אז מה קורה היום אצל האח הגדול?

אז מה קורה היום אצל האח הגדול?

דובשי הסבה את תשומת לבי למה שקרה בלילה, כיצד חבורה של כמה גברים "תקפה" את בני ואיפשרה לרוני לנשק אותו בפיו.
תשמעו, ראיתי את התמונה. אני באמת כבר לא יודעת איך להתייחס אל העונה הזאת. כולם שם התחרפנו לגמריי. חשבתי שזאת עונה עם אנשים מבוגרים או בוגרים, אינטליגנטיים שאפשר יהיה לשמוע מהם שיחות נפש עמוקות ומרגשות. בינתיים אנחנו מקבלים את חבורת השטותניקים שאני לא מצליחה להבין מה הניע אותם להיכנס לאח הגדול.
מוזר לי לראות את יניב בתמונה הכוללת הזאת. לא מתאים לו לשתף פעולה עם מעשי ה"ליצנות" האלה הגובלים כבר בהטרדה מינית של ממש. לצערי, אבי לא יודע לעמוד על שלו והוא קצת נסחף עם החבר'ה השטותניקים שבאו לעשות צחוקים ודחקות ונשמעים כמו חבורה של ילדי תיכון בטיול שנתי.
בלי שום קשר לתמונה הספציפית הזאת, אני מודה שלא נעים לי לצפות בעונה הזאת


המשך צפייה מהנה למי שעדיין נהנה

http://www.youtube.com/watch?v=kjRo_CHSdt0
 

דיבבלעס

New member
מעניין לעניין באותו עניין

משולש רומנטי מתחיל להתפתח בין בני-דני-שלי
אני כמובן מקווה שבני ינצח במשולש הזה

הוא גם נראה לי יותר מתאים לה (שניהם אמריקאים וגם משהו שם יותר זורם להם בשיחה) וגם נראה שהוא באמת רוצה את זה...
אנקדוטה קטנה לגבי בני:
באחת הפעמים שהיינו יחד הסתכלתי על בחורה והוא ראה כנראה שהתביישתי לפנות אליה אז הוא אמר לי-אם אתה פונה לבחורה הזו ומתחיל לדבר איתה אני מביא לה 20 שקל
אז באמת הלכתי ודיברתי איתה
לא שיצא מיזה משהו אבל היי לפחות קיבלתי 20 שקל
 
גם אני מקווה בשבילו

כי שלי מאוד מוצאת חן בעיניי למרות שאני יודעת שאין לה סיכוי להגיע רחוק. אבל אבי באמת בחור חמד. אין לי מילה רעה אחת להגיד עליו מלבד העובדה שהוא טוב מדי בשביל החבורה הזאת. נאיבי מדי או שהוא שחקן ענק. עוד לא החלטתי.
 

Aronsona

New member
יחפונת את מתכוונת לבני לא לאבי

לא מזמן ראיתי את שלי מדברת עם ענת ולבנה וקראת לו בחיוך "פושטאק בתחפושת". ומבהירה שמתחת לכסות המאד עדינה מתחבא ממזר לא קטן.

ובני בעצמו אמר ללבנה באשר למשולש הזה: אני אמשיך לנסות ו-
May the best man win
 
כן בוודאי התכוונתי לבני


ואכן מתברר מיום ליום שבני הוא שד בתחפושת

ואפרופו אבי, בינתיים אני לא מבינה מה הוא עושה שם ולמה נכנס מלכתחילה לאח הגדול, אלא אם כן יש לו באמתחתו כל מיני הפתעות. בינתיים, הוא משעמם מאוד.
 

Aronsona

New member
נכון לגבי אבי

הסינוסואידה בהתייחסות שלנו אליהם עדיין קיימת
 

Aronsona

New member
לחלופין יחפונת, ראיתי עכשיו לכמה דקות

שיחה בלילה, בין בני לבין שלי. שהופכת כרגע, למחוזרת בבית, יש עליה "קרב" בין דני לבני והיא יוצאת ממנו חמודה בצורה בלתי רגילה.
בנוסף מישהו כתב לי שהיתה ליניב שיחה אורכה ונעימה עם פאולינה ואני מחפש אותה כי מי שראה אותה אמר שזה היה יניב בגדולתו.

אז אולי יהיה סוף ללינים הלא נחמדים הללו.
 

Aronsona

New member
וואלה את יודעת יותר טוב.


ובלי קשר, אני מאד לא נהנה, בלשון המעטה מהנוכחות שלהם
 

purehoney

New member
מענין אותי לדעת איך נראים תהליכי המיון וליהוק

של דיירים לאח הגדול...
 

רינתי77

Active member
יחפה, הסיטואציה יוצאת הדופן והלחץ בהם נמצאים

המשתתפים, לא מוציאה מהם דברים שלא קיימים בהם מלכתחילה.
רוני לא הפך להיות בהמה בגלל המצב, בני לא הפך להיות ערמומי ומניפולטור בגלל המצב, דני לא הפך להיות טרחן שמחפש ריב בגלל המצב, דורין לא הפכה קנאית וסכסכנית בגלל המצב ועוד ועוד.
כן יוצאים לאור תכונות שאולי האדם מצניע בזמנים רגילים.
 
בזה אני מסכימה איתך וגם כתבתי את זה

נדמה לי, בהקשר אחר.
אין ספק שבאקווריום האנושי הזה, כל התכונות לטוב ולרע של האדם, מגיעות לידי הקצנה בין אם הוא רוצה בזה או לא רוצה בזה. זאת המהות של המשחק הזה. לכן מי שסובל מחום אסור לו להיכנס למטבח הזה.
לדוגמא, במקרה יצא לי לראות את יניב הבוקר, מורח לעצמו פרוסה עם איזה ממרח, מורח אותה בעדינות כזאת כמו פוחד לעשות משהו שיתפרש ע"י הצופים כחזירות או כגרגרנות. הוא מודע יותר מדיי למצלמות וגם מכיר את התנהלות הפורומים. הוא בא להכניס את הפרוסה אל פיו ופתאום הוא שם לב שהמצלמה ממוקדת עליו, הוא סגר את הפה והפסיק ונראה היה שהוא ממש לא יודע מה לעשות עכשיו כי המצלמה בדיוק עליו. הוא כל כך מתבייש שמא יגידו עליו איך הוא אוכל או איך הוא בולס וכו'. המודעות הגבוהה הזאת שלו למצלמות עומדת בעוכריו ולכן הוא לא חופשי, הוא לא משוחרר, הוא שוקל כל מילה עכשיו במיוחד אחרי כמה ריקושטים שהוא קיבל מענת ומדני. יניב עכשיו לומד על בשרו שוויכוחים בפורום אינם דומים כהוא זה לוויכוחים באח הגדול עם אנשים שאינך מכיר ואין לך מושג מה תחטוף מהם.
לדעתי, כל ההתמצאות הגדולה שיש לו במהלכי האח הגדול ובהתנהלות התוכנית הזאת, עומדת בעוכריו. מן הסתם, היא הייתה עומדת בעוכריי גם אם אני הייתי ניגשת לתוכנית הזאת. היא לא מתאימה לאנשים שיותר מדיי מודעים ומכירים את המשחק של האח הגדול.
 
היי יחפה

לא יודעת למה, תמיד מצחיק\מתמיה אותי אלה שצופים באח הגדול ומתלוננים שאין שם שיחות אינטלגנטיות.

זה פאקינג תוכנית ריאליטי שמטרתה לגרוף כמה שיותר כסף מהצי-בור (סליחה על הפלגיאט), ולכן מכוונת למכנה המשותף הנמוך ביותר.

בהתאם לזאת, איני מחפשת מלכתחילה אינטלגנציה או תובנות לגבי החיים באח הגדול, זו תוכנית בידור (ולא ניסוי פסיכולוגי חברתי כמו שאומרים לעצמם אלה שלא רוצים להרגיש חרא עם עצמם בגלל שהם צופים בחרא הזה) ולכן אני מחפשת את מי שהכי מצחיק ומבדר אותי. נכון להיום זה בני הקרוע.
 

יונתנסקי

Well-known member
אני למשל לא מחפשת שיחות אינטליגנטיות, אבל כן

רוצה דברים מעניינים.לדוגמא, אם דנה תספר משהו על החיים שלה כאם ל- 5 , גרושה (X2 ) וחוזרת בתשובה - זה לא אמור להיות אינטליגנטי, אבל יכול להיות מעניין.
שמישהו יספר על טיול שעשה בחו"ל, ולא קולות דובי הגריזלי שמשמיע הצמד father&son.
 
צריך להיות מינון מתאים

בין צחוקים לסיפורים ורגעים מרגשים. אחרי הכל לשמוע רק סיפורי חיים אפשר לראות את התוכנית הזאת בערוץ 33 עם הסיפורים האנושיים או כל מיני סרטי תעודה בערוץ 8.

אז אני לא קונה את אלה שאומרים שהם באו רק בשביל הרגעים המרגשים. כולם רואים את זה בשביל צהוב. ברור שמה שהבהמה הזה עשה זה להשתין מהמקפצה ואני צופה לו הדחה מהירה כמו לחודדה ולערס מהעונה הקודמת שבא עם אשתו.
 
למעלה