ה-ווינגלטס" עובדים כל אחד בנפרד
שלא כמו בפוגה/צוקית. כל הגה כיוון עובד על רגל אחרת, רגל שמאל, ווינלט שמאלי, רגל ימין ווינגלט ימני. ובעת בלימה על המסלול, לוחצים על שתי הדוושות לבלמים, גם הווינגלטים יוצאים ומייצרים טיפה גרר נוסף. כאמור, אם עדיין לא הבנת, אין שום דיפרנציאל בין הווינגלטים בקוזי, לונג איזי, ועוד. כן, בגילגול לפניה לא צריך רגל! ברור שבמשך הטיסה הווינגלטים משמשים כמייצבי כיוון , כל אחד בצד אחר, אבל עם צריך תיקון, כל פעם זז רק משטח אחד, או ימני, או שמאלי. זה מעט מסובך להבין במטוס קנארד בו מותקן מיצב הגובה מקדימה ולא מאחור. לעומת זאת, היגוי הקרקע במטוס הזה עובד בדיוק כמו שעובד היגוי הקרקע בצוקית.