אז דיים במילווקי

OrEl74

Well-known member
מנהל
בטרייד משולש שכולל גם את הסאנס

מילווקי מקבלת: דמיאן לילארד
פורטלנד מקבלת: ג'רו הולידיי, דיאנדרה אייטון, טומאני קמארה, בחירת סיבוב ראשון לא מוגנת של מילווקי ב-2029, החלפת בחירות עם הבאקס ב-2028 ו-2030פ
ניקס מקבלת: יוסוף נורקיץ', גרייסון אלן, נאסיר ליטל, קיאון ג'ונסון


מחשבות?
 

פולגאר

Well-known member
בטרייד משולש שכולל גם את הסאנס

מילווקי מקבלת: דמיאן לילארד
פורטלנד מקבלת: ג'רו הולידיי, דיאנדרה אייטון, טומאני קמארה, בחירת סיבוב ראשון לא מוגנת של מילווקי ב-2029, החלפת בחירות עם הבאקס ב-2028 ו-2030פ
ניקס מקבלת: יוסוף נורקיץ', גרייסון אלן, נאסיר ליטל, קיאון ג'ונסון


מחשבות?
 

myway23

Active member
התכוונת פיניקס מקבלת יוסוף נורקיץ', גרייסון אלן, נאסיר ליטל, קיאון ג'ונסון

לדעתי קיבלו תמורה טובה עבורו, יכולים לבנות סביב אייטון וסקוט, את הולידיי הם בטח יחפשו להעביר ויקבלו גם עבורו תמורה בדמות שחקן צעיר + בחירות.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
למה ככה
תסתכל טוב ותמצא את ה "פ"
הניקס יכולים רק לחלום להיות מעורבים בטרייד כזה

הולידי צפוי לעבור, אולי למיאמי אחרי שלא הצליחו להשיג את דיים
 

Rapgamer

Well-known member
סיכום הטרייד

מילווקי:

מהלך מעניין מאוד. צריך לזכור שלהבדיל מטריידים שראינו בשנים האחרונות שהביאו סופרסטארים תמורת שחקנים משלימים ונכסים (דיוויס ללייקרס, דוראנט לברוקלין, דוראנט לפיניקס) הפעם מילווקי שולחת את השחקן השני הכי טוב שלה, תמורת שחקן שיהיה השני הכי טוב שלה אבל משופר.
מבחינה התקפית אין לי ספק שזה יעבוד, הקושי היחסי של הבאקס בהתקפה עומדת יקבל מענה עם פוטנציאל לone-two punch הכי קטלני בליגה או לפחות במועמדות לצד מורי ויוקיץ'.
הגנתית לעומת זאת המכה היא כפולה, גם אובדן של שומר הפרימטר הכי טוב שלה וגם צירוף של שחקן קטן שהוא מינוס בצד הזה של המגרש. לאורך העונה הרגילה אני לא צופה בעיות מיוחדות עם הכיסוי האוירי של יאניס+לופז אבל בפלייאוף ככל שרמת היריבות תעלה כך נראה קבוצות עם יותר ויותר כלים לתקוף את דיים, בפרט בוסטון ודנבר שאני מסמן בתור היריבות הכי קשות שהבאקס עשויים להיתקל בהן. תוסיפו לזה את הרושם לדעיכה אתלטית אצל מידלטון ותקבלו הגנת פרימטר רעועה שתסתמך מאוד על קונתון שינסה להתמודד עם הכוכבים היריבים, לפחות רוב הזמן. יש מצב לטרייד המשך או הרמה של איזה ווייבר עם פוטנציאל הגנתי.

אני חושב שמילווקי הייתה זקוקה לשינוי מהותי והיא עשתה אותו, נתנה ליאניס סיבה טובה להישאר לפחות כל עוד דיים סביב הפריים. בכל זאת מדובר בהימור מהסיבות שציינתי, מילווקי חיזקה נקודות מסוימות אצלה אבל היא פגיעה יותר באחרות וזה מבלי להיכנס לעובדה ששחקנים רבים אצלה הם injury prone. כמובן שההקרבה לעונות 2028-2030 היא מתוך ציפייה לשפר את סיכויי האליפות בשנים הקרובות וזה מהלך win now מתבקש.

פיניקס:
אני פחות מתלהב מהצד שלהם. מכרו את אייטון בזול. אני מבין שאין לו ואליו מי יודע מה תחת החוזה הנוכחי אבל היה מתבקש לפחות להביא סנטר קצת יותר מתאים במקומו, אני לא חושב שנרקיץ' ידע לתת להם מה שהם צריכים. שאר השחקנים שהרימו על הכיפאק, באמת הוסיפו עומק. היה מתבקש להחליף את אייטון תמורת 3-4 שחקנים בינוניים, פשוט חסר לי שאחד מהם יהיה סנטר אתלטי ששומר טוב את הפיק אנד רול ויודע לתפוס לוב. אולי ישיגו אחד כזה בהמשך.

פורטלנד:
האמת, אהבתי.בחירות הדראפט ממילווקי נופלות בדיוק בטיימליין שהם אמורים לבנות מחדש, אלא אם הם יהיו מהמועדונים הנדירים שמצליחים להתחרות ברמה הגבוהה עשור ומעלה. כך שזה נכס יקר.
אייטון לדעתי יאושש את המניה שלו בבלייזרס. החוזה כבד מכדי להיות סחיר אבל הוא צעיר מספיק בכדי לקחת חלק בגרעין הבא של הקבוצה הנבנית הזאת.
הולידיי זה טוויסט מעניין כי הם עדיין בסטטוס של מחפשי טרייד אבל אחרי שלא אהבו את החבילות על דיים זה צעד שshakes things up. ג'רו עדיין שחקן מצוין שיפיק להם נכסים בטרייד המשך, והמחיר היותר נוח שלו הופך אותו לקנדידט יותר ישים מלילארד עבור רוב הקבוצות.
 

Krit123

Well-known member
במילווקי עשו את הטרייד משני טעמים
1. ההתבטאויות החוזרות ונשנות של יאניס לגבי עזיבה. הוא דאג לתמחר את הנאמנות שלו במקצה שיפורים כלשהו פעם אחר פעם בשנה-שנתיים האחרונות, שלא נאמר טרח להתראיין רק לשם הפלטפורמה שתיצור תהודה לאותם ציטוטים. ההנהלה הבינה שעדיף לרצות אותו בבת אחת במקום במקטעים.
2. הבחינו שהמפלצת התלת ראשית לא סוחבת במתכונת מצומצת או צולעת. כאשר מידלטון היה פצוע הם הודחו בסיבוב השני, ובשעה שיאניס התאושש מהפציעה מול מיאמי הם כבר הלכו הבית. כעת הם מבוטחים מכל הכיוונים, במידה ומידלטון בחוץ, הדואו מספיק מאיים על מנת ללכת עד הסוף, ובמקרים בהם יאניס נעדר זמנית או משחק בחצי כוח, הם מסוגלים תיאורטית לחפות מאחור.

התקרה שלהם התקפית לא יודעת גבולות. הגריבטי של דיים מחוץ לקשת שני רק לסטף, ויאניס עם מומנטום לסל סלאש יתרון מספרי בלתי ניתן לעצירה. הגנתית הם מסוגלים להתאושש בידיעה שקנתון אחלה וניתן להסיט את יאניס ל-5, לשלב מישהו כמו קראודר בהרכב וכו'. הדרישה מקריס והיווני לשמירה אישית עלולה להביא לקריסה (סורי), אך המאמץ צפוי להתקזז עם מנוחה חלקית שתתאפשר בזכות דיים.
שווה לציין התקדמות אפשרית של הסופמור בווצ'אמפ ואולי טרמפיסטים נוספים כפי שציין יובל.

לצד של פורטלנד נאלץ להמתין
רק משא ומתן כושל עבור הולידיי יהפוך את הצד שלהם למפסיד, סחטו מהבאקס את שאר הבחירות. אני מחזיק מאייטון יותר מאחרים וחושב ששינוי אווירה יטיב עימו. עד שג'רו יעבור בטרייד הוא ישמש כחונך אידיאלי לסקוט, שארפ ואחרים. רק חבל ששארפ יעשה את דרכו לספסל במידה והעסקה תתעכב.
הם משלמים כסף טוב לגרנט (29) ואייטון (25), כך שהם עשויים לדחוק את עצמם להתחרות מוקדם מדי. זינוק של שארפ ייתר טנקינג אגרסיבי כי הם ימצאו עצמם עם יופי של קאדר צעיר (סיימונס-אייטון-סקוט-שארפ) as is.

פיניקס
נורק משדרג אותם רק בכיס, ובריבאונד. בידיעה שאייטון לא הספיק להסתכסך עם המאמן החדש וכריס פול לא בסביבה, אני בכלל לא בטוח שיש כאן שיפור בגזרת האופי. נורק pouts ומגיב באיפולסיביות. הוא וג'רן ג'קסון שיאנים במקצי עבירות ל-100 פוזשנים. הוא מחמיץ 25+ משחקים בקלות ולא חוצה 30 דקות בממוצע. מה שכן, יכולת המסירה שלו עשויה לבוא לידי ביטוי סוף סוף.

גרייסון אלן עשה את היורו סטפ כל הדרך לאריזונה. הוא יופי של שחקן רוטציה, רק שהוא יושב במקרה על העמדה הכי עמוסה שמכילה את בוקר-ביל-גורדון ואולי גודווין. יש מצב שליטל הוא בדיוק מה שחסר להם, רק שבינתיים הקריירה שלו הייתה יותר דאון מאפ.
לסיכום, הם היו קבוצת התקפה מצוינת שהזדקקה לעוגן הגנתי ולעומק, והם נשארו קבוצת התקפה מצוינת שזקוקה לעומק שיתפזר נכון. שווה לציין שהם כבר הצטיידו באופורטוניסטים שעלו על העגלה ועיבו את הסגל עוד לפני הטרייד.

מיאמי & דנבר
לכאורה המפסידות מהעסקה, היריבות המרכזיות שלהן השתדרגו. הטרייד בהחלט מציב את הבאקס כפייבוריטים לזכייה, לאור החלשות הסגל דנבר.
מיאמי תקבל את הירו בחזרה אך שווה לציין שמתוך 13 השחקנים בסגל, 4 מהם צעירים סימני שאלה (א. רובינסון-הייסמית'-יוביץ'-האקז), ושניים צפויים לדעוך (לאורי-לאב). כרגע הם נמצאים בדבוקה שכוללת את בוסטון ופיניקס, קצת מתחת למילווקי והאלופה המכהנת :sneaky:
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
לא מדברים מספיק על מידלטון שהיה פצוע ולא ממש הצליח להתאושש בעונה שעברה.
בהנחה שהוא בריא אז יש לך בקבוצה שחקן של 20 נק' לערב שהוא פתאום אופציה שלישית בהתקפה וזה שם אותם עם םיניקס בקו אחד.

נכון , איבדו כח הגנתי משמעותי אבל ראינו בשנתיים האחרונות שזה לא עובד והם החליטו לוותר קצת על הגנה לטובת התקפה ותכלס גם במחיר טוב.

אחלה טרייד
 

fatnoam

Active member
הרבה דברים נכונים, קצת דברים שלא נגעתם בהם -
דיים יוכל לגרום למידלטון לא להתמקד בלהיות הגו טו גאי במאני טיים, ולא להיות פליימייקר - מה שיאפשר למידלטון ״לסגת״ ליותר תפקיד כזה שמקרוב יותר ל-d&3 מאשר הפרימטר סקורר הכי חשוב של הקבוצה. חושב שזה מתאים מאוד עבור הסטייג׳ הנוכחי בקריירה שלו. כמו כן, אם מידלטון יוכל להשקיע יותר בהגנה זה טוב לבאקס.

מבחינת ערך, פורטלנד קיבלו כל מיני דברים תמורת דיים, מעבר להולידיי, שייתכן והערך שלו עבור קבוצות מסויימות די מזכיר את זה של דיים. עכשיו הבלייזרס הוציאו הודעה שצריך לפחות שתי בחירות סיבוב ראשון בשביל ג׳רו. חושב שהוא חיזוק להרבה קבוצות, בעיקר כי אין חסרונות במשחק שלו, ולכן אני מצפה שיהיה בידינג וור רציני, לא כמו במקרה של דיים. אנימחושב שבלייזרס שיחקו אותה בקטע הזה.

אייטון יקר אבל עם פוטנציאל ומתאים לטיימליין. איתו, סקוווט ושיידן שארפ המצב שלהם מעולה ומביט קדימה. תהיה קבוצה מלהיבה. הסאנס לדעתי מכרו אותו קצת בזול, אבל כנראה שהעלות הפריעה להם ממש. מקצועית נרקיץ׳ שחקן פלייאוף הרבה יותר טוב מאייטון, והוא אוהב למסור וזורק שלשות ולכן מתאים בהרבה לשלושת הסקוררים שאגרו שם באריזונה. much better fit ואני מופתע שאני לבד במחנה הזה (אם הבנתי נכון את כל מה שכתבתם).
 

Krit123

Well-known member
הסכמתי עם הכל חוץ מהחלק של אייטון שחקן פלייאוף הרבה פחות טוב. לא הבנתי איך. נורק לא היה שותף לריצה שלהם לגמר איזורי, לפני כן עף בסוויפ מול הפליקנס והפסיד ב6 לדנבר בסגל חסר. הייתי מגדיר אותו כשחקן פלייאוף חלש בגלל הנטייה להתסבך בעבירות ואולי בגלל הסיבה בגינה הוא מסתבך סדרתית בעבירות - חסר לו אורך רוח, הוא מרבה להתנהל בפזיזות ואיפולסיביות.

לאייטון גם לא חסר אבל לפחות הוא הוכיח את עצמו לא? אני כן חושב שנורק מסוגל להיות קטלני בתור מוסר בחמישייה הזאת, רק שההתנהלות שלו עד כה בפלייאוף היא לא יתרון יחסי מול דאנדרה.
 

Rapgamer

Well-known member
מסכים ומוסיף שנרקיץ' מאז הפציעות פשוט לא אותו שחקן. אפשר להשוות בין אייטון לפריים נרקיץ', במצבו הנוכחי אני לא רואה השוואה. תהיה לו הזדמנות לשקם את הקריירה בקבוצת ההתקפה הכי מוכשרת בליגה אבל כשזה יגיע לפלייאוף הוא ידרש למלא את החובות של עוגן הגנתי- לא הייתי בונה על זה.
 
למעלה