אז אולי קצת חדשות לסיפתח...

PORCUPINE

New member
אז אולי קצת חדשות לסיפתח...

Busted Stuff , אלבומם החדש של Dave Matthews Band עוד לא יצא בארץ
וכבר מוכר בחו"ל 621,000!!! עותקים בשבוע הראשון!! מקום ראשון ב - Billboard Chart! ל - Scott Weiland סולנה של Stone Temple Pilots נולדה בת, לוסי, והיא אחותו הקטנה של בנו הראשון, נוח, שנולד לפני שנתיים. מדהים איך בנאדם שהיה שקוע בסמים והסתבך עם המשטרה, ישב בכלא ואלוהים יודע עוד מה, מצליח להשתקם ולבנות משפחה. Dave Grohl נראה מלמד גיטרה ילדה בדבלין שבאירלנד השבוע, כל זאת בהפסקה בין צילומים, והכל מרצונו החופשי. The Amalgamut - אלבומם החדש של Filter יצא בשעה טובה בארץ.
אפשר כבר לתפוס את הקליפ החדש - Where Do We Go From Here ב - MTV. זו אחת הפעמים היחידות שאני מסכים עם מה שגל אוחובסקי כותב, אבל הפעם הוא צודק. אלבום החודש הוא בהחלט Your Love Means Everything של Faultline שהם בעצם הרכב אלקטרוניקה של איש אחד. יש שם אפילו שני שירים עם סקוט מרטין, סולן Coldplay , ועוד שיר, חידוש מהפיפטיז, עם מייקל סטייפ. אלבום מרענן לחות קייצית, מפתיע... נפלא!! אפשר לשמוע את כולו באתר הרשמי. (הלינק למטה) ורדיוהד... רדיוהד... רדיוהד... שירים חדשים באינטרנט!! (הלינק למטה) ו - R.E.M התחילו לעבוד על אלבום חדש!! (הלינק למטה)
 

Charlotte

New member
למישהו יש..

עוד מידע בקשר לזה? כל מה שאני יודעת זה שיש 4 שירים חדשים: i want you now emergency action faust ועוד שיר אחד בלי שם (שכרגע נקרא new one) ואין לי מושג אם הם יכנסו לאלבום החדש..
 

Esmena

New member
בפורום שלהם מתדיינים על שירים אילו

ברגעים אילו ממש.
 
בקשר לדייב מת´יוז בנד

האלבום החדש שלהם פשוט נהדר, אני לא יכול לחכות כבר שיגיע לארץ. למי שמכיר את הלהקה היכרות שטחית, בשנת 2000 הוקלט אלבום שמעולם לא יצא לחנויות. שם האלבום The Lillywhite Sessions, על שם המפיק, סטיב ליליווייט (שמאחוריו קריירה מפוארת בה הפיק, בין השאר, את האלבום השלישי של פיטר גבריאל, שנחשב לטוב ביותר שלו, וגם את שלושת האלבומים הראשונים של U2, כולל War, האלבום שהביא אותם למיינסטרים. ליליווייט גם צבר נסיון בעבודה עם דייב מת´יוז בנד, כשהפיק להם את שלושת אלבומיהם הראשונים). במקום להוציא את האלבום הזה, בחרה הלהקה ללכת על אלבום יותר מיינסטרימי, Everyday, ממנו יצאו הלהיטים I Did It, The Space Between ו-Everyday (שצופי VH1 אולי יזכרו אותו כ"קליפ עם ההוא שמחבק את כולם"). Everyday, שיצא בשנת 2001, הופק ע"י גלן בלארד (מפיק נחשב שעומד מאחורי Jagged Little Pill של אלאניס מוריסט). אבל בחזרה לענייננו. The Lillywhite Sessions, אותו שיבחו המבקרים שביקרו את Everyday (רובם אף הסכימו ש-Everyday הוא האלבום הפחות טוב מבין השניים), יצא כבוטלג, והפך מצרך מבוקש בקרב המעריצים. The Lillywhite Sessions נחשב לאלבום האישי ביותר של דייב מת´יוז. עכשיו, איך כל זה מתקשר לאלבום החדש? אז ככה: האלבום החדש, Busted Stuff, כולל בתוכו 9 שירים מתוך The Lillywhite Sessions, כפי שנבחרו על ידי חברי הלהקה, לאחר שעברו תהליך במסגרתו שופרה איכותם, וכמו כן הוקלטו עם מפיק אחר, סטיבן האריס (שהיה שותף, בין השאר, בתהליך היצירה של האלבומים האחרונים של הקאונטינג קרואוז ושל U2). מלבד 9 השירים הללו, נכללים באלבום החדש 2 שירים חדשים לגמרי. לסיכום: מומלץ בחום. אולי האלבום הטוב ביותר של דייב מת´יוז בנד, בין השאר בגלל שהוא האלבום האפל ביותר שלהם. חזרה מבורכת למקורות, אחרי שבאלבום הקודם, כאמור, ננטש המפיק הקבוע.
 
רק רציתי להוסיף

קודם כל את העטיפה של האלבום, להנאתכם. ודבר שני, רציתי לציין שהאלבום יצא (לפחות בארה"ב) במהדורה מוגבלת שכוללת (בנוסף לדיסק עצמו שאם מכניסים אותו לכונן CD-Rom מקבלים קטעי וידאו ושירים נדירים) גם DVD עם שירים שהוקלטו בהופעה חיה בדולבי 5.1.
 
לסולן קולדפליי קוראים

כריס מרטין, ולא סקוט. ואם כבר בקולדפליי עסקינן, האלבום החדש שלהם ממש טוב. אני עוד צריך להאזין לו פעמים רבות כדי לחוות דעה של ממש, אבל אותי הוא שכנע שלא מדובר ב"עוד חבורת יבבנים בריטית" (סטארסיילור הם דוגמה מובהקת). שם האלבום A Rush of Blood to the Head והוא יוצא ב-27 באוגוסט.
 

zooey

New member
רק להגן על סטארסיילור

השוו אותם לקולדפליי משום מה אבל זה רק בגלל התקופה והסינגלים הסגנון שלהם שונה לחלוטין. סטארסיילור מוזפעים המון מבלוז וזה די מרענן. אני מסכים שהם לא להקה מצויינת ואני לא בטוחח בעצמי למה אני כל כך אוהב אותם אבל כדאי להקשיב לאלבום שלהם פעם פעמיים. יש בו דברים מעניינים.
 

a white swan

New member
אני מחבבת את שתי הלהקות

ואני לא רואה דימיון ממשי ביניהם..גם השוו את קולדפליי לרדיוהד..וגם את מיוז. כל הזמן מנסים למצוא דמיון מסויים בין להקות ומה לעשות שלא כל להקה היא מהפכנית..והיא גם לא חייבת להיות,לפי דעתי.היא פשוט צריכה לעשות מוזיקה טובה.
 
רק הבאתי דוגמה

מהפכנית או לא, דומה לקולדפליי או לא, סטארסיילור להקה לא טובה בעיניי. זה הכל.
 

zooey

New member
אני טוען שהכל אשמת NME

מתישהוא העיתון הזה שכח שהוא אמור לדווח על מוזיקה ועל מוזיקאים ולא ליצור אותם.
 

StormLord

New member
אממ

נראה לי יש הרבה אוהבי קולדפליי שפשוט שונאים את מיוז ומיוז לא דומים לרדיוהד כול אידיוט שלא מבין במוזיקה יכול לשמוע את זה
 

~*~gaL

New member
עכשיו בגלל החתימה שלך,

השיר לא יצא לי מהראש. מקודם זה היה היפר מיוזיק, עכשיו זה פלאג אין בייבי. מיוז ורדיוהד דיי דומות דווקא, אבל כל מי שחושב שמיוז "מעתיקה" מרדיוהד או משהו בסגנון, טועה. שתיהן להקות מצויינות, עם סגנון דומה. זהו. אגב, אני אוהבת את קולדפליי - ואני גם אוהבת את מיוז.
 
למעלה