אוי קטעים

evilihi

New member
אוי קטעים

איזה דביל אחד ממדינה אחת שאל אותי "אם המוצר לא ימכר ב10 דולר, תקבלי 5" אז מהעצבים עניתי לו "אולי בחינם?" והטיפש חושב שאני באמת מתכוונת לזה ושואל בתגובה "אז לשלם רק את המשלוח?" אההההה לפני כשנה או שנתיים הוא שאל משהו על מוצר דומה... אוי הטמטום...
 
ולי היום הציעו

בבסט אופר 25 סנט על מוצר שהצעתי ב21$ . ברור שדחיתי וגם חסמתי את החוצפנית. בכלל.. בזמן האחרון אני חוסמת בלי הכרה..
 

evilihi

New member
ומה מרגיז?

שאיביי נותנים לחסום עד 1000 כינויים. וגם - אם החסום שינה את שמו את צריכה לחסום מחדש. פעם התלוננתי במייל לאיביי שמישהו שנחסם נרשם בשם חדש הם אמרו שהם לא יכולים להיות אחראים לזה - וזכותו להרשם בשם חדש ולתת הצעות...
 
וואלה

If you know that you don't want to sell to certain eBay members, you can put them on your blocked list. Members on that list will not be able to bid on any of your listings until you remove them from the list. You can block up to 1000 User IDs
 
למה אתם חוסמים בכלל?

8 שנים שאני מתעסק באיביי ומעולם לא חסמתי אף אחד.. לדעתי כל אחד הוא לקוח פוטנציאלי. קרה לי כבר מספר פעמים שלקוח נתן בסט אופר של בקושי עשירית מהמחיר ובסוף המוצר נמכר לאותו הלקוח במחיר שהיה מוצא חן בעייני. גם אם לא, למה להתעצבן..פשוט תעשו COUNTER OFFER והוא יבטל.
 
אני אגיד לך למה

ישנם קונים שאני פשוט מעדיפה לא למכור להם.לא חייבים למכור לכל אחד. אני לא טוענת שהם לא לקוחות פוטנציאלים אלה שלי אין את האנרגיה להתמודד עם השטויות שלהם ולכן אני מעדיפה לא להתעסק איתם בכלל. לקוח שבפנייה הראשונה שלו מאיים לתת פידבק שלילי אם לא תחזיר לו את כל הכסף,לקוח שנותן נייטרלי לפני שיצר איתך קשר,קונה שנותן לך עשירית מחיר, ועוד כהנה וכהנה. איך חוק מרפי אומר ? מה שמתחיל רע נגמר גרוע. (ולפעמים מה שנגמר גרוע עדיף שלא יגמר שוב)
 

ווטרס

New member
שטויות במיץ.

יש לי כמה בחורים עקביים מאוד שכל הזמן נותנים בסט אופר על עשירית מהמחיר. אחרי כמה מוצרים הם פשוט מתייאשים וקונים במחיר שאני מציב. את פשוט עובדת ע"פ גחמות ליבך ולא ע"פ שיקולים עסקיים. מזל שאין לך חנות אמיתית - מזמן היית מאבדת חצי מהלקוחות :)
 
קודם כל מי אמר לך שאין?

ושנית, אם לבעל חנות היתה אפשרות לסנן לקוחות שלא נראים לו או שנראים לו בעיתיים אז תהיה בטוח שהעסק שלו היה הרבה יותר מצליח. אנחנו מדברים על רווחים . מה אני מרוויחה אם בסוף אני אחטוף ממנו נייטרלי,מה אני מרוויחה אם אני מחזירה לו את הכסף ואשלם עמלות , מה אני אפסיד אם אוותר על לקוח שמבזבז לי זמן יקר ? היתרון הגדול בעיניי שאני "קולטת" אותם ויכולה לסנן אותם. לא מוכרת לכל אחד ולא בכל מחיר. ואגב, עד היום הלב לא הטעה אותי , לא יזיק לך , ווטרס , להשתמש בו לפעמים.
 
למה לערב רגשות בעסק שלך?

את פשוט תפסידי המון לקוחות פוטנציאליים! אז מה שהוא מאיים? תכתבי לו מייל שאמור להיות לך כבר מוכן בקובץ המיילים המוכנים שלך, בשפה יפה שיגרום לו להרגיש טוב עם עצמו. בכל מקרה, אני לא מסכים עם המשפט הזה "ישנים קונים שעדיף לא למכור להם"..לדעתי חייבים למכור, ולמכור לכל אחד בלי הבדלי דת גזע או מין..בקיצור רק שישלמו, ומשם אני אוביל.
 

Nunatak

New member
אני עם קונדי.

זה כמו "לקנות בזול ולשלם ביוקר". אז בהתחלה אתה מרוויח כמה גרושים אבל אחר כך העצבים והבלאגן שעושה לך הלקוח הזה פשוט לא שווים את זה.
 

tomerol

New member
או במילים אחרות

תחי הקפיטליזם.
 

evilihi

New member
גם אני עם כונדי

ישנם מוצרים/קונים שפשוט כל הבלאגן הזה לא שווה את זה... ע"ע האיטלקי הטיפש שכבר חודש וחצי או חודשיים וחצי אני מנסה לגבות ממנו כסף - המוצר נמכר באיביי.קום, הבנאדם דובר 0 אנגלית. 1+1 שווה...
 

roeeya

New member
היה לי אותו סיפור, בסוף היא קנתה

במחיר מלא בפעם השניה שהמוצר עלה
 
למעלה