אולי במקרה מישהו יידע...- מה קורה לבני 35+ כשהגדוד נסגר

חיש2

New member
אולי במקרה מישהו יידע...- מה קורה לבני 35+ כשהגדוד נסגר

שלום רב!
שאלה שסיכוי מועט שמישהו יידע, אבל אנסה בכל זאת...
:
לפני כשנה וחצי נסגרו גדודי תותחנים ועוד. ידוע לי שהחוגרים המבוגרים (מעל 30-35) שוחררו ואילו הצעירים הועברו לגדודים אחרים.
אולי מישהו במקרה יודע - האם לאותם חיילים מבוגרים היתה אפשרות להישאר במילואים, או שהשחרור נכפה עליהם?
למה אני שואל? כי בימים אלו פורסמה תוכנית שבמסגרתה צה"ל יצמצם את כוחות המילואים, ובכלל זה יסגור עוד גדודי תותחנים. ובכן, אני מניח שאם הדבר יתרחש אז יש סיכוי גדול שגדוד המילואים הנוכחי שלי ייסגר - כיוון שהוא בעל כלים מיושנים יחסית לגדודים אחרים. (כרגע אין עוד שום אינדיקציה ששזה עומד לקרות, ולא ניתנה שום פקודה כזו, אבל בהחלט יש סיכוי גדול שכך יקרה כשהתוכנית תתחיל - כי כשמצמצמים, מתחילים עם בעלי הכלים הישנים, והגדוד שלי הוא אחד מבין כמה גדודים שנותרו עם כלים ישנים)
ובכן, יש לי אפשרות להקדים ולעבור לגדוד אחר (שגם באופן כללי הוא בעל פעילות רבה יותר - אימונים וכו' - מאשר בגדוד הנוכחי), אלא שהמג"ד הנוכחי שלי מאוד מבקש שאסכים להשאר.
אלא שאני חושש שאם אשאר ולפתע תונחת הפקודה לפיזור הגדוד אזי אשוחרר (אני מבוגר יחסית) ללא אופציה להישאר במילואים. ולכן אני מתלבט אם לא להיענות למג"ד אלא לעבור.
ולכן אני שואל כנ"ל: האם במקרה מישהו יודע מה היה לפני שנה וחצי\שנתיים כשפוזרו כמה גדודים ושוחררו החוגרים המבוגרים - האם ניתנה להם אפשרות להישאר במילואים או שלא ניתנה אפשרות כזו?
תודה
 
למעלה