בוודאי שצריכים לדבר על זה. היו שיחות בנושא עם מנהלת בית
הספר, עם מחנכת הכיתה ועם הסייעת. בכל פעם שמתחלפת המחנכת- מבהירה זאת מחדש.
מי שיודע על האבחון של הילד אלו כל הגורמים שיושבים בועדה מידי שנה (מנהלת בית הספר, מורת שילוב, יועצת בית ספר, פסיכולוגית בית ספר, המטפלת הרגשית, המורה המנחה את קבוצת המיומנויות החברתיות, המנחה מטעם המתי"א, המחנכת, הסייעת). גם המורות המקצועיות שמלמדות בכיתה יודעות שהסייעת של הילד כך שאני מניחה שהן יודעות שהוא על הספקטרום.
הילד לא יודע שהיא סייעת אישית שלו.
שאר ילדי הכיתה לא יודעים שהיא סייעת אישית שלו וכך גם ההורים.
כיום בבחינות מוציאים אותו עם עוד שני ילדים מהכיתה לעשות את הבחינה בחדר מורים. הסייעת מתלווה. מאחר וזה מקובל בבית ספר עבור ילדים עם קשיי קשב וריכוז- זה לא דבר חריג במיוחד
הספר, עם מחנכת הכיתה ועם הסייעת. בכל פעם שמתחלפת המחנכת- מבהירה זאת מחדש.
מי שיודע על האבחון של הילד אלו כל הגורמים שיושבים בועדה מידי שנה (מנהלת בית הספר, מורת שילוב, יועצת בית ספר, פסיכולוגית בית ספר, המטפלת הרגשית, המורה המנחה את קבוצת המיומנויות החברתיות, המנחה מטעם המתי"א, המחנכת, הסייעת). גם המורות המקצועיות שמלמדות בכיתה יודעות שהסייעת של הילד כך שאני מניחה שהן יודעות שהוא על הספקטרום.
הילד לא יודע שהיא סייעת אישית שלו.
שאר ילדי הכיתה לא יודעים שהיא סייעת אישית שלו וכך גם ההורים.
כיום בבחינות מוציאים אותו עם עוד שני ילדים מהכיתה לעשות את הבחינה בחדר מורים. הסייעת מתלווה. מאחר וזה מקובל בבית ספר עבור ילדים עם קשיי קשב וריכוז- זה לא דבר חריג במיוחד