אוטובוס מרצדס oc600

מצב
הנושא נעול.

ymaluly

New member
אחת בעיות שנתקלתי כנוסע זה הריח הנורה הבוקע מהפלסטיק הפנימי

הרבה נהגים סירבו לנסוע בו ורבו עם הסדרנים.
יש לו בעיה של שדה ראיה מוסתר והבנתי שיש איתו עוד בעיות אבל אני כבר לא זוכר מה בדיוק.
אחת בעיות שנתקלתי כנוסע זה הריח הנורה הבוקע מהפלסטיק הפנימי
הריח גרם ללא מעט נוסעים לכאבי ראש.
ולא מדובר באוטבוס אחד אלה כולם של חברת בון תור.
 
אתה יודע, זאת תופעה...


אחת בעיות שנתקלתי כנוסע זה הריח הנורה הבוקע מהפלסטיק הפנימי
הריח גרם ללא מעט נוסעים לכאבי ראש.
ולא מדובר באוטבוס אחד אלה כולם של חברת בון תור.
אתה יודע, זאת תופעה...

יש ריח מחריד באוטובוסים האלה, והריח הזה משותף גם לגולדן דראגון, ול-BMC בזמנו כשהגיעו לארץ...
ואני לא זוכר ריח דומה באוטובוסים חדשים מיצרני מרכב אחרים.
 

ymaluly

New member
לפי תחושתיי הריח הנובע מהפלסטיק נובע משחרור גזים

אתה יודע, זאת תופעה...

יש ריח מחריד באוטובוסים האלה, והריח הזה משותף גם לגולדן דראגון, ול-BMC בזמנו כשהגיעו לארץ...
ואני לא זוכר ריח דומה באוטובוסים חדשים מיצרני מרכב אחרים.
לפי תחושתיי הריח הנובע מהפלסטיק נובע משחרור גזים
הנובעים מהחום בתוך האטובוס.
פניה למשרד התחבורה לא העלתה דבר והם די התחמקו מתשובה
בטענה שהאוטובוס עבר את אישורי התקינה.
טוב עשתה אגד שלא רכשה אטובוסים אלו.
 

846

Active member
כל יבואן שרוצה למכור לאגד אוטובוס

למה היוטונג יצא?
כל יבואן שרוצה למכור לאגד אוטובוס
מחויב להשאיל לאגד אוטובוס למשך שנה. היוטונג היה שנה הוחזר ליבואן ולא " עלה לגמר " במיכרז.
לעומת זאת הוולבו והאיריסבוס השתתפו במיכרז אבל מרצדס זכתה.
ה VDL הבינעירוני והעירוני עדיין בניסוי ולכן עדיין לא השתתפו באף מיכרז וכך גם ה MAN והוולבו העירוני.
 

olli3

New member
מנהל
הווללואים העירוניים בבאר שבע נחנקים, משתנקים ומתכבים.

כל יבואן שרוצה למכור לאגד אוטובוס
מחויב להשאיל לאגד אוטובוס למשך שנה. היוטונג היה שנה הוחזר ליבואן ולא " עלה לגמר " במיכרז.
לעומת זאת הוולבו והאיריסבוס השתתפו במיכרז אבל מרצדס זכתה.
ה VDL הבינעירוני והעירוני עדיין בניסוי ולכן עדיין לא השתתפו באף מיכרז וכך גם ה MAN והוולבו העירוני.
הווללואים העירוניים בבאר שבע נחנקים, משתנקים ומתכבים.
בימים החמים שעוברים עלינו. נסעתי ביותר מידי גרוטאות כאן, התחוקה של מטרודן על הפנים אבל לוולוו יש את המחלות שלו והוא לא סוחב בחום, פשוט לא. המנועים מתחממים מידי, לנהגים אין ברירה אלא לכבות את המנוע, להוריד את הנוסעים ולהמתין עד שהמנוע יתקרר ולשוב לנסיעה.
 

mister K

New member
וולבו של לפני 10 שנים זה לא וולבו של היום

הווללואים העירוניים בבאר שבע נחנקים, משתנקים ומתכבים.
בימים החמים שעוברים עלינו. נסעתי ביותר מידי גרוטאות כאן, התחוקה של מטרודן על הפנים אבל לוולוו יש את המחלות שלו והוא לא סוחב בחום, פשוט לא. המנועים מתחממים מידי, לנהגים אין ברירה אלא לכבות את המנוע, להוריד את הנוסעים ולהמתין עד שהמנוע יתקרר ולשוב לנסיעה.
וולבו של לפני 10 שנים זה לא וולבו של היום
 

olli3

New member
מנהל
וולוו של היום שישאר כאן 10 שנים.... וגם הוולוואים מ2009 לא

וולבו של לפני 10 שנים זה לא וולבו של היום
וולוו של היום שישאר כאן 10 שנים.... וגם הוולוואים מ2009 לא
להיט, גם הם נתקעים או מתקשים לסחוב בחום.
 
אתה צודק ! כיום הם ירדו מדחי לדחי...עגלות של ממש....

וולבו של לפני 10 שנים זה לא וולבו של היום
אתה צודק ! כיום הם ירדו מדחי לדחי...עגלות של ממש....
לך למוסך גבעת שאול וראה כמה וולוו משנתונים אחרונים תקועים שם בגלל קילקולים ובעיות במנוע. בשנה הבאה ייאסר עלייהם לבצע נסיעות לאילת באופן חד משמעי. גש למוסך תלפיות, שאל על וולוו ויגידו לך שהשוסון היה עדיף..... גש למוסך עטרות ושאל גם שם... הוולוו הוא כישלון. לא רק שנשרף אלא גם בטמפרטורה של 33 מעלות פתאום לא סוחב בעליות לירושלים.....העונש הזה מגיע לכל מי שלא מצטייד במרצדסים מדגמי O580 אבל העלות הכלכלית שלהם לא תחזיר את עצמה לצערי - גם לא אחרי 15 שנה.
 
היום בדקתי את הענין מול הנהלת מרצדס גרמניה: אין דגם כזה !

oc600
דיברתי אתמול עם מנהל אחד הסניפים הגדולים של אגד וזה מה שנאמר להם שזה הדגם שייכנס בקרוב.
מרצדס בינעירוני וסקניה עירוני הם זכו במכרזים של אגד לשנה הקרובה. מ.א.ן ייכנס מצומצם בעירוני (50 כלים) חוץ מהאוטובוסים 5 דלתות שכבר המכרז שלהם פורסם בשנה שעברה
היום בדקתי את הענין מול הנהלת מרצדס גרמניה: אין דגם כזה !
ה-OC500 החל את דרכו בכלל כמשאית שעברה התאמות להיות אוטובוס והסיבה שהוא מוספר כפי שהוא מוספר היתה לסמן שהוא לא חלק מהסדרה וכדי לייצר דגם ביניים זול למדינות מתפתחות בעיקר. למדינת ישראל ולאגד אין כסף לרכוש את דגם העילית O580 (אפילו לא בגרסה המיועדת לעבודה יומיומית בנסיעות בינעירוניות ולא הדגם לתיירות יעודית) והם נאלצים להסתפק בדגם ביניים זול יחסית. אין גם טעם להשקיע הון עתק במרצדס טראווגו כי הממשלה שלך תשבית אותו בהגיעו לגיל 15 מבלי לבדוק אם זה נכון או בעל הצדקה אחרת. כבר נתקלתי באוטובוסי מרצדס בני 14 שניתן היה לנסוע איתם ללא בעיות בטיחות או אחרות עוד שנים רבות ואשר מצבם הטכני בטיחותי היה עדיף באופן ניכר ממצבם של דגמים אחרים שאינם מרצדס ואשר גילם היה שנים בודדות.
 
ממש אין שום קשר בין OC500 למשאית, אולי מלבד

היום בדקתי את הענין מול הנהלת מרצדס גרמניה: אין דגם כזה !
ה-OC500 החל את דרכו בכלל כמשאית שעברה התאמות להיות אוטובוס והסיבה שהוא מוספר כפי שהוא מוספר היתה לסמן שהוא לא חלק מהסדרה וכדי לייצר דגם ביניים זול למדינות מתפתחות בעיקר. למדינת ישראל ולאגד אין כסף לרכוש את דגם העילית O580 (אפילו לא בגרסה המיועדת לעבודה יומיומית בנסיעות בינעירוניות ולא הדגם לתיירות יעודית) והם נאלצים להסתפק בדגם ביניים זול יחסית. אין גם טעם להשקיע הון עתק במרצדס טראווגו כי הממשלה שלך תשבית אותו בהגיעו לגיל 15 מבלי לבדוק אם זה נכון או בעל הצדקה אחרת. כבר נתקלתי באוטובוסי מרצדס בני 14 שניתן היה לנסוע איתם ללא בעיות בטיחות או אחרות עוד שנים רבות ואשר מצבם הטכני בטיחותי היה עדיף באופן ניכר ממצבם של דגמים אחרים שאינם מרצדס ואשר גילם היה שנים בודדות.
ממש אין שום קשר בין OC500 למשאית, אולי מלבד
המנוע, וגם על זה אני די בספק.
שלדות של משאית ואוטובוס שונות במהות ובתכלית, ולהגיד על אוטובוס שהוא התחיל דרכו כמשאית, אולי היה נכון לגבי כלים לפני 70 שנה.
המיקום של המנוע שונה, הסרנים ומיקומם שונים, חלוקת המשקל של המרכב שונה, המתלים שונים, השלדה שונה בצורתה ועוד ועוד.
 
מה לעשות? זה מה שהיה ! תבוא ואשמח להראות לך

ממש אין שום קשר בין OC500 למשאית, אולי מלבד
המנוע, וגם על זה אני די בספק.
שלדות של משאית ואוטובוס שונות במהות ובתכלית, ולהגיד על אוטובוס שהוא התחיל דרכו כמשאית, אולי היה נכון לגבי כלים לפני 70 שנה.
המיקום של המנוע שונה, הסרנים ומיקומם שונים, חלוקת המשקל של המרכב שונה, המתלים שונים, השלדה שונה בצורתה ועוד ועוד.
מה לעשות? זה מה שהיה ! תבוא ואשמח להראות לך
בספר בגרמנית את הסיפור הזה. אשמח לסרוק את העמודים המתאימים ברגע שאוציא את הספר מהקרטון. הדבר ידוע ואין שום חדש בו. בהודו ובאפריקה נוסעות משאיות מקוריות מדגם OC500 שאכן עבר המון שינויים והתאמות עם השנים. ראשיתו של ה-OC500 כדגם אב טיפוס אי שם במחצית שנות ה-70. כיום הוא עבר מודרניזצייה אדירה אך עדיין הוא נחות באופן ניכר אל מול אחיו היוקרתי: O580 שעליו נהגתי בגרמניה בתענוג מטריף חושים.
 
אם אתה אומר...

מה לעשות? זה מה שהיה ! תבוא ואשמח להראות לך
בספר בגרמנית את הסיפור הזה. אשמח לסרוק את העמודים המתאימים ברגע שאוציא את הספר מהקרטון. הדבר ידוע ואין שום חדש בו. בהודו ובאפריקה נוסעות משאיות מקוריות מדגם OC500 שאכן עבר המון שינויים והתאמות עם השנים. ראשיתו של ה-OC500 כדגם אב טיפוס אי שם במחצית שנות ה-70. כיום הוא עבר מודרניזצייה אדירה אך עדיין הוא נחות באופן ניכר אל מול אחיו היוקרתי: O580 שעליו נהגתי בגרמניה בתענוג מטריף חושים.
אם אתה אומר...
 
אני לא קשור לזה. אני קורא כמוך חומרים רבים

אם אתה אומר...
אני לא קשור לזה. אני קורא כמוך חומרים רבים
המגיעים אליי בדואר ממרצדס. יש להם הוצאת ספרים שמדפיסה לא מעט חומרים מדהימים היסטוריים ועכשוויים כאשר חלק גדול מהם ניתנים לרכישה בחנות המוזיאון של מרצדס בגרמניה, גם באנגלית לעיתים.
אחת החוויות הגדולות שלי בשנות ה-20 המאוחרות היתה לנהוג במרצדס מדגם 1924 (משאית, לא שנתון) שכמוה היו בארץ כמה מאות, כולל באגד. ואחד הפיספוסים הגדולים שלי היה אז שלא צילמתי מספיק את המרצדסים מדגמי O3250, O3500, O6600' O10000 שהופעלו בחברות תחבורה ערביות שונות.
ה- O10000 היה ארוך מאוד ובעל שני סרנים אחוריים. היו רק שניים כאלה והם הופעלו בקו יריחו- מזרח ירושלים. חבל שלא צילמתי.
 

mister K

New member
לא נתקלתי בהודו במשאיות מתוצרת מרצדס

מה לעשות? זה מה שהיה ! תבוא ואשמח להראות לך
בספר בגרמנית את הסיפור הזה. אשמח לסרוק את העמודים המתאימים ברגע שאוציא את הספר מהקרטון. הדבר ידוע ואין שום חדש בו. בהודו ובאפריקה נוסעות משאיות מקוריות מדגם OC500 שאכן עבר המון שינויים והתאמות עם השנים. ראשיתו של ה-OC500 כדגם אב טיפוס אי שם במחצית שנות ה-70. כיום הוא עבר מודרניזצייה אדירה אך עדיין הוא נחות באופן ניכר אל מול אחיו היוקרתי: O580 שעליו נהגתי בגרמניה בתענוג מטריף חושים.
לא נתקלתי בהודו במשאיות מתוצרת מרצדס
הרוב המוחלט של המשאיות שם הוא מתוצרת מקומית
 
תבדוק היטב. יש גם הרכבה של מרצדס בדרום מזרח אסיה

לא נתקלתי בהודו במשאיות מתוצרת מרצדס
הרוב המוחלט של המשאיות שם הוא מתוצרת מקומית
תבדוק היטב. יש גם הרכבה של מרצדס בדרום מזרח אסיה
ולפי הנתונים יש כמה מאות משאיות מרצדס בהודו. אני יכול לבקש שאילתא בגרמניה אם תחפוץ כדי להגיע למספר המדוייק.
אביה.
 

mister K

New member
כמה מאות זה נחשב מעט במונחים של הודו

תבדוק היטב. יש גם הרכבה של מרצדס בדרום מזרח אסיה
ולפי הנתונים יש כמה מאות משאיות מרצדס בהודו. אני יכול לבקש שאילתא בגרמניה אם תחפוץ כדי להגיע למספר המדוייק.
אביה.
כמה מאות זה נחשב מעט במונחים של הודו
זו ארץ שלפעמים נדמה לך שיש בה יותר משאיות מהודים.
 
נכון מאוד. כמה מאות בלבד וניתן לדעת מס' מדוייק

כמה מאות זה נחשב מעט במונחים של הודו
זו ארץ שלפעמים נדמה לך שיש בה יותר משאיות מהודים.
נכון מאוד. כמה מאות בלבד וניתן לדעת מס' מדוייק
אם אתה עומד על כך. אשמח להתקשר לאיש הקשר שלי במרצדס גרמניה ולבקש ממנו שימצא לנו את המידע המבוקש. בדרך-כלל הוא שולח לי קבצי אקסאל כאשר אני שואל אותו על דגם מסויים. קיים ספר פנימי של החברה ובו פירוט מדוייק של כל דגם ודגם וכמה נמכרו מאותו דגם לכל חברה או מדינה מאז ומעולם. לי יש רק את החלק החמישי של הקטלוג הזה העוסק באוטובוסים/מידיבוסים/מיניבוסים אבל בהחלט אוכל לבקש את החלק (נדמה לי השביעי) העוסק באותו מידע אך נוגע למשאיות. החלק האוטובוסי גודלו 180 מגה לערך. משתלם לך לבוא ולקבל אותו על דיסק צרוב ברגע שתוכל. פעם בכמה שבועות אני מעדכן אותו לפי עידכון שאני מקבל מהם. מהקובץ הזה למדתי שישראל היא המדינה השלישית בעולם שרכשה מרצדסים עד היום כאשר אוטובוס המרצדס הראשון שהגיע ארצה היה בחודש מאי 1937. יחד איתו הגיעו ארצה חמישה אוטובוסי אופל שתמונת אחד מהם פרסמתי כאן בעבר.
 

dctgdctg

Member
דיימלר עובדים בהודו עם שלושה מותגים, מרצדס הוא הפחות שכיח

לא נתקלתי בהודו במשאיות מתוצרת מרצדס
הרוב המוחלט של המשאיות שם הוא מתוצרת מקומית
דיימלר עובדים בהודו עם שלושה מותגים, מרצדס הוא הפחות שכיח
פוסו - המותג המוביל שלהם באסיה וBHARATBENZ המקומי הרבה יותר נפוצים
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה