אז מה מצב הרייטינג של האקס פקטור

revicu

New member
הנתונים הם לשבוע שעבר

כתוב ליד כל תוכנית את התאריך שהיא שודרה (האמריקאים כותבים קודם את החודש ולאחר מכן את היום בחודש).
אם תוכנית לא מופיעה אז או שהיא לא שודרה או שאין לה מספיק צופים.
במקרה של יומני הערפד היא משודרת בימי חמישי מול מפלצת הרייטינג "המפץ גדול".
בשבוע שעבר למפץ היו 17 מליון צופים וליומני הערפד רק 3 מליון.
 

andre93

New member
לי אישית לא אכפת איזה מקום אקס פקטור

כל עוד התוכנית ממשיכה לעניין אותי.
 

dilan angel

New member
חבל לי, אבל אפשר להבין למה

והתשובה היא ממש לא השופטות בפאנל
אלא,
האיכות של המתמודדים שנכניסו לליב שואו
בחייאת - פייג'?נכי דורשת להעביר ערוץ
דיימונד? בווווווווווווווורינג
וינו? הכי מאיים ולא כריזמטי
ועוד...

בנינו (ותסלחו לי אם זה אולי טעם אישי) אבל המפציצים היחידים היו ליריק,קרלי, ג'אנל ואוווווווווווווולי פיפת הרמוני.

חבל לי שבסוף אולי מי שישלמו את המחיר יהיו דמי ובריטני


ואיך גלי לא בטופ 25???

2 ברוק כירלז כ"כ גבוה?
פאק זה מצחיק אבל לא עד כדי כך
מודרן
 

Uri04

New member
זה דירוג נמוך מאוד

בשביל תכנית מסחרית. אני בטוח שסיימון דופק את הראש בקיר ותוהה: "איך זה קרה לי?"

אבל האמת היא שיש לזה כמה סיבות:

- כמו שנאמר פה כבר - הכישרון העונה הזאת ממש על הפנים. אין אף כוכבים אמיתיים, האיכות הקולית ברצפה, הרבה מאוד ביצועים מביכים וזמרים שלא היו עוברים אודישן בתכניות אחרות. אם נשווה את זה ל-VOICE, הרי שיש סיבה מספיק טובה מדוע אנשים מעדיפים לצפות בזמרים אמיתיים, במקום בוואנבי-זמרים.
- השיבוץ באותו זמן מול The Voice גורם לקהל לתחושה של רווייה מוחלטת בכל הנוגע לתחרויות שירה, ומן הסתם יעדיף להצביע ולדרג את מי שלדעתו נוחל כישרון גדול יותר, ולא מוקף באינספור רקדנים, אורות ופיצוצים.
- לקהל האמריקאי נמאס מסיימון ומהשחצנות שלו. ואפשר להבין למה. התכנית הזאת נראית יותר כמו סגירת חשבונות בין המנטורים תוך כדיי דריכה על הפרצוף של המתמודדים. זה בולט וזה מורגש, וזה ממש מקומם. ההדחה של וינו בשבוע שעבר היתה עדות מאוד צורמת לכך - עדות לכך ששופטים ידיחו את המתמודד החזק יותר של מנטור מתחרה, על מנת להוריד את האיום כלפי המתמודד שלהם. מביש ולא הוגן.
- הזוכה של העונה הראשונה מאכזבת ולא הצליחה להתניע קריירה משמעותית.
- המנחים מזוייפים ולא אמינים.
- התכנית "מסריחה" מדיי מכסף, אבל זה לא בא לידי מימוש מעבר לשחצנות הכללית של ההפקה.
- בריטני מאכזבת כשופטת (נראה שכותבים לה את התגובות ולוחשים לה באוזנייה). בשביל זה שילמו לה 15 מיליון דולר??
- השיבוץ ביום רביעי הוא מול "הישרדות", תכנית פופולרית שגורעת חלק ניכר מן הצופים.
 

Uri04

New member
זה כסף כיס


סתם, לא כסף כיס אבל זה מתכתב עם משכורת ממוצעת שבריטני עושה בד"כ בתקופה של כמה חודשים, שזה באמת מדהים.
 

Uri04

New member
לא אמרתי

אבל בראייה הכללית כשמשווים את כל הדברים האלה אחד מול השני, the voice נוצצת פחות אבל איכותית יותר, בלי קשר למה קורה עם המנצחים.
העובדה שמלאני לא ממש הצליחה גורעת מהאקס פקטור בלי קשר השוואתי לתכניות אחרות.
 

andre93

New member
אהה עכשיו מובן לי המיקום של התוכנית.

היא משודרת מול הישרדות...
אבל עוד סיבה למה הצופים בוחרים בדה וויס היא שדה וויס פשוט ותיקה יותר...
 

Moses The Fish

New member
למי אכפת

תיכף העונה החדשה של איידול

התוכנית הכי טובה בטלוויזיה
ועכשיו עם ניקי מינאז'!!! ומאריה קארי!!!
אי אפשר להתחרות באיידול. דה ווייס והאקס פקטור מקבלים את השאריות.

אבל האמת היא שההצלחה של תוכנית ריאליטי שמשודרת בלייב תלויה ישירות בחומר הגלם האנושי, וכן - העונה הזו באמת נפילה. אין כשרונות מדהימים להחזיק את כל האקסטרווגנזה הזאת. הם צריכים לעשות חריש סקאוטינג לעונה הבאה, כי כנראה שחוזה של 5 מיליון דולר לא מעיף אנשים לצבוא על דלתות האודישנים. כפיות טובה, כאילו שבאיידול הם מקבלים יותר! מעיפים אותם מחברות התקליטים אחרי אלבום אחד אם הם לא מוכרים בשבוע הראשון מליון עותקים.

דה ווייס תוכנית בלי נשמה. מלא גימיקים, זמרים לא יוצאים משם.
 

MoRoSH11

New member
מה לעזאזל יש לאמריקאים עם שני גברים וחצי?!

אני בחיים לא אצליח להבין את זה
 
למעלה