אזז...איך 2012 so far?

אזז...איך 2012 so far?

איך עבר עליכם השבוע הראשון של השנה?? מה הדאגות בימים אלה? או שאין דאגות- ואז בכלל טוב!
אני לומדת מילים, ביטויים ותרגילים במתמטיקה שאחרי התיכון הבטחתי לעצמי שלא אגע בהם יותר בחיים..
אבל היי- שבוע הבא רונה!
מה דעתכן על הקליפים האחרונים ששוחררו לאוויר הפייסבוק של רונה? או יותר נכון - מי מפחד מערן צור??
 

rachelgw

New member
השבוע הראשון...

אז ככה! אני פתחתי את השבוע הראשון של השנה בהצגה חדשה בסטודיו שאני לומדת בו, אני משחקת שם פרה בהריון, אני חושבת שסיפרתי לכם את זה... וההפתעה הכי גדולה של השבוע זה שההצגה דווקא טובה, הרבה יותר ממה שחשבתי, ושאר הכיתה חשבה. ואז אחרי שעלתה ההצגה, התחלתי כבר חזרות להצגה אחרת במרץ.. ובין לבין העברתי את הזמן בנסיעות, מנתניה לחולון וחולון -נתניה.. ובנסיעות זה הזמן שלי עם רונה! השבוע חרשתי את עיניים זרות ולנשום בספירה לאחור.. אני כל כך אוהבת את האלבומים האלה. ממש. אז בקיצור היה שבוע טוב :) התחלה טובה נראה לי לשנה הזאת. שרק ימשיך ככה!! שיהיה סופשבוע קסום!!
 
2012, 2012, מה יהיה איתך 2012?

השבוע הראשון של 2012 כלל סערת רגשות שלא קשורה אלי אבל שנקלעתי אליה במלוא העוצמה אחרי שזוג חברות עברו משבר בעצמן והאנרגיות שלהן התפזרו לכל עבר. ולאנרגיות, כמו למספיק מתפוצץ, יש יכולת להדביק את הסביבה. אז כאמור, סערת רגשות פתחה את 2012 שלי. אבל חוץ מזה השבוע הראשון של 2012 עבר בבטלה מהנה, עם קניות מוצלחות (גרביים תרמיים!) וקפה טוב על הדרך. קליפ הפרומו להופעת הברבי גאוני, לא פחות! הרעיון מקסים ושובה לב, הביצוע מרטיט, השחקנים מקצועיים והפאנץ ליין קורע
. ערן צור לא מפחיד בכלל, לא בפני עצמו ובטח שהוא לא יפחיד על הבמה, כשהוא יעמוד לצילו של הקונטרה בס ויהוא.
 

ROTEM30035

New member
החלפנו שנה?

רגע... היו לימודים, הייתה עבודה ואז שוב לימודים ושוב עבודה, נדמה לי שאיזה יום אחד ישנתי ואז חזרתי ללמוד, היה מבחן, כל מיני חומרים התערבבו אחד בשני וכריש אחד פורק לגורמים, מכרתי גרב או תרמיל או משהו דומה ודיברנו על לימודים, רגע לפני שהכל התחיל מהתחלה. בקיצור. יום אחד ארוך שנמשך חודשיים. תודה שהזכרתן לי שינואר.
 
למעלה