אבודים חסרה לי

22ק ו ס ם

New member
במה זה שונה מאבודים?

קייט מזגזגת בין ג'ק לסוויר שזה די מגוחך, מודיעים לנו שצ'ארלי עומד למות ובסוף הוא מת, יש עלילות שחוזרים אליהן כל כמה פרקים? אני לא חושב שפלאשפוורווד הייתה יצירת מופת אבל אני חושב שזו סדרה טובה מאוד שחתכו מוקדם מדי. הקטע עם אהרון והבת שלו התחיל טוב ונגמר כלא רלוונטי. הבעייה היא שדווקא הרגו את הנבל הראשי מהר מדי. אבל פרק הסיום היה דווקא טוב אם היה לזה המשך.
 

Lamia2

New member
מסכים חלקית.

הקטע עם סוייר וג'ק היה קצת מעצבן ומגוחך (ב-2 העונות האחרונות), אבל הוא היה יותר אמין מהקטע של אוליביה/לויד- רוב הפרקים ניסתה להתעלם ממנו, ואז-אופס, הם מתנשקים ומתאהבים.
 

tamarhp

New member
זה שונה

א. קייט והמשולש - כבר הגיבו לך למטה למה זה היה שונה. אצל קייט זה היה הרבה יותר אוטנטי וגם התייחסו לזה בסדרה, למשל שסוייר מגלה שקייט באה אליו כי היא רבה עם ג'ק.. וכו'. בפלאשפורוורד המעברים הם הרבה יותר מהירים ולא אמינים. ב. אצל צ'ארלי לא אמרו לנו בפירוש שהוא עומד למות כי ראינו שאפשר לשנות את העתיד. בנוסף זה היה אחרי 3 עונות שבהן נקשרנו לדמות שלו ואהבנו אותה, ולא בפרק הראשון שבכלל עוד לא איכפת לנו מהדמות. ג. בפ"פ הראו את אהרון סטארק כבר בפרק הראשון, מה שיצר רושם שהוא דמות משנית-ראשית, ממש כמו אוליביה, דמיטרי וג'ניס. באבודים לא היה מצב שלא הראו דמות ראשית-משנית במשך כמה פרקים בעונה הראשונה (שהיא העיקרית כי היא מציגה את הדמויות והעלילה).
 

22ק ו ס ם

New member
הרבה יותר אותנטי אצל קייט?!

אין שום אישה בעולם שמחליפה כל יומיים בין חבר אחד לשני, זה כל כך מלאכותי וברור שזה רק לצורך הכנסת מתח לעלילה. נכון שבפלאשוורד הכל נעשה יותר מהיר ואני מסכים שזה לא היה ממש אמין אבל זה עניין של טעם. אהרון היה דמות ראשית למדי, רק שהסיפור שלו הפך באיזה שהוא שלב ללא מעניין. אני חושב שבגלל שידעו שהסדרה עומדת להגמר הם רצו לסגור לפחות כמה קצוות וזה היה אחד מהם.
 
מסכים עם הכל חוץ מדמיטרי

מישהו באמת חשב שהוא ימות? אחת הסיבות שבכלל צפיתי בסדרה הזאת הייתה לראות איך דמיטרי מתמודד עם הידיעה שהוא הולך למות ואיך זה נמנע בסוף. ראיתי אתמול את שני הפרקים האחרונים וממש נהניתי! חבל שבין 2 הפרקים הראשונים ל2 האחרונים היה שיממון.
 

On23

New member
מחר אמורה להתחיל מיני סדרה של NBC

Persons Unknown. הרעיון אמנם חרוש, אבל מהטריילר זה נראה מעניין...
 
|נצל"ש| יש איזו שמועה...

שמועה מעניינת לגבי מייקל אמרסון וטרי אוקווין. הם רמזו לכך בג'ימי קימל לראשונה, אבל מאז גם שמעתי שטרי אוקווין מפתח רעיון לסדרה קומית חדשה, בה הוא יגלם אדם מבוגר ודי מנותק, שלא מסתדר עם טכנולוגיה או משהו בסגנון, ואחת התוכניות היא שמייקל אמרסון יגלם את שותפו לדירה או משהו כזה.. מישהו שמע על זה משהו? זה יכול להיות פשוט ענק, אם יהיה דבר כזה.
 

On23

New member
הם שחקנים גדולים,

אבל שניהם בתפקידי קומדיה? זה יהיה ממש מוזר... למרות שהבנתי שבן החל את דרכו בתפקידים קומיים בתיאטרון (זה נכון?)
 
את מייקל אמרסון אני בהחלט יכולה לראות

בתפקיד קומי - היו לו לא פעם יצירות מצחיקות סרקסטיות בתור ליינוס.... אבל לא את אוקווין... יש לו פנים רציניות למדיי למרות החיוך טוב הלב.
 
אם מה לראות בטמבליזיה.....

אפשר באמת לבחור סדרה איכותית להוריד ולצפות או לעבור לסרטים. הדבר הכי טוב זה ספרים! ובלי קשר לשבוע הספר - באמת שלא. אני לא מדליקה את הטמבליזיה בערב בכלל (ואני מכבה אותה כשהילדים הולכיםי לישון ב 2100) ... יש לי מלא "סדרות" רשומות על דפים על המדפים שלי. וכל הדמיון הוא בראשי...
 
יש בארה"ב פרומואים לסדרת מסתורין חדשה

THE EVENT דווקא נראה מעניין. את הפרומו הראשון ראיתי עוד בהפסקת הפרסומות של הפינאלה של LOST
 

ochenta

New member
עוד פעם נשיא שחור? עוד פעם מטוס מתרסק?

24+אבודים... :) מישהו יודע מתי זה מתחיל?
 
למעלה