אוף!!!....... נייטרלי ראשון....

nbrosh

New member
מנהלות בבקשה לשמור - זה נוסח מעולה!

תודה שרה. כח המלים הנכונות...
 

anatbarshalom

New member
התפתחויות......../images/Emo6.gif

המשכתי לעשות מחקר למה קרתה הטעות וגיליתי שיש שני מקומות בהם הקונה יכול להשאיר מסר: 1. מה שאני יכולה לראות ב-INVOICE של אטסי. 2. מה שאני יכולה לראות במסר מפייפאל. אני תמיד ידעתי רק על אפשרות 2 והוא השאיר לי את המסר באפשרות 1 ככה שבכלל לא ראיתי את זה עד עכשיו... עברו יומיים מאז ששלחתי לו את הקונבו ואין קול ואין עונה, לכן החלטתי לשלוח מייל שמסביר מה בדיוק קרה והצעתי לו 3 אופציות לפיצוי. בנוסף, השתמשתי בחלקים מהניסוח של שרה על הקיס אנד מייק אפ (תודה שוב, שרה) ושלחתי לו קיס אנד מייק אפ. תוך רבע שעה הוא שינה את הפידבק לחיובי!!!!! עדיין לא קבלתי ממנו מייל אם בכלל הוא רוצה ממני איזשהוא פיצוי. אם יגיע משהו נוסף, אעדכן. חג מואר ושמח.
 

onor

New member
כייף לשמוע../images/Emo13.gif

הוא בטח יצור איתך קשר בקרוב...
 
למעלה