אבקש המלצה לספר טוב לילדים ברעננה - כפר סבא .

הרבה ילדים מסתפרים בתחילת חנקין

אנחנו הפסקנו להסתפר שם. עברנו לאלברט במעלות / אחוזה (לבן שלי). המעבר סייע לנו להבין שהעניין של "מספרת ילדים" הוא לא יותר מגימיק חסר משמעות. הבת שלי מיישרת קצוות אצל הספר שלי בת"א (קשה לשבור הרגלים ישנים
).
 

sarins

New member
מספרת ילדים מוצלחת../images/Emo9.gif

מומלצת מספרת "קטצר" מול קניון רננים.האווירה מאוד נחמדה, מומלץ להזמין מקום מראש, הם דייקנים. במקום משחקיה(מעין מיני-מיני ג'ימבורי) , טלוויזיות בהן אפשר לצפות במהלך התספורת ובסוף מקבלים קרטיב וסוכריית לב על מקל. בני הצעיר , בן 3+, מאוד אוהב להסתפר שם, למרות שהספר הקבוע שלו אורן עזב, עקב חילופי הנהלה. המחיר, כמדומני, 50 ש"ח. יש אופציה לרכישת כרטיסיה מוזלת. מבחינתנו זו הצלחה מסחררת. כולנו מאושרים, אין טראומות וזוהי אחת החוויות היותר מוצלחות שלנו.
 

mamalala

New member
בראש צעיר

לא זוכר איפה זה אני יכול להגיד לך שיש את כלי זמר אז עוד למעלה ויש שם אחלה מספרה המון אנשים ובעיקר ילדים מסתפרים שם
 

shian

New member
אנחנו גם נהגנו להסתפר בה עד ש...

הבן של חברתי חזר משם עם כינים. זה היה לפני כמה שנים ויכול להיות שרמת ההיגיינה שם השתפרה אז הייתי בודקת. ילדים קטנים אוהבים את המספרה כי יש שם פלייסטיישן וארטיק בסיום. יש את קטצוץ באזור התעשייה שאם מגיעים עם ילדים נוספים זה נחמד כי יש שם הרבה משחקים.
 
טוב, נו, עם משכתן ממני את זה ../images/Emo8.gif

מעשה שהיה כך היה: הגענו. היה תור גדול, ישבנו לחכות. אחד הספרים, בגבו אלי (סיפר ילד), לבש מכנסיים גדולים ממידתו, שנפלו לו עד מתחת לתחתוניו המעט שקופים, דרכם ניתן היה לראות באופן די פיגורטיבי את מה שמתחתיהן, עד לרמת קווי המיתאר של השיערות שחונן בהן. המספרה היתה מלאה באותה העת בילדים והוריהם (3 מסתפרים ועוד כמה מחכים). אמרתי לו בנימוס: "סליחה, נפלו לך המכנסיים והתחתונים בחוץ". הוא ענה: "אל תדאגי גברת, אני מחליף תחתונים כל יום". חשתי תחושת קבס קלה עולה בי ואמרתי לבן שלי שזה סימן שהוא כבר גדול, והגיע הזמן לעבור למספרה של אבא, אשר אם לא מחלקים בה ארטיק - אני אקנה לו אחד. יצאנו ללא שוב (כבר למעלה מחצי שנה).
 

sarins

New member
גם ספר וגם חשפן?!

בוקר טוב, אחרי סיפור הספר, היום הדיאטה תצליח. ארטיקים מחוץ לתחום... אני בטוחה!
 

ATAF151

New member
לצערי מדובר במכה ארצית

אני גם הייתי עוזב. לצערי בכל הארץ היום הולכים הצעירים בעיקר עם מכנסיים מופשלים.
 
למעלה