אהלן לכולם-התגעגעתי
היי חברים... אחרי העדרות ממושכת, ולאחר שהטענתי את המצברים, חזרתי שוב לתלת, עם כוחות מחודשים והחלטה שעד דצמבר הקרוב, שהוא יום ההולדת שלי, יגיח לעולם תיק העבודות שלי. עם כל זה שזה שוחק ומתיש, שלא נדבר על הפחד שאחרי כל המאמצים לא אצליח למצוע עבודה, כי זאת באמת ביצה קטנה. אני יכול להעיד באופן הכי כנה שאני רואה התקדמות בין נסיון למשנהו, ובין סצינה לסצינה. אך יש לי איזה מחסום פסיכולוגי, שכל פעם שאני נתקל בו, אני פשוט נוחת, ואשמח אם תביעו דעתכם באופן הכי דוגרי שיש. אני מביט מדי פעם בעבודות ( הדמיות אדריכליות ) של סטודיו איקו, אלכס וסיליוק ודומיהם... ולמרות שהסצינה שלי טובה, מוארת ומרונדרת טוב, אני מסתכל על העבודות , למשל של סטודיו איקו ו-VRAY ART ואומר לעצמי "אני בחיים לא אצליח להשיג כזאת אווירה, להוסיף דרמה כמו שהם עושם.....אז למה לטרוח".. ואני תוהה אם זה נכון מה שאני עושה, האם נכון להשוות בין יכולות, או שכל תלתיסט "והקול" שלו? או לחילופין, כדי לעבוד בתחום הזה, צריך להיות מעל 100 ולהיות יותר פנומן מהתלתיסט השכן? אשמח לכמה שיותר תגובות .. צחי...
היי חברים... אחרי העדרות ממושכת, ולאחר שהטענתי את המצברים, חזרתי שוב לתלת, עם כוחות מחודשים והחלטה שעד דצמבר הקרוב, שהוא יום ההולדת שלי, יגיח לעולם תיק העבודות שלי. עם כל זה שזה שוחק ומתיש, שלא נדבר על הפחד שאחרי כל המאמצים לא אצליח למצוע עבודה, כי זאת באמת ביצה קטנה. אני יכול להעיד באופן הכי כנה שאני רואה התקדמות בין נסיון למשנהו, ובין סצינה לסצינה. אך יש לי איזה מחסום פסיכולוגי, שכל פעם שאני נתקל בו, אני פשוט נוחת, ואשמח אם תביעו דעתכם באופן הכי דוגרי שיש. אני מביט מדי פעם בעבודות ( הדמיות אדריכליות ) של סטודיו איקו, אלכס וסיליוק ודומיהם... ולמרות שהסצינה שלי טובה, מוארת ומרונדרת טוב, אני מסתכל על העבודות , למשל של סטודיו איקו ו-VRAY ART ואומר לעצמי "אני בחיים לא אצליח להשיג כזאת אווירה, להוסיף דרמה כמו שהם עושם.....אז למה לטרוח".. ואני תוהה אם זה נכון מה שאני עושה, האם נכון להשוות בין יכולות, או שכל תלתיסט "והקול" שלו? או לחילופין, כדי לעבוד בתחום הזה, צריך להיות מעל 100 ולהיות יותר פנומן מהתלתיסט השכן? אשמח לכמה שיותר תגובות .. צחי...