אדג'יק - חיזוי עריכה.

RageBot

New member
אדג'יק - חיזוי עריכה.

המילה אדג'יק (edgic) היא שילוב של שתי מילים באנגלית - edit ו-logic. אדגי'ק בעצם אומר שעל פי "קריאה" של התוכנית, מי אומר מה, כמה מראים כל שחקן וכו', אחד יכול לדעת מה הולך לקרות בהמשך הפרק, ולפעמים - מה הולך לקרות בסוף העונה. למשל, בעונות 13-15 האמריקאיות ידעתי מי המנצחים כבר משלושת הפרקים הראשונים (ל-15, ידעתי עוד לפני שהתוכנית התחילה, בזכות סרטונים באתר של CBS), פשוט צריך לראות מה אומר כל אחד וכו'. למשל לפרק האחרון בגרסה הישראלית *ספויילרים לפרק 4 *, ול*הישרדות: סין האמריקאית*: אם מסתכלים על הבעות הפנים של המתמודדים בריאיונות שמראים תוך כדי אתגר הפרס, אפשר לראות שהמתמודדים מג'יבארו עושים פרצופים עצובים וכו' (הם לא בולטים כל כך, אבל אפשר לשים לב). גם לגבי אתגר הפרס, אם מסתכלים על ה"בפרק הבא" של פרק 3, סבאנה מדברים על כך שהם ישנו טוב, לכן הנחתי שזה לא בגלל שהם סילקו את יואב (ברור מדי) אלא בגלל שהם זכו במיטה. ועוד דבר מאוד חשוב - אם מדברים על מועמדים להדחה ב"בפרק הבא", רוב הסיכויים שהם לא הולכים להיות מודחים, ושאם קורים דברים באמת גדולים (הקאמבק ב-וואנואטו, הבליינדסייד בסין וכו') לא מדברים עליהם בכלל. למעשה, אם אומרים שמישהו ספציפי בסכנה (ולא שיש יותר מאחד) אז המתמודד הזה כמעט בטוח לא מודח.
 

RageBot

New member
*ספויילר לואנואטו*

של כריס, שהוא נשאר הגבר היחיד אבל בכל זאת ניצח. האמת שיש רמזים לזה מהפרק הראשון.
 

Volldemort

New member
זה לא ממש נחשב קאמבק. אם כבר קאמבק

אז באיי הפנינה (או הגרסא הישראלית: אי המתים...)
 

RageBot

New member
כן

אבל זה הבעיה עם זה היא שזה קאמבק שמושפע מההפקה (האאוטקאסט טרייב), לעומת מה שקרה בעונה 9. *ספויילר לאיי הפנינה* הקטע עם ליל היה פשוט קאמבק. אם היא הייתה בוחרת את ג'וני פיירפליי היא כנראה הייתה מנצחת.
 

asap1

New member
אוקיי

אז מי המנצח לדעתך עד עכשיו? ולמה? אני לא הייתי סומך על העריכה כי זה לא נר אה לי עריכה רצינית וטובה כמו העריכה של הישרדות בארה"ב.
 

RageBot

New member
התחזיות שלי:

מנצח: דן או עידן. אנשים שיגיעו רחוק: שחר, משה, ויקה אנשים שיגיעו קצת אחרי המיזוג: מושיק, נועם, יואב (אני מהמר שהוא ינצח באי המתים), נעמה, וורה. אנשים שירדו קצת לפני המיזוג: יעל, סיוון, ליה. אנשים שירדו בקרוב: עומר, טינה. טוב, זה בתכלס ההימורים שלי, יש אנשים שלא הכנסתי פשוט בגלל שלא "חשפו" מספיק מידע לגביהם לדעתי, אז קשה לי כרגע לנחש לאן הם הולכים להגיע.
 

LiRs Lullaby

New member
אמ, איך הגעת למסקנה שעידן יגיע לגמר?

כרגע הוא בשלבי "זיהוי סכנות" ולקיחת קרדיטים סתמית בסגנון יואב אבל לא ממש ראיתי אותו עושה משהו מלבד זה. ודן נהיה שקוף למדי. אני חוזה שלהתעסק עם חבורה של בנות כשאתה נהיה דלוק על מישהי אחת תעשה לו רק יותר כאבי ראש בהמשך. אם כבר, אז אולי אנדרדוג שקט, שלא מפריע לאפחד אבל עדיין עושה את העבודה, כמו נועם, יגיע רחוק. ואת הבחירה שלך בשחר בכלל לא הבנתי - זה בכלל לא מסתדר עם מה שאמרת על זמן המסך של המתמודדים. בקושי מכירים אותה, לא שומעים עליה, לא יודעים מה היא עושה..... איך שמת אותה ואת ויקה כל כך רחוק בפסגה? ועוד עם משה?
 

RageBot

New member
רוב הזמן

כשלא נותנים למישהו זמן במה, זה כדי לפתח אותו הרבה יותר מאוחר בתוכנית, או כדי שהוא יראה שקט גם לצופים, ושיהיה מובן שהוא עשה coat-tailing לאורך כל התוכנית, רוב הזמן כשיש עריכה כזאת למישהו, הוא מגיע לפחות למקום שישי. נועם נראה לי הולך לקבל לאט לאט "עריכת פייבוריט", אנשים שמקבלים את העריכה הזאת יורדים רוב הזמן באזור מקום 8-4. ועידן, לא יודע, יש לי תחושה כזאת, אפשר לקרוא לזה "אינטואיציה גברית"
וזאת האינטואיציה שבעזרתה ניחשתי את כל מה שקרה בשלושת העונות האחרונות, זה לא שאני סתם מחרטט. (וזה גם לא שאני צודק כל הזמן, באמת להרבה מהאנשים שכתבתי אני כרגע בעמדת ניחוש בלי הרבה ביסוס, אח"כ יהיה יותר קל לפרש את התוכנית).
 

asap1

New member
אוקיי, גם אני אנסה

מנצח\ת: ורה \ עידן אנשים שיגיעו רחוק: נעמה, ליה מיזוג: טינה, ויקה, דן, נועם, עומר, יעל, מולי, מושיק לפני מיזוג: שחר, משה, אלכס, גיא, סיוון, מרינה מעניין יהיה לחזור בסוף העונה ולראות עד כמה ממש טעיתי.
 

Freman1

New member
אתם לא באמת מבינים איך המשחק הזה עובד, הא?

לדן כבר אין כמעט סיכוי לזכות. הגמר יתרחש רק אחרי שישדרו את כל התוכניות ואז המשתתפים שהודחו מצביעים לאחד הפיינליסטים. דן אולי חכם אבל לא מספיק חכם. הוא כנראה לא מודע שם לדרך שבה יבחר המנצח אז כל פעם אין לו בעיה לדבר על התככים והמזימות שלו ולהשתחצן. המשתתפים האחרים רואים את זה עכשיו גם ואין סיכוי שיצביעו עבורו.
 

LiRs Lullaby

New member
למה לא?

היה איזה אייטם בוואינט על המסיבת יומולדת של מולי קרצ'ו ונכתב שם, בין השאר, על איך ויקה וטינה (!!) הצטרפו לרשימת החברים שלו. לא נראה לי שמישהו ממש ישמור טינה לדן על הדברים שהוא אמר, סך הכל הוא עשה את זה כחלק מהמשחק. כל זה, כמובן, אם בערוץ 10 יחליטו לוותר על בחירת השורד דרך סמסים לתכנית (הבאתי קישור למטה)..... שזה רעיון רע באופן כללי
.
 

RageBot

New member
../images/Emo7.gif

מסתבר שלראות את כל העונות האמריקאיות לא אומר בכלל שאני מבין מה הולך לקרות
ואני לתומי חשבתי שהם מצביעים כבר בסט, ושפשוט בפרק האחרון חושפים את ההצבעה + תוכנית איחוד
איזה טמבל אני
 

LiRs Lullaby

New member
היי, זה יכול לקרות לכל אחד....

לצפות בתכנית טלויזיה במשך יותר מ-10 (כמה יש לאמריקאית? 15? 16?) עונות ואז לקבל את העונה הישראלית ולראות איך כל הנסיון הזה הלך לפח כי ההפקה יודעת לעשות את כל הטעויות האפשריות.... קורה לטובים שבאנשים, באמת
 

RageBot

New member
האמת

הבעיה שלי היא לא עם העונה הישראלית, אלא עם אנשים שחושבים שאני לא מבין שום דבר בזה.
 

LiRs Lullaby

New member
ואלה.

כי הבעיה שלי היא עם אנשים שחושבים שהם יודעים מה הולך לקרות.
 

RageBot

New member
למה? :)

כשאמרתי ש"יש לי בעיה עם..." לא התכוונתי אליך, אלא לאחד מקודם שאמר שאני בכלל לא מבין איך זה עובד.
 

LiRs Lullaby

New member
מתנצלת ../images/Emo9.gif

חשבתי משום מה שהכוונה הייתה אליי והשאלות שלי............
 
למעלה