אז מה הגברים עשו השנה - סיכום.

אז מה הגברים עשו השנה - סיכום.

לאחר סיכום התוצאות הנה סקירה קצרצרה של ארבעת הפיינליסטים לתואר "זמר השנה", אולי זה יוכל לעזור לכם להחליט יותר טוב לקראת הגמר הגדול, בואו נתחיל :
רובי וויליאמס- הבחור החביב הזה שזכה בחמישים אחוז בסיבוב הראשון הוציא לקראת סוף השנה שעברה את supreme הענק והמשיך אח"כ עם let love be your energy המצוייר (והדי מעצבן), אחרי תקופה קצרה הוא הוציא את eternity ובו הראה לכולם מי יודע לשחק גולף ולהיכן נכנס הכדור בביליארד, במקביל הוא הוציא גם את the road to mandalay אבל זה לא זכה לקליפ, ממש ממש עכשיו הוא נחרש לו בגלגלצ עם we are the champions ובמקביל לקליפ ה...מממ..אבירי הזה הוא הוציא לפני כשבועיים את דיסק הקאברים שלו לאולדיז ומתוכו שוחרר כסינגל ראשון הדואט שלו עם ניקול קידמן (המהממת) something stupid שכבר זכה לחוות דעת כאן בפורום.
לני קרביץ- מממ...הוציא את again והראה לכולם את התחת שלו...הסינגל הזה ליווה את אלבום האוסף הטוב שלו (שחסרה בו רצועה ראויה if you can´t say no) שקט שרר בגזרה ואז הוא חזר עם סינגל חדש ש...אוי וויי (מבטא פולני) שכחתי מה שמו...(נו טוב, גם ככה זה לא קריטי).
אמינם- הבחור המשפחתי הוציא את הלהיט המזעזע שגובל בכמעט התמוטטות בכל פעם שאני מקשיב לו ואני מדבר על התמוטטות חיובית stan (כן, גם לשם דידו נדחפה, נו..אתם יודעים), ארגן את הפרוייקט הדי מפוקפק D12 כמה חבר´ה שהכיר מדטרויט והם מוציאים כל מיני שירים שבהם הם מקללים, צוחקים מראים קליפים שלהם ומראים אנשים מעוותים, זכור (לרעה?) הסינגל purple hills.
וייקלף ז´אן - אולי הזמר שהכי לא קשור לכלום כרגע, איך הוא העפיל לגמר ? תשובות לאלוהים, בימים אלו כל "אוהבי המוזיקה" משמיצים אותו על שהעז לחדש את wish you were here של פינק פלויד, אני דווקא אהבתי ! הוציא לקראת סוף השנה הקודמת את הדואט המהמם (!) עם מרי ג´יי בלייג´, אושיית סול בפני עצמה 911 ובמהלך השנה הראה לנו את התגלית החדשה, הופ בסינגל (המעצבן !) perfect gentleman.
 
לייק, הלו?

בוודאי שלthe road to mandalay היה קליפ. הוא היה קליפ פריקוול לאינטרניטי. וד"א, בזכות מה בדיוק מדונה מועמדת לזמרת השנה?
 
כמה תיקונים לצפניה

STAN ו-911 הם משנה שעברה ,והם פשוט "גלשו " לשנת 2001 עד שנרגעה ההיסטריה. לגבי רובי וויליאמס -אני חושב שיש איזשהו קונצנזוס לגביו ,כולם מאוד מעריכים אותו כאמן, וגם אם יוצא לו סינגל חלש או סתמי מגדירים את זה כנפילה חד פעמית ,ולא איזה המשכיות של שירים רעים (כמו אצל מספר אמנים שלא אנקוב בשמם). מה שהוא מנסה עכשו זה לפנות לקהל מבוגר יותר ,והוא עלה על רעיון גדול ,ואין ספק שהביצוע שלו לSOMETHING STUPID ממש עושה טוב לשיר המקורי
 

**Blue-Lagoon**

New member
אממ טעות

לROAD TO MANDALAY היה קליפ הוא בערך פריקוול לETERNITY (הקליפ חמוד דווקא, הכלב פשושון
) למרות שאני מהמשמיצים של ווייקלף ז´אן (מי הרשה לו להרוס את WISH U WERE HERE?!) לא היה לו עוד קליפ (או שקוראים לו פרפקט ג´נטלמן ולא ידעתי) וPURPLE HILLS של D12 (שלדעתי הרבה יותר יפה בגירסה המקורית והלא מצונזרת) דווקא מוצלח מאוד לדעתי...
 

חולוני

New member
אף אחד מהם, זמר השנה - לאונרד כהן.

חזר בקאמבק עם האלבום החדש והמעולה שלו - "Ten New Songs".
 
טעות. טועים. טעיתי. ../images/Emo137.gif

מזל שאתם מצוידים רק במקלדת ולא בנשק
אכן שכחתי לציין ש"סטאן" יצא בסוף השנה שעברה, אבל כן ציינתי ש"911" יצא לקראת סוף השנה שעברה. ווייקלף ז´אן אכן הוציא סינגל שנקרא "ג´נטלמן מושלם" ו...נכון...איך יכולתי לשכוח את זה the road to mandalay" אכן זכה לקליפ משלו...זה היה בעצם כל הסיפור מאחורי...הסניליות..
 

**Blue-Lagoon**

New member
דווקא השיר מגניב

חבל שהפכו אותו לדפוק מאוד עם הPURPLE HILLS שהורס לגמרי את מטרת השיר אבל לא נורא
 
למעלה