אביב גפן !

עוד אחר- אהלן אלאן ../images/Emo188.gif

ויהי היום ובכפר הנוער למד תלמיד נוסף בשם אלאן, בחור צנום וממושקף, החושב כי הוא דון קישוט מהלך, מפני שבעת שהיה רואה מיני מיינור היה בטוח שזו וולוו...ממש כפי שקודמו דון קישוט היה רואה עלמה כפרית על חמור ובטוח כי זו דולציניאה היפה על סוס. מקורו היה מראש העין וכינויו היה אלונקה... ובאחד הימים, אברך תמים ושנוזל (זב חוטם) ממוצא אמריקאי בשם יהושע הזמין את אלאן בכדי שיסב עמו לסעודה ראשונה בחיק משפחתו הצעירה. ואלאן הגיע אל דלת ביתו ודפק, ודפיקתו לא נענתה על כן צעק: "יהושעעעעעעעעעעע" ומן הדלת נשמע לפתע קול מהוסס במבטא אמריקאי: "מי זה?" "זה אני אלאאאאן" ושני תלמידים שעברו בסמוך לאלאן המקיש ושמעו את הצעקה הממובטאת הפיצו את ה"קטע" וכך הפך אלאן למשל ושנינה ברחבי כפר הנוער. ואלאן נעלב למגינת לבו ושמר את הדבר בלבו כשמור הסנאי אגוזים לחג הפסח וכשמור מינה צמח את הקלפים קרוב ללבה. לאחר שמוקי אבנרי זכה בחידון הטבע ופרש מן הפנימיה, הותיר הוא אחריו מפה סודית המתארת את כל סוגי המערות באיזור. הוא הוריש זאת לידידו קדושוביץ אשר קנה את המפה בטבין ותקילין והסתיר אותה מתחת למזרון מפני המדריך הוותיק מלמד מגודל הזקן והמלשן. וקדושוביץ' הבלונדי, יליד עמק לוד, תר את העמק המתחיל מרמת שרת ומסתיים בבית ספר ברויער ואף הרחיק נדוד בגילויו הגיאוגרפיים עד אשר הגיע לגבעת רמת דניה ולמגרש של הפועל ירושלים הניצבים להם בקה גבול הנחלה. והנה בסובבו בעיקול המתחיל מרמת דניה ומסתיים ברחוב קובובי ראה שיחים המסתירים דבר מה. הוא עלה מעלה ויגלה חור חצוב בקיר, הוא גילה את שיחי האספרג והסטירפלטוויה והנה ראה מדרגות מובילות לעומק המערה, והיא הייתה קרירה ולחה ונעימה למגורים. עתה הסתובב בסביבה, ליקט והביא אל המערה ספה נטושה ועיתונים ואף חצב בה בפצירה עד אשר הרחיבה רחוב ורחב כהרחב חזקיהו את הנקבה בשנות הקוקוס..וכהרחב שיפוצניק דירת קרקע. והנה פגש יום אחד את אלאן משוטט ליד מגדל הכוכב בברחו מפני שיעור ההיסטוריה של המורה וינטר: "יש לי משהו מיוחד להראות לך" אמר קדושוביץ "מה זה? משהו טעים ?" לקלק אלאן את שפתיו "חס וחלילה, זה סידור לשנת לילה, משהו שמצאתי" הוא נטל את אלאן והם ירדו בעמק והוא הראה לו את המערה המפוארת: "אהה, בגלל זה הברזת מכל כך הרבה שיעורים, אתה לא מתבייש!"נופף אלאן "מי שמדבר, צבוע אחד! הרי רק עכשיו ברחת מהשיעור של וינטר!" "טוב, זאת מצווה לברוח מהשיעור של הזלזלן הזה" ואלאן ראה את המערה ולא שמר את הדבר בלבו, ולמחרת ידעה כל כיתה יא' על דבר המערה, אלא שמיקומה היה בעייתי והגישה קשה ולא ממופה ועל כן לא זכתה המערה בביקורים כל כך תכופים. וקדושוביץ הפסיק אט אט לישון בחדר הפנימייתי מפני שלא סבל את השכמת הבוקר מצד המדריך אשר כללה מחיאות כפיים קצובות בשעה שש בבוקר וזריקת השמיכות מעליו וציפיה בתור הארוך למקלחות וניקוי חדרים וכו' וכן מבט חודר מעיני המורה בואנו בעת שהגיע לבית המדרש... ועל כן ארז את כלי מיטתו וחמק אל המערה שחצב על מנת לישון שם. מים נמצאו לו מבאר שהייתה במקום ותאנים וחרובים השביעו את רעבונו, ממש כרבי שמעון בר יוחאי בשעתו, אלא שרבי שמעון בר יוחאי נמלט מאימת הקלגסים הרומאים וקדושוביץ נעלם מאימת המדריכים המלשינים. איש לא שם לב להיעלמותו של קדושוביץ מחיי הלילה של הפנימיה. ואלאן, שיחק מזלו כשחק במשחק סנוקר, ובאחד מן ההברזות שלו לכיוון קו 21 ראה נערה חמודה מן השכונה בשם דניה קלמנוביץ', היא נעמדה בפוזה בתחנת האוטובוס כשהיא לבושה מיטב מחלצות הנוער הבליין באותם ימים ומזלו של אלאן (לטווח ארוך) היה כי האוטובוס התעכב כהתעכב נמלה בשל בול עץ(בגלל שהנהג נרדם בבית הקפה של ז'וז'ו) והוא ראה אותה,שמח מאוד והחל לדבר איתה על העיכוב הנורא: "ואללה הנהגים האלה צריך לחתוך אותם קצוץ" אמר במבטאו "איזה מבטא מדליק" אמרה דניה "זה מבטא מדרך אבותיי-תימני אסלי" הטעים אלאן "אתה לומד שם?" אמרה הנערה "כן, ולא בהתלהבות גדולה" צחק וכך נראה היה לו שהוא "משחק אותה" בנושא משום שהיא הייתה חביבה וזורמת בכל מיני קטעים חביבים כזרום נחל שורק בצד מסילת הרכבת היוצאת מירושלים. והם יצאו למיני מקומות מגניבים והיו חוזרים ברכב של אבא שלה שהיה פרופסור במכללה למנהל. והמורה בואנו לא ידע מאום, ואם היה יודע עליהם אזי היה קורא "שיר המעלות", קורע את בגדיו ושולח בלשים ומדריכים על מנת לדכא את פרץ מרד הנעורים של אלאן כהה העור ויפה העין ודניה הבלונדית ובהירת העין תושבת השכונה. ואלאן הטב היטיב להסתיר את אהובתו מעיני העולם העוין של כפר הנוער ותחת זאת סח את מררתו באזני קדושוביץ': "ואללה, אני מדוכא לאללא, אני אלך לי למנזר או שאכנס לישיבת תל ברוך" "אור ברוך" תיקן קדושוביץ' בעת שישבו מול המערה מפצחים שקדים. "כן, אני אכנס למנזר, נמאס לי מזלזולי המורים ורדיפות המדריכים ובמיוחד מלמד שמלשין עליי חדשות לבקרים" כך אלאן "הלוואי והיה לי יותר מחדר במערה, אבל צריך לחצוב עשר שעות בשביל זה ולשים פיגומים ותמיכות" אמר. ופתרונו של אלאן בא בהפתעה, חברתו החדשה דניה פגשה אותו בערב אחד ואמרה: "הורים שלי נוסעים מחרתיים לחודש לפרגוואי, תוכל לישון אצלי בבית, יש ג'קוזי ויש מלא סרטי וידאו וחדר בשבילך" ואלאן שמר את הדבר ולאחר יומיים נעלם מן הפנימיה.
 
אהלן אלאן - חלק ב' ../images/Emo182.gif

באותו בוקר נמצאה במיטתו של אלאן הודעה בכתב: "אני מצטער אם אני נעלם, הרדיפות של המדריכים וזלזולי המורים עשו את שלהם. אני הולך ואם לא אחזור לעולם-אז להתראות" ומלמד המדריך נטל את הפתק ושם בכיסו, אך בשל נסיעה תכופה לעיר, שכח הוא לדווח על ההיעדרות אלא בהפרש של שעתיים שלש והפנימיה געשה כבוקה ומבולקה כבוקי סרוקי ובוקי צימוקי והמורה בואנו נרעש ונזעק, והמשטרה והמודיעין והמוסד משתפים פעולה בגלוי, ובתוך כל זאת וכמה תלמידים הרגישו צורך עז לנהוג כמתוודים קתולים אשר ילכו אל המוודה בכנסיה, והם שמו פעמיהם ללכת ולשחרר את חרצובות הלשנתם אצל המרכז בואנו והם דיווחו לו כי לקדושוביץ' ישנה מערה אשר בה יש חדר וחצי ויגזימו ויאמרו כי הוא מצפה להשכיר אותה לכל דורש... וקדושוביץ' נקרא אל לשכת המורה בואנו, ובואנו הביט בו וינד ראשו באיום, ואביו של אלאן שהוזעק הביט בו ושלשה תלמידים הביטו בו,וציפו למוצא דבריו: "הוא היה בקשר קרוב אתי יחסית, הוא אמר שהוא רוצה ללכת לישיבה או למנזר, ישיבת אור ברוך"כך קדושוביץ' ובואנו חילק הוראות תכופות: "חפשו באור ברוך, בתל ברוך, במקור ברוך, חפשו במנזר הברדוגוניקני, חפשו אותו לעזאזל" והוא פנה אל קדושוביץ': "מה ? מערה? כמה חדרים יש שם? חצוף ומחוצף! למה אל ישנת בחדר שלך? למה לא אמרת לי הייתי בא ובודק אם אין שם נחשים ועקרבים! חצוף ומחוצף מיד אקציף אותך לקצפת!" והוא העניק לקדושוביץ' סטירה מצלצלת בהוסיפו: "רב לך שבת בעמק הבכא!" וכל אותו זמן, במשך אותם יומיים של חיפוש בילה אלאן בנעימים כמו ירח דבש בהוואי, בביתה המטופח ומלא היתרונות של דניה, הוא לא חשב אפילו להתקשר להוריו, מפני שגם שתה לשכרה, דפק בירות והקפיץ טקילה כקפוץ קרפיונים באמבטיה לפני הסבתם לגפילטע פיש. ולאחר יומיים כשהתפכח מן החגא וההילולה נזכר לצלצל ויגלה כי העולם הסובב סביב הבית של דניה מחפש ותר אחריו ואפילו כלבים על שניים הלכו וסרקו את מערתו של קדושוביץ ההמום, והערסים שבקרב התלמידים באו ולקחו לקדושוביץ את מערכת הסטריאו שמצא ושם במערה, ואחר באו חבלנים של המשטרה ויסתמו את המערה בקרשים ופחים עד כי לא נותר לה שריד. ולא נראתה יותר מן הכביש. ופתאום הופיע בפנימיה אלאן מדושן עונג, כמו חתן המופיע לאחר חופתו לשבת כלה, וכל קהל המחפשים התקרב אליו ומתוכו יצא המורה בואנו וזעם רב בפניו וזעמו הלך וגאה עד כי הורמה ידו במטרה ללמד מוסר והשכל אך פסיכולוג הכפר חש במפנה המסוכן ולקח את בואנו הצידה ויאמר: "אתה רק תקלקל, תן לי לדבר עמו,קח לך חופשה של שעתיים" ואלאן סיפר כי ירד לים המלח ולאחר יומיים שב, ועתה מעוניין הוא לפרוש מן הפנימיה כפרוש גבר מאשתו עם פרוש ימי הנידה... אלאן סולק מן הפנימיה וקדושוביץ' הוזהר בכל לשון אנוש לבל ירד עוד אל עמק המערות אשר נדמה היה כעמק השידים וכעמק הבכא. לאחר חמשה חודשים פסע קדושוביץ לכיוון קו 21 והנה ראה זוג פוסע מחובק. אחד מבני הזוג נראה היה מוכר לו -היה זה אלאן.גלוי הראש. "שלום אלאן" פנה קדושוביץ "שלום אבי" "מי זו?" "אני חברה שלו" ענתה דניה "איפה אתה לומד עכשיו?" "עם דניה בתיכון פנימית עין כרם" ענה אלאן והוסיף "תעשו שם חיים עד כמה שאפשר" הזוג המשיך לדרכו מותיר את קדושוביץ ההמום. המורה בואנו הקיץ מחלום ביעותים, הוא ישב על המיטה ושפשף את עיניו. "מה קרה משה?" סחה אשתו עזיזה "בהאאאאא... חלמתי שתלמיד מן הכפר חוטא ומחטיא כעוג מלך הבשן וכיהודית בן בארי במערת קין והבל אשר בכפר השילוח המשתקף לים הגדול" "זה לא חדש, מה אתה מתרגש" הרגיעה אשתו "נו טוב, מילא, את זה אומר בדרשה השבועית" כל הזכויות על היצירה אהלן אלאן שייכות למחבר/ת היצירה . היצירה פורסמה בתאריך 17/9/2003
 
ייעוץ

הזמנתי את טכנאי בכדי להתקין קו לאנטרנט. ובעודי משתמש במחשב, נתבקשתי לחבר את קבל ה usb מהמודם למחשב, ואז נשרף הלוח אם של המחשב. הם כמובן מתנערים מנטילת אחריות. האם יש לכם מושג איזה גוף מטפל בתלונות האזרח ואשמח לקבל מס` טל` של אותו גוף
 

rac120

New member
אמון הציבור

תוכל לפנות ל"אמון הציבור" - תרבות צרכנית לישראל, בראשותה של גלית אבישי (מי שהייתה בעבר מנכ"לית המועצה לצרכנות). מצ"ב קישור לאתר. בהצלחה RAC120
 
אין לי גישה לאתר דרך הפלפון

התוכלי לציין מספר טלפון של אותו גוף ? ותודה מראש
 

rac120

New member
בבקשה, מספר הטלפון

מספר הטלפון 03-5606069 מספר הפקס' 03-5601384 הכתובת: רחוב לבונטין 30, תל-אביב 65116
 
אביב גפן !

תיכף מסתיימת לה המשמרת, ואני מצפה לקמצוצון של סיפור לקראת פסוקו של יום על כוס הקפה.
 
בודי בום! חלק א'

ולהווי היה ידוע כי לכפר הנוער דירושלים נכנסו מיני תלמידים שמקומם לא ידע אותם במקומות תרבות אחרים. היו אלה פליטי בתי ספר ושכונות ערסונים ומיני ארחי פרחי אשר לא נודעה מנהגותם בגויים אשר צרו על לכיש וגזר וירושלם להחריבה בשנת יר"ח. והנה תקופה מסויימת היו מניינים מניינים בכפר הנוער, סיעות אשר נתחלקו לפי עדות ישראל אשר גלו וגם עלו, אשר גלו בראשונה לבבל ועלו משם בעליית עזרא ונחמיה וכן גלות רומי אשר גלו ועלו גלו ועלו כפי שאומר הפתגם התימני העתיק "ג'לו ג'לו ג'חלתאק" אם כן, הסיעה הגדולה ביותר בין תלמידי כפר הנוער הייתה סיעת מניין התימנים שעלה בחלקם לתבל את המרק הדלוח של ערב שבת בחילבה ובסחוג. את הזיכיון הזה השיגו התלמידים ממוצא תימני הודות לשתדלנותו של גדי דמתי אצל ראש הישיבה האשכנזי ווזווז.וכן כמובן עמד ברשותם מניין בנוסחם בימי ראש השנה ושבועות. סיעה שנייה הייתה סיעת התלמידים המרוקאים והספרדים שהכילו מגוון רב של עדות והסיעה הצמוקה ביותר הייתה סיעת האשכנזים. לא להאמין שבסוף שנות השמונים שכל עדות ישראל מחותנין זה בזה כפי שנאמר "ויהי בישורון מלך בהתאסף ראשי עם, יחד שבטי ישראל" לא יאומן שהיה פילוג עדתי שכזה ונערים שפטו אדם לפי עדתו ולא לפי דעתו ודי לחכימה ברמיזה כי לרב משה בואנו, שאינו נזכר בסיפור זה, הייתה יד בהתססת עדה במשנה למען יחזיק מעמד על כסאו המתרופף. והנה איתרע הדבר ורן מורי מיודענו שהיה תימני ולרוע המזל גם בחור אלים תאב מכות ולטמות וכפות וסטירות הוקא מקרב המנין התימני של כפר הנוער יען כי התנכל לאחד מחבריה הלא הוא אהרון ג'יבלי האסטרונאוט. ומעשה שהיה ורן ראה את ג'יבלי בדרך אל הכיתה אוכל סופגית מעשה תרגימה וביקש ממנו חתיכה ואהרון סירב וההוא רשיעא נטפל אליו ללא סיבה וגרר אותו במרחק כמה מטרים ולפתהו בגרונו כאשר ילפות איש את תרנגולו הפרטי, כך עד אשר האדים וקרא לעזרה. וכך ראה זאת גדי דמתי יושב ראש עדת הנוער התימני וציווה מיד להקיא את אותו ג'חש אלים מקרב בית המדרש בנוסח התימני. כך מצא עצמו רן מורי מוקא מקרב שלומי אמוני בני תימן. ואותו גדי הצביע עליו ככל אשר ילך כעל שועל נגוע בכלבת.וכל זאת בתחילת כיתה יב' לאחר שאמנם היה אלים, אבל לא מזיק בצורה יוצאת דופן.כאותו יבחוש העוקץ רק את בני מינו בטרף יטרף על ידי הציפור. והנה לא נרגע אותו אהרון ג'יבלי וראה כי רן מורי הציפלון ממשיך להתאנות לתלמידים ומכה אותם שוק על ירך יען כי יש בתוכו איזה ג'יני אשר עולה בו כעמוד הענן להנחותו דרך עקלקלות וגידופים וקללות. על כן זמם לסחוט את רן מורי והוא זמם וזמם והתייעץ עם ז'ק כהן ולא מצא מנוחה עד אשר ידע אל נכון את חולשותיו של מורי: בנות המין היפה. "תראה תראה מה מצאתי במסדרון של הפנימיה!" אמר רן לידידו השרוך קדושוביץ, היה זה פרוספקט על אודות חוברת לפיתוח גוף בקלי קלות שיטת Body Boom חלק א' . חוברת אשר עולה שבעים שקלים וניתן להשיגה על ידי משלוח בדואר של הכסף... "נו אז תזמין!" אמר קדושוביץ "תזמין ונעשה אימוני כושר בחדר ונפתח את הגוף!" "אתה משתתף איתי בחוברת?" שאל רן "נו בטח, וגם ננסה לעניין את מוני באבא ואלי סנטו!" "תראה מה כתוב על החוברת: שיטות קלילות ותוך חודש אתה נראה גוף לתלפיות על ידי פיתוח דינמי של הגוף. קלי קלות יש תוצאות! הבנות כבר תרדופנה אחריכם!" "מה יגיד אבא שלי שיראה אותי עם גוף משולש כזה."שאל קדושוביץ "יגיד שאתה אחלה גבר. תאר לעצמך שאנחנו הולכים שני בנים לים בקיץ עם גוף כזה וכל הבנות מבקשות מספרי טלפון?" רן וקדושוביץ רכשו חוברת, הם שלחו את הכסף לתד' מס' 34 בירושלים וקיבלו את החוברת. החוברת לא נראתה כחוברת אלא כגבבא של צילומים ממכונת צילום עם אותיות מודפסות במכונת כתיבה וכמה תמונות נלוות של בחורות בבגדי ים וצילום של אותו משומד יליד אוסטריה שילמים יהפוך למושל קליפורניה, הם רכשו חלקים נוספים של תורת פיתוח הגוף וכן עשו זאת רוב תלמידי הכיתה. וכן רכשו חלק ב' וחלק ג'. המציץ לחדר 34 בפנימיה היה מגלה את רן וקדושוביץ אוחזים במגבת בשתי ידיהם ומזיזים אותה אנה ואנה וכן נתלים על מגבת המשוחה בשמן סויה וכן מושחים את ידיהם וזרועותיהם בחגורות עד אשר כאבו. כמה מגבות נקרעו כתוצאה מן המאמצים. ורן וקדושוביץ גנבו מהמכבסה מגבות נוספות והחלו מושכים ומותחים אותם בצידי הגוף.כך עד אשר נעשו סמוקים ממאמץ. ואהרון ג'יבלי גיחך למראה אותה חבורת זבל מטומטמה אשר נפלה בפח אשר טמן לה וקנתה את החוברת השטותית שהוא רקח, חיבר והמציא כשישב בספריה של המכון הקרטוגרפי של ירושלים ליד הבסטה של עזרא בשוק הפרסים, שרובה היה גבבה של שטויות במיץ עגבניות והבל בפח זבל וכלום סתום בצבע חום ומאום בצבע בלום. הוא משמש בכיסיו ואמר בלבו כי עליו להפקיד את הכסף שמצא בתיבת הדואר שלו בבנק. קדושוביץ נשבר ראשון, הוא גילה שהבודי בום לא עוזר לו במאום, אחריו נשרו העלעלים אלי סנטו ומוני באבא ושאר חברי חבורת הזבל. נשאר רק רן מורי שהמשיך את הפיתוח הדינמי. והנה ראו איזה פלא, לא ידוע למה אבל הוא החל להעלות שרירים ולתפוח כעוגת שמרים כפי שנאמר "שרלתק מרת שמריה" ואיתרע לו מזלו ונאלץ להחליף את חולצותיו בגלל שלא עלו על גופו המתפתח וגם קרע זוג תפילין בגלל שעשה שריר ונאלץ לקנות חדשים. כפי שנאמר "שיר השרירים אשר לשלמה" אבל לא קראו לו שלמה אלא רן והוא לא ידע לשיר אלא כשעלה לתורה והוא ידע להרביץ וחזק, וכעת אימתה ופחד וחלחלה והוא מהלך אימה והעכבר הפך להר ואהרון ג'יבלי גילה להוותו כי אלף כל – השיטה שהמציא הוכחה כיעילה אך מאידך- השיטה פנתה נגדו והגולם הג'חש קם על יוצרו. רן תפס את גדי דמתי יושב ראש המניין התימני. הוא לפת אותו בגרונו והצמיד אותו אל הקיר, דמתי הופתע מחוזקו של רן שהיה שרוך ועתה שור בר: "מה, מה אתה רוצה?" מלמל "את ראשות המניין! ולא אתה תחוסל, פה על המקום ממש!" רן הפך להיות ראש המניין למגינת לבם של התלמידים ממוצא תימני. ואהרון ג'יבלי מצא כי נכנס לפלונטר שלא יצא ממנו והחליט שלא להמציא יותר שיטות שכאלה של BODY BOOM.וגם טעם את טעם מכותיו הרעות של רן הבריון. נשארו עוד כמה חודשים לסיום בית הספר, והוא החליט להתאפק עד שכל העסק יסתיים. למרבה המזל רן מורי היה כמובן אלים יותר, אך כמעט ונעלם מפני שהיה בא יוצא ונכנס במסדרונות הפנימיה לבנות ובשערי דיסקוטקי האקספוזה וההנגאר וכך שכח מכל האלימות שלו כי מצא לעצמו "תעסוקה", אבל זה כבר סיפור אחר.
 
בודי בום- הגירסה הנכונה

ולהווי היה ידוע כי לכפר הנוער דירושלים נכנסו מיני תלמידים שמקומם לא ידע אותם במקומות תרבות אחרים. היו אלה פליטי בתי ספר ושכונות ערסונים ומיני ארחי פרחי אשר לא נודעה מנהגותם בגויים אשר צרו על לכיש וגזר וירושלם להחריבה בשנת יר"ח. והנה תקופה מסויימת היו מניינים מניינים בכפר הנוער, סיעות אשר נתחלקו לפי עדות ישראל אשר גלו וגם עלו, אשר גלו בראשונה לבבל ועלו משם בעליית עזרא ונחמיה וכן גלות רומי אשר גלו ועלו גלו ועלו כפי שאומר הפתגם התימני העתיק "ג'לו ג'לו ג'חלתאק" אם כן, הסיעה הגדולה ביותר בין תלמידי כפר הנוער הייתה סיעת מניין התימנים שעלה בחלקם לתבל את המרק הדלוח של ערב שבת בחילבה ובסחוג. את הזיכיון הזה השיגו התלמידים ממוצא תימני הודות לשתדלנותו של גדי דמתי אצל ראש הישיבה האשכנזי ווזווז.וכן כמובן עמד ברשותם מניין בנוסחם בימי ראש השנה ושבועות. סיעה שנייה הייתה סיעת התלמידים המרוקאים והספרדים שהכילו מגוון רב של עדות והסיעה הצמוקה ביותר הייתה סיעת האשכנזים. לא להאמין שבסוף שנות השמונים שכל עדות ישראל מחותנין זה בזה כפי שנאמר "ויהי בישורון מלך בהתאסף ראשי עם, יחד שבטי ישראל" לא יאומן שהיה פילוג עדתי שכזה ונערים שפטו אדם לפי עדתו ולא לפי דעתו ודי לחכימה ברמיזה כי לרב משה בואנו, שאינו נזכר בסיפור זה, הייתה יד בהתססת עדה במשנה למען יחזיק מעמד על כסאו המתרופף. והנה איתרע הדבר ורן מורי מיודענו שהיה תימני ולרוע המזל גם בחור אלים תאב מכות ולטמות וכפות וסטירות הוקא מקרב המנין התימני של כפר הנוער יען כי התנכל לאחד מחבריה הלא הוא אהרון ג'יבלי האסטרונאוט. ומעשה שהיה ורן ראה את ג'יבלי בדרך אל הכיתה אוכל סופגית מעשה תרגימה וביקש ממנו חתיכה ואהרון סירב וההוא רשיעא נטפל אליו ללא סיבה וגרר אותו במרחק כמה מטרים ולפתהו בגרונו כאשר ילפות איש את תרנגולו הפרטי, כך עד אשר האדים וקרא לעזרה. וכך ראה זאת גדי דמתי יושב ראש עדת הנוער התימני וציווה מיד להקיא את אותו ג'חש אלים מקרב בית המדרש בנוסח התימני. כך מצא עצמו רן מורי מוקא מקרב שלומי אמוני בני תימן. ואותו גדי הצביע עליו ככל אשר ילך כעל שועל נגוע בכלבת.וכל זאת בתחילת כיתה יב' לאחר שאמנם היה אלים, אבל לא מזיק בצורה יוצאת דופן.כאותו יבחוש העוקץ רק את בני מינו בטרף יטרף על ידי הציפור. והנה לא נרגע אותו אהרון ג'יבלי, כפי שנאמר "נקמת תימני קטן לא ברא השטן!" וראה כי רן מורי הציפלון ממשיך להתאנות לתלמידים חלשים ממנו ומכה אותם שוק על ירך יען כי יש בתוכו איזה ג'יני אשר עולה בו כעמוד הענן להנחותו דרך עקלקלות וגידופים וקללות. על כן זמם לסחוט את רן מורי והוא זמם וזמם והתייעץ עם ז'ק כהן ולא מצא מנוחה עד אשר ידע אל נכון את חולשותיו של מורי: בנות המין היפה. "תראה תראה מה מצאתי במסדרון של הפנימיה!" אמר רן לידידו השרוך קדושוביץ, היה זה פרוספקט על אודות חוברת לפיתוח גוף בקלי קלות שיטת Body Boom חלק א' . חוברת אשר עולה שבעים שקלים וניתן להשיגה על ידי משלוח בדואר של הכסף... "נו אז תזמין!" אמר קדושוביץ "תזמין ונעשה אימוני כושר בחדר ונפתח את הגוף!" "אתה משתתף איתי בחוברת?" שאל רן "נו בטח, וגם ננסה לעניין את מוני באבא ואלי סנטו!" "תראה מה כתוב על החוברת: שיטות קלילות ותוך חודש אתה נראה גוף לתלפיות על ידי פיתוח דינמי של הגוף. קלי קלות יש תוצאות! הבנות כבר תרדופנה אחריכם!" "מה יגיד אבא שלי שיראה אותי עם גוף משולש כזה."שאל קדושוביץ "יגיד שאתה אחלה גבר. תאר לעצמך שאנחנו הולכים שני בנים לים בקיץ עם גוף כזה וכל הבנות מבקשות מספרי טלפון?" רן וקדושוביץ רכשו חוברת, הם שלחו את הכסף לתד' מס' 34 בירושלים וקיבלו את החוברת. החוברת לא נראתה כחוברת אלא כגבבא של צילומים ממכונת צילום עם אותיות מודפסות במכונת כתיבה וכמה תמונות נלוות של בחורות בבגדי ים וצילום של אותו משומד יליד אוסטריה שילמים יהפוך למושל קליפורניה, הם רכשו חלקים נוספים של תורת פיתוח הגוף וכן עשו זאת רוב תלמידי הכיתה. וכן רכשו חלק ב' וחלק ג'. המציץ לחדר 34 בפנימיה היה מגלה את רן וקדושוביץ אוחזים במגבת בשתי ידיהם ומזיזים אותה אנה ואנה וכן נתלים על מגבת המשוחה בשמן סויה וכן מושחים את ידיהם וזרועותיהם בחגורות עד אשר כאבו. כמה מגבות נקרעו כתוצאה מן המאמצים. ורן וקדושוביץ גנבו מהמכבסה מגבות נוספות והחלו מושכים ומותחים אותם בצידי הגוף.כך עד אשר נעשו סמוקים ממאמץ. ואהרון ג'יבלי גיחך למראה אותה חבורת זבל מטומטמה אשר נפלה בפח אשר טמן לה וקנתה את החוברת השטותית שהוא רקח, חיבר והמציא כשישב בספריה של המכון הקרטוגרפי של ירושלים ליד הבסטה של עזרא בשוק הפרסים, שרובה היה גבבה של שטויות במיץ עגבניות והבל בפח זבל וכלום סתום בצבע חום ומאום בצבע בלום. הוא משמש בכיסיו ואמר בלבו כי עליו להפקיד את הכסף שמצא בתיבת הדואר שלו בבנק. קדושוביץ נשבר ראשון, הוא גילה שהבודי בום לא עוזר לו במאום, אחריו נשרו העלעלים אלי סנטו ומוני באבא ושאר חברי חבורת הזבל. נשאר רק רן מורי שהמשיך את הפיתוח הדינמי. והנה ראו איזה פלא, לא ידוע למה אבל הוא החל להעלות שרירים ולתפוח כעוגת שמרים כפי שנאמר "שרלתק מרת שמריה" ואיתרע לו מזלו ונאלץ להחליף את חולצותיו בגלל שלא עלו על גופו המתפתח וגם קרע זוג תפילין בגלל שעשה שריר ונאלץ לקנות חדשים. כפי שנאמר "שיר השרירים אשר לשלמה" אבל לא קראו לו שלמה אלא רן והוא לא ידע לשיר אלא כשעלה לתורה והוא ידע להרביץ וחזק, וכעת אימתה ופחד וחלחלה והוא מהלך אימה והעכבר הפך להר רן תפס את גדי דמתי יושב ראש המניין התימני. הוא לפת אותו בגרונו והצמיד אותו אל הקיר, דמתי הופתע מחוזקו של רן שהיה שרוך ועתה שור בר: "מה, מה אתה רוצה?" מלמל "את ראשות המניין! ולא אתה תחוסל, פה על המקום ממש!" רן הפך להיות ראש המניין למגינת לבם של התלמידים ממוצא תימני. ואהרון ג'יבלי מצא כי נכנס לפלונטר שלא יצא ממנו והחליט שלא להמציא יותר שיטות שכאלה של BODY BOOM.וגם טעם את טעם מכותיו הרעות של רן הבריון. ומזה אנו למדים מוסר השכל כי ידידנו אהרון ג'יבלי גילה שאלף כל – השיטה שהמציא הוכחה כיעילה אך מאידך- השיטה פנתה נגדו והגולם הג'חש קם על יוצרו.ולכן אמור "אמנם נקמת תימני קטן לא ברא השטן," אך "שמור על השטן כי הוא עדיין קטן" ויחרים אבוק – אל תוציאו מהבקבוק!"
 
חידון תנך

היכן מסופר בתורה על הגולם מפראג שקם על יוצרו ? ואותו סיפור בהמשכים נעוץ בפרשת וארא (רק רגע, מהי בכלל פרשת השבוע ? פרשת דרייפוס ?)
 

רדאעי

New member
על מאראת אל מוארי הגולשת ב ICQ?

היא גלשה עד שהתחלקה...כלומר דחיסאת דאסאת אלחיראם ואומרים שהוא הוא וואלד הטירם ואין בילתו, נכאשהה. ניכוש נעים ומרגש... מוארי סעיד הבעל של אישתו זיהרה עשה פעם אחת טעות! והיא טעות גדולה ופירסה חמורה!!!
הוא ניכנע לזיהרא ואשתרא להה מינהדא אלמכשף
בשביל ה
פאנטיוט 4 על 4 מידרי כמה על כמה אלפי זלוטוט ואולי ריבי רבאבות...הרבה הרבה חראם עלייק יא מוארי סעיד וקאם ג'הדאק? קאם? ועד מתי? עד מתי? ומוארי סעיד התחנן ורסה להיתפשר על טבעת יהלום והיא תוכל לצאת לחלון כמו אייל גולן ואילנית ומוארי סעיד ישיר לה אם ננעלו כיף יפעאלו מתחת לחלון יעני סיראנדא, כמובן אייווה דא...וזיהרה נייטא קגביטא היא רוסה להחריב ביתהה ובית סעיד. ולחצה ולחצה אותו וסיפרה לו שבזכות הדא אל מכשף ירשמו את שניהם לכפר הגלובאלי[מידרי איפו זה אולי בתנאי פנימייה??] ויהיו להם כל מיני זכויות ברוטיאליות כאלה שלא רואים בכלל ברטואלי זה לא באמת אלא יעני כאילו, זאת אומרת אני זיהרה אבל יקראו לי שילגיה הזוהרת בלי משרד הפנים ובלי בעיות בכלל...וסעיד נבעואר וניבהאל ואמר לה ואיך יקראו לי? והיא אמרה לו: מי יקרא לך בכלל? ואם יקראו לך תגיד אתה סעיד1 המקורי, סעיד לא הבין כל כך אך התנחם כי יבין הדברים בהמשך ולא ידע מה הביא על חאלו. והאמת אפחאד לא יודע מה יהיה איתו באינטרטיט אלמאכריט, כן כן יקראו אותה שילגייה אההה...ואני רוסה יקראו אותי מוארי זאווג' שילגיה החילקייה....מה אני סאריך כל הבאעיות הללו? יצא סעיד להכין אלמדאעה ונאכס טיטין מטומבאק פארסי לשעת מרעה הגאת וזיהרה כבר הספיגה להרשם לתוכנת ICQ הידועה והארורה והממזרתה וקוראים אותה בתימנית ככה: סאווטאCOM וסוראתאקCOM מינגאפא אלכזוזית. וזיהרת שילגיה הכינה הקפה עם חוואייג´ וגצאת בוטנים, יאללא יא עייאל זוזו מין המכשף" "עקשיו התור שלי,אני עבדתי כול היום,רוסה להתהאבהאב" "יו..כמה זמן לוקח לו עד שהוא בא מתחמם ומיתחמם" שילגיית זיהרה זאווג'את סעיד מיתראגשת הרבה הרבה וסעיד ספון בפינתו עם הנרגילה ולועס עלי גאת, ממצמץ לו, שואף מעשן הנרגילה ולא כל כך מעניין אותו הפוטנציאל הטמון המחשב , רק השכנים מדברים ומספרים כי גברים הורסים משפחות עם השד האיום הזה...ונשים בורחות מבעליהן, בשל המכשף הזה... ואיפה הנשמע כדבר הזה בתימן??? סעיד מתרה ברעייתו:תיזהרי יא` מארא(גברת) שלא אשמע שאת סוחגת עם כל המממזרים האלה אני יודע את אוהבת יא` מלעונה שהם מצחגגים איתך, חבל לא היתחתנתי עם הבת של סעידה, היא בת בית, ואת כל היום במכשף הזה, אלוהים ישמור...שבוע שלם ואת לא ישנה בלילות...וכל היום טו טו, טו טו, ושוברים זכוכיות מרחוק..." המחשב הזה באמת מביע בעיות בין בני הזוג ואיך זה כותבים על זכוכית, וזה נישאר במקום ולא נופל??? מביט לעבר התקרה, "...מה רבו מעשיך..." וזיהרה לא נשארת חייבת: יאללא סעיד תפסיג בחייך, תן לי מנוחה עבדתי גשה כל היום, ואתה מטייל לך עם החברים שלך, עכשיו תן לי בחייך גסת[קצת ] שקט ותמשיך ללעוס את הגאת..." ו .. טו טו...,הודעה נכנסת :קופצת לה הודעה ראשונה קופצת- וזיהרה מנתרת כנשוכת נחש: יו איך ניבהלתי יחרים אבוק איך אתה היפחדת אותי,,טפו ...טפו.. אההה הנה זאת אחותי מעין שמר..תהיי בריאה, טוב שהיא לא פה, הייתה שומעת שקיללתי את אבא...יו מה היא רוצה??? מה קרה לה??? כתוב פה בזכוכית, שהיא רוסה לשלוח לי קיבוץ, סעיד יש לנו מקום לכל הקיבוץ ישנו כאן? תגידי לי יאמארא את הישתגעת? ואיפה ישנו כולם? והילדים שלנו ניזרוג לרחוב? אולי היא סוחגת איתך הממזרה הזו? תישאלי אותה עוד פעם, ותיראי מה היא בדיוק רוצה... וזיהרה שואלת ומקבלת מענה: אההה, אהה, אהה, הבנתי, הבנתי, היא מתכוונת לשלוח תמונה, רק תמונה, וקוראים לזה קובץ, קובץ, ואני חשבתי זה קיבוץ..חחח חחח חחח האמת, אני אוהבת אלה הקיבוסניקים, הם גבוהים,ניחמאדים,ויודעים לקאב´ס יפה. כן, כן, נכמרו פני סעידוהשיב לה:" בטח הם ניחמדים, אני יודע יא מלעונה בינת מלעון, ממתי בא השד הזה הבית כולם ניחמאדים וגבוהים, ואת כמו אחותך בדיוק, מתגאזגאזה ומיתענגסת [
[מוודאת שכולם ישגיחו בפתחי האיוורור, ולא הולכת ישר עם החלק האחורי] וזיהרה בתגובה: אתה עוסה מכול זבוב פיל, הנה אחד תגרש אותו ממני הזבוב הזה שיגע אותי. סעיד:כן כן אני יודע זה השד מלא זבובים והם מתגרשים לבד אפילו חבל עלא הפליט ... רגע תשתוק כבר, שקט תן לנו מנוחה רגע, ו.. גלינג זכוכית נישברת,הודעה נכנסת : יו..אלוהים ישמור מה קרה? איך ניבהלתי חשבתי הזכוכית תבוא לי על הפנים ושוב עוד גלינג והזכוכית נישברת, הודעה נכנסת : רגע רגע הנה נדאבי הבן של צאלאח שלח לי תמונה של בננה מקולפת עם מעיל יפה בצבע ורוד
יו איזה חמודמוד זה נדאבי ואיך ידע באמת לא קניתי השבוע בשוק בננות? שיהיה בריא והוא כותב לי שזה מלא בתאית והוא רוצה יתן לי תאית,שיהיה בריא, ואפילו הוא רק חזר עכשיו מהשוק והוא רוסה לתת לי תאית, ומה זה התאית הזו יא סעיד? "תשאלי אותו, את החכמולוג הזה כמו אבא שלו, אם גם בגאת שהוא לועס יש תאית? ואם אין בגאת תאית שיביא את מרים אישתו לכאן, ואני כבר אתן לה, ואמלא אותה בתאית...הזו...ופלט סילון עשן.... תתבייש לך איך אתה מדבר..ככה,הוא רוצה יביא לי בננה וככה אתה מעליב???"" נעצבה זיהרה..." טוב, ניאות לה סעיד אני אשאל אותו בבית הכנסת, למה הוא התכוון ואני אבקש סליחה,אם צריך..." אני חושבת עוד קיבוץ ניכנס,רגע ניראה מה כתוב,,הזמנה לריקוד דעאסה!! יו איזה משוגעים לרקוד דאעסה דרך הזכוכית,ואיפה הלהקה?
 
למעלה