אושושואים ואושושואיות יקרים שלי

innocence

New member
כמודל יופי או כבן זוג?

כי בן הזוג שלי שונה מאוד ממה שאני אולי מתארת לעצמי כ"מודל היופי" אבל בבן זוג אני מחפשת אופי יותר מאשר שאני מחפשת מראה חיצוני שמתאים למה שאניא והבת *עקרונית*. אני נמשכת לרוב למראה האסייאתי (כמה מפתיע?) לבחורים נשיים, לרוב SKINNY.
 
טוב שלי...

יש לי אהבה לבייבי פייס וזה הדבר הראשון שאני מסתכלת.. גילוח- תלוי על מי... צריך להיות קצת זקן בקטנה... מעדיפה אותם עם דגמח סנדלי שורש וקצת שיער... לא אוהבת שיער ארוך מידי... אני מאוד אוהבת צניעות... לא אוהבת שבן אדם מתחיל להתלהב ולנסות למשוך אותי בבתים שיש לו ובמכוניות... עד פה זה בעיקר עדיפות... כמובן שבמציאות הדברים שונים בפועל. קעקועים- הכל תלוי במינון... לא אוהבת יותר מידי... אבל אחד או שניים אין לי בעיה. פירסינגים בשום אופן לא. לא אוהבת לצאת עם מעשנים... היה לי חבר כזה והיה לו לא פשוט איתי עם העניין הזה.
 

Xyphon11

New member
אישיות טובה

ועכשיו שנפתרנו מהקלישאה (הנכונה ב-100%; בלי אישיות - אין משיכה), יש לי משיכה בלתי מוסברת לבלונד ולשיער ארוך (יותר בכיוון של אנטי-שיער-קצר) ומשיכה כן מוסברת לגילוח. (הסבר: אני גבר. מש"ל)
 
שיער ארוך שיער ארוך שיער ארוך!

אני אוהבת גברים עם שיער ארוך. ויש כאן מישהי שיכולה להעיד עד כמה...
אין לי בעיה גם עם חוסר גילוח לכמה ימים, אבל זקן מלא זה די טרן אוף בעיני (ובהתחשב בפרקי העונה הראשונים - כנראה שלא רק בעיני). אני חושבת שבאופן כללי יש לי חיבה לניאנדרטלים.
אני לא אוהבת את המראה המטופח מדי. ג'ל בשיער, תכשיטים וחזה אחרי טיפול לייזר זה לא בשבילי. אבל ה-דבר שמושך אותי בגברים זה אינטיליגנציה. אם ברגע שהוא פותח את הפה הוא מראה לי שהוא כזה - אפול שדודה לרגליו.
 

DDN

New member
מסכים עם אלעד ומוסיף

גם אני יותר בקטע ה"טבעי" כל המוסיף גורע - לק, בניית ציפורניים, שיער צבוע, ניתוחים. מבחינתי גם תכשיטים זה מיותר (שרשראות, עגילים, טבעות) - אני לא חושב שהאישה פחות נשית או יפה כשאין אותם, אני עדיין לא הבנתי מה הם תורמים. בגדול, מה שמושך אותי בנשים זה שיער ופנים (וו חיבור! לא שיער פנים!) יש לי פטיש לבנות עם שיער קצר - קארה מעל הכתפיים לדוגמא. ועדיפות לשיער כהה. ואני לא אוהב אותן רזות, אבל כן אוהב אותן קומפקטיות. למרות, שיכולה להגיע מישהי בגובה שלי, עם שיער ארוך שתראה סבבה לגמרי בעיני. הכל לפי מה שנראה באותו רגע.. .
 

HouseAtreides

New member
קשה לי לענות על זה....

עקבים בכל מקרה לא עושים לי שום דבר מבחינת משיכה מינית. אני רק מרחם על מי שגוזרת על עצמה את העינוי הזה...... אני מאמין שיש לי חוש אסתטי ומסוגל ללמוד דבר או שניים על סטיילינג ועיצוב - אבל תמיד היו לי עניינים קודמים מבחינת סדר עדיפויות, והתוצאה הלא מחמיאה: אני לא מבין בזה כלום
. אני יכול תמיד לומר האם אשה מסויימת מתלבשת לטעמי או לא ולהסביר, אבל הטרמינולוגיה תהיה לוקה מאד בחסר ביחס למה שאני רגיל מתחומים כלליים אחרים. אם מדברים על טרן אופס: לא אוהב מוצרי עור /פרווה (מעיל, תיק, רצועת שעון וכו'), לא "מת" על איפור כבד בסגנון "מזרחי" (לא יודע איך קוראים לפס השחור הזה שמציירים מעבר לעפעפיים - מזכיר לי ערסיות כבדות), גם לא איפור כבד ומצועצע בסגנון הבבושקות (מזכיר לי בבושקות), לא אוהב מעשנות, גם אם הן נוטפות סקס אפיל. פעם כל קעקוע או עגיל/נזם באף היה עניין לפסילה הדדית על הסף - היום זה לא נראה לי אישיו בכלל, לא לכאן ולא לכאן, אם כי אני עדיין מקשר בתת-מודע מישהי מלאת קעקועים ופירסינג למועדונים אפלוליים ומפוקפקים. סטראוטיפים שגויים, אני מניח אך לא בטוח. רק כשהכרתי את אשתי הבנתי עד כמה אני נמשך לבעלות שיער שחור! לא שצבעים אחרים נראים לי רע או פחות טוב, אבל יש כנראה משהו בגוון השחור - במיוחד כשהוא מעטר פנים עדינות - שמתקשר אצלי בתת מודע לאישיות חזקה, כריזמה, דעתנות, ואין דבר שמושך אותי יותר מאלה. גודל חזה ומחשופים - היה הדבר האחרון שלמדתי (בדיעבד) לשים לב אליו. כנראה שלמדתי טוב מדי, כי קורה לי מדי פעם שמישהי ברחוב מבחינה בי וממהרת למשוך את חזייתה כלפי מעלה לפני שאנעץ מבט
(רבאק, מי שם לב שאת צועדת מולי בכלל??) ציפורניים מודבקות? תוספות שיער? - מה זה? מי צריך את זה? ממש משעמם היום כנראה. שיצבעו לשחור
, יתאפרו ויתלבשו בטוב טעם, יזליפו בושם נעים וז-ה-ו - גם אם, חיצונית, הן ישקיעו יותר מזה - אני בכל מקרה בטוח לא אשים לב......
 

HouseAtreides

New member
ואחרי שקראתי את השרשור....

אה, כן, איך אפשר לשכוח. שיניים, שפתיים. ככל שהן יותר קרובות לשלמות, כך ניתן לזלזל באספקטים האחרים שמניתי ועדיין להיחשב מושכת. שטחי לאללה, אני יודע, אבל אורתודנטיה/הגיינת פה לקויה (כלומר פחות ממושלמת) היא אחד הדברים הדוחים ביותר בעיני..................
 

גם אני6

New member
גם הגיינת גוף.

תנסה להכנס למטה עם מישהי שמריחה זיעה ולא חושבת, אפילו(לא פוצה פה ולא מפגינה טיפת סימן אי נוחות- להיפך. משוחררת לחלוטין עם הניחוחות וההפרשות הטבעיים שאלוהים והבלוטות ברכו אותה בהן) אצל אישה זה לא נורא. אבל גברים? ושיער בית השחי הרטוב, ספוג הזיעה.. בעעע.
 

Thumpers

New member
נקיון -- הכי חשוב.

באמת. זה דיל ברייקר בשבילי. עזבו אופי, עזבו זה - אם הוא יהיה מלוכלך? לא יתקלח פעם ביום, אין - אני לא נכנסת לזה בכלל.
 

גם אני6

New member
אני.

בשבילי, הדבר הכי מושך זו הכלה. נכון שיש דברים אליהם העין(לפעמים אפילו שתיהן- אני לא פוזלת תודה לאל) נמשכת, אבל אני נמשכת להכלה. יכולת הכלה רגשית ומישהו שמכיל אותי- ולו רק במבט, מילה, משהו שמדבר עם או בלי לדבר. שאומר עם או בלי לומר אבל משקיט את הלב, עושה תחושת בטחון. כבר כתבתי שאני צריכה הרבה רגש, רגישות, חום, רוך, מגע. מישהו שידע להגיב אליי- ולתקשר. תקשורת מילולית, אינטלגנציה רגשית. שיודע להעניק את ההרגשה שזו רק אני והוא וכל השאר נעלם. כמה שנשמע עדרי- אבל שיהיה קצת גבר ויניח לי להיות קצת אישה.. [עייפה מדי להמשיך. מחר]
 

MacabreDoll

New member
../images/Emo54.gif לבוש מושך? מה זה לבוש?

סתם!! לא מתחשק לי לענות ברצינות
 

קרקלה

New member
לסת יפה, שיער סמיך ועשיר, גוף של אל.

אבל בעיקר לסת גדולה ויפה. הו, סנטרים!
 

StriX Starlight

New member
../images/Emo18.gif זהירות, חוסר החלטיות לפנייך.

אני טיפוס של שחור ולבן. בכל התחומים בחיי. וכך גם בגברים שלי. אני אוהבת את שני (עשרים?) קצוות הקשת. מצד אחד אני אוהבת את אלה עם הבייביפייס: חלקים, בהירי עור, עם שיער ארוך (עדיפות תינתן לממושקפים.
) מצד שני אני אוהבת את המטאליסטים עם זקני התייש, הסקין הד וההרחבות. מצד שלישי אני אוהבת את האנדרוגינים, שזה לא כזה ברור לאיזה כיוון הם נוטים. מצד רביעי אני אוהבת את האריים הרוסיים: בלונדיניים, עם עיניים בצבע הקרחונים. מצד חמישי אני אוהבת אותם רכים למגע. לא סובלת שחיפים או בודי בילדרים. מצד שישי, גוף שרואה חדר כושר 3 פעמים בשבוע יכול להראות כל כך טוב.. מצד שביעי, כמעט כל שילוב בין הטיפוסים האלה מדליק אותי להחריד. דוגמא טובה היא ידיד שלי, רוסי-ארי כחול עיניים: הוא גיק ממושקף שהולך עם מעילי עור ושיער קצוץ. והוא ממיס אותי כל פעם מחדש. את הנשים שלי אני אוהבת בצורה קצת יותר החלטית, אך נרקסיסטית לחלוטין: דומות לי. רכות, עגולות, מקומרות. ציצים, תחת, הכל מהכל.
שיקרינו נשיות, בטחון עצמי, תעוזה וסקס אפיל בכמויות. ושיאהבו את עצמן. זה הכי חשוב בעולם.
 
למעלה