אז אתן מקשיבות כולן???? (פרק א')

אז אתן מקשיבות כולן???? (פרק א')

אתן, מקומכן במטבח, אני לא מכיר אחת עם רישיון מעל חצי שנה שלא עשתה תאונה באוטו!!! "אבל הגדר נכנסה בי!!!" עלק! נכנסת בי מאחורה יא מפגרת!!! לשמור מרחק את לא יכולה?! או שהסתבך לך ההגה בשיער??! אם את לא יודעת לנהוג אז תנהגי לאט!!! אתן לא יכולות להתגייס ליחידות מובחרות, יודעות מה זה??! ל-א--י-כ-ו-ל-ו-ת-!!! אז די!!! נו מה אתן לא מבינות שיש לכן יותר אחוזי שומן מלבנים ואין לכן כ"כ סיכוי בכלל??? אז תבינו! ודי אתן כל הזמן מדברות שטויות! תגידו לפחות דברים חכמים או מעניינים, אבל זה לא מעניין!!! דוגרי, אין לי בעיה לשבת לדבר, אבל על נושאים מעניינים, לתשומת לבכן.... פחחח.. עכשיו עוד דבר זה, שאתן צריכות לבשל. אוקיי????!?!!!! לסיכום, עברנו על מספר נושאים בפרק זה+ לסיום תמונה של צב צבי צבי הנינג'ה!!!!!
 

angel wings

New member
אתה פשוט אדיוט...

ובגלל זה אף אחת/ד לא מגיב לך... לי יש רשיון כבר 11 חודשים ועוד לא עשיתי שום תאונה או עברה. הרסתי לך את התאוריה....מצטערת (חייבים לבקש סליחה,אחרת עוד נפגע לך באגו)
 

שרימפי

New member
איזה בולשיט!

הדבר היחיד שמפריע לי בנושא הזה הוא שבנות לא שירתו אותו זמן כמו בנים. אבל גם זה השתנה הרי, בנות שמתגייסות לקרבי עושות 3 שנים. וליחידות מובחרות בנות כן יכולות להגיע וכן מגיעות, ואם לא יכולות להגיע זה רק בגלל המח הגברי הקטן שמפחד שאיזו בחורה תעקוף אותו בסיבוב.
 

שרימפי

New member
אגוזון, טחול שלי...

כשתגיע למרמומי גילי המופלג תוכל לדבר
. בינתיים תפנים
.
 

אגוזי17

New member
אופס

זה היה אמור להשתרשר להודע השנייה שלך. מזכיר לי שקראתי במעריב על איזה יחידות בנות יכולות להגיע אז היה כתוב שם "סיירת קרקל" חחחחחחחחחחחח צחוקידה.
 

זיו25

New member
ת'אמת, הייתי עונה לך...

אבל אני נפעם מהחתימה... בברכה, זיו.
 

apl

New member
תמיד כשאני נתקלת בבנים\זכרים

שמתבטאים ככה,אני שואלת אם הם היו אומרים את אותו הדבר לאימם\לאחיותיה\לידידות שלהן.. אז שוב..זה מעניין אותי אם היית אומר את אותו הדבר גם לאמא שלך("את מקומך במטבח"),או לאחיות("ודי אתן כל הזמן מדברות שטויות!תגידו לפחות דברים חכמים או מעניינים,אבל זה לא מעניין..").. אם התשובה לשאלה היא כן-אז עצוב מאוד(למרות שקשה לי להאמין שהן כאלו אהבלות שלא יגיבו על זה). ואם התשובה לשאלה היא לא-אז זה אומר שאתה תמשיך לחיות בבועה שלך,ושמזל שיש בנים שחושבים אחרת ממך.. ועל התוכן באופן פרטני לא אגיב בשלב זה.
 

שרימפי

New member
אז אתם מקשיבים כולם????(פרק א')

חלק מהנשים אכן נכנעות ונשארות במטבח ומטפלות בילדים, זה רק בגלל שרוב הגברים לא יודעים לעשות יותר מאשר ללחוץ על כפתורי השלט, להשאיר את המושב באסלה מורם ולאונן! ואם הם יודעים יותר(או יודעים טוב יותר, במקרה הראשון שאביא כאן) אז זה אומר ש: א. או שהם הומואים
ב. או שהם יודעים לרוץ גם אחרי כדור במגרש ולהכניס אותו לשער.
ראינו מה המין הגברי תרם לעולם, שזה בעיקר הרבה כאב ראש ויסורי מצפון לנשים- ("למה הבאנו אותם לעולם
"). שלא תבינו אותי לא נכון, אני גבר ואני אוהב גברים. אבל בואו נודה בזה- בתור המין ה"חזק" אנחנו די חלשים ודפוקים.
 

Bantus

New member
פגעת בעצב ילד..אתה תתחרט...

*נשימק עמוקה*... ועכשיו...*ניקוי גרון..*... דבר ראשון...בתור אחת שעדיין אין לה רישיון...אני כבר בשיעור 20 ועוד לא נכבה לי המנוע..אני בטוחה שלך הוא נכבה כבר על השיעור הראשון ואפילו בטסט!!!!! ואם כן..חח..אז באסה לך+.. ובתור אחצת שהולכת להיות לוחמת נ"מ..קבל סתירה למה אני הולכת מה זה לדפוק שירות שבנים היו מתים לעשות (לכל הג'ובניקים למיניכם), אחוזי שומן?? אתה יודע שזה אסור להגיד לבת שהיא שמנה?? זה כמה שמישהי תגיד לבן שיש לו פילפילוקי קטן.. לבשל??, אתה יודע שרוב הטבחים הממש מוכשרים הם בנים??, אז קדימה..סע למטבח.. אוקי??????
 
לא כדאי לך

להגיד את מה שאמרת,שרוב הטבחים המוכשרים הם בנים,זה אומר שהבנים יותר טובים אפילו במשהו שאתן אמורות לעשות :)
 
למעלה