כבר לא
עד שנת 2002 שימשה חברת גת כספקית שירותי הסעת נוסעים בשטח האווירי בנתב"ג החל משנת 2002 חברת תור בוס היא זו שמתפעלת את שירותי ההסעה הללו והיא עושה זאת בהצלחה מרובה גם כיום בכלל לחברת תור בוס פעילות עניפה ומרשימה בנתב"ג, עם סטנדרטים גבוהים בתחומי התפעול, ושירות הלקוחות ואני אפרט בקצרה את המצב כפי שהוא היה עד לאחרונה: 1. קו 222- קו ישיר מאיזור המלונות בת"א ועד הטרמינל עצמו. לאחר ההפרטה עבר לאגד, וחבל. כל מי שהכיר את הקו במתכונתו הישנה לא יכול שלא להצטער על כי תור בוס לא זכתה במכרז. האוטובוסים שאגד מקדישה לקו ייחודי זה הם סטנדרטים במקרה הטוב ומטונפים עד מוזנחים במקרה הגרוע יותר עם כל הכבוד לאגד, לא כך צריך להראות קו הדגל של שירות האוטובוסים בארץ הקו הוא מפורסם בכל מדריכי התיירים (כולל לונלי פלאנט) ולו אני תיירת בישראל אני חושבת שהייתי קצת מזדעזת לו הייתי עולה על הקו ה"מומלץ" 2. קו shuttle פנימי- מידיבוס מקושקש, ציבעוני ו...תעופתי לחלוטין המוביל את הנוסעים בין שני הטרמינלים והחנייה ארוכת טווח עם רצפה נמוכה (לטובת סוחבי המזוודות), עם מעט מקומות ישיבה, ועם מקומות מיוחדים לצורך הנחת הכבודה בצורה בטיחותית ונוחה 3. הסעות עובדים - עשרות רכבים שמסיעים את עובדי נתב"ג השונים לוגיסטיקה מסובכת שמצריכה הרבה תיזמון והבנה בתחום
טיסה נעימה