יכול לעבוד יותר בירושלים פחות בתל אביבהם קיימים בעולם ומאוד אמינים
נראה לי שזה אחלה פתרון במיוחד לקווים שאופיים הוא שנוסעים יורדים בעיקר בתחנות האחרונות של הקו.
חוץ מבאי הבריטי, תמיד יעדיפו אוטובוס מפרקי שיש לו אותה קיבולת. בתוואי עירוני שכל הזמן אנשים עולים ויורדים זה לא מתאים.הם קיימים בעולם ומאוד אמינים
נראה לי שזה אחלה פתרון במיוחד לקווים שאופיים הוא שנוסעים יורדים בעיקר בתחנות האחרונות של הקו.
חוץ מבאי הבריטי, תמיד יעדיפו אוטובוס מפרקי שיש לו אותה קיבולת. בתוואי עירוני שכל הזמן אנשים עולים ויורדים זה לא מתאים.
אין אף קו עירוני בארץ שעדיף בו דו קומתי מבחינת עומסים. וגם אתה לא יכול להעביר אותו בכל רחוב בגלל עצים שיכולים להפריע לו.
דו קומתי יכול מאוד להתאים לשירות בינעירוני חרדי. בעיקר כדי להתמודד עם הפיקים שלהם.
עברתי בתחנות מטרו עמוסות בסין וגם מדרגות נעות, המערכת מתפקדת שם גם עם פחות נימוס ומשמעתכשמגיעים לסף אוכלוסייה מסויים נימוס בסיסי חיוני לתפקוד התחבורה.
שמעתי שמתוכנן להפעיל את קו 600 ירושלים - בית שמש, באוטובוס דו קומתי.דו קומתי יכול מאוד להתאים לשירות בינעירוני חרדי. בעיקר כדי להתמודד עם הפיקים שלהם.
היה ניסוי מוצלח באוטובוס בינעירוני דו קומתי, ועדיין רואים אותו ב-190 מרשל"צ לתל אביב. חשוב לציין שהוא מספק נגישות של עירוני לקומה התחתונה שלו ולכן הוא כלי שמאד מתאים לקווים עמוסים משולי המטרופולין למרכזו, כאלה שהרוב עולים בעיר המוצא ויורדים בעיר היעד, אבל כן מסתדר עם תחלופה קלה באמצע.שמעתי שמתוכנן להפעיל את קו 600 ירושלים - בית שמש, באוטובוס דו קומתי.
אשמח לקבל פה אישור או הפרכה לשמועה הזאת.
אוטובוסים מפרקיים עדיפים מאוטובוס קומתיים עירוני בשל הקיבולת ונגישות.הם קיימים בעולם ומאוד אמינים
נראה לי שזה אחלה פתרון במיוחד לקווים שאופיים הוא שנוסעים יורדים בעיקר בתחנות האחרונות של הקו.
היה פעם מפרקית קומתיים של NEOPLANאוטובוסים מפרקיים עדיפים מאוטובוס קומתיים עירוני בשל הקיבולת ונגישות.
פעםהיה פעם מפרקית קומתיים של NEOPLAN
קנה המידה של הונג קונג הוא בערך 40 ק"מ על 60 ק"מ ויש לה גם קישורים אזוריים למקאו ושנזן. זה אזור בקנה מידה שיכול להקיף את תל אביב עד ירושלים או את האזור מעמק יזרעאל לכביש 85.פעם
לפני הרבה שנים
מפרקית קומותיים? לא שאני זוכר חיה כזאת
מה שכן אני זוכר , שטיילתי בהונג קונג , ושם ראיתי קומותיים של וולוו , גם עירוני גם בינעירוני
מצחיק קצת כי הונג קונג לא כזאת גדולה
פעם
לפני הרבה שנים
מפרקית קומותיים? לא שאני זוכר חיה כזאת
מה שכן אני זוכר , שטיילתי בהונג קונג , ושם ראיתי קומותיים של וולוו , גם עירוני גם בינעירוני
מצחיק קצת כי הונג קונג לא כזאת גדולה
הם קיימים בעולם ומאוד אמינים
נראה לי שזה אחלה פתרון במיוחד לקווים שאופיים הוא שנוסעים יורדים בעיקר בתחנות האחרונות של הקו.
למה זה מחייב אנשים שיורדים דווקא?הם קיימים בעולם ומאוד אמינים
נראה לי שזה אחלה פתרון במיוחד לקווים שאופיים הוא שנוסעים יורדים בעיקר בתחנות האחרונות של הקו.
הם קיימים בעולם ומאוד אמינים
נראה לי שזה אחלה פתרון במיוחד לקווים שאופיים הוא שנוסעים יורדים בעיקר בתחנות האחרונות של הקו.
כן אבל הוא משמש לקווים בינעירונייםדווקא ראיתי (לא זוכרת איפה, אולי בתל אביב?) אוטובוס דו קומתי של אגד.
אל תגיד דברים סתם..
לטעמי גם 238 יכול להרוויח מהפעלה כדו קומתי ברוב המסלול שלו הוא אוסף נוסעים ורוב הנוסעים יורדים בתחנות תל אביב שם ממש מעט עולים גם כן. רוב המסלול הוא במודל של העלאה ואז הורדה. אין כמעט שילוב דרמטי של העלה והורדה באותם התחנות.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.