אז כן יכולה להיות תחרות?!

מצב
הנושא נעול.

NewName

New member
אז כן יכולה להיות תחרות?!

אז כן יכולה להיות תחרות?!
הקדמה - החל מ15.8 קונקס תפעיל קו חדש מאשדוד לראשון לציון וחזרה - קו 282. תכירו, קו 313, אשדוד - ראשל"צ דרך יבנה ונס ציונה. מחיר הנסיעה 16.30, האוטובוס יוצא מאשדוד 5 פעמים ביום, כאשר האחרון ב13:25. מ עד עכשיו זה היה הקו היחיד מאשדוד לראשון לציון עד שעות הערב המאוחרות בהן מופעל קו מאסף לת"א שעובר גם בראשל"צ - 314. (שמופעל היום על ידי קונקס). לגבי החזרה מראשל"צ המצב מעט טוב יותר, קו 315 מבר-אילן(גם קונקס) עובר בדרכו חזרה לאשדוד בראשל"צ. 5 פעמים ביום, בין השעות 13:30 ל 20:00 לעומת הקו של אגד - 9 פעמים ביום בין 8:30 ל20:00. בשעות הערב היותר מאוחרות התחבורה היחידה מראשל"צ לאשדוד הוא אותו 314. נסיעה בקונקס מאשדוד לראשון וחזרה היא 7.20. נסכם את מה שיש לנו עכשיו. קו אחד של אגד מאשדוד לראשון לציון, ושני קוים של קונקס שמתחרים בו באופן עקיף, כאשר מחיר הנסיעה בקונקס זול משמעותית. כמו שכתבתי בראש ההודעה, החל מיום ראשון קונקס תפעיל קו חדש מאשדוד לראשון, 6 פעמים ביום משעות הבוקר עד שעות הערב המוקדמות. הקו הזה לא יעבור בנס ציונה ומסלול הנסיעה שלו בתוך ראשון יהיה שונה קצת ממסלול הקו של אגד (שניהם מסיימים בתחנה המרכזית החדשה). גם בקו הזה הנסיעה תעלה 7.20. אז בעצם, לפנינו תחרות גלויה על מסלול קו דומה בין קונקס לאגד. כאשר הקו של קונקס נוסע בשעות נוחות יותר, זול משמעותית והנסיעה בו קצרה יותר. אם קונקס יכולה להשיק קו חדש, שמתחרה בצורה גלויה בקו של חברה אחרת לתחבורה ציבורית, למה זה לא אפשרי בשאר חלקי הארץ? ולסיום, כרגיל אצל קונקס הכל לא כמו אצל בני אדם.. אני כבר לא מדבר על מספור הקו המוזר (להזכירכם קו 280 הוא קו למסוף 2000 בת"א...). בתחנה המרכזית באשדוד יש לקונקס 6 רציפים - חלקם עמוסים בקוים, חלקם פחות. עד עכשיו הקוים בהם היו מסודרים פחות או יותר לפי כיוון הנסיעה. משום מה קונקס החליטו לשבץ את 282 החדש ברציף עמוס גם ככה, שהקוים שיוצאים ממנו נוסעים בכלל לרחובות וקרית מלאכי (הם לקחו את אחד הקוים לרחובות והעבירו אותו לרציף אחר). בעוד שהרציף שממנו יוצא קו 280 כמעט תמיד פנוי - 280 הוא הקו היחיד בו והוא יוצא מאשדוד רק בבוקר...
 

4דדד

New member
אני חושב שבגדול

אז כן יכולה להיות תחרות?!
הקדמה - החל מ15.8 קונקס תפעיל קו חדש מאשדוד לראשון לציון וחזרה - קו 282. תכירו, קו 313, אשדוד - ראשל"צ דרך יבנה ונס ציונה. מחיר הנסיעה 16.30, האוטובוס יוצא מאשדוד 5 פעמים ביום, כאשר האחרון ב13:25. מ עד עכשיו זה היה הקו היחיד מאשדוד לראשון לציון עד שעות הערב המאוחרות בהן מופעל קו מאסף לת"א שעובר גם בראשל"צ - 314. (שמופעל היום על ידי קונקס). לגבי החזרה מראשל"צ המצב מעט טוב יותר, קו 315 מבר-אילן(גם קונקס) עובר בדרכו חזרה לאשדוד בראשל"צ. 5 פעמים ביום, בין השעות 13:30 ל 20:00 לעומת הקו של אגד - 9 פעמים ביום בין 8:30 ל20:00. בשעות הערב היותר מאוחרות התחבורה היחידה מראשל"צ לאשדוד הוא אותו 314. נסיעה בקונקס מאשדוד לראשון וחזרה היא 7.20. נסכם את מה שיש לנו עכשיו. קו אחד של אגד מאשדוד לראשון לציון, ושני קוים של קונקס שמתחרים בו באופן עקיף, כאשר מחיר הנסיעה בקונקס זול משמעותית. כמו שכתבתי בראש ההודעה, החל מיום ראשון קונקס תפעיל קו חדש מאשדוד לראשון, 6 פעמים ביום משעות הבוקר עד שעות הערב המוקדמות. הקו הזה לא יעבור בנס ציונה ומסלול הנסיעה שלו בתוך ראשון יהיה שונה קצת ממסלול הקו של אגד (שניהם מסיימים בתחנה המרכזית החדשה). גם בקו הזה הנסיעה תעלה 7.20. אז בעצם, לפנינו תחרות גלויה על מסלול קו דומה בין קונקס לאגד. כאשר הקו של קונקס נוסע בשעות נוחות יותר, זול משמעותית והנסיעה בו קצרה יותר. אם קונקס יכולה להשיק קו חדש, שמתחרה בצורה גלויה בקו של חברה אחרת לתחבורה ציבורית, למה זה לא אפשרי בשאר חלקי הארץ? ולסיום, כרגיל אצל קונקס הכל לא כמו אצל בני אדם.. אני כבר לא מדבר על מספור הקו המוזר (להזכירכם קו 280 הוא קו למסוף 2000 בת"א...). בתחנה המרכזית באשדוד יש לקונקס 6 רציפים - חלקם עמוסים בקוים, חלקם פחות. עד עכשיו הקוים בהם היו מסודרים פחות או יותר לפי כיוון הנסיעה. משום מה קונקס החליטו לשבץ את 282 החדש ברציף עמוס גם ככה, שהקוים שיוצאים ממנו נוסעים בכלל לרחובות וקרית מלאכי (הם לקחו את אחד הקוים לרחובות והעבירו אותו לרציף אחר). בעוד שהרציף שממנו יוצא קו 280 כמעט תמיד פנוי - 280 הוא הקו היחיד בו והוא יוצא מאשדוד רק בבוקר...
אני חושב שבגדול
את כל הדברים האלו(קווים,מחירים)קובע משרד התחבורה.
 

NewName

New member
אני לא בטוח...

אני חושב שבגדול
את כל הדברים האלו(קווים,מחירים)קובע משרד התחבורה.
אני לא בטוח...
אבל לדעתי היוזמה לפתיחת קו מסויים היא של החברה עצמה, ובכוחו של משרד התחבורה לאשר או לא לאשר. ובתגובה ל846 - אולי אגד לא יכולה להוריד מחירים, אבל היא יכולה להוסיף נסיעות בקו - בשעות נורמליות. כמה פעמים רצינו לנסוע לטייל בראשון אבל לא נסענו כי זה היה כרוך בנסיעה לת"א ומשם לראשון. משרד התחבורה לא מאשר לאגד להוריד מחירים בקוים מתחרים, אבל כן מאפשר לדן? (אני זוכר שדיברו פה על תעריף 3 - תעריך מיוחד של דן לקוים המתחרים בחברת קוים).. למה?
 

4דדד

New member
אז למה דן לא מוסיפים קווים עתירי

אני לא בטוח...
אבל לדעתי היוזמה לפתיחת קו מסויים היא של החברה עצמה, ובכוחו של משרד התחבורה לאשר או לא לאשר. ובתגובה ל846 - אולי אגד לא יכולה להוריד מחירים, אבל היא יכולה להוסיף נסיעות בקו - בשעות נורמליות. כמה פעמים רצינו לנסוע לטייל בראשון אבל לא נסענו כי זה היה כרוך בנסיעה לת"א ומשם לראשון. משרד התחבורה לא מאשר לאגד להוריד מחירים בקוים מתחרים, אבל כן מאפשר לדן? (אני זוכר שדיברו פה על תעריף 3 - תעריך מיוחד של דן לקוים המתחרים בחברת קוים).. למה?
אז למה דן לא מוסיפים קווים עתירי
נוסעים מבת ים לתל אביב כמו קו 140-שעובר פעם בשעה(הכוונה שלי היא לרכב ישיר לא מאסף).השאלה מכוונת גם לאגד ולחברות הפרטיות שמשום מה מגיעות עד לראשון אבל לא לבת ים...
 

אוהד11

New member
את השאלות הללו יש להפנות למשרד

אז למה דן לא מוסיפים קווים עתירי
נוסעים מבת ים לתל אביב כמו קו 140-שעובר פעם בשעה(הכוונה שלי היא לרכב ישיר לא מאסף).השאלה מכוונת גם לאגד ולחברות הפרטיות שמשום מה מגיעות עד לראשון אבל לא לבת ים...
את השאלות הללו יש להפנות למשרד
התחבורה שאחראי להענקת רשיונות לחברות התח"צ.
 

846

Active member
ע"מ להגביר תדירות צריכים להיות

אני לא בטוח...
אבל לדעתי היוזמה לפתיחת קו מסויים היא של החברה עצמה, ובכוחו של משרד התחבורה לאשר או לא לאשר. ובתגובה ל846 - אולי אגד לא יכולה להוריד מחירים, אבל היא יכולה להוסיף נסיעות בקו - בשעות נורמליות. כמה פעמים רצינו לנסוע לטייל בראשון אבל לא נסענו כי זה היה כרוך בנסיעה לת"א ומשם לראשון. משרד התחבורה לא מאשר לאגד להוריד מחירים בקוים מתחרים, אבל כן מאפשר לדן? (אני זוכר שדיברו פה על תעריף 3 - תעריך מיוחד של דן לקוים המתחרים בחברת קוים).. למה?
ע"מ להגביר תדירות צריכים להיות
הצדקה כלכלית ואישור ממשרד התחבורה. הכדאיות הכלכלית צריכה להיות גם למשרד התחבורה ע"מ שהסובסידיה לא תהיה גבוהה מידי. על התושבים להתארגן ולפנות לאגד ולמשרד התחבורה בבקשה להגברת התדירות של קו מסוים,ובמידה ומשרד התחבורה מאשר את הלו"ז החדש אגד יבצע את השינוי.
 

846

Active member
נכון תחרות, אבל כשאגד רצו להוריד

אז כן יכולה להיות תחרות?!
הקדמה - החל מ15.8 קונקס תפעיל קו חדש מאשדוד לראשון לציון וחזרה - קו 282. תכירו, קו 313, אשדוד - ראשל"צ דרך יבנה ונס ציונה. מחיר הנסיעה 16.30, האוטובוס יוצא מאשדוד 5 פעמים ביום, כאשר האחרון ב13:25. מ עד עכשיו זה היה הקו היחיד מאשדוד לראשון לציון עד שעות הערב המאוחרות בהן מופעל קו מאסף לת"א שעובר גם בראשל"צ - 314. (שמופעל היום על ידי קונקס). לגבי החזרה מראשל"צ המצב מעט טוב יותר, קו 315 מבר-אילן(גם קונקס) עובר בדרכו חזרה לאשדוד בראשל"צ. 5 פעמים ביום, בין השעות 13:30 ל 20:00 לעומת הקו של אגד - 9 פעמים ביום בין 8:30 ל20:00. בשעות הערב היותר מאוחרות התחבורה היחידה מראשל"צ לאשדוד הוא אותו 314. נסיעה בקונקס מאשדוד לראשון וחזרה היא 7.20. נסכם את מה שיש לנו עכשיו. קו אחד של אגד מאשדוד לראשון לציון, ושני קוים של קונקס שמתחרים בו באופן עקיף, כאשר מחיר הנסיעה בקונקס זול משמעותית. כמו שכתבתי בראש ההודעה, החל מיום ראשון קונקס תפעיל קו חדש מאשדוד לראשון, 6 פעמים ביום משעות הבוקר עד שעות הערב המוקדמות. הקו הזה לא יעבור בנס ציונה ומסלול הנסיעה שלו בתוך ראשון יהיה שונה קצת ממסלול הקו של אגד (שניהם מסיימים בתחנה המרכזית החדשה). גם בקו הזה הנסיעה תעלה 7.20. אז בעצם, לפנינו תחרות גלויה על מסלול קו דומה בין קונקס לאגד. כאשר הקו של קונקס נוסע בשעות נוחות יותר, זול משמעותית והנסיעה בו קצרה יותר. אם קונקס יכולה להשיק קו חדש, שמתחרה בצורה גלויה בקו של חברה אחרת לתחבורה ציבורית, למה זה לא אפשרי בשאר חלקי הארץ? ולסיום, כרגיל אצל קונקס הכל לא כמו אצל בני אדם.. אני כבר לא מדבר על מספור הקו המוזר (להזכירכם קו 280 הוא קו למסוף 2000 בת"א...). בתחנה המרכזית באשדוד יש לקונקס 6 רציפים - חלקם עמוסים בקוים, חלקם פחות. עד עכשיו הקוים בהם היו מסודרים פחות או יותר לפי כיוון הנסיעה. משום מה קונקס החליטו לשבץ את 282 החדש ברציף עמוס גם ככה, שהקוים שיוצאים ממנו נוסעים בכלל לרחובות וקרית מלאכי (הם לקחו את אחד הקוים לרחובות והעבירו אותו לרציף אחר). בעוד שהרציף שממנו יוצא קו 280 כמעט תמיד פנוי - 280 הוא הקו היחיד בו והוא יוצא מאשדוד רק בבוקר...
נכון תחרות, אבל כשאגד רצו להוריד
מחירים בקטעים מקבילים לחברות אחרות משרד התחבורה לא אישר כדי שאגד הגדול לא יבלע את הקטנים..... אני בטוח שזה כך גם כאשר מנסים ליזום קו חדש.
 

אוהד11

New member
קו 282 החדש של קונקס יגיע עד קניון

נכון תחרות, אבל כשאגד רצו להוריד
מחירים בקטעים מקבילים לחברות אחרות משרד התחבורה לא אישר כדי שאגד הגדול לא יבלע את הקטנים..... אני בטוח שזה כך גם כאשר מנסים ליזום קו חדש.
קו 282 החדש של קונקס יגיע עד קניון
הזהב, בניגוד לקווי אגד מאשדוד לראשל"צ שמגיעים רק עד תח"מ החדשה.
 

NewName

New member
מה זה רק?!

קו 282 החדש של קונקס יגיע עד קניון
הזהב, בניגוד לקווי אגד מאשדוד לראשל"צ שמגיעים רק עד תח"מ החדשה.
מה זה רק?!
יש להם מסלול שונה, כתבתי את זה. עבור שניהם התחנה האחרונה היא התחנה המרכזית בראשל"צ. הקו של אגד עובד במרכז ראשון, בעוד שהקו של קונקס יעבור ברק במערב העיר - באזור אזורי הקניות הגדולים. בכלל, לפי דעתי קוים בינעירוניים צריכים להיות נטולי מסלול עירוני!
 
מסכים ../images/Emo45.gif

מה זה רק?!
יש להם מסלול שונה, כתבתי את זה. עבור שניהם התחנה האחרונה היא התחנה המרכזית בראשל"צ. הקו של אגד עובד במרכז ראשון, בעוד שהקו של קונקס יעבור ברק במערב העיר - באזור אזורי הקניות הגדולים. בכלל, לפי דעתי קוים בינעירוניים צריכים להיות נטולי מסלול עירוני!
מסכים
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה