תמיכה טכנית

שלום רב לכולם.
לפני הכל וכדי למנוע טעויות חוזרות ונשנות מצד גולשים כאן באתר, ברצוני להבהיר דבר אחד - אין לנו שום קשר או נגיעה לכל מה שהולך כאן, באתר תפוז.הפורום שלנו עוסק בתמיכה טכני בנושאי המחשב. אנחנו עוזרים או לפחות מנסים לעזור לאנשים, שיש להם בעיות עם המחשב האישי שלהם. זאת התמיכה הטכנית אותה אנחנו נותנים.
ועכשיו לעינינו


1- אין להשמיץ או לקלל אף אחד, לא משנה מה הסיבה, כולנו בני אדם ולכל אחד מגיע היחס המתאים, נא שימרו על תרבות הדיבור. 2- יחסי חברות יתקיימו במסרים, אף אחד לא צריך לדעת מה עשיתם אתמול בערב או מה אתם מתכננים למחר. 3- תגובות לשאלה תהיינה ענייניות ולא שיחות על אה ודה, שלום שלום במסרים בבקשה. 4- הקפידו לשרשר הודעות ולא לפתוח חדשות רק בגלל שאתם לא מוצאים את ההודעה המקורית כי היא עברה לדף השני. 5- אין לפרסם תוכן לא חוקי: אי הקפדה על כך תוביל לחסימת אותו משתמש לצמיתות ללא אזהרה ואותו מפרסם חושף עצמו לתביעות, שאני מחויב להעביר את הפרטים לגורמים המתאימים לפי חוק אם יבקשו זאת ממני. 6- אין לפרסם תוכן שיווקי, עסק פרטי או ציבורי, חוות דעת (לדוגמה: "החנות הזו לא טובה", "הם גנבים", "החלקים שלהם מזוייפים" וכולי), יש לכם תלונות על עסק כלשהוא- העבירו זאת במסרים. 7- אין לפרסם תוכן מיני וכדומה, הודעות אלו ימחקו לאלתר והמפרסם אותן יחסם מיידית. 8- גולש שלא בטוח בתשובתו, שיקפיד לרשום זאת לפני התגובה, שחלילה לא יגרום נזק בתשובה לא נכונה. 9- הודעות שפורסמו בשוגג בגלל טעות הגולש הן לא סיבה "לקטול אותו": יודעים תענו, לא יודעים אל תענו או תפנו אותו לפורום המתאים, אף גולש לא צריך לקבל מנה צוננת על שאלה שבתמימותו נכנס לפורום הלא מתאים. 10- אנא המנעו מהודעות בנוסח "דחוף", סימני קריאה מרובים ושאר סימנים שרק מרגיזים בסופו של דבר. 11- גולשים אדומים הם על תקן מומחים, ולרוב הם הותיקים כאן, נא כבדו אותם והם יכבדו אתכם. העוברים על חוקי הפורום יוזהרו פעם ראשונה, ויחסמו בפעם הבאה משימוש בפורום.

תגובות
2
צפיות
148
למעלה