אהלן.. מקווה שהגעתי למקום הנכון

בחיי

New member
אהלן.. מקווה שהגעתי למקום הנכון

רציתי לשאול... אני מתכוון לצאת לסוג של נופש במהלך הקיץ... לצורך כך, אני רוצה להסיר שיער מהגוף (בטן, כתפיים וגב) למשך החופשה.. הם יש שיטה כלשהי של הסרה שתחזיק מעמד לכחודש..? תודה
 
תנסה שעווה או לחילופין לייזר

אני יכולה להגיד לך שמניסיוני, ואני מסירה שיער באי אלו דרכים כבר לא מעט שנים, השיטה הכי טובה היא לייזר. עכשיו אני כבר בטיפול החמישי שלי בכללית אסתטיקה, וזה אחרי שכבר הייתי בסשן של טיפולי לייזר בעבר. להבדיל, עכשיו אני ממש מרוצה ואני ממליצה על זה בחום אם אתה מעוניין להסיר שיער לצמיתות או לפחות לדלל באופן משמעותי. אם אתה מחפש פתרון זמין כרגע תנסה שעווה. בד"כ אם מסירים שיער בשעווה זה מחיזק שלושה שבועות-חודש, משהו כזה. אבל זה תלוי בעוד דברים, כמו אם הורדת כבר בעבר עם שעווה או אם אתה מגלח את האזור הזה. אם מדובר בבטן, כתפיים וגב, אני מניחה שלא גילחת אלא הורדת בשעווה, אם בכלל. ככה שלא צריכה להיות לך בעיה עם זה. אם אתה כבר בוחר להוריד שיער בשעווה, תעשה את זה אצל קוסמטיקאית, אתה ממש לא רוצה לחטוף כוויה חס וחלילה או ליצור לעצמך שטפי דם.
 

meyl1

New member
נופש בקיץ

בדר"כ משולב בחשיפה לשמש ולכן לא מומלץ להתחיל עכשיו טיפול בלייזר או בקרן אור. לקראת החופשה השיטה היעילה ביותר היא שעווה כי התלישה של השערה היא מן הזקיק ולוקח יותר זמן עד שהשערה תצוץ מעל פני העור (לעומת גילוח או קרמים שונים להסרת שיער). קשה לדעת לכמה זמן זה יחזיק מעמד..זה משתנה מאדם לאדם, ואם נחשפים לשמש צמיחת השיער מואצת. בחורף ממליצה לך לבדוק אפשרות של לייזר או קרן אור.
 

בחיי

New member
תודה על התשובות...

למרות שזה קשה לדעת למה זמן השעווה תחזיק, יש לך סוג של הערכה לכמה זמן בממוצע זה מחזיק?... לא משהו מדוייק.. בערך...
 
למעלה