אז להגדיר את עצמי "פגועת אגו" מהיום

תגובתי...

את כנראה לא היית בטעם של הבחור אבל זה לא אומר עלייך שאת לא יפה ולא מושכת ולא אטרקטיבית. אני יכולה לספר לך שאני באופן אישי הטעם שלי בבחורים מאוד שונה מהטעם של החברות שלי. על כל מי שאני אמרת שהוא חמוד הן צוחקות ואומרות שהוא לא וההפיך.. לכל אחד יש את הטעם שלו. ולגבי הניתוק הוירטואלי.. תראי, בקשר לזה אין מה לעשות. גם כשאני נתקלתי בניתוק שכזה לא הרשתי בנוח. וגם כשאמרו לי באופן ישיר "זה לא מה שאני מחפש" גם לא הרגשתי הכי בנוח. בשני המקרים ההרגשה לא הכי כייפית. עם זאת תנסי לראות גם את הצד האחר- האם היה לך נעים להגיד למישהו: "אתה לא בטעם שלי"? זה קצת פוגע ולכן אנשים מעדיפים לא להתמדד עם הפגיעה בכלל. קרה לי מקרה שקיבלתי במייל תמונה של מישהו שהוא ממש אבל ממש לא היה בטעם שלי ולא ידעתי איך להגיד את זה אז פשוט- לא אמרתי. ולדעתי זאת מעיין מוסכמות כזאת- אם אין מענה סימן שלא מתאים. זה לא בהכרח מעיד על אופי לא טוב של הבן אדם. אל תקחי את זה קשה. מחר תרגישי הרבה יותר טוב
 
תודה צליל על תגובתך ויש תפנית בעלילה

הייתי מחוברת למסנגר,הוא גם כן התחבר ושאלתי שאלה צינית קטנה..הוא שחרר בחזרה- וניתק אותי אחרי זה כנראה,אני לא בטוחה- "תגידי,יצא לך פעם לצאת עם מישהו שהתלהב ממך בטלפון ובפגישה התבאס?". נשארתי עם פה פעור..עכשיו סגרתי אותו. מנסה לא לקחת קשה או ללב
 

wild orchid

New member
למה לעשות מזה טרגדיה?

אז אחד חושב שאת יפה השני לא חושב שאת יפה.לא צריך לעמוד עכשיו שבוע מול הראי ולחפש מה לא בסדר בחיוך,בג`ינס או באיפור.לעולם לא תהיי יפה בשביל כולם וזה לא משנה איזה איפור או ג`ינס תשימי.אז הוא ניתק..ו..?אם היה אומר לך שאת לא לטעמו,זה היה משנה לך משהו?עדיין היית מגדירה את עצמך כפגועת אגו כי הוא לא חושב שאת יפה.הניתוק לא נעים אך מצד שני אפילו לא נפגשת איתו.אנשים במציאות עושים דברים לא נעימים בוירטואליה זה קל יותר.דפדפי אותו..
 

yuli c

New member
אכן יש...

אנשים שחושבים שבמדיה הוירטואלית לא יושב בן אדם מהצד השני. הקטע העצוב הוא שיש גם כאלה שלוקחים את זה צעד קדימה, וזה מגיע גם להיעלמויות אחרי פגישה. אז נכון זה אף פעם לא נעים לדחות, ולא נעים להדחות אבל לדעתי זה חלק מהעניין. אני גם מבינה אותך, אני יודעת שיצאתי הרבה פחות פגועה כאשר הצד השני טרח לחזור אלי ולומר/לכתוב שלא מתאים לו מאשר שהוא לא חזר אלי ומן הסתם הבנתי את ה"רמז". ומה שעצוב בעיני שזה הפך כבר למעין מוסכמה, אני חושבת שזה בגלל אשליית המבחר הרבה שיש לאנשים, האופן שבו הדברים נעשים בלחיצת כפתור. בכל מקרה, על דברים כאלה אני אומרת ברוך שפטרנו, אני חושבת שהתנהגות כזאת מעידה לא מעט על האדם. בכל מקרה, מאמינה שבדברים האלה חשוב לפתח עור של פיל, אחרת אין לזה סוף ולהתחיל להכנס לסרט בגלל כל אחד שמסיבה כזו או אחרת לא שמע על כללי נימוס בסיסיים לא שווה את הזמן והאנרגיה.
 
אשליית המבחר-זו הסיבה העיקרית+שאלת מסנג'ר

אבל אני אחנך אותם להתנהג כמו בני אדם..אז אני פשוט מוותרת מראש,אוכלת קצת את הכובע של עצמי וקמה בחזרה על הרגליים..אין לי ברירה אלא להבין את הרמזים ולהמשיך הלאה.. שאלה שקשורה לעניין המסנגר למי שבקיא בתוכנה- אם אני עושה BLOCK למישהו,הוא עדיין רואה אותי כשאני מתחברת? אני צריכה פונקציה שאבטל אותו ולא יוכל לראות אותי מתחברת:) תודה יולי,אני קוראת את ההודעות שלך לעיתים,ואת מקסימה... מקווה לייעל אנרגיות למקומות טובים יותר ולא לרשעים.
 

yuli c

New member
בקשר למסן...

עד כמה שידוע לי אם את חוסמת מישהו את מופיעה אצלו תמידית באוף ליין, הוא לא רואה מתי את מתחברת (ופה יתקנו אותי אם אני טועה). וכמובן שיהיה המון בהצלחה! :)
 
תיראי קטע

מישהו שאת לא מכירה, שגם לא מצטייר כאן כבנאדם שצריך להעריך - לא אוהב את התמונה שלך. לא אוהב, ומשום מה מצליח לגרום לך עוגמת נפש. למה? מה הוא מעצב אופנה? מוביל דעת קהל? עורך המדריך לכוסיות ברשת? בשתי מילים : כסססס אומממו. במילה אחת: כססססאומממו. את מי הוא מעניין, ואיך יכול להיות שאדם כזה מצליח להשפיע על ההערכה העצמית שלך. יש מלא חארות ומתוסבכים בחוץ. לרוב הם העונש של עצמם, אלא אם כן אנחנו מאפשרים להם להיות העונש שלנו. אל תאפשרי לו - והוא יחזור למימדיו הטבעיים - סתם קקה קטן בקצה השני של הרשת. אני מתאר לעצמי שיש שם בחוץ עוד אחד או שנים כאלה. קחי את זה בחשבון...
 
אני צריכה נוסחת קסם לזיהוי מניאקים

ממרחקים.חבל שאין תוכנה שמאותת ושולחת אותם כו&%^$#. זה פשוט די מוריד לי את החשק של אולי ולהכיר מישהו בוירטואלי..כמה אפשר לסנן בחורים חצופים במועדון? ואולי בפאבים אפשר לשים מגנטים לרציניים בלבד..:\
 

nate2000

New member
זאת הסיבה שאני בזמנו פסלתי את המדיה הזאת

הרגשתי שהיא לא מתאימה לי, קשה לסנן וכמו שאומר הפתגם "טוב מראה עיניים...". אז קודם כל לא צריך לקחת ללב כל שמוק מזדמן- כאלה יש בכל מקום. לא צריך לפסול את המדיה הזאת- לכי תדעי אולי תכירי את הבן זוג שלך או מישהו שיהפוך לחבר טוב שלך שיכיר לך בני זוג. במקביל לנסות עוד אופציות להכרויות. כמו שאמר האקס שלי- הסיכוי לפגוש מישהו טוב שמתאים לנו שווה בכל מקום.
 
זו עוד אופצייה להיכרות

תראי עכשיו חזרתי מהעבודה ו-וואלה קודם כול הרבה מהבחורים אצלנו בחברה מבוגרים(בני 30+)וגם הצעירים כ"כ עסוקים בשלהם שאין זמן להכיר בעבודה מעבר לארוחת צהריים שלפעמים הולכים לשבת איתם. ואפשר להגיד שאולי בענייני עבודה הם בסדר גמור,אבל משיחות בינם לבין עצמם יוצא לי לשמוע לפעמים ככה במסדרונות ויש ביניהם גם מניאקים לפי השיחות ושבטח הם כאלו גם אם הם במדיה הוירטואלית מנסים את מזלם עם בחורות. תחרותיות ומרפקים יש בעיקר שם,,ואפשר לראות את זה בבירור,למרות שגברים הם פחות מוחצנים מבחינת דיבורים בינם יחסית לנשים שיכולות להיות הרבה יותר רעות וארסיות אחת לשניה. הנט זאת הדרך האחרונה שלי להכיר,אבל אני לא פוסלת אותה כי בסך-הכל יש גם בחורים בסדר באופי ועדיין מחפשים קשר רציני ונכנסים לאתר..(אני בחיים לא חשבתי,ואולי עדיין,שאני אתאים למדיה ולהיכרות בבליינדייט..אני יוצאת למסיבות ומקומות ונחשפת לאנשים,אבל לא חושבת שבמועדון אכיר מישהו רציני..מנסיון שלי ושל חברות למרות שאי אפשר לדעת גם כן).
 
על כמה וכמה שנתנו לך מחמאה על התמונה

הרגשת טוב ובא אחד וקילקל לך? אחד???? שטויות אחותי, ההרגשה הטובה צריכה לבוא מבפנים ולא מאיזה וירטואל. כמו שאמרו לך, דפדפי הלאה.
 

Betterfly

New member
מבינה לליבך

זה באמת מבאס, אבל אם נתחיל להיעלב מכל שמוק שיש לו איזה הערה (גם אם זה בדמות ניתוק ווירטואלי) לגבי איך שאנחנו נראות/ מתנהגות/ חיות/ מדברות/ נושמות לא נצא מזה. מין שיעור לחיים...
 
שלום

קשרים וירטואליים באינטרנט אינם רציניים ואף מסוכנים. לא רצוי ליצור קשר עם זרים, עדיף ליצור אותו במסגרות שבהן מכירים היטב את האדם ומפתחים אתו ענין משותף.
 
למעלה