אומה גומה לייב

yuvalpik

New member
אומה גומה לייב

מישהו מוכן לספק לי פרטים? איפה היתה ההופעה? מתי? ולמה בקושי יש מחיאות כפיים (חוץ מהקטע האחרון). אין לי את הפרטים האלה כי הדיסק צרוב....(כן, אני צורב פינק פלויד).
 
סליחה?!?!

איזה שטויות..תסלח לי, אבל פשוט שטויות! בכיף הייתי עונה לו, אם הייתי יודעת את התשובות אבל ביגלל שהוא צורב לא לענות לו? נו, באמת..יש גבול, לא? אז לבן-אדם אין כסף, סו וואט? גם אני צורבת, אני מודה וכשיש לי-אני קונה במיטב כספי.. למה שלא תעשה עלינו חרם וזהו?!
 

Yael Floyd

New member
אני מסכימה.

אני צורבת כדי להכיר יותר אמנים ולהפתח למוסיקה, וכשיש לי כסף אני קונה. דיסקים של פינק פלויד זה בכלל יותר כיף מקוריים, אבל מה לעשות שלא כולנו יכולים למצוא עבודה ולא לכולנו יש זמן מסיבות אישיות, ואי אפשר לפסול כל בנאדם שצורב, ובטח שלא לומר "רק בגלל זה אני לא יענה לך." זה כמו שאני אגיד שאני לא מדברת עם כל מי שאוכל בשר, כי אני נגד אכילת בשר. זה פשוט אבסורד.
 
here i come to save the day

ראיתי שאתה צריך עזרה פינק, אז באתי (טוב האמת שאני עובר פה כמעט כל יום). רובנו בוכים על התדרדרות תעשיית המוסיקה ומעטים מוכנים לעשות משהו לשנות את המצב, מה שקורה במציאות הוא שחברות המוסיקה עובדות בשביל להרוויח כסף, אם עד לפני 10 שנים עיקר הרווח היה ממכירת תקליטים, היום הרווח בא בעיקר מהטלוויזיה ומפרסומות (ואצל האמנים הגדולים באמת גם מהופעות), וכל זה בגלל הקלות הבילתי נסבלת בה אנשים גונבים (מצטער אין מילה אחרת) רכושם של אחרים. יצירת תקליט היא עסק ארוך, מסובך ויקר המון אנשים השקיעו בו את מיטב זמנם כספם ומרצם, לבוא לאחר שהתהליך הושלם ולקחת את התוצר הסופי מבלי לשלם עליו זה פשוט גניבה. אבל איך פינק פלוייד קשורה לעניין?, התקליטים הרי יצאו מזמן והם יכולים להוציא אלבום מתי שהם רוצים (הם אפילו מספיק עשירים להוציא את האלבומים על חשבונם אם הם רוצים) ובכן, חברות התקליטים מסתמכות (או לפחות הסתמכו) על הלהקות הגדולות הללו, שהרווח מהם הוא די קבוע בשביל להשקיע בלהקות פחות מוכרות, כאשר גם הלהקות הגדולות מוכרות פחות יש פחות כסף בצנרת והצ'אנס של להקות חדשות להוציא מוסיקה איכותית פוחת והולך. אז מה נשאר מהתהליך הזה, נשארים הקריסטינה אגלירות והרובי ויליאמסים שיכולים למצוא חוזי פריסום ולהרוויח את הכסף שלהם ככה, להקות מבטיחות שעושות מוסיקה טובה (אבל חברי הלהקה מה לעשות מכוערים בטרוף)נאלצות להוציא אלבומים בליבלים עצמאים, לא להגיע לקהל ולגווע, וכך אנחנו הורסים את המוסיקה במו מחשבנו. נכון אני יותר מבוגר מרוב הכותבים בעשר שנים לפחות (אם לא יותר) ויכול לקנות בקלות כמה דיסקים בחודש, את תקליית הפינק פלוייד שלי מאידך השלמתי בגיל 17 ועשיתי את זה בדרך הטובה והישנה, הלכתי לעבוד וקניתי מהכסף תקליטים, היום כשאפשר לשמוע כמעט כל דיסק שרוצים באמצעות רדיו אינטרנט (עליו מקבלות הלהקות תגמולים) אני ממש לא מבין את הצורך הזה לגנוב דווקא מהאנשים שעושים לנו כל כך טוב. כל פעם שאתם צורבים דיסק תחשבו שיש איזה סיד בארט צעיר שחברת התקליטים סרבה להוציא לו תקליט בגללכם והוא התיאש והחליט להיות נגר או משהו כזה, לא חבל?
 

erezsh

New member
תקן אותי אם אני טועה

אבל כל הכסף שמשלמים על התקליטים קודש לחברת הענק שאיתה הפינק פלויד חתמו חוזה, והם בקושי רואים מזה כבר גרוש? אבל לא, אני לא צורב..
 
yuvaplik אנחנו אוהבים אותך

נו טוב, גם אני צורבת פינק פלויד. אתם יודעים כמה עולים כל האלבומים שלהם?!
 

Shicky

New member
נכון!

האלבומים שלהם באמת עולים המון באילת איפה שאין מס עלה לי 109 ש"ח!!!!!!!! אבל האמת שהיה שווה את זה, echoes זה אלבום מצויין (למרות שאין לו את הסיפור שלו) יש שם באמת את השירים הכי טובים של פינק פלויד! (חוץ מהעובדה שאין שם pigs שזה ללא ויכוח השיר הכי טוב שלהם!)
 
כי זה כפול!!

באילת עולה 60 - 70 ש"ח. אני עבדתי כל שנה שעברה, ואני מוציא את זה על דיסקים וביזבוזים. צריבה = גניבה.
 

Shicky

New member
יש בזה משהו...

וחוצמזה אני חושב שמגיע לדיסקים שלהם אפילו יותר מזה! לא הייתי קונה דיסק שלהם ב50 ש"ח-זה חוסר כבוד!,הייתי הולך לחנות שמוכרת את זה ביותר! (סתם, נראה לכם? הייתי קונה את זה על המקום!)
 

yuvalpik

New member
לצרוב זה טוב

טוב, אני מבין שעוררתי פה סערונת, לגבי התגובה של זה שאמר שהוא לא מוכן לענות לי רק כי אני צורב פינק פלויד, אין לי כלכך מה להגיד לו חוץ מזה שהוא צריך טיפל'ה להתבגר ואני בסה"כ שאלתי שאלה ואם הוא לא רוצה לענות שלא היה מגיב בכלל. עכשיו, בקשר להיותי צורב פינק פלויד: אין שום אפשרות אחרת לבן אדם שמה לעשות, לא כ"כ יכול להרשות לעצמו לקנות כ-ל-כ-ך הרבה דיסקים ותאמינו לי, יש לי המון דיסקים. אין מה לעשות - כדי שתהיה לך ספריית דיסקים רחבה ומגוונת ככל האפשר ובהתחשב במחירים הכלכך לא הוגנים שחנויות הדיסקים מקצות ח-י-י-ב-י-ם לצרוב. אני לגמרי מבין את כל ההתפלצנות המוסרית שנאמרה כאן ואני באמת משתדל לקנות(ויש לי סכום לא מבוטל כלל של דיסקים שקניתי ממיטב כספי) דיסקים של אומנים ישראלים בעיקר שחלק גדול מהם חיי מקוטג' ומחכה לפריצה הגדולה (להקה כמו MAD BLISS למשל), אבל אין מה לעשות פינק פלויד למרות הערכתי הרבה ללהקה הכי טובה בהיסטוריית המוזיקה לא מתקיימת מקוטג', יש לחברים הרבה מאוד כסף (או לפחות אמור להיות להם אם הם לא איבדו אותו ברוב טיפשותם, ואני לא מדבר על המשבר הכלכלי שפקד אותם) ולכן אין לי שום בעיה לצרוב דיסקים של פינק פלויד.
 

tseliot

New member
לדעתי,

גם צריבת דיסקים וגם קאזה הם דברים חיוביים- נכון הם מונעים מאמנים כסף שהיה מגיע להם, אבל בוא נסתכל שניה על ההתפתחות של המוזיקה עד המאה העשרים- אמנים לא יכלו לשחרר הקלטות שלהם ולהרוויח מהם כסף, פשוט כי לא הי דבר כזה מדיה מגנטית- הם היו חייבים להופיע. הדבר הכי קרוב להפצת מדיה שהיה להם היה פרסום תכליל (score) של היצירה שלהם, ואת זה ממש לא בעיה להעתיק- כל מה שצריך זה עט ונייר. כל הקונספציה הזו שצריך לשלם שבעים שקל בשביל הדיסק ממש לא נכון- אמנים צריכים להתפרנס מהופעות, והדיסקים צריכים להיות רק מקדם שלהן. נכון- אמן השקיע במוזיקה שלו הרבה זמן- אז מה? ב-70 שקל אני יכול לקנות ספר שמרכז בתוכו את כל מפעל החיים של לאונרדו דה וינצ'י, שה קצת יותר מהשנה (מקסימום) שהמוזיקאי הקדיש לדיסק. אז למה שגם כל צייר לא יגיד "אינעל ראבאק, אני עובד על ציור במשך עשר שנים ואיזו פוסטמה קונה הדפס שלו ב10 שקל בשנקין ותולה אותו בחדר? אני מעכשיו דורש אפילו עבור פוסטרים של הציורים שלי 100 שקל." \ אמנות צריכה להיות חיה, וקאזה בדיוק עושה את זה- מאפשרת זרימה והיחשפות אדירה לחומרים חדשים.
 

tseliot

New member
אני שמח

שאתה כל כך אדיב ונחמד. למה בולשיט, אתה מוכן להסביר? ואני באמת לא חושב שצריך להגיב ככה. הכל ברוח טובה, אלא אם כן אתה אחד מאותם אמנים שהיו יכולים להרוויח מיליונים לולא קאזה וצורבים... אולי אתה אחד מהם? D-:
 

tseliot

New member
נ.ב.

והייתי כותב משהו יותר עוקצני אם הייתי שם לב שכתבת כותרת עם שגיאת כתיב לפני ששלחתי את ההודעה.
אני מניח שזה מספיק מתגרה בשביל להשיג ממך תשובה נורמאלית לגבי הבולשיט
 
למעלה