אז איך היתה ההופעה?

KoSeMeT

New member
אז איך היתה ההופעה?

לי אישית היתה הופעה דיי אנמית. היא כמעט ולא דיברה, כמעט ולא שמעו אותה (לפחות אצלי זה היה ככה), בקיצור, לא כמו ההופעה הקודמת. אבל מה שכן אוסף החתימות שלי גדל בעוד חתימה (ואם הוא רק לא היה נעלם כמעט כולו זה היה טוב), וגיליתי את העיניים המדהימות שלה, כי זו פעם ראשונה שאני מסתכלת עליה ככה מקרוב. הלוואי עלי כאלו עיניים. ישבתי על המדרגות באזור הספות, ובהתחלה היא עברה שם ורק אחרי שניה קלטתי שזו היתה היא כי הייתי עסוקה בלדבר עם חברה שלי באותו רגע. ואיך לעזעזל היא לא מתה מחום בבגדים האלו? ועוד עם כל האנרגיות שהיא מוציאה בהופעה... רציתי לשאול אותה את זה ושכחתי.. וחוץ מזה שהתחת נרדם לי וכמעט נשבר שם על המדרגות ראיתי מצויין, בניגוד להופעה הקודמת ששם ישבתי בצד, באזור הכניסה, ולא ראיתי כלום. מסקנות: כדי להנות ממש בהופעה צריך לבוא עם האנשים הנכונים כנראה, ועם ההופעה הנכונה (של רונה).... אגב, רק אני חושבת שזה גאוני לכתוב שיר שלם בהשראת שחמט? ואיך היתה ההופעה אצלכם, למי שהיה?
 
../images/Emo88.gif

אני מניחה שמעולם לא נכחת בהופעות אחרות מלבד זו והשונצינו הקודמת מכיוון שרונה אינה נוטה לבצע 'סשנים' ארוכים כמו שעשתה בפעם ההיא. דבר נוסף, את השיר "שחמט" כתב חנוך לוין וחווה אלברשטיין היא זו שמבצעת אותו. ואני מפקפקת בדברייך - "שיר שלם שנכתב בשהשראת שחמט"- תבחני את השיר פעם נוספת ותגלי פלאים.
 
אוקיי

באמת לא הייתי בהופעות נוספות מלבד השתיים האלו.. ובאמת שמעתי שהיא לא מדברת הרבה בהופעות שלה. יש לה שירים מדהימים, אם היא כתבה אותם ואם לא. ובהחלט אולי אני צריכה לשמוע את השיר שוב, שמעתי אותו סה"כ פעמיים.
 
למעלה