אז מה רוצה גבר..
אז מה רוצה גבר..
בס"ד שבוע טוב, ראשית; אין בפי מילים כדי להודות ולהרעיף סופרלטיבים על מי שתורם מזמנו ומוחו לטובת הציבור חינם-אין-כסף. תודה. לגופם של דברים: במציאות המפלה-לטובה, של המערכת המשפטית-חוקית-בירוקרטי דהיום, את הנשים בהליך פרוק-משפחה, לאבות הגונים שאינם-אלימים/קרימינליים הרוצים לבנות חיים, ולאפשר לגרושותיהם חופש..אין היום מוצא הוגן ורציונאלי!!!. כפי שתארה כב´ עו"ד דיין-וולפנר, ישנה מציאות של ´אפליה-מתקנת´. הצרה היא שכמו כל אפליה: גם כאן יש עיוות-מוסרי ורמיסת זכויות-אבהות-טבעיות וזכויות-אדם של הגברים. משיחות-רבות, והיכרות עם מספר עו"ד וגברים ´עמיתים-לצרה´, בסופו של יום..לאחר מסכת מאבקים-משפטיים ארוכה יקרה ומזיקה: עומד הרצון הבסיסי, הטבעי, העומד בבסיס הזהות האנושית של כל גבר שהוא גם אבא: הקשר עם ילדו נכון הוא שמחקרים סוציולוגיים ופסיכולוגיים מעודכנים מעידים על חשיבות הקשר אב-ילד ועל העלייה בתפיסת ההורות אצל גברים. דא-עקא שרוב פקידות-הסעד, והשופטים, נעולים עדיין על תפיסות מיושנות ושוביניסטיות לפיהן הגורם המשמעותי בגידול-ילד וחינוכו היא האם, והגבר הוא בבחינת סרח-עודף שתפקידו לדאוג למזון ומחסה בלבד. לאור האמור-לעיל, חייב לבוא שינוי עמוק ויסודי בתפיסת המערכת!!, שינוי אותו היהדות השכילה לאפיין בכל הקשור לחובות האב לבנו עפ"י ההלכה. לא יתכן מצב בו יאומץ רק חלק קטן מהחובות (מזונות-מדור), פתרון-חלקי הינו עיוות מרושע ולא פשרה..!! לסיכום ובהיעדר הסכמה-אחרת: 1. משמורת: עד גיל 12 תתקיים משמורת משותפת. 2. סדרי-ראיה: מחצית מהחופשות. כל סופ"ש שני. 3 ימי-ביקור במהלך השבוע. 3. חינוך(בן-דתי): עפ"י דתיותו של האב. כל דבר אחר יגרום לנתק עם הילד. 4. מזונות/מדור: עפ"י יכולתו הכלכלית של האב. ולא פחות מתשלומי הבי"ל. 5. רכוש/משאבים: עפ"י דין תורה. כנגד חובות האישה יתבצע קיזוז במזונות/מדור בכפוף להסכם שיפוי/הלוואה בגובה סך המזונות דהיום192X. 6. סמכות דיונית/עירעור רק בביה"ד הרבני. זוהי הצעה לנקודות מסגרת להסכם שיבטיח ניתוק מירבי בין הצדדים(דתיים) אך יבטיח מקסימום קשר הורה-ילד תוך מניעת סחטנות והרס הילד. זה הכל..נשמע מוגזם?
אז מה רוצה גבר..
בס"ד שבוע טוב, ראשית; אין בפי מילים כדי להודות ולהרעיף סופרלטיבים על מי שתורם מזמנו ומוחו לטובת הציבור חינם-אין-כסף. תודה. לגופם של דברים: במציאות המפלה-לטובה, של המערכת המשפטית-חוקית-בירוקרטי דהיום, את הנשים בהליך פרוק-משפחה, לאבות הגונים שאינם-אלימים/קרימינליים הרוצים לבנות חיים, ולאפשר לגרושותיהם חופש..אין היום מוצא הוגן ורציונאלי!!!. כפי שתארה כב´ עו"ד דיין-וולפנר, ישנה מציאות של ´אפליה-מתקנת´. הצרה היא שכמו כל אפליה: גם כאן יש עיוות-מוסרי ורמיסת זכויות-אבהות-טבעיות וזכויות-אדם של הגברים. משיחות-רבות, והיכרות עם מספר עו"ד וגברים ´עמיתים-לצרה´, בסופו של יום..לאחר מסכת מאבקים-משפטיים ארוכה יקרה ומזיקה: עומד הרצון הבסיסי, הטבעי, העומד בבסיס הזהות האנושית של כל גבר שהוא גם אבא: הקשר עם ילדו נכון הוא שמחקרים סוציולוגיים ופסיכולוגיים מעודכנים מעידים על חשיבות הקשר אב-ילד ועל העלייה בתפיסת ההורות אצל גברים. דא-עקא שרוב פקידות-הסעד, והשופטים, נעולים עדיין על תפיסות מיושנות ושוביניסטיות לפיהן הגורם המשמעותי בגידול-ילד וחינוכו היא האם, והגבר הוא בבחינת סרח-עודף שתפקידו לדאוג למזון ומחסה בלבד. לאור האמור-לעיל, חייב לבוא שינוי עמוק ויסודי בתפיסת המערכת!!, שינוי אותו היהדות השכילה לאפיין בכל הקשור לחובות האב לבנו עפ"י ההלכה. לא יתכן מצב בו יאומץ רק חלק קטן מהחובות (מזונות-מדור), פתרון-חלקי הינו עיוות מרושע ולא פשרה..!! לסיכום ובהיעדר הסכמה-אחרת: 1. משמורת: עד גיל 12 תתקיים משמורת משותפת. 2. סדרי-ראיה: מחצית מהחופשות. כל סופ"ש שני. 3 ימי-ביקור במהלך השבוע. 3. חינוך(בן-דתי): עפ"י דתיותו של האב. כל דבר אחר יגרום לנתק עם הילד. 4. מזונות/מדור: עפ"י יכולתו הכלכלית של האב. ולא פחות מתשלומי הבי"ל. 5. רכוש/משאבים: עפ"י דין תורה. כנגד חובות האישה יתבצע קיזוז במזונות/מדור בכפוף להסכם שיפוי/הלוואה בגובה סך המזונות דהיום192X. 6. סמכות דיונית/עירעור רק בביה"ד הרבני. זוהי הצעה לנקודות מסגרת להסכם שיבטיח ניתוק מירבי בין הצדדים(דתיים) אך יבטיח מקסימום קשר הורה-ילד תוך מניעת סחטנות והרס הילד. זה הכל..נשמע מוגזם?