אוטובוסים ממוגנים

connex

Active member
מי יודע מה אפיקים עשתה עם האוטובוסים הממוגנים שהיו לה באשכול שומרון? חלקם היו ישנים אבל ממהרים לגרוט רכבים כאלה? האם חלק עברו לאשכול עוטף ירושלים של אג"ת או לתנופה המחליפה?
 

חעחעחע11

Active member
מי יודע מה אפיקים עשתה עם האוטובוסים הממוגנים שהיו לה באשכול שומרון? חלקם היו ישנים אבל ממהרים לגרוט רכבים כאלה? האם חלק עברו לאשכול עוטף ירושלים של אג"ת או לתנופה המחליפה?
בעיקרון הקווים הממוגנים של תנופה כרגע מופעלים באוטובוסים של חל"פ שומרון, לכן אני מאמין שהממוגנים (החדשים בכול אופן) של אפיקים עברו לתנופה, ובטח צובעים אותם בצבעי תנופה,
מאחר ויום אחד הקווים הופעלו בידי חברה אחת ולמחרת בידי חברה אחרת, ואין ממוגנים ספיירים אז כרגע הם מופעלים ע"י קבלן משנה.
למיטב ידיעתי, חלק מתנאי המכרז היה גם שעל החברה הזוכה לרכוש X מכונות ממוגנות מהחברה היוצאת.
 
בעיקרון הקווים הממוגנים של תנופה כרגע מופעלים באוטובוסים של חל"פ שומרון, לכן אני מאמין שהממוגנים (החדשים בכול אופן) של אפיקים עברו לתנופה, ובטח צובעים אותם בצבעי תנופה,
מאחר ויום אחד הקווים הופעלו בידי חברה אחת ולמחרת בידי חברה אחרת, ואין ממוגנים ספיירים אז כרגע הם מופעלים ע"י קבלן משנה.
למיטב ידיעתי, חלק מתנאי המכרז היה גם שעל החברה הזוכה לרכוש X מכונות ממוגנות מהחברה היוצאת.
כמה קווים נשארו בכלל כממוגנים?

יש את 73 (אריאל-נתניה דרך שבי שומרון ואבני חפץ)
שלושת קווי 10X (גב ההר).

קווי עמנואל לא ממוגנים.
קווי אריאל והסביבה גם לא.

האם קו 161 (אריאל- הבקעה) עדיין ממוגן?
בעבר קו 70 היה ממוגן - האם עדיין? מדוע?
האם קווי קדומים ממוגנים? במידה וכן - מדוע?

באופן כללי - מדוע ממשיך להתקיים מכרז קטן יחסית ואזור בנימין (ואולי איו"ש בכלל) של אג"ת לא מחובר אליו כמכרז אחד?

שכחתי את קו 27 (החריג והמנותק).

כמו שחשבתי - נדמה שרבים מהקווים משתמשים בממוגנים כי היו קיימים כבר בצי, ופחות בגלל צרכים ודרישות ביטחוניות עכשוויות.

101,102,103,73, 27 הם הקווים היחידים שמחייבים מיגון כיום.

7 אוטובוסים סוגרים את הפינה.
השאלה היא מה קורה במקרה של התדרדרות בשטח.
השאלת תקפה גם לקווי אג"ת (שמפעילה ממוגנים בקווי אריאל, חלמיש, קריית ארבע-חברון ודרום הר חברון, אך לא לעמנואל, לבנימין כולל בית אל, ופסגות ואפילו כבר לא בין מודיעין לגוש טלמונים - קווי 18X).
 

חעחעחע11

Active member
כמה קווים נשארו בכלל כממוגנים?

יש את 73 (אריאל-נתניה דרך שבי שומרון ואבני חפץ)
שלושת קווי 10X (גב ההר).

קווי עמנואל לא ממוגנים.
קווי אריאל והסביבה גם לא.

האם קו 161 (אריאל- הבקעה) עדיין ממוגן?
בעבר קו 70 היה ממוגן - האם עדיין? מדוע?
האם קווי קדומים ממוגנים? במידה וכן - מדוע?

באופן כללי - מדוע ממשיך להתקיים מכרז קטן יחסית ואזור בנימין (ואולי איו"ש בכלל) של אג"ת לא מחובר אליו כמכרז אחד?

שכחתי את קו 27 (החריג והמנותק).

כמו שחשבתי - נדמה שרבים מהקווים משתמשים בממוגנים כי היו קיימים כבר בצי, ופחות בגלל צרכים ודרישות ביטחוניות עכשוויות.

101,102,103,73, 27 הם הקווים היחידים שמחייבים מיגון כיום.

7 אוטובוסים סוגרים את הפינה.
השאלה היא מה קורה במקרה של התדרדרות בשטח.
השאלת תקפה גם לקווי אג"ת (שמפעילה ממוגנים בקווי אריאל, חלמיש, קריית ארבע-חברון ודרום הר חברון, אך לא לעמנואל, לבנימין כולל בית אל, ופסגות ואפילו כבר לא בין מודיעין לגוש טלמונים - קווי 18X).
1. אריאל - קווים 73, 101, 102 מבוצעים אך ורק בממוגנים.
קווים 70, ונראה לי גם 77 מבוצעים חלקית בממוגנים, בעיקר בנסיעות בלילה שאז חשוך ופחות בטוח
קו 161 מבוצע כולו באטובוסים "רגילים", היה ממוגן בתקופת דן ואולי גם בתחילת הדרך של אפיקים בשומרון.

2. קווי עמנואל - x89 גם מבוצעים חלקית באמצעות ממוגנים, בעיקר בשעות החשיכה. נראה לי שגם קווי קדומים וקרנ"ש, מלבד קו 73 הממוגן תמידית.

3. צפון השומרון - לדעתי קו 27 מחדרה למבוא דותן ממוגן ירי.

103, על נסיעתו הבודדת, מבוצע באוטובוס רגיל
 
למעלה