התפתחויות......../images/Emo6.gif
המשכתי לעשות מחקר למה קרתה הטעות וגיליתי שיש שני מקומות בהם הקונה יכול להשאיר מסר: 1. מה שאני יכולה לראות ב-INVOICE של אטסי. 2. מה שאני יכולה לראות במסר מפייפאל. אני תמיד ידעתי רק על אפשרות 2 והוא השאיר לי את המסר באפשרות 1 ככה שבכלל לא ראיתי את זה עד עכשיו... עברו יומיים מאז ששלחתי לו את הקונבו ואין קול ואין עונה, לכן החלטתי לשלוח מייל שמסביר מה בדיוק קרה והצעתי לו 3 אופציות לפיצוי. בנוסף, השתמשתי בחלקים מהניסוח של שרה על הקיס אנד מייק אפ (תודה שוב, שרה) ושלחתי לו קיס אנד מייק אפ. תוך רבע שעה הוא שינה את הפידבק לחיובי!!!!! עדיין לא קבלתי ממנו מייל אם בכלל הוא רוצה ממני איזשהוא פיצוי. אם יגיע משהו נוסף, אעדכן. חג מואר ושמח.