אהלן! תייעצו לי בבקשה...

דידיD

New member
אהלן! תייעצו לי בבקשה...

אני בדרך כלל לא נוהגת להתאפר אבל לפעמים מתחשק לי, ואז זה לא יוצא כל כך טוב, אולי כי אני לא מנוסה. אוקיי, אז יש לי כמה שאלות: אני רוצה לשים מסקרה אבל זה פשוט בלתי אפשרי! הריסים שלי ממש לא יושבים אחד ליד השני, הם די מבולגנים ומונחים זה על זה בהצלבה, לכן כשאני שמה מסקרה הם רק נדבקים אחד לשני (קראתי שזה דווקא אופנתי, אבל בכל זאת...) והמסקרה מתחילה גם להכתים את העור מעל ומתחת לעיניים ואת המשקפיים שלי (אם אני שמה משקפיים). מה לעשות? האם תוכלו גם לספר לי איך עושים את האיפור המגניב והמורכב הזה לעיניים שרואים בכל מיני מגזינים? שיש בו כמה גוונים של צלליות וצבעים מטורפים כאלה? איך יודעים איפה כדאי למקם את הצבעים מבחינת כהה-בהיר?
 

עוגייה

New member
הממ..

1) אולי המסקרה שלך פשוט לא טובה, חשבת להחליף? לא משנה מה את קונה, אל תקני פנינה רוזנבלום, זה על הפנים (מין משחק מילים משעשע שכזה
)... בקשר לריסים שלך, קודם כל יש מסרקים מיוחדים לריסים, אני לא בטוחה כמה זה יעזור לך אבל תמיד שווה לנסות! ואם זה לא הולך תנסי להפריד ולסדר אותם בעזרת האצבעות לפני שאת שמה מסקרה. 2) העצה הכי טובה שאני יכולה לתת לך היא לנסות על עצמך. כמה ימים לפני שאת הולכת להשתמש באיפור הזה, תתחילי לעשות על עצמך ניסויים, בכמויות, גוונים ומרקמים שונים של צלליות ואז תראי מה יותר יפה עליך אני לא יודעת בדיוק איך עושים את האיפור מהמגזינים, אבל אני מניחה שצריך ללמוד את זה מקווה שעזרתי.
 
טוב אז ככה....

כנראה שמסקרה שלך לא ממש טובה, אני ממליצה לך על המסקרה של ווליום אקספרס של ממיבילין ניו יורק... אין עלייה..... וחוץ מזה שכמו שעוגייה אמרה בימינו יש כל מיני מסרקים לריסים שיכולים לסדר לך אותם.... ובקשר לאיפור המגניב הזה במגזינים אז זה פשוט מאוד... משתמשים במברשות הכי טובות שיש ובאיפור הכי טוב שיש... וכמובן שצריך ללמוד את זה, זה קצת קשה להסביר לך איך עושים את זה בכתב כי אני צריכה להדגים... אבל אחרי שאני יעשה את הבוק איפור אני מבטיחה להשים כאן כמה דוגמאות וכמה הסברים כדי שתביני פחות או יותר למה אני מתכוונת... רעות
 
שלום דידי,

ברוכה הבאה. כמו כולן אני אייעץ לך לסרק את הריסים שלך ואת יכולה להרטיב אותם מעט ואז לסרק. אני הייתי מציעה לך לסרק ולשים מסקרה שקופה עד שתגיעי לסדר הרצוי לך בריסים:))))) אחר כך שהכל יתייבש תוכלי לעבור בעדינות על הריסים המסודרים עם מסקרה בצבע אחר. את יכולה גם לשים ישר מסרקה ואז לסרק אותם . לגבי צורות האיפור והגוונים במגזינים, כפי שאמרו לך, אי אפשר ללמד אותך פה איך לשים צלליות בצורה הזו. בכל אופן בהמשך אני אביא בצורה מסודרת את ההוראות לשיטות האיפור ואם אוכל גם שירטוטים . כהה ובהיר זה ענין של מבנה, טעם ומטרה. בעיקרון צבעים בהירים מבליטים ומגדילים וצבעים כהים משקיעים ומקטינים. באיפור הרגיל אם העיניים שלך הם ממוצעות, את הצבעים הבהירים שמים בזוית העין הפנימי ועל עצם הגבה. את הצבעים הכהים שמים בקצה העין החיצוני כלפי מעלה או החוצה. :)
 

מחושמלת

New member
בקשר למסקרה...../images/Emo13.gif

כדי שהריסים יראו כמו שצריך, את צריכה קודם לסרק אותם (יש מברשת מיוחדת לריסים שניתן לקנות בכל פרפומריה) ואח"כ לשים את המסקרה ממש מתחילת הריסים (כמה שיותר קרוב לשורש שלהם). דבר שני, בקשר לצלליות. בד"כ שמים צללית בהירה יחסית על העפעף עד לעצם הגבה ועל עצם הגבה עצמה (מתחת לגבה) שמים צללית באותו צבע של הצללית הבהירה אך מעט כהה יותר. מעצם הגבה ועד לגבה עצמה, שמים בד"כ צללית בז´. אני מקווה שעזרתי.
 
למעלה