אהבה זו בקשה מוגזמת מידי???

אוזה10

New member
אהבה זו בקשה מוגזמת מידי???

שלום לכולם, אני בחורה שמנמנה פלוס עצמאית מאוד בת 26 מאזור המרכז עובדת ומתפרנסת למחייתי עם ראש על הכתפיים .הסיבה שהחלטתי לכתוב כאן היא תחושת ההאכזבה מהכרויות שהיו לי. אני במשך 3שנים בערך יוצאת לדייטים ולא מוצאת בחור לטעמי שלא לדבר על החצי השני נפש תאומה כזו- את זה כבר הפסקתי לקוות למצא. אתם בטח חושבים שאני בררנית -אז התשובה היא ממש לא! אז נכון אולי אין הרבה אופציות כי לא כל הגברים אוהבים מלאות/שמנות אבל אני מקווה שאי שם אמצא בחור לקשר רציני. אני תוהה אם הסיבה נעוצה בזה שאני לא מסננת לפני התמונה או ההכרות הראשונית ויותר מידי מתפשרת על גברים שלא לטעמי קחו לדוגמה את הבחור שיצאתי איתו השבוע .בחור נאה לכל הדעות, מסודר, אבל! וזה אבל גדול שמשום מה רציתי להתעלם ממנו הבחור נמשך לשמנות,לא הפסיק לדבר על סקס בשיחות בטלפון ואני כמו מפגרת השלתי את עצמי שיכול לצאת משהו רציני:( או לדוגמה הבחור הערס או הבחור הבתול או הבחור הנמוך או הילדון הצעיר ועוד 50 בחורים בערך שיצא לי אחרי דייט ראשון להגיד להם:''נהיה בקשר'' ונעלמתי(היו גם כאלה שעשו לי את זה -כמובן) לסיכום ובחזרה לכותרת.מה כבר ביקשתי?בחור לטעמי שיהיה לנו כיף ביחד,שנתרגש ונבכה ביחד מסרטים ,שאוכל לדבר איתו על הכל, גבר-גבר שלא מפחד להתחבר לצד הנשי שלו,שאוהב מלאה במקומות הנכונים(והלא נכונים) אם מישהו כזה או מכיר גבר כזה שיפנה למיואשת מלהכיר ולהתאכזב!
 

Bogen2

New member
כל כך מבינה../images/Emo201.gif

גם אני מוצאת את עצמי לאחרונה מתפשרת ונפגשת עם כאלה שלא הייתי יוצאת איתם אם לא הייתי מגיעה לכזו דרגה של ייאוש...
 

Frostey

New member
חחח."אני בסדר,זה העולם דפוק!"../images/Emo178.gif

ולאוזה: כמו שאת נעלמת לערס,לבתול,לילדון,ולשאר הגברים שלא ענו על הדרישות שלך,קחי בחשבון שהרבה מאוד גברים יקחו את ה"שמנמנה פלוס" בתור מינוס אדיר,וגם יחשיבו אותך לסוג ב'.מה לעשות? ושיסלחו לי כל המתחסדים,אבל רוב הנשים גם לא בדיוק יעיפו מבט שני על גברים שהם שמנמנים פלוס... וזה כולל אותך. עשי מנוי למכון הכי קרוב לביתך,וצאי לדרך.
 

Nightmare18

New member
שטויות במיץ

אני בחורה רזה והתאהבתי פעם בבחור שמן. ויש לי חברות שיוצאות עם בחורים שמנים והקשר שלהם מאוד רציני. מתאהבים לא במראה חיצוני אלא בפינימיות
 

Luna81

New member
נראה לי בגלל זה אני תמיד נופלת על מעפנים

אני מכירה בנים עם אחלה אופי, אבל אני פשוט לא מצליחה לראות אותם כמשהו מעבר... כי משהו חיצוני מפריע לי יש מצב שזה מחסום פסיכולוגי? מה לעשות?
 

Frostey

New member
ובגלל זה רשמתי "רוב הנשים".

לא כולם כמוך,חיים שלי.
ומראה חיצוני הוא הדלת שמכניסה אותך פנימה.(לצערי)
 

Luna81

New member
אני באופן אישי מסכימה איתך

אבל אפשר להגיד דברים גם בצורה יותר יפה...
 

Frostey

New member
אני בוטה וחסר-טאקט.כל אחד והפאקים שלו.../images/Emo13.gif

 

RieM

New member
אז אולי הגיע הזמן לשינוי ?

נראה לי שגם את מעונינת שיקרה, אחרת לא היית כותבת את ההודעה הזו מלכתחילה. נתחיל מזה ששימי לב איך את מגדירה את עצמך בראש ובראשונה לעיני הסביבה - "שמנמנה פלוס". נראה לי שאם תשני את הפרמטר הזה בחייך ותהפכי לרזה וחטובה, תיווצר תגובת שרשרת שבמהלכה ישתנו פרמטרים נוספים שיביאו בתקווה לשינוי המיוחל. אני יכול להעיד באופן אישי שאני לא נמשך לשמנמנות או מלאות ולא משנה עד כמה האופי שלהן טוב ונחמד. אז נכון שאני לא רלוונטי עבורך, אבל כמוני יש עוד רבים וטובים, אז מדוע לצמצם מלכתחילה את קהל היעד שלך ? אני בדיעה שאת צריכה ליצור את השינוי מבפנים כלפי חוץ ולקחת אחריות על עצמך. וברגע שאת תשתני, גם היחס של הסביבה ישתנה כלפייך.
 

yuli c

New member
וואו איזו הסחפות...

ממש לא מסכימה איתך, זה שאתה לא נמשך לשמנמנות/מלאות זה לא אומר שכולם ככה... ראיתי מספיק נשים לא "מלאות" אלא "שמנות" שנמצאות בזוגיות... וסתם לידע כללי אני דווקא רזה וחטובה ואני אומרת שזה לא קשור, גברים לא רציניים שמחפשים רק סקס תמיד יש, גם בחורות רזות נתקלות בכאלה, חלקם אגב פועלים בשיטת ה"מצליח". רוצה לומר, להרזות (אם צריך) זה תמיד טוב, כמובן כשזה נעשה בצורה מאוזנת. אבל שלא תשלה את עצמה שככה היא תמצא בהכרח מישהו רציני, תמיד צריך לדעת לסנן ולא משנה באיזה מידה הבחורה...
 

RieM

New member
אם תקראי טוב את מה שהיא כתבה

תראי שהיא בעצמה מודה בכך שאין לה הרבה אופציות מכיוון שאין הרבה גברים שנמשכים לשמנות ולכן היא לכאורה לא בררנית. ומדוע אמרתי - "לכאורה" ? מכיוון שהיא כן מסננת אותם וכן יש לה רצון מוגדר ולא משהו בסגנון "בעל הבית השתגע ! מכירת חיסול !". אז אני אומר דבר פשוט - אם יש לה אפשרות לשנות, מדוע לא ? הרי זה לא פרמטר כמו גובה או צבע עיניים, שזה מה שיש ואין החלפות. זה פרמטר שעם קצת רצון וקצת יכולת - גם שמנמונת הופכת לחטובונת. אז יאללה, לעבודה ! וכן, תמיד אפשר לאמר שהצד השני יקבל אותנו כמו שאנחנו. אבל זהו - שלא ! צריכים שניים לטנגו ולא תמיד הצד השני תמים דעים איתנו. אז מספיק להתכחש למציאות ולהתחבא מאחורי אמרות שפר יפות. הגיע הזמן ליצור את השינוי ונקודת הכובד המרכזית היא - עכשיו !
 

Frostey

New member
עד כמה שזה נשמע אכזרי וילדותי...

בשוק הבשר,בשביל למצוא כל סוג של קשר: אנשים באופן כללי תמיד יסתכלו על שמנים\לא חטובים כ"ברירת מחדל",או מין "אופציה שנייה\אחרונה".(אוהבי השמנות הם יוצאים מין הכלל) הדבר הזה קיים בכל גיל,ונכון גם ל2 המינים.
 

yuli c

New member
תשובה לשניכם...

נראה לי שהעניין אולי פוספס אז אסביר שוב: אני לא חושבת שדיאטה זה מה שבהכרח יפתור לה את הבעיה. נכון, לרזות (אם צריך ובצורה מאוזנת) זה תמיד טוב אבל זה עניין אחר. בעיני בחורה שלא יודעת לסנן תיפול על אותם "טיפוסים" בין אם היא שמנה ובין אם היא בר רפאלי :)
 
למעלה