אז ככה מתעללים היום במורים....

66יסט

New member
קראתי היום בישראל היום ש85 אחוז מהתלמידים

מעתיקים שיעורי בית... ואתמול פי לבני הודיעה שהחינוך בישראל על הפנים. העיקר שכולם מסכימים.. חוץ משרת החינוך.. וקראתם את הטוקבקים בYNET? מורים מספרים חוויות....
 

taroboy

New member
ואני מכיר כמה מורים מתיכון הראל שהעתיקו

שעורים..אז מעתקים,מה קרה?
 

taroboy

New member
כשהם היו תלמידים.

אני אצטט מורה: ...."לפחות תעתיקו לפני השיעור...בתקופתי זה היה נהוג" ... אני לא מאמין בשיעורי בית,אני חושב שעיקר הלמידה היא בכיתה. אבל אם מישהו צריך שעות אקסטרה שיעשה זאת לעצמו, כפי שאנחנו רואים.."85 אחוז מהתלמידים בישראל מעתקים" משמע רוב התלמידים לא ממש לומדים מזה.
 

M a a y a n y

New member
אני איתך... אבל אתה יודע

מורה נותן שיעורי בית במצב שלנו לא רק בכדי לעבוד בבית, כמו מתמטיקה לדוגמא, אלא כי כבר הלמידה בכיתה לא מתאפשרת. אם ילדים רוצים לחסוך מעצמם את טרחת ההעתקה שפשוט יסתמו בשיעור ויתחילו לכבד את מי שעומד מולם. יש שעושים את זה, ואיזה מטורף - זה לא כזה קשה.
 

66יסט

New member
אבל מספיק שיש כמה כאלה שלא עושים את זה

והשיעור בכל מקרה נדפק...
 

M a a y a n y

New member
בדיוק, השיעור נדפק. ולכן

מערכת החינוך שלנו נראית כמו שהיא נראית. ולא, לא רק בגלל שהמורה בא ממורמר לכיתה בגלל תלוש המשכורת שלו ; ולא, לא בגלל שהוא לא מתייחס באופן אישי לכל התלמידים - אולי בכמה מקרים כן , אבל בכללי - זה בגלל שככה מתבצע שיעור בישראל. יכול להיות שאני טועה, יכול להיות שאני סתם אומרת שטויות - אבל בואו נגיד תכלס', דברים היו נראים אחרת עם מה שהולך בתוך הכיתות היה אחר.
 
למעלה