אהבה זו בקשה מוגזמת מידי???

אייבורי

New member
גיסנו

מדובר בסיר פוייקה איכותי אמנם בסדר גודל של 25 ליטר כמה כאלו אתה מחזיק בבית ? ועדיין פה ושם יש חובבי הזאנר המחזיקים סירים מסוג זה.
 

NoamT1

New member
אני לא מבין על מה הויכוח

לא רוצה, לא צריך. יש מספיק כאלה שזה לא פרמטר קריטי בשבילם, ויש מספיק כאלה שאחוש מחפשים את המלאות. קיים ביקוש לכל משקל/גובה/צבע עיניים/גודל בהונות על פני הפלנטה.
 

yuli c

New member
אבל...

למה ללכת לקיצוניות? יש הרבה בין 50 ל-150 ק"ג... זה נכון שמה שהוא קיצוני הוא לרוב בעייתי וזה נכון לשני הצדדים, בין אם זה להיות שמנה באופן קיצוני ובין אם זה להיות רזה באופן קיצוני...
 

Rיקושט

New member
טוב, קיצוני לך מדי?

נלך על סקאלה שבין 50 ק"ג ל100 ק"ג. יותר נוח לך? הטיעון עדיין נכון.
 

yuli c

New member
היה לי נוח גם קודם../images/Emo8.gif

כמו שאמרתי, כל דבר שהוא קיצוני הוא בעייתי ועלול לצמצם את האופציות, אבל זה נכון גם להרבה דברים אחרים...
 

NoamT1

New member
את כן בררנית, וטוב שכך

כתבת "אחד נמוך, אחד ככה, אחד אחרת..." (אל תתפסי אותי במילה). זו בררנות, וזכותך להיות בררנית. יש כאלה שמעדיפים להתפשר, כי קשה להם להיות לבד. יש כאלה שמעדיפים שלא להתפשר, כי הם לא יכולים להיות עם מישהו שלא מתאים להם. זכותך לבחור בכל אחת מהאופציות הנ"ל, אבל אם בחרת בשניה - תעמדי מאחוריה. למצוא מישהו שמתאים בול לכל דרישותייך זאת חתיכת משימה בין אם את שמנמנה פלוס או מינוס או רזה כמו מקל. אבל אם זה חשוב לך, תמשיכי לנסות. סביר שבסוף תמצאי. בהצלחה.
 

קיטיארה

New member
זה לא קל למצוא

ותקופת החיפוש היא קשה - אבל אל תתפשרי! אני התפשרתי בעבר ומצאתי את עצמי 3 שנים עם מישהו שלא מתאים לי, מעולם לא ראיתי עתיד איתו, ולא נימשכתי אליו. עד כמה שהרגשתי בזבוז בשנים האלו - ולא האמנתי גם שאני יכולה למצוא משהו יותר טוב - זה לימד אותי לא להתפשר על מה שאני רוצה. ככה גם הם יתפשרו עלייך. לא הייתי רוצה להיות עם מישהו שאני יודעת שאני לא מספר אחת אצלו, ואם הוא ימצא אותה יש מצב שהוא יילך. במקרה הכי גרוע - תכתבי על זה ספר -" 50 דייטים מוזרים"
 

קתרזיס

New member
תלוי ממי מבקשים

אם יש לך פייה פרטית שמגשימה משאלות - תבקשי המון כסף. חבל לבזבז משאלה על אהבה... היא תגיע בזמן שלה. לא מכירה אף אחד שמעולם לא התאהב (ושלא יקפצו פה בני העשרים ויגידו אני). זה יקרה. פשוט יש מלא צפרדעים לבלוע. בחורים שאולי למישהי מסויימת יהיו טובים אבל עבורך הם בזבוז זמן ואנרגיה... אין מה לעשות. או שתלמדי לסנן טוב יותר בשלבים המוקדמים, או שתתני צ'אנס ותבדקי בפגישה. בסוף ייפול לך אחד מציאה לידיים - זה מכתוב.
 
למעלה