אותי זה מרגיז...

ירון989

New member
אותי זה מרגיז...

אנשים מתייחסים אלינו הרבה פעמים כאילו היינו חלק מהריהוט או אפילו פחות. ואנחנו אלו שמגינים עליהם. לא מגיע לנו יותר כבוד? יחס חיובי? למה לחיילים ושוטרים נותנים כבוד ולנו לא? איך אפשר לשנות את זה? ליצור תדמית חיובית יותר למאבטח? מה דעתכם?
 

sagi.exe

New member
רוב ה"מאבטחים" --עם כל הכבוד כמובן

הם חברה צעירים יוצאי צבא שמתפקדים כשומרים\שומרי סף\ סלקטורים וכו... ביננו, אם לשים יד על הלב...אימון של 50 כדור, או של יום או אפילו שלושה ימים, לא הופך אדם למאבטח. רוב המאבטחים לא ידעו מה לעשות במקרה אמת (רוב, לא כולם...). כדי להיות מאבטח מיקצועי, צריך קורס רציני של כמה שבועות, קורס איתור וזיהוי חשודים, קרב מגע, ירי מיבצעי וכו. רוב מאבטחי הקניונים ממש לא עברו את זה וגם לא אבטחת בתי הספר וכנ"ל עוד מוסדות. בנוסף, לרוב מאבטחי בתי הקפה, קניונים, בתי ספר וכו' אין שום סמכות מבצעית, יש להם מדים דבילים, נשקים חרא ובוס שלא נותן גב... אז למה שיתייחסו אליהם בכבוד ?
 

sagi.exe

New member
מה שנקרא "הרתעה", אגב...כדאי...

שתתחילו לשנן ! לא שומרים, כי אם מאבטחים. מי שיחשוב מאבטח (בניגוד לשומר ! סדרן ! וכו...), כלומר, מבט בעיניים, רצינות וכו... יקבל יחס של מאבטח.
 

boazt25

New member
אנשים שבויים בקונספציה

מאוד מסוימת לגבי איך נראה מחבל, מזרחי משהו בולט בביגוד וכו.' מאחר והם חשים שהם אינם נושאים סימנים אלו אז למה לבדוק אותם. אז השומרים מקבלים יחס גועלי צוחקים עליהם או מעירים להם איך צריך לעשות אבטחה כי הם הרי מומחים לכל אחד מהם יש שכן בסיירת מט"כל. בתור אחד שעבד יותר משנתיים בעבודה המסריחה הזו בחיפה אני כולי תקווה שלא אאלץ לחזור לזה שוב. אבל אני יודע שאם אצטרך לחזור לעבוד בחברת עבדים. אבקש לעבוד במקום ללא בני אדם. למשל מפעלים, משמרות לילה. אם לאכול חרא אז כמה שפחות.
 
למעלה