אהבה בלתי אפשרית!

The Cat Woman

New member
ממש מגעיל מצידך...

אני לא אוהבת שמשווים אותי ואת יצירות האומנות שלי (כן, כן, זאת אומנות- תאכלו אותה!!! הכנסתי לכם!) לאומנים אחרים שהשירים שלהם זה תוצר של שטחיות! אני לא שיטחית בכלל, אני כותבת מתוך רגשות ומי שזה לא מתאים לו יכול שלא להגיב ולא לקרוא! אם יש לכם ביקורת בונה ולא מעליבה אני ישמח לשמוע, קחו דוגמא ממור! אני בד"כ לא יורדת לרמה של להעליב אנשים אבל אני רוצה שתדעו שחלק מהביקורות שלכם ממש מעליבות אותי ואת היצירות שלי! ואני כן מקבלת ביקורת ואני אמנם לא מאמינה בלשנות שירים שנכתבו בלהט הרגע אבל אני בהחלט לוקחת את ההצעות שלכם כעצות להמשך הדרך!
 

פורסטר

New member
מוזר

אבל אמרת "אני אוהבת לשמוע ביקורת אני לא אוהבת שאומרים לי שהיצירה צריכה שינוי"... אם כך מה היא ביקורת? ביקורת בונה היא בדיוק זה! שינויים שצריך לעשות ביצירה לפי דעתו של המבקר.
 

The Cat Woman

New member
לכל מי שרוצה לקרוא

הביקורות שלכם נחמדות עד שאתם מגיעים לשלב שבו אתם מזכירים "בריטני ספירס" ו"שרית חדד" אז ככה, שתיהן לא כותבות את השירים שלהן- זה א´ וב´- כל אחד אוהב לכתוב שירים בסגנון שונה ואני לא חושבת שזה קשור לאמנים שמבצעים את השירים. אני חושבת שכל אומן צריך להיות מוערך לפי הכישרון ולא לפי התוכן. אז במקום ההערות המזלזלות והפוגעות שלכם תנסו לכתוב הערות בונות! מספיק עם הילדותיות הזאת: "אהבה בלתי אפשרית- שרית חדד ואשת החתול" וזאת תגובה שמישהו רשם לי על השיר! ממש חוצפה! זה מעליב! מעליב את היצירה ואת מי שכותב אותה!
 

Max California

New member
___

לא, זה מגוכח. לא יודעת לקבל ביקורת אז בבקשה.. אל תפרסמי שירים. ונסגור את הסיפור ? לא ככה ?
 

siana

New member
The cat woman

כשם שאת דורשת תגובות ראויות, כך גם את צריכה לקבל אותן. אני לא רואה שום פסול במה שמור כתבה לך. זכותך לבקש ממנה לא להגיב יותר, והיא תעשה כן. לגבי ההשוואות, אני יכולה להבין אותך בנקודה הזו. כמובן שאף אחד לא רוצהשהכתיבה שלו תהיה מושווית לאחרת, אבל מפה ועד להגיב ב"אני שונאת את שרית חדד" זה מוגזם. אם זה לא על רקע אישי, אין סיבה-לפי מה שאת מציגה לפחות כאן, כדיעות האישיות שלך. דבר אחרון-את דורשת תגובות בוגרות. איפה הבגרות ב-"זו אומנות! אכלתם אותה! הכנסתי לכם", אין זה המקום להתכתשויות ולביטויים מסוג זה, לפחות לפי דעתי. שבוע טוב. (אומנות צ"ל אמנות)
 

קסנדרה*

New member
לתשומת לבכם !!! פה הסתיים הויכוח !

וחלילה לא משום שאין מקום לויכוח פורה, אלא מהסיבה הפשוטה שהויכוח גלש למקום שאין הפורום ראוי לו. יש לפורום זה צביון שקט, תרבותי ומוכר לכל הגולשים הוותיקים ואני מצפה מהגולשים שהצטרפו לאחרונה להתאים עצמם לצביון זה. אזכיר לכולכם: בפורום זה מתפרסמות יצירות ולכל מי שנוטל בפורום זה חלק יש את הזכות להגיב לפי ראות עיניו ובלבד שהשפה תהייה תרבותית ולא בוטה. לגבי המושג ביקורת, כבר ציינתי בעבר ואציין שוב !!! לאף אחד ממשתתפי הפורום אין את הכלים לבקר - אין את ההכשרה המתאימה. בכדי לבקר צריך רקע על היוצר, ועוד פרטים שחסרים בכדי לבקר. אני מדגישה את הענין שוב, למרות שהוא כבר נדון פה בעבר יותר מפעם אחת, אבל לטובת כולנו אני מזכירה זאת שוב. אנא, הגיבו האחד לשני ברגישות. בברכת שבוע טוב ומבורך לכולם קסנדרה
 
למעלה