אזעקת אמת: במקרה של חור שחור

אזעקת אמת: במקרה של חור שחור

כאשר יש שריפה, מתקשרים למכבי אש, כשאסטרואיד מתקרב מתקשרים לברוס וילס מה עושים כשיש חור שחור? הנה האופציות : * מתקשרים לטמבור ומזמינים טון צבע לבן * מתקשרים לחמאס ומזמינים טיל אישי שיקח אתכם מפה * זורקים פצצה אטומית לתוך החור השחור [ זה לא רק יחמיר את המצב ? ] ועכשיו ברצינות: האם יש למדענים דרך להפסיק את החור השחור שנוצר באמצעים מלאכותיים ?
 

erez87

New member
אל תדאג גם אם יהיה הסוף, זה יהיה כלכך מהיר

שאתה לא תרגיש כלום.
 

שזלונג

New member
וזה לא יהיה הסוף.

כל הכבוד לחדשות ערוץ עשר שהסבירו שלא יקרה דבר שצריך להדאיג אותנו.
 

שזלונג

New member
בטח מותר. כבר שבוע שיש פה משלחת

של ארכאולוגים (ובראשם קובי36) שחופרים פה ביסודיות. תהנה. מה שעוד טוב, זה שרוב האנשים חושבים שמדובר בניסוי של יום אחד. ואז, אם לא יקרה כלום,ף יעזבו אותנו לנפשנו. (אני מקווה).
 

o p c

New member
אוי, זה ממש מזכיר לי קטע מ"המדריך"

כשפורד וארתור בבר אז פורד אומר לאיש בדלפק שהעולם הולך להיות מושמד ואז האיש הזה אומר משהו בסגנון "אמא שלי אמרה שכשהעולם יושמד כולנו נצטרך לשים שקית על הראש, זה יעזור" ואז פורד אומר משהו בסגנון "לא, אבל אתה יכול לנסות". כמובן שאני סיפרתי את זה הרבה פחות טוב מאיך שכתוב שם אבל...
 
מחר שידור ישיר בערוץ 2 מ09:55

סוף העולם בשידור חי הייתי מעדיף לראות קלטת סקס ביתית של פריס הילטון זה לפחות עוד מראה שיהיה עתיד והמשך לאנשוות,,,
 

שזלונג

New member
כל כך מעצבן. אני אהיה בבצפר בזמן הזה

כל כך רציתי לראות את הספירה לאחור.
 

Ori California

New member
תקליט

אולי יש סיכוי קטן שגם תראה את ההקלטה
 
הרגעו חברים...

חלק ניכר מהגלאי יוצר במכון ויצמן.. אתם באמת מצפים ממשהו שיוצר בישראל שגם יעבוד?? הסירו דאגה מלבכם - העסק לא יעבוד בניסיון הראשון. ועכשיו - או שהנסיון הראשון יהיה מחר , ואז זה לא יעבוד. או שהנסיון הראשון (והשני, והשלישי...) היו כבר, ובדקו ותיקנו ובדקו שוב שהעסק עובד (כדי שלא יהיו פאדיחות מול התקשורת וכולי...), ואנחנו עוד פה לא?
 

spake

New member
אתה מתעלה על עצמך כל פעם מחדש!

ציטוט: "האם יש למדענים דרך להפסיק את החור השחור שנוצר באמצעים מלאכותיים ? " ברור שיש הרי בכל מצבר של אוטו יש חור שחור כל מה שצריך לעשות זה לשפוך קצת מים לערבב 2 סוכר ופוף הלך החור.
 
אין דרך לעצור חור שחור ?

אז למה המדענים מנסים ליצור אותו ? נגיד שהיום יהיה חור שחור קטן שיתאדה, מחר הם יבצעו ניסוי עם חור שחור גדול יותר וכן הלאה, עד שבניסוי אחד יהיה באמת חור שחור, זה החשש שלי, יש כאן מישהי שמוכנה להפגין בעירום נגד החור השחור ? ונשבע לכם, יש לי דפיקות לב מואצות, יש לי הרגשה לא טובה לגבי מה שיקרה בשבועות הקרובים או אולי היום הידעתם ? היה פעם מדען שניסה ליצור גזע על של בני אדם מגורילות איפה הוא היום? עדיף אותו על אלה שיוצרים חורים שחורים,,,, וכן, אם יש חלקים שיוצרו בישראל, אז יש יותר חשש שנשלם על החפיפניקיות ותרבות "מה כבר יכול לקרות"? ועוד משהו ? כמה זמן יקח לחור השחור לבלוע את האויקינוס ולהגיע אלינו ? דקה ? שעה ? יום ? חודש ? האם כדאי להתלבש טוב כי יהיה מאוד קר בחור השחור ? או שממילא תוך שניה לא נרגיש כלום ?
 
סרטון מדהים שמסביר את כל שלבי הניסוי

כולל סרטון מדהים שמסביר את כל שלבי הניסוי + עידכונים שוטפים http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3594286,00.html http://public.web.cern.ch/Public/Welcome.html
 
אני עוד חי

למרות שהייתי על סף הקאה ברגע תחילת הניסוי עכשיו הכל רגוע יותר זה לא אומר שאין חששות לגבי המשך הניסוי אבל לפחות בנתיים עושה רושם שזאת קבוצה שעובדת נכון למרות שהיו שם גם כמה אנשים מאוד מוזרים וכל מיני אנשים שפיטפטו במקום להסתכל על המסכים שלהם
 

sagima

New member
תתחיל לדאוג שוב

מה שעשו היום זה להריץ כמה קרנים, הם עדין לא גרמו להם להתנגש אחד בשני, את זה הם יעשו בכמה ימים הקרובים ככה שיש עוד למה לחכות.
 

נברא

New member
אבל אתה צריך מאוד להיזהר...../images/Emo177.gif

אתה עוד עלול למות מטימטום!
 
חחח,,, מהטימטום של מי ?

תראו, היה איזה מדען שהסביר היום שחור שחור מסוכן יכול להיווצר רק אם יהיו ב200 מטר הקרובים למקום הפיצוץ סוג מסויים של ברזל,,,, ואים ב200 מטר האלו את הסוג הזה של הברזל, כן, אני סומך אליכם בעיניים עצומות
 
למעלה