אדג'יק - חיזוי עריכה.

RageBot

New member
תחזיות מעודכנות (ספויילר לפרק האחרון שיצא)

כמו שכתבתי, עומר אכן הודח. תחזיות שונות להמשך העונה: מאוד סביר - יואב מנצח באי המתים, אם הוא לא היה עושה את זה, לא היו טורחים להראות את הקטע שהוא "נותן לכל אחד כבוד", והיו משתמשים בזמן אוויר הזה בשביל משהו אחר יותר חשוב להמשך התוכנית, כנראה שזה חשוב מספיק לטווח הרחוק. מה שבטוח, יואב מנצח את עומר. אנשים שאני לא יודע לגביהם: גיא, מולי, אלכס, ורה אנשים שידיחו בקרוב: סיוון, יעל, טינה. אנשים שידיחו קצת לפני המיזוג: ליה. אנשים שידיחו קצת אחרי המיזוג: מושיק, נועם, יואב (אחרי הכל, אני מהמר שהוא ינצח באי המתים). אנשים שידיחו מאוחר: מרינה, ויקה, משה. פיינליסטים: עידן, דן. ואני משוכנע שדן יזכה. סיבה - מה הסמל של הישרדות? איש שמחזיק לפיד. מה דן עושה בקטע פתיחה? רץ עם לפיד. כמובן שזה צירוף מקרים במקרה שהוא ינצח, שהוא אכן רץ עם לפיד באחת המשימות, אבל זה בהחלט לא צירוף מקרים שככה הכניסו אותו לקטע פתיחה.
 
כשאתה אומר...

מנצחים (בהקשר להישרדות האמריקאית עונה 15) אתה לא מתכוון למי שהגיע לגמר? כי לפי רעיונות אישיים מהאי אי אפשר לדעת מי ניצח כי הגמר בשידור חי עדיין לא התרחש.
 

RageBot

New member
נו כן

מנצח: דן או עידן. הכוונה שהם ועוד מישהו הפיינליסטים, זה מאוד קשה לנחש מוקדם מי הולך לנצח, אפשר לעשות את זה רק בעונות 13 ו-14. (ב14 זה קל דווקא).
 

Volldemort

New member
ההימורים שלי ע"פ העריכה:

נועם מנצח. טינה מגיעה רחוק. נעמה עפה בפרק הקרוב במוצ"ש. ו...זהוP:
 
ד"א, ממתי...

ממתי כל הרעיונות האישיים האלה? זה אמור להיות אחרי שכבר צילמו הכל? יש רעיונות שמתרחשים ממש בזמן הצילומים (כאשר המתמודד מדבר בלחש כדי שלא ישמעו) אז איך אפשר לדעת מתי זה בזמן ומתי זה אחרי?
 

RageBot

New member
הראיונות הם...

כולם מהזמן של התוכנית. קודם מצלמים את כל התוכנית יחד עם הראיונות, כשמסיימים לצלם את התוכנית עורכים אותה ובוחרים איזה מהראיונות להכניס לתוכנית.
 
למעלה