אוזי מול הגמר!

אוזי מול הגמר!


האמת שהופתעתי מזה שהילל זכה, ממש הייתי בטוח שאיישה זוכה.

הייתה לי תחושה שהגילוי בסוף יהיה קצת מאכזב. מה זה החפרפרת קחי צעד קדימה? בעונות הקודמות היה את כל העניין עם הדלתות ושכל המודחים הקודמים נמצאים ומהמרים מי זכה ומי החפרפרת לפני ששלישיית הגמר מצטרפת אליהם.. יכול לעשות את הכל הרבה יותר גרנדיוזי והסיום הזה הרגיש קצת אנטי-קליימקס.

אז נכון שזה היה ברור כבר מהפרק הרביעי בערך שארין היא החפרפרת, אבל אני מאוד חיבבתי אותה לאורך העונה ואהבתי לראות אותה משחקת. אני חושב שבעיקר העריכה היא זאת שהרסה את המשחק (לצופים) יותר מאשר ארין עצמה. הגילויים בסוף של מה ארין עשתה היו די מאכזבים. אני חושב שהיא עשתה דברים הרבה יותר יפים ומעודנים ממה שהראו (אולי אני סתם נותן לה יותר מדי קרדיט, אבל אני חושב שהיא בכוונה דאגה להצתוות תמיד לאנשים כמו שון וסאם (וגם לאיישה לקראת הסוף, כשזה כבר היה ברור לכולם שהחפרפרת היא אחת משתיהן) ככה שכשהיא הרסה דברים הפוקוס ירד ממנה)

לסיכום, עונת אוזי מול ממוצעת. לא טובה כמו 3 ולא גרועה כמו 5. אבל גם עונת החפרפרת הכי גרועה בעולם עדיין תהיה הריאלטי הכי טוב על המסך. חבל שלא נזכה לראות עוד עונות של התוכנית הזאת
 

COOL BOY 1

New member


אתה רציני? לדעתי היא הייתה החפרפרת הגרועה והצפויה בהיסטוריה
אני אשכרה מרגיש שבזבזתי זמן בלראות את העונה הזאת ובחיים לא חשבתי שאני אגיד את זה....הלוואי שתהיה עוד עונה:( אם מישהו שומע על עוד עונה...באיזשהי מדינה...כל אחת...שלחו מסר
מזל טוב להילל
 


אני חושב שאם העריכה הייתה אחרת זה לא היה לנו כצופים כזה שקוף.

עובדה שעד הפיינל 5/6 ניק ושון עפו בגלל שהם חשבו שאיישה היא החפרפרת ולא בגלל שהם ענו על הכי מעט שאלות..
 

COOL BOY 1

New member


תסביר..מה היה לך כל כך ברור בעריכה?
לי זה היה ברור בעיקר בגלל התגובות שלה וזה לא קשור לעריכה....באמת חשבתי שניק אמור להיות אדם חכם אז לא יודע מה נסגר איתו, כנראה חשב שלא יבחרו שחקנית כזאת גרועה?....
 

Uri04

New member


גם לדעתי העריכה עשתה כמיטב יכולתה על מנת לבלבל אותנו, הצופים. הבעיה היא (כמו שכבר ציינתי) בהיעדר יכולות המשחק של ארין. היא פשוט לא משדרת אמינות, אלא זיוף, ולכן היה קצת קשה.. יו קנואו.. להתל בנו איתה.
 


אני לא יודע אם ראית את כל העונות של אוזי מול או לא, אז אני ארד כמה שורות למטה ליתר בטחון...







לכל העונות






אז כמו שכבר ציינתי, המלהקים תמיד בוחרים בגבר מבוגר או אישה צעירה לחפרפרת. ובגלל שזה היה כל כך ברור ששון ואלכס לא החפרפרת, זה לא השאיר יותר מדי אופציות.

חוץ מזה, זה ששמו בפתיח את ארין רביעית זה רמז קלאסי של העורכים. קיוויתי שהם יהיו קצת יותר מתוחכמים בעונה השישית. (ארין גם הייתה הרביעית שהעורכים הראו לנו מדברת על עצמה בפרק הראשון, אבל לא התייחסו לזה בסוף, אז אולי זה במקרה)

עד ההעפה של קרי בערך הראו לנו את כולם חושדים בכולם בערך חוץ מארין...

וגם בשביל מישהי שכביכול לא כל כך בלטה בהתחלה (כמוזי, סאם, אלכס ושון תפסו את כל תשומת הלב) היא קיבלה הרבה פוקוס בעריכה.


אני בטוח שיש עוד, אבל אלה הדברים שעולים לי ישר מהראש
 

COOL BOY 1

New member
הבנתי..

התכוונת בהפוך על הפוך.. אז יש בזה משהו, עדיין הסיבה הראשונית שחשבתי שזאת היא נטו איך שהיא מתנהגת...
 
וחוץ מזה
לכל העונות של אוזי מול

זה היה גם ברור שארין היא החפרפרת בגלל שבכל העונות של אוזי מול החפרפרת היא או גבר מבוגר או אישה צעירה, ובגלל ששון ואלכס כל הזמן ניסו להראות כמו החפרפרת, ובכך היו שקופים שהם לא (לא שהם כאלה מבוגרים, אבל אני מניח שהם אלה שנכנסים לקטגוריה הזאת), זה לא השאיר יותר מדי אופציות...
 

COOL BOY 1

New member
וגם

בקשר לשאלה שלך...אני חושב שעשו ככה את הסיום כי לשאול כל מודח מי החפרפרת ושכל אחד יגיד ארין...יהיה אפילו עוד יותר אנטי-קליימקס:\
צילמו את זה 3 חודשים אחרי שנגמר ונראה לי כבר הבינו שכדאי לסיים עם זה מהר....
 

Uri04

New member
אוי איך הקדמתם אותי כל כך מהר?



טוב, התוצאות היו צפויות למדיי, אך הפרק ככלל היה עדיין מהנה. אהבתי שהחזירו את המודחים על מנת לעזור/להפריע למתמודדי הגמר, וכן על מנת לשאול אותם שאלות כמו הג'ורי בהישרדות. זה היה רעיון מצוין. גם הפוליגרף היה קטע גאוני אפשר היה לעשות ממנו מטעמים, אם זה לא היה כל כך ברור שארין היא החפרפרת. הבחורה פשוט נעדרת כל כישורי משחק כלשהם, ולא היה קשה להבין שהיא מנסה לטייח/להסתיר משהו.

אחר כך ההכרזה על החפרפרת/מנצח... זה הקטע שאכזב אותי מאוד, אבל אני מבין מדוע כל האירוע הזה היה חפיפניקי ותחת השקעה אפסית של כסף - את ההכרזה הם צילמו לאחרונה, אחרי שכבר היה ברור שהתכנית נכשלה ברייטינג, אין שום מצב לעונה נוספת, אז למה להם להשקיע יותר? אפילו שורה לא טרח להתלבש קצת יותר יפה למעמד (מה זאת החולצה המשובצת הכעורה הזו? לא יכולת לפחות להתגלח קצת?) והלוקיישן בו ההכרזה התקיימה גם כן נראה כמו איזו רחבה מאחורי כמה מחסנים על החוף.. מאכזב, שוב. בעיקר בהתחשב בעובדה שבגרסא האמריקאית הם תמיד עושים לנו כזה שואו מאירוע ההכרזה (המנצח והחפרפרת יוצאים בתורם מתוך איזה תא נעול, אל מול המודחים המופתעים והקהל באולפן), ואילו כאן זה היה סתם: "טוב, ארין, תעשי צעד אחד קדימה כדיי שנדע שאת החפרפרת, והילל ניצחת. מזל טוב. אוקיי, תודה. ביי".
 

Uri04

New member
לגמרי לגמרי


ואחד הדברים שהכי חסרו לי בחשיפת הסבוטאג' של ארין היה אתגר המטוס! לא קיבלתי על כך תשובה - האם היא ניתקה את האאודיו בכוונה או שהצחות שלה באמת שרפו את החיבורים?
כל כך האמנתי שכן, וכל כך קיוויתי שנראה את ה"שנייה אחר כך" כשארין מנתקת את הכבל ומחייכת/קורצת למצלמה, אבל לצערי לא זכינו להתייחסות לכך.

אז מכיוון שזו עונת החפרפרת האוסטרלית המלאה הראשונה שיוצא לי לצפות בה, קשה לי להשוות לעונות קודמות. אבל בסה"כ אני ממש נהנה מן התכנית הזאת, והייתי שמח אם הם היו יכולים להמשיך את הרכבת-הרים הזאת לעוד כמה עונות בפורמט הנוכחי (רק בלי מיליון ואחד פרקים), למרות שברור לי שזו היתה, כנראה, הגרסא דוברת-האנגלית האחרונה שאי פעם תעשה, ואין לי סבלנות לגרסא ההולנדית.
 


תמיד בכל סוף עונה של החפרפרת, אני נורא הייתי רוצה לראות את העונה שוב, אבל הפעם שמישהי/ו אחר/ת יהיה החפרפרת.

היה לי נורא מעניין לראות את כל העונה הזאת אם, למשל, ניק או איישה היו החפרפרת.


ממליץ בחום לראות את כל יתר העונות. במיוחד עונה 3.
לא זכור לי שהעונות מספיילרות את העונות הקודמות, אבל לא הייתי לוקח סיכון והייתי רואה לפי הסדר (למרות שזה קצת מבאס, כי עונה 5 היא הכי מעפנה)

ולא יודע אם ראית, אבל גם העונות האמריקאיות לא רעות בכלל. בעונה הראשונה יש את המתמודד ריאלטי האהוב עליי EVER
 
למעלה