בעיקרון הקווים הממוגנים של תנופה כרגע מופעלים באוטובוסים של חל"פ שומרון, לכן אני מאמין שהממוגנים (החדשים בכול אופן) של אפיקים עברו לתנופה, ובטח צובעים אותם בצבעי תנופה,
מאחר ויום אחד הקווים הופעלו בידי חברה אחת ולמחרת בידי חברה אחרת, ואין ממוגנים ספיירים אז כרגע הם מופעלים ע"י קבלן משנה.
למיטב ידיעתי, חלק מתנאי המכרז היה גם שעל החברה הזוכה לרכוש X מכונות ממוגנות מהחברה היוצאת.
כמה קווים נשארו בכלל כממוגנים?
יש את 73 (אריאל-נתניה דרך שבי שומרון ואבני חפץ)
שלושת קווי 10X (גב ההר).
קווי עמנואל לא ממוגנים.
קווי אריאל והסביבה גם לא.
האם קו 161 (אריאל- הבקעה) עדיין ממוגן?
בעבר קו 70 היה ממוגן - האם עדיין? מדוע?
האם קווי קדומים ממוגנים? במידה וכן - מדוע?
באופן כללי - מדוע ממשיך להתקיים מכרז קטן יחסית ואזור בנימין (ואולי איו"ש בכלל) של אג"ת לא מחובר אליו כמכרז אחד?
שכחתי את קו 27 (החריג והמנותק).
כמו שחשבתי - נדמה שרבים מהקווים משתמשים בממוגנים כי היו קיימים כבר בצי, ופחות בגלל צרכים ודרישות ביטחוניות עכשוויות.
101,102,103,73, 27 הם הקווים היחידים שמחייבים מיגון כיום.
7 אוטובוסים סוגרים את הפינה.
השאלה היא מה קורה במקרה של התדרדרות בשטח.
השאלת תקפה גם לקווי אג"ת (שמפעילה ממוגנים בקווי אריאל, חלמיש, קריית ארבע-חברון ודרום הר חברון, אך לא לעמנואל, לבנימין כולל בית אל, ופסגות ואפילו כבר לא בין מודיעין לגוש טלמונים - קווי 18X).