אולי סוף סוף אקבל תשובה

אולי סוף סוף אקבל תשובה

מצהיר מראש שזו שאלה של בורות, אבל אם אתן לא תעזרו לי, מי יוכל? מדובר בשאלה אנטומית: כשאני נוגע בבת זוגי בנרתיק, יש שם שני אזורים שהייתי רוצה לדעת מה הם: הראשון - אזור מחוספס. השני - מעין התפצלות לשני כיוונים, וביניהם מעין עצם או חלק קשה. מכיוון שאינני E.T - לא יכול להיות שהגעתי באצבעי לשחלות. לא ראיתי ספרים שנכנסים לפירוט כזה באזור הנרתיק. אז, איפה הייתי ומה עשיתי? אני יודע שנגיעות שם מאוד נעימות לבת זוגי.
 
אם זה נעים אז אל תפסיק...../images/Emo9.gif

האמת היא שאין לי שמץ של מושג... (באנטומיה) אבל אם זה נעים - אז תמשיך! לדעתי זה ממש לא משנה איך קוראים לזה... דינה.(לא)מית עניינת (באיך שקוראים לדברים שעושים נעים)
 
אז ככה..

ניסיתי לחפש לך ציור שמראה בדיוק על מה אני מדברת. ברגע שאמצא - אצרף אותו להודעה. בינתיים - אנסה להסביר במילים. הנרתיק עצמו מחוספס. מהכניסה לנרתיק ועד לכניסה לרחם. ה"פיצול" ההוא שהרגשתה היה הכניסה לרחם. פתח הכניסה לרחם "פולש" לחלל הנרתיק כמו חרוט קטן. כמו משפך קטן. גישושי האצבע שלך פשוט הגיעו לצידי המשפך הזה. יש נשים (והרבה מהן) שנהנות מגישושים פנימיים שכאלה. חלקן ממה אוהבות להרגיש את הדחיקות של קצה הפין אל מול הכניסה לרחם.. חלקן אפילו אוהבות דחיקות חזקות.
הכניסה לרחם הוא איזור רגיש ועדין יותר מהנרתיק עצמו לכן היו זהירים. יש נשים שרגישות מידי וזה מכאיב להן ולא נעים. בקשר לאנטומיה - מבטיחה בקרוב מאמר מפורט
 

תבור.

New member
יש סרט

הוקרן בערוץ המדע סרט המראה צילומים פנימיים של המבנה כולל בזמן חדירה וטיפול ידני. מאמר יתקבל בברכה .
 
והנה התמונה

Uterus = רחם Ovary = שחלה Uterine Tube = חצוצרה External uterine orifice = צואר הרחם אם תסתכל בצינור בתחתית הרחם (הצינור העבה) זה הנרתיק. בפנים אפשר לראות את החספוס הפנימי, ובחיבור בין הצינור לרחם עצמו תראה את צוואר הרחם. צואר הרחם בולט לתוך הנרתיק.
 
לא חשבתי שאקבל פעם תשובה

חיפשתי בזמנו בפורום בריאות האישה, ונותרתי חסר עונים (כן, בעין). ועכשיו שאני יודע - סע לשלום, המפתחות בפנים.
 

דיאבלו

New member
נסיון לעזרה

קודם כל תלמד את המשפט הבא ותפנים אותו "בכל מקום שאתה נוגע וזה נעים, אל תשל שאלות, פשוט תמשיך"!!!!! ואחרי שהפנמנו, נמשיך.... בנרתיק האישה יש המון חלקים(חלקם נחוצים וחלקם לא) לשבת איתך ולהסביר הכל, לא כדאי כי ברגע שתבין, תוכל להבין את האישה עצמה וזה ממש לא כדאי נכון?? זהו, תישאר בחוסר הידיעה ותמשיך לענג ד´א זה מזכיר לי חידה : איפה הכליות של האישה??? תשובה : איך שאתה נכנס, קח שמאלה פחחחחחחחחחחחחחחח די. נ.ב : אני מרגיש טוב אבל קצת קשה ללכת, למי שמתעניין
 
דייייייייייייייייייייי

אתה לא נפצעת לי או משהו?!!!! תתקשר! עכשיו ! מייד!
 
למעלה