אהלן פורום! לונג טיים נו סי, אה?

shonshon5

New member
אהלן פורום! לונג טיים נו סי, אה? ../images/Emo9.gif

נבר מיינד, החופשה היתה קצרה אך מרעננת, הירוק שולט, המים בשפע ומחירי היינות ממש ממש מעודדים צריכה לא מוסרית..
שתי בעיות בהן נתקלתי: א. למה הכתב הגותי הוא כזה דפוק, בלתי קריא? ב. למה הם צריכים לחבר מילים? יש לכם מושג כמה מהיר קליטה הבנאדם צריך להיות כדי לפענח שם של רחוב תוך כדי נהיגה, משהו כמו: Franzhoichshpifferstrase? מה קרה - אי אפשר לכתוב ב-3 מילים? אבי, יועץ רה"מ לשפות ולשפים. נ.ב. - שונשון5 זה אני. ולא לשאול למה. ככה, וזהו.
 

Druyanizem

New member
אני מצטער אבי...

אבי... אני סקרן לדעת מה הפירוש של שוןשון5 ובתור הדיקטטור שלך.... אתה מחוייב לענות לי אלא אם לא בא לך... שבמקרה זה אתה לא תקבל את הפורשה שלך (:) בוגימן- יועץ הדיקטטור ל... אממממ.... טוב נו... להכל! BOW TO THE DRUYANIZEM
 

shonshon5

New member
לידידי בוגי הדיקטטור האולטימטיבי...

תראה, תראה - איזה כס מלכות מצאתי לך בציריך! זה חלק מאיזה פרוייקט אמנותי שם, ומאוד מחובר לרשויות, לקהילה וביחוד לרחוב.. אם נפשך חשקה בו, נא הנפק אמתחת מרשרשים על מנת לשמן כמה גורמים דומיננטים בעיריית ציריך ובחוגי האמנים שם - והוא מוטס אליך פירסט קלאס! אבי, יועץ רה"מ לריהוט פונקציונלי.
 

nave_ber

New member
היי פילפיל ../images/Emo39.gif

חששתי שכבר שוב אבדת במבוכי הרשת הסבוכים. כבר התחלתי לארגן צוות חיפוש מיוחד ומיומן שמתמחה בחיפוש פילפילונות ברשת. טוב, חסכת לי איזה 3$
ד"א זה הדוב...
 
טוב מאוד שחסכת לו, כי דובים כשהם

מחפשים דברים כמו הקוטב הצפוני, לא ניתן לדעת לאן יגיעו בסוף ...
 

Druyanizem

New member
חלש אבי.. אתה יכול לעשות יותר מזה..

לכיסא הזה אין אפילו ריפוד! ואני אלרגי לפרחים! (טוב נו... אני לא אבל אתה חייבל להודות שזה תירוץ טוב) בכל אופן.... השאלה הנשאלה בהודעתי הקודמת היא: למה שוןשון5? ואתה באופן דיי אינטיליגנטי חמקת מהנושא... אבל שום דבר לא יכול להערים על הדיקטטור הגדול. אז... שוןשון5?
 

shonshon5

New member
נו, תראה.... המבחר לא משהו....

אבל הנה, אולי זה ימצא חן בעיני אדוני? ובעניין שוןשון5 - האמת היא שהתלבטתי בין 7 ל-5 וגם 3 היה בפוזיציה לא רעה לגמרי, אבל ה-5 כמו ש-5 יודע לעשות ברגעים המכריעים, פשוט כבש אותי בקסמו האישי שלא ניתן לעמוד בפניו. זהו, בעניין שוןשון5. ובקשר לקורבט, אז שמע: לא יודע אם זה עדיין אפשרי, אבל הייתי מעוניין בהחלפה קטנה. ראיתי בציריך בחניון של מלון מובנפיק "לוטוס" לבנה מדהימה! אפשר? פליז..?? אבי, יועץ רה"מ למציאות וירטואלית.
 

Druyanizem

New member
למה דווקא לבנה?

אדום כבר לא בסטייל שלך? לבן משעמם מדי... ודרך אגב... תתחיל להיות יועץ הדיקטטור ל... יהייה יותר משתלם
 

shonshon5

New member
למה דווקא לבנה?

ובכן, לכל אוטומוביל יש צבע שמתאים לו. אלפא-רומיאו, פורד-מוסטאנג, שברולט-קורבט, אם-ג´י לדוגמא, מתאים להם אדום לוהט. לוטוס לבנה היא חלום רטוב. לבנה, בוהקת, בתולית, הגה עור שחור, התשיעית של בטהובן.... לבן, לבן, לבן! זה הצבע המתאים ביותר ללוטוס! אבל, עריץ יקר, אם יש איזו בעיה עם זה, אז אני מוכן גם לקבל אותה בצבע כחול-אמזלג. מכיר? לא? אההה... כחול אמזלג זה סיפור מעניין. היה פעם אחד בבאר שבע, שכונה ד´ שקראו אותו מוריס אמזלג. אשתו קראו אותה סנדרה. מוריס דנן היה להוט ביותר אחרי אחורי סנדרה ועל כן היה מבצע בה את זממו בשוטף כאשר היתה שוטפת. יום אחד בחודש נובמבר או מרחשוון (לא זוכר) נכנס לדירה האבא של סנדרה, יעני חמו של מוריס, ולמראה אוזניו ולמשמע עיניו בערה בו חמתו והוא זעק: "יה בן זונה, אמזלג! ראש כחול מאניאק!" וניפח לו את הצורה במכות ישירות ואף מסובבות. פרצופו של מוריס הכחיל מהמהלומות ומאז הגדירו בתעשיית הצבעים את הגוון "כחול-אמזלג". ברור? אבל בכל זאת - לוטוס לבנה היא האורגזמה האולטימטיבית. אבי, יועץ רה"מ לאור, גז ומה לא..
 

Druyanizem

New member
אני תמיד חשבתי שהאורגזמה

האולטימטיבית היא אחת כוסית בבגד ים קטן מחזיקה בירה ושוכבת על הלוטוס תקן אותי אם אני טועה
 

shonshon5

New member
לא אדום... בשבילך הזמנתי במיוחד

מספר אקסמפלרים של מהדורה מצומצמת של "שרדונה" מיקב שווה באורגון, ארה"ב. צנן ל-8 צלזיוס ולגום לחיים! התווית מצ"ל. הלוטוס לבנה. אבי, יועץ רה"מ להתאמת היין הנכון למכונית.
 

shonshon5

New member
בוודאי! ../images/Emo48.gif

ולא פחות מ"דום פאריניון" ! תווית מצ"ל. וגם לינק אם תרצה להחליף למשהו אחר...
 

Druyanizem

New member
מצ"ל?

סליחה על הבורות אבי.... (אתה יודע איך זה ילדים היום...) אבל מה זה מצ"ל???
 

shonshon5

New member
מצ"ל, מצ"ל, באבו-אבואה מצ"ל! ../images/Emo28.gif

ממממ..... אכן רבים וטובים טועים ומשתמשים בראשי התיבות מצ"ב במשמעות של "מצורף בזה" בעניין של צרופות (Attachments) למסמך ראשי. הצרופות הן למסמך, ולא במסמך, ומכאן נובע שר"ת הנכונים הם מצ"ל ולא מצ"ב. בהכנעה, עבדך הנאמן, אבי, יועץ רה"מ לראשי תיבות.
 
למעלה