש שעבר קניתי 2 חבילות עם גרביים לבנים, בערך. חבילה אחת הייתה של שחור לבן כזה, אז נגיד גרביים לבנים עם פסים שחורים והחבילה השניה הייתה של טיי דיי כזה שהצבע של הגרביים היה לבן אבל כל זוג עם קשקוש צבע בצבע אחר. ועכשיו אני לא יודעת איפה אני אמורה לכבס אותם, בכביסה לבנה או שחורה? (אין לי צבעונית ואני לא מתכוונת להפעיל מכונה בשביל 10 גרביים:-D)
כי לא ראית את הפרק בארתור על הגרביים.
כי אני לא פג באינקובטור.
לרואת אותה שוב, דה!
אני מניחה שזו תשובה לגיטימית. זה בעצם מה שעשיתי עם ליאן. רק שאני אהבתי אותה יותר זמן ממך וחיכיתי יותר זמן ממך לראות אותה ככה שהציפייה הייתה הרבה יותר אדירה ובאמת שקלתי למות אחרי כי בשביל מה להמשיך לחיות אחרי זה. אבל אז הבנתי שיש לה עוד הופעות:-P:
קודם כל זה ממש טעים!
דבר שני יש לאחותי מתכון שאפשר להחליף בו את האנשובי בפרמזן ואז גם אין אנשובי שזה החלק האיכסי. (למרות שנגיד במסעדה לא אכפת לי)
לא חושבת שהבעיה שלי היא האנשובי (ז"א בהחלט יש לי בעיה עם זה כי איכס) או לפחות לא רק בגלל זה, כי בהתחלה לא ידעתי ממה זה עשוי אז כן ניסיתי אבל אף פעם לא היה לי טעים.
מה איכס לא אי אפשר לישון עם גרביים שהלכת איתם כל היום!!
הפוך אפשר.
מה זאת אומרת גרביים שהלכת איתם כל היום? את מתכוונת להיכנס למיטה עם גרביים שגרבת במהלך היום? כי איכס בחיים לא. אני מתכוונת נגיד לגרביים שגרבתי לעבודה ואז הם עברו כביסה ועכשיו אני גורבת אותם אחרי מקלחת לשינה. מה אכפת לי אם לפני שבוע גרבתי אותם לעבודה עכשיו כשהם נקיים?8-*
אה זה כן יש לכולם. התכוונתי שלקניה באינטרנט לא לכולם יש עדיין פייפל או אפל פיי אז לפעמים צריך להקליד את כל הכרטיס.
"להכניס את הכרטיס" במקסימום אני צריכה להכניס שוב את השלוש ספרות בגב הכרטיס (שגם אותם אני לא זוכרת) בשביל מה הטלפון/מחשב שומרים את הכרטיסים אם לא בשביל שאני לא אצטרך להקליד אותם מחדש כל פעם:-D
חחחחח נראה לי שאני זוכרת רק את של אמא שלי שזה בעיה כי היא תמיד בלי סוללה או שכחה אותו באוטו ואת של אבא אני לא ממש זוכרת עדיין.
אה, אני זוכרת את המספרים של המשפחה שלי. נראה לי8-* אבל מה עוזר לי מספרים בארץ. אני צריכה לדעת מספרים מקומיים:-D
בקיץ מוזר. בחורף הגיוני.
יש הרבה אנשים שסובלים מכפות רגליים קרות בזמן השינה. זה די נפוץ ואין קשר לחורף או קיץ.
אני לא יודעת אם ספציפית לניק יש את הבעיה הזאת או שהוא סתם נהנה לישון עם גרביים אבל לי תמיד קר בכפות רגליים בלילה ואם אני ישנה בלי גרביים אני מתעוררת מנוזלת או חולה. אולי אם יהיה איזה מאה מעלות בחוץ אז לא יהיה לי קר ברגליים אבל זה גם לא באמת רלוונטי כי מי באמת ישן במאה מעלות? תמיד יש מזגן אז קר.
 

LeAnnDylan

Well-known member
|1תו|שם: מיקי
|1תו|תעודת זהות:
|1תו|מספר כרטיס אשראי:
:-D
|שי|סדרות החודש:
- פארגו עונה 5 (אני דיי בטוחה שסיימתי אותה החודש)
בא לי לראות את זה רק בשביל ג'ון האם. השאלה היא האם אני יכולה לראות רק את עונה 5 ולהבין מה קורה או שחייב את העונות הקודמות כי הבנתי שלכל עונה יש עלילה נפרדת.
- אייל קטן - אני מסכימה עם כל המשבחים, ללא ספק יהלום!
בלי לראות שראית, איך שצפיתי בזה ידעתי שזה יהיה משהו שאת תאהבי:-D
- מד מן (הרגשה מוזרה לראות ש"חים רנדומליים בטלוויזיה, אבל לאחרונה אני קצת מתנסה)- תפסתי בהוט את רוב שתי העונות האחרונות וזה היה נחמד כי ראיתי את הסדרה מזמן ולא זכרתי המון דברים, במיוחד לא מהעונות האלה. היה קטע שהזכיר לי שהדבר האהוב עלי בסדרה הוא כנראה הקשר בין דון לפגי ||לב|
עוד משהו שקצת בא לי לראות בשביל ג'ון, אבל זה לא בראש רשימת הצפייה שלי אז אולי יום אחד.
|שי|סרטי החודש:
- מסכנים שכאלה |לב|
|לב|
- המועדפת (גם עם אמה סטון)- הכי פחות אהוב עלי שלו בנתיים. כי הבימוי אמנם מאוד מתאים לו (הרבה עדשות עין הדג כמו ב"מסכנים שכאלה"), אבל הסיפור לא היה כזה מוזר וחולני כמו הסרטים האחרים שלו שראיתי.
הפתקים שלי טוענים שראיתי את זה. (יש לי את זה באמזון פריים תחת דברים שסיימתי לצפות בהם) אבל קראתי עכשיו את העלילה של הסרט ואני לא זוכרת את זה בכלל8-* עכשיו כבר מאוחר מידי אבל אולי בסופ"ש הבא אני אצפה בזה שוב כדי להיזכר אם אהבתי את זה ומה חשבתי על זה.
- "האב" - מומלץ מאוד - זיכה את אנטוניו הופקינס באוסקר השני שלו ב-2020 כמדומני (ושבר שיא אז וכרגע הוא האדם המבוגר ביותר שזכה בפרס השחקן הטוב ביותר באוסקר). ידעתי שאני אוהבת את המשחק בסרט כי זה אנתוניו הופקינס, אבל לא ציפיתי שהסרט עצמו יהיה כזה טוב. סרט שהוא לחלוטין פנינה, ומצליח להכניס את הצופה בדרך מאוד מתוחכמת לנעליים של חולה אלצהיימר.
נשמע מענין. אם זה זמין לי איפשהו אני כנראה אנסה את זה.
|שי|שירי החודש:
(הגירסה הזאת גורמת לשיר להישמע כ"כ שונה ומרגש יותר מהמקור)
תמיד אהבתי את השיר הזה (פעם אהבתי במיוחד את הגרסה של A1 לשיר. בעיקר כי הם היו יפים:-P:) הגרסה הזאת ממש מוצלחת!
|שי|דמויות (אהובות) החודש:
בלה בקסטר (מסכנים שכאלה)
|לב|
|שי|קראשי החודש:
אמה סטון וג'רמי אלן ווייט!
קשה לי עם השיער הארוך של ליפ. לא יפה לו ככה בכלל:-(
|שי|סיבה למסיבה: אחיינית שלי שיכנע אותי לבוא לסדר, ובסוף היא אמרה לי תודה שבאתי וזה ממש ריגש אותי |לב||לב|
|לב||לב|
האם יש לכם גרביים עם חורים שאתם ממשיכים ללכת איתן בכל זאת? ואם כן - למה?
לא. אני מאוד קשוחה עם הגרביים שלי. בעבר היה לי יותר קשה לזרוק, אבל היום אני רואה חור - לפח.
חחח ממש מסדר רס"ר לגרביים.
👷‍♂️מי הסופר/ת האהוב/ה עליכם ביותר, או שקראתם הכי הרבה ספרים שלו/ה?
מביך לי קצת להודות כי אלו סופרות של נוער, ואלו ספרים שקראתי כנערה, אני כמעט ולא קוראת ספרים בערך מאז שהייתי בתיכון, אז טכנית הסופרות שקראתי הכי הרבה ספרים שלהן הן "אסתר שטרייט-וורצל" ו-"גלילה רון פדר". כנראה.
לא יודעת מי זו הראשונה, אבל השניה זו זאתי שכתבה את ג'ינג'י? |תוהה|
👷‍♂️מה הרוטב הכי טוב שיש? מיונז עם קטשופ
לגיטימי.
👷‍♂️ מישהו הציע לי רעיון שבגלל שהעולם שונא אותנו (היהודים) ולא חושב שמגיע לנו מדינה משלנו וכולם נלחמים בנו, אז שנהפוך למדינה של פיראטים שחיים בספינות. מה דעתכם על הרעיון? למה מה קרה אני אחיה על סירה?
:-D
מה זה המנהג המוזר הזה? :-D
[לגזור שיער]
של עדי באמת נשמע מוזר כי היא סתם גוזרת חתיכות קטנות בלי קשר:-D
אבל לגזור את הקצוות של השיער (מה שאני עושה) זה לא מנהג מוזר. זה דבר טוב ובריא לצמיחה של השיער, במיוחד אם צובעים את השיער הרבה או משתמשים בפן/מחליק או כל מיני מוצרים שמייבשים אותו. השיער שלי אורך יחסית מהר אז אני גוזרת קצוות כל תחילת חודש אבל יש חודשים שלפעמים מתפספס לי. אני לא פאנטית בענין הזה, אני פשוט שונאת קצוות מפוצלים אז אני דואגת שאף פעם לא יהיו לי.
היא כ"כ יפה וממש כיערו אותה בסרט הזה (לפחות מתמונות שראיתי) וזה כואב לי:-D
[אמה סטון] כשראיתי קטעים קצרים מהסרט לפני שצפיתי בו (הקטעים הקצרים האלה שמראים בטקסי פרסים כשהסרט מועמד) באמת היה נראה שכיערו אותה. אבל כשצופים בסרט ומתאהבים בדמות שלה אז היא נשארת יפה.
 

LeAnnDylan

Well-known member
מגניב! לא המלצתי כי לא ראיתי, רק אמרתי שאמה סטון שם. אני גם צריכה להשלים.
אה, הייתי בטוחה שראית. זו סדרה שמאוד מתאים לך לאהוב.
אני לא מכירה את השחקן, אבל אני זוכרת שהסרט מעולה.
אם את זוכרת את העלילה של הסרט אז הוא הבן של הדמות הראשית (כמובן בגרסה הבוגרת שלו).
הסיפור הזה לקח תפנית! אני מתחברת לסלידה מבני אדם (בד"כ).
חח נו אני צריכה אנשים מוזרים כמוני כדי להתחבר אליהם. ובדר"כ אנשים הם מוזרים אבל בקטע שונה משלי ואז זה לא מתחבר לי.
 

didalf

Well-known member
בשביל מה ללכת לספר בשביל לגזור קצוות? אני עושה את זה בשניה וחצי. יש לי שיער חלק וזה די פשוט. בשביל השטות הזאת אם אלך למספרה אני אצטרך לשלם 100$ וזה נראה לי מוגזם מידי אפילו בשבילי.
קצת יותר מקצוות ובפעם האחרונה גם קצת דירוג.
100 דולר???:-0

בדיוק בשביל זה יש לך את הסרט שלה.
לאלאלא צריכה בלייב!
עכשיו קלטתי שיש לי זוג אחד לבן וחודש שעבר קניתי 2 חבילות עם גרביים לבנים, בערך. חבילה אחת הייתה של שחור לבן כזה, אז נגיד גרביים לבנים עם פסים שחורים והחבילה השניה הייתה של טיי דיי כזה שהצבע של הגרביים היה לבן אבל כל זוג עם קשקוש צבע בצבע אחר. ועכשיו אני לא יודעת איפה אני אמורה לכבס אותם, בכביסה לבנה או שחורה? (אין לי צבעונית ואני לא מתכוונת להפעיל מכונה בשביל 10 גרביים:-D)
לאדעת אני מכבסת את כל הגרביים ביחד:-D

אני מניחה שזו תשובה לגיטימית. זה בעצם מה שעשיתי עם ליאן. רק שאני אהבתי אותה יותר זמן ממך וחיכיתי יותר זמן ממך לראות אותה ככה שהציפייה הייתה הרבה יותר אדירה ובאמת שקלתי למות אחרי כי בשביל מה להמשיך לחיות אחרי זה. אבל אז הבנתי שיש לה עוד הופעות:-P:
חחחח את עברת לארה"ב כדי שלעולם לא תגמר לך האספקה של ההופעות.

אני מתכוונת נגיד לגרביים שגרבתי לעבודה ואז הם עברו כביסה ועכשיו אני גורבת אותם אחרי מקלחת לשינה. מה אכפת לי אם לפני שבוע גרבתי אותם לעבודה עכשיו כשהם נקיים?8-*
אהה הבנתי את הבעיה שלך.
לא, אין מניעה להסתובב עם גרבי חוץ בבית, העניין הוא הפוך, אצלי לפחות. עם גרבי בית אי אפשר ללכת בחוץ.
מה שאני מגדירה גרבי בית זה גרביים שקיבלתי מהעבודה שאי אפשר ללכת איתן בחוץ כי הן ארוכות צבעוניות ומקושקשות , אז אני הולכת איתן רק בבית. וגרבי חוץ לא כדאי לבזבז על הבית שבו אפשר להסתובב עם שטויות כי אין לי 100 זוגות גרביים.
"להכניס את הכרטיס" במקסימום אני צריכה להכניס שוב את השלוש ספרות בגב הכרטיס (שגם אותם אני לא זוכרת) בשביל מה הטלפון/מחשב שומרים את הכרטיסים אם לא בשביל שאני לא אצטרך להקליד אותם מחדש כל פעם:-D
אה טוב יש לי כל מיני פרנויות אני בכוונה לא נותנת לדפדפן לשמור את הדברים האלה.

לא יודעת מי זו הראשונה, אבל השניה זו זאתי שכתבה את ג'ינג'י? |תוהה|
כן
 

keren or5

Well-known member
כן, הוזייר פנטסטי.
הכרתי רק את טייק מי טו צ'רץ' שלהם, ואם כי חשבתי שהוא מעניין, השיר לא ממש גרם לי לרצות לחפש עוד שירים של הלקה הזאת. אבל השיר הזה בהחלט בול הטעם שלי!!
איזה כיף זה ליפול על דברים רנדומלית ולגלות שהם נחמדים הא?
לדעתי אנשים צריכים לחזור לזפזפ הסטרימינג הרס את הכיף הזה.
בהחלט יש משהו מיוחד בחוויית הזיפזופ ולגלות דברים דרך זה!! אני מאמינה שזה כנראה יעלם מהעולם מתישהו אבל כל עוד אפשר אני מנצלת!!
אני מתה מזה שהמילים "מוזר וחולני" זה מה שימשוך אותך לסרט ויגרום לי לברוח לצד השני של העולם:-D
:-D איי נואו. אבל איים זה פרובלם לא את, נראה לי שרוב האנשים כמוך.
היא כ"כ יפה וממש כיערו אותה בסרט הזה (לפחות מתמונות שראיתי) וזה כואב לי:-D
אוקי, יש לי מחשבות מורכבות על המשפט הזה. אני מסכימה שהיא פחות יפה קונבנציונלית בסרט הזה (למרות שכמו שדילן אמרה, לגמרי מתאהבים בה בסרט הזה, הדמות שלה כ"כ מעולה!). אבל אני חושבת שאני קצת אוהבת את זה? אמה סטון תמיד הצטיירה לי כמעין האישה היפה והמושלמת. (למען האמת אני ממש מנסה לחשוב על שחקנית יותר אהובה ממנה כרגע בהוליווד ולא מוצאת דוגמא), והעובדה שתמיד נתנו לה לשחק דמות של בחורה שנונה ומגניבה יחד עם הכרימזה שלה והיופי שלה קצת הרגיש לי שיש בה משהו מושלם מדי. וזה לא ששנאתי אותה, לא אשמתה שהיא כזאת יפה ויש לה טונות של כריזמה, אבל היה בזה משהו מושלם מדי בשבילי, ואני תמיד אוהבת משהו טיפה עקום ודפוק. לא רק שהתפקיד שלה בסרט הזה הוא לא כמו רוב התפקידים שלה, הוא כמעט לא כמו שום תפקיד של אף אישה שראית אף פעם באף סרט, וזה לחלוטין יוצא מאזור הנוחות שלה בתפקידים שהיא בד"כ לוקחת, והעובדה שהיא יצרה דמות כזאת מרתקת ולחלוטין התאהבתי בה בסרט הזה, מה שלא קרה לי קודם איתה. היה בה משהו מושלם מדי קודם, קצת בקטע של מושלם-משעמם. (אבל את יודעת שהדעות שלי מוזרות).
מהסדרה "הרמון" מה שכתבתי- הסדרה הישראלית שהיא על כת כזאת כמו של גואל רצון.
יש לי זוג גרבי בית שהן כתומות מאותה סדרה אבל גוונים שונים. הקטע שלי יש זוג אחד שמורכב משניים שונים ולאמא שלי את החצי השני שלהם ואף פעם לא טרחנו להחליף חזרה.
:-D ווירדוז!
גם אני בתכלס. איך אהבתי ג'ינג'י.
גם אני!!! |מאוהב|
למה איןן את הפתיח השלם של הסדרה ביוטיוב? זה כל מה שמצאתי-
ודווקא נראה שיש שם פרקים מלאים של הסדרה :-0
בא לי לראות את זה רק בשביל ג'ון האם. השאלה היא האם אני יכולה לראות רק את עונה 5 ולהבין מה קורה או שחייב את העונות הקודמות כי הבנתי שלכל עונה יש עלילה נפרדת.
כן בהחלט, את יכולה לראות רק את עונה 5, גם אם לא ראית שום עונה לפני. זאת סדרת אונטולוגיה, מה שאומר שכל עונה היא כמו מיני סדרה- מתחילה ומסיימת סיפור חדש. אין קשר עלילתי בין העונות.
בלי לראות שראית, איך שצפיתי בזה ידעתי שזה יהיה משהו שאת תאהבי:-D
את מתחילה להבין את הטעם שלי! :-]סיימת אותה כבר? [אייל קטן]
נשמע מענין. אם זה זמין לי איפשהו אני כנראה אנסה את זה.
[האב]. אם יש לך הזדמנות לראות את זה איפשהו אני ממליצה. בד"כ אני לא ממליצה על דברים בצורה כ"כ גורפת כי הרבה פעמים אני לא בטוחה אם לאנשים יש טעם כמו שלי, אבל אני חושבת שעל הסרט הזה ספציפית אני יכולה להגיד פחות או יותר בלב שלם שאני ממליצה עליו לכולם, כי הוא ממש מעולה.
קשה לי עם השיער הארוך של ליפ. לא יפה לו ככה בכלל:-(
כן, אני מסכימה. משהו בשיער שלו באמת מציק לי ממש בסדרה החדשה, אבל אני לא מצליחה לשים את האצבע על איזה אורך בדיוק יהיה יפה לו. ראיתי סצנות ישנות של שיימלס וכמעט לא מצאתי סצנות שבהם חשבתי שהשיער שלו יפה. במיוחד לא בעונות האחרונות כשהוא היה קצר נורא-

של עדי באמת נשמע מוזר כי היא סתם גוזרת חתיכות קטנות בלי קשר:-D
אבל לגזור את הקצוות של השיער (מה שאני עושה) זה לא מנהג מוזר. זה דבר טוב ובריא לצמיחה של השיער, במיוחד אם צובעים את השיער הרבה או משתמשים בפן/מחליק או כל מיני מוצרים שמייבשים אותו. השיער שלי אורך יחסית מהר אז אני גוזרת קצוות כל תחילת חודש אבל יש חודשים שלפעמים מתפספס לי. אני לא פאנטית בענין הזה, אני פשוט שונאת קצוות מפוצלים אז אני דואגת שאף פעם לא יהיו לי.
אה כן, קצוות זה משהו שגם אני הייתי עושה פעם. את גוזרת לעצמך? איך את מסתדרת עם לגזור מאחורה? לי הרבה פעמים זה יצא לא שווה במאחורה. מישהו עוזר לך?
אה, הייתי בטוחה שראית. זו סדרה שמאוד מתאים לך לאהוב.
האמת נכון, באמת נראה לי שמתאים לי לאהוב. ראיתי את החצי הראשון של הפרק הראשון איזה מאתיים פעם ואני תמיד אומרת- אוי זה מעניין אני בטוח אראה מתישהו אבל איכשהו אני אף עם לא במוד המתאים ולא הגעתי לזה. אולי אני באמת עכשיו סוף סוף אשלים את זה, כי זאת סדרה שרציתי לראות גם בלי קשר לאמה, וזה שאת אוהבת עוזר לי לרצות לראות את זה.
אם את זוכרת את העלילה של הסרט אז הוא הבן של הדמות הראשית (כמובן בגרסה הבוגרת שלו).
כן, זוכרת, אבל לא נראה לי שראיתי אף סרט אחר איתו.
חח נו אני צריכה אנשים מוזרים כמוני כדי להתחבר אליהם. ובדר"כ אנשים הם מוזרים אבל בקטע שונה משלי ואז זה לא מתחבר לי.
באופן מוזר אני חושבת שאני מזדהה עם זה!
 

didalf

Well-known member
בהחלט יש משהו מיוחד בחוויית הזיפזופ ולגלות דברים דרך זה!! אני מאמינה שזה כנראה יעלם מהעולם מתישהו אבל כל עוד אפשר אני מנצלת!!
בסוף כולם יעשו פול סירקל ויחזרו לזה חכי.
איים זה פרובלם
איי סי וואט יו דיד דר|זורו|

אוקי, יש לי מחשבות מורכבות על המשפט הזה. אני מסכימה שהיא פחות יפה קונבנציונלית בסרט הזה (למרות שכמו שדילן אמרה, לגמרי מתאהבים בה בסרט הזה, הדמות שלה כ"כ מעולה!). אבל אני חושבת שאני קצת אוהבת את זה? אמה סטון תמיד הצטיירה לי כמעין האישה היפה והמושלמת. (למען האמת אני ממש מנסה לחשוב על שחקנית יותר אהובה ממנה כרגע בהוליווד ולא מוצאת דוגמא), והעובדה שתמיד נתנו לה לשחק דמות של בחורה שנונה ומגניבה יחד עם הכרימזה שלה והיופי שלה קצת הרגיש לי שיש בה משהו מושלם מדי. וזה לא ששנאתי אותה, לא אשמתה שהיא כזאת יפה ויש לה טונות של כריזמה, אבל היה בזה משהו מושלם מדי בשבילי, ואני תמיד אוהבת משהו טיפה עקום ודפוק. לא רק שהתפקיד שלה בסרט הזה הוא לא כמו רוב התפקידים שלה, הוא כמעט לא כמו שום תפקיד של אף אישה שראית אף פעם באף סרט, וזה לחלוטין יוצא מאזור הנוחות שלה בתפקידים שהיא בד"כ לוקחת, והעובדה שהיא יצרה דמות כזאת מרתקת ולחלוטין התאהבתי בה בסרט הזה, מה שלא קרה לי קודם איתה. היה בה משהו מושלם מדי קודם, קצת בקטע של מושלם-משעמם. (אבל את יודעת שהדעות שלי מוזרות).
טוב בעצם אף פעם לא מפריע לי אנשים יפים מידי בשביל זה אני רואה סרטים וסדרות.
אבל היא אף פעם לא הרגישה לי מושלמת-משעממת אפילו שהיא מושלמת כי תמיד היה לה קצת אדג' כזה ומגניבות.


גם אני!!! |מאוהב|
למה איןן את הפתיח השלם של הסדרה ביוטיוב? זה כל מה שמצאתי-
חחח התכוונתי לספרים אבל גם את הסדרה אהבתי.
מזכיר לי שלפני כמה שנים היה לנו אישו עם זה כי אמרתי ש"כתום זה קול" וליאורה אמרה שזעזעתי את עולמה כי היא חשבה ש"אדום זה קול" ובסוף מסתבר שהיא צדקה וזה אדום. ואני לא מבינה למה ג'ינג'ים הם כתומים לא אדומים!!

כן, אני מסכימה. משהו בשיער שלו באמת מציק לי ממש בסדרה החדשה, אבל אני לא מצליחה לשים את האצבע על איזה אורך בדיוק יהיה יפה לו. ראיתי סצנות ישנות של שיימלס וכמעט לא מצאתי סצנות שבהם חשבתי שהשיער שלו יפה. במיוחד לא בעונות האחרונות כשהוא היה קצר נורא-

כן תמיד היה לו שיער קצת מוזר.

חח נו אני צריכה אנשים מוזרים כמוני כדי להתחבר אליהם. ובדר"כ אנשים הם מוזרים אבל בקטע שונה משלי ואז זה לא מתחבר לי.
באופן מוזר אני חושבת שאני מזדהה עם זה!
נראה לי שכולנו. בגלל זה כיף לי עם הסוויפטים למשל, הם חולקים אותו טירוף שלי.
 

keren or5

Well-known member
לחלוטין הייתי שמח להשתמש בפיט ואינצ'ים בשביל הגובה שלי כי זה נשמע הרבה. כלומר אם זאת לא הייתה שיטה מטומטמת לחלוטין.
לגמרי! מה הקטע שילמדו את השיטה העשרונית כמו רוב העולם. לומר את האמת אני כמעט לא יודעת להמיר שום דבר שהם מודדים באמריקה לשיטה המטרית וזה ממש מעצבן כשאני רואה סדרה אמריקאית בלי כתוביות בעברית ואז אני לא יודעת נגיד על כמה מרחק מדברים בכלל.
יש לי להוסיף שאלה, והיא ספציפית למילניאלים: האם אתם יודעים לנהוג על הילוכים?
לא. מביך אותי קצת. כשהתחלתי ללמוד ידעתי שאין לי שום סיבה ללמוד על הילוכים כי ידעתי שכמעט אין סיכוי שאני אצטרך לנהוג על זה בעתיד ובכל זאת התחלתי ללמוד על הילוכים כי זה מה שכל הילדים שלמדו בשכבה שלי עשו משום מה, ואחרי תקופה מסוימת המורה עצמו המליץ לי לעבור ללמוד על אוטומט, והסכמתי (עם אגו פצוע). הקטע שכולם צדקו, באמת לא הייתי צריכה לנהוג על הילוכים בחיים שלי, והייתה לי עבודה שהייתי צריכה להזיז מכוניות של אנשים, ואולי פעם בשנה היה רכב עם הילוכים.
ואגב אם כבר מילניאלים, הבסטי החדשה שלי (הפסיכולוגית/זמרת) חשבה בהתחלה שאני ג׳ן אקס וקצת נעלבתי כי מה אני אליהו כמו לונה|שפם|
איכשהו ג'ן אקס לא נשמע לי אף פעם ממש זקן מדי, כי אני חושבת שאחותי ג'ן אקס (שזה מוזר שאנחנו בדורות שונים כי אנחנו אחיות אבל בכל זאת יש בניינו 12 שנה הפרש), ואחות שלי בחיים לא מרגישה לי זקנה. אבל בומרים זה כבר אסוציאטיבית גורם לי לחשוב על ההורים שלי וזה מרגיש לי זקן.
מה שכן היו כמה שפשוט הניחו שכולם גרים בקיבוץ
:-D לא יודעת מה יותר מצחיק אותי- המחשבה על זה, או המחשבה שכולם רוכבים על גמל. באמת מעניין אותי איך חושבים על ישראלים בעולם. מה שגם מביא אותי לנקודה שאני יודעת שיהודים וישראלים יהודים נתפסים אחרת במדיה. זכורה לי סצנה באיזה סדרה שהיה יהודי ששניים באו להרוג אותו ואז מהפחד הוא קיבל התקף לב ומת. ואחד מהם אמר-"חשבתי שיהודים אמורים להיות קשוחים", והשני עונה לו- "לא, זה רק הישראלים".
זו הייתה צריכה להיות גם התשובה שלי. בייחוד הגרסה האמריקאית המשונה שקראנו.
מעניין אותי איך ההגדות באמת באמריקה, מה זה הגירסה שהיה לך? וגם איך קוראים אנגלית "מקראית" לא הייתי מבינה כלום.
איך לעזאזל מאבדים גרב בכביסה? אף פעם לא הבנתי את זה.
האמת זה משהו שתהיתי בעצמי הרבה זמן, נדמה לי שפעם הסבירו לי שגרביים לפעמים נכנסות לתוך הגומי הה של המכונת כביסה ואז הם תקועות שם ואף אחד לא יודע. אבל זה נשמע מוזר. זה באמת תעלומה איך נעלמות גרביים.

כנ"ל. אבל אני פשוט קונה חבילה של גרביים שחורים זהים ואז יש איזה 10 זוגות בחבילה ואז לא צריך לדאוג להתאמה שלהם כי זה אותו פאקינג גרב!!
האמת זה הכי חכם לעשות, אבל אף עם לא ראיתי גרבי פליז שאני אוהבת בשחור :-/
המוח שלי עובד בצורה משונה אז קראתי את זה כ"רוטב שום" וחשבתי שזה נשמע מאוד מוזר שאתה תאהב משהו עם טעם ואז קראתי שוב:-D
:-D
ומה אם נהיה קומיקאים על ספינת תענוגות?
בקומדיה אנחנו טובים.
כל פעם אני שמה כתוביות ואז היא רוטנת בקול וכזה "את באמת חייבת את זה?!?! אני לא יכולה להתרכז!"|שפם| לכי תסבירי לה שגם בעברית אני צריכה כתוביות ושאם אנשים בחיים האמיתיים היו מגיעים עם כתוביות הייתי מאושרת.
תכלס!! מוזר לי כ"כ שאנשים לא אוהבים כתוביות אפילו באותה שפה של מה שהם רואים.
:-D
נדמה לי שכבר סיפרת כאן פעם שאתה נוהג לישון עם גרביים. זה עדיין נשמע מאוד מוזר.
גם אני ישנה עם גרביים, מה מוזר בזה?
אין חתולים פיכס.
יש חתולים שפיכסה להם.
יוהוווווווווווווווו
נו תסבירי כבר את הקטע עם המספרים (הבנתי שזה קשור לטיילור)
לא היה לי כוח להכל והסיבה שאני המון פעמים לא עונה בכלל זה בגלל שאני לרוב בגישה של הכל או כלום. אז היה לי חשק וכוח לענות על חלק אז עשיתי את זה לפני שאני אחשוב יותר מידי. אני מקווה להגיע לשאר בהמשך.
זוט עני
אגב באותו יום בערב הלכנו למסעדת מלכה (המסעדה של אייל שני)(שהכל בה היה מושלם!!) ובדרך לשם כשאנחנו חוצות את הרחוב חלף על פנינו מייקל אימפריולי. אני בכלל לא שמתי לב אליו (לא שהייתי מזהה אותו בכל מקרה) אבל חברה שלי התלהבה בטירוף והיא כזה "אומייגאד זה מייקל אימפריולי!!" ואני והחברה השניה לא מראות את אותה ההתלהבות שהיא ציפתה לה ואז פתאום איזו מישהי שהייתה מאחורינו כנראה קלטה את ההתלהבות של חברה שלי והיא כזה "אומייגאד זה היה!!" והחברה שלי משלימה אותה בהתלהבות "כן זה מייקל!" ואז הבחורה המשיכה את קו המחשבה שלה וכזה "הבחור מהלוטוס הלבן!" ואז החיוך נמחק מהפרצוף של חברה שלי בשניה ובפרצוף חסר הבעה וטון עצבני/מתנשא היא אומרת לה "את מתכוונת הבחור מהסופרנוס!" ואז היא מסתובבת אלינו בחזרה וכזה "אוח אני שונאת ג'ן זי'ז!!:-[" :-D:-D
:-D :-D
בסוף כולם יעשו פול סירקל ויחזרו לזה חכי.
נו ברור, בקטע וינטג'י, כמו תקליטים.
איי סי וואט יו דיד דר|זורו|
ציטטתי את בילי איילש, לא רק טיילור היא הפרובלם! |שפם|
מזכיר לי שלפני כמה שנים היה לנו אישו עם זה כי אמרתי ש"כתום זה קול" וליאורה אמרה שזעזעתי את עולמה כי היא חשבה ש"אדום זה קול" ובסוף מסתבר שהיא צדקה וזה אדום. ואני לא מבינה למה ג'ינג'ים הם כתומים לא אדומים!!
8-*באמת מוזר!
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
לגמרי! מה הקטע שילמדו את השיטה העשרונית כמו רוב העולם. לומר את האמת אני כמעט לא יודעת להמיר שום דבר שהם מודדים באמריקה לשיטה המטרית וזה ממש מעצבן כשאני רואה סדרה אמריקאית בלי כתוביות בעברית ואז אני לא יודעת נגיד על כמה מרחק מדברים בכלל.
לגבי גובה כבר יש לי קצת מושג כי מתישהו בדקתי וגיליתי שאני בערך בגובה של 5 פיט ו8 אינצ'ים (אל תתפסי אותי באינץ')
כאומרים מייל אין לי בכלל מושג.
כשאי רוצה לבדוק באמת משהו מסיבה כלשהי (לפעמים אם בספר שאני קורא משתמשים במידה מוזרה כזאת) אז יש מספיק אתרי המרה באינטרנט.
איזה כיף זה ליפול על דברים רנדומלית ולגלות שהם נחמדים הא?
לדעתי אנשים צריכים לחזור לזפזפ הסטרימינג הרס את הכיף הזה.
זה מזכיר לי שלפני כמה שבועות באיזה פודקאסט שהקשבתי לו דיברו על כך שכמה שירותי סטרימינג (נראה לי דיסני+ בינהם) מתכננים בקרוב ליצור ערוץ שבו ירוץ תוכן באופן הישן וזה בעקבות כך שמחקרים גילו שבאמת להרבה אנשים זה חסר ושזה כנראה יגרום לחלק מהאנשים יותר להתחיל תכנים חדשים.
זה נשמע לחלוטין קאונטר-אינטואטיבי לחזור אחורה ככה, אבל כנראה שאת ומיקי לא היחידות שזה חסר להן. או אפילו לאנשים שלא אומרים שזה חסר להם זה בעצם חסר.
ניסיתי לחפש מידע באינטרנט אם יש כתבה על זה אבל לא מצאתי (אבל גם לא ידעתי ממש באילו מילים להשתמש בשביל החיפוש)
 
למעלה