אז מה רוצה גבר..

מצב
הנושא נעול.

rhan1

New member
אז מה רוצה גבר..

אז מה רוצה גבר..
בס"ד שבוע טוב, ראשית; אין בפי מילים כדי להודות ולהרעיף סופרלטיבים על מי שתורם מזמנו ומוחו לטובת הציבור חינם-אין-כסף. תודה. לגופם של דברים: במציאות המפלה-לטובה, של המערכת המשפטית-חוקית-בירוקרטי דהיום, את הנשים בהליך פרוק-משפחה, לאבות הגונים שאינם-אלימים/קרימינליים הרוצים לבנות חיים, ולאפשר לגרושותיהם חופש..אין היום מוצא הוגן ורציונאלי!!!. כפי שתארה כב´ עו"ד דיין-וולפנר, ישנה מציאות של ´אפליה-מתקנת´. הצרה היא שכמו כל אפליה: גם כאן יש עיוות-מוסרי ורמיסת זכויות-אבהות-טבעיות וזכויות-אדם של הגברים. משיחות-רבות, והיכרות עם מספר עו"ד וגברים ´עמיתים-לצרה´, בסופו של יום..לאחר מסכת מאבקים-משפטיים ארוכה יקרה ומזיקה: עומד הרצון הבסיסי, הטבעי, העומד בבסיס הזהות האנושית של כל גבר שהוא גם אבא: הקשר עם ילדו נכון הוא שמחקרים סוציולוגיים ופסיכולוגיים מעודכנים מעידים על חשיבות הקשר אב-ילד ועל העלייה בתפיסת ההורות אצל גברים. דא-עקא שרוב פקידות-הסעד, והשופטים, נעולים עדיין על תפיסות מיושנות ושוביניסטיות לפיהן הגורם המשמעותי בגידול-ילד וחינוכו היא האם, והגבר הוא בבחינת סרח-עודף שתפקידו לדאוג למזון ומחסה בלבד. לאור האמור-לעיל, חייב לבוא שינוי עמוק ויסודי בתפיסת המערכת!!, שינוי אותו היהדות השכילה לאפיין בכל הקשור לחובות האב לבנו עפ"י ההלכה. לא יתכן מצב בו יאומץ רק חלק קטן מהחובות (מזונות-מדור), פתרון-חלקי הינו עיוות מרושע ולא פשרה..!! לסיכום ובהיעדר הסכמה-אחרת: 1. משמורת: עד גיל 12 תתקיים משמורת משותפת. 2. סדרי-ראיה: מחצית מהחופשות. כל סופ"ש שני. 3 ימי-ביקור במהלך השבוע. 3. חינוך(בן-דתי): עפ"י דתיותו של האב. כל דבר אחר יגרום לנתק עם הילד. 4. מזונות/מדור: עפ"י יכולתו הכלכלית של האב. ולא פחות מתשלומי הבי"ל. 5. רכוש/משאבים: עפ"י דין תורה. כנגד חובות האישה יתבצע קיזוז במזונות/מדור בכפוף להסכם שיפוי/הלוואה בגובה סך המזונות דהיום192X. 6. סמכות דיונית/עירעור רק בביה"ד הרבני. זוהי הצעה לנקודות מסגרת להסכם שיבטיח ניתוק מירבי בין הצדדים(דתיים) אך יבטיח מקסימום קשר הורה-ילד תוך מניעת סחטנות והרס הילד. זה הכל..נשמע מוגזם?
 
מה עם תשלום כתובה?

אז מה רוצה גבר..
בס"ד שבוע טוב, ראשית; אין בפי מילים כדי להודות ולהרעיף סופרלטיבים על מי שתורם מזמנו ומוחו לטובת הציבור חינם-אין-כסף. תודה. לגופם של דברים: במציאות המפלה-לטובה, של המערכת המשפטית-חוקית-בירוקרטי דהיום, את הנשים בהליך פרוק-משפחה, לאבות הגונים שאינם-אלימים/קרימינליים הרוצים לבנות חיים, ולאפשר לגרושותיהם חופש..אין היום מוצא הוגן ורציונאלי!!!. כפי שתארה כב´ עו"ד דיין-וולפנר, ישנה מציאות של ´אפליה-מתקנת´. הצרה היא שכמו כל אפליה: גם כאן יש עיוות-מוסרי ורמיסת זכויות-אבהות-טבעיות וזכויות-אדם של הגברים. משיחות-רבות, והיכרות עם מספר עו"ד וגברים ´עמיתים-לצרה´, בסופו של יום..לאחר מסכת מאבקים-משפטיים ארוכה יקרה ומזיקה: עומד הרצון הבסיסי, הטבעי, העומד בבסיס הזהות האנושית של כל גבר שהוא גם אבא: הקשר עם ילדו נכון הוא שמחקרים סוציולוגיים ופסיכולוגיים מעודכנים מעידים על חשיבות הקשר אב-ילד ועל העלייה בתפיסת ההורות אצל גברים. דא-עקא שרוב פקידות-הסעד, והשופטים, נעולים עדיין על תפיסות מיושנות ושוביניסטיות לפיהן הגורם המשמעותי בגידול-ילד וחינוכו היא האם, והגבר הוא בבחינת סרח-עודף שתפקידו לדאוג למזון ומחסה בלבד. לאור האמור-לעיל, חייב לבוא שינוי עמוק ויסודי בתפיסת המערכת!!, שינוי אותו היהדות השכילה לאפיין בכל הקשור לחובות האב לבנו עפ"י ההלכה. לא יתכן מצב בו יאומץ רק חלק קטן מהחובות (מזונות-מדור), פתרון-חלקי הינו עיוות מרושע ולא פשרה..!! לסיכום ובהיעדר הסכמה-אחרת: 1. משמורת: עד גיל 12 תתקיים משמורת משותפת. 2. סדרי-ראיה: מחצית מהחופשות. כל סופ"ש שני. 3 ימי-ביקור במהלך השבוע. 3. חינוך(בן-דתי): עפ"י דתיותו של האב. כל דבר אחר יגרום לנתק עם הילד. 4. מזונות/מדור: עפ"י יכולתו הכלכלית של האב. ולא פחות מתשלומי הבי"ל. 5. רכוש/משאבים: עפ"י דין תורה. כנגד חובות האישה יתבצע קיזוז במזונות/מדור בכפוף להסכם שיפוי/הלוואה בגובה סך המזונות דהיום192X. 6. סמכות דיונית/עירעור רק בביה"ד הרבני. זוהי הצעה לנקודות מסגרת להסכם שיבטיח ניתוק מירבי בין הצדדים(דתיים) אך יבטיח מקסימום קשר הורה-ילד תוך מניעת סחטנות והרס הילד. זה הכל..נשמע מוגזם?
מה עם תשלום כתובה?
 

rhan1

New member
תשלום כתובה

מה עם תשלום כתובה?
תשלום כתובה
בס"ד תשלום כתובה כפוף לשני תנאים: א. הוכחת עילה לבקשת/כפיית גירושין מצד האישה המבקשת גט. ב. עמידת האישה בתנאי הנישואין וקיום חובותיה כאישה-יהודית כשרה. המציאות בפניה עוסקות פניותיי ושאלותיי מוכיחה כי אשתי-בנפרד אינה עומדת בתנאים דלעיל. לאור זאת, לא רק שאינה זכאית לתשלום דמי-כתובתה, עולה השאלה הנגדית: מה יהיה גובה הקנס שיכול לבקש בעל מביה"ד להשית על אישתו המרדנית המגישה תביעת-גט חסרת-עילה, מתעללת בו ובילד ע"י: תביעת אתנן עבור קיום סדרי-ראיה ומילוי פס"ד חינוך של ביהמ"ש-משפחה, שלא להזכיר את הפרותיה את הגדרות חינוך הילדים להם היא מחוייבת כאישה יהודית-בכלל, וכמצהירה עצמה כדתיה-בפרט. אני תקווה שבכך נענתה שאלתך..ואולי..תוכלי לענות לי על שאלתי הנ"ל. ושוב, המון תודה על התיחסותך ותשובותייך.
 
שאלת תם....

אז מה רוצה גבר..
בס"ד שבוע טוב, ראשית; אין בפי מילים כדי להודות ולהרעיף סופרלטיבים על מי שתורם מזמנו ומוחו לטובת הציבור חינם-אין-כסף. תודה. לגופם של דברים: במציאות המפלה-לטובה, של המערכת המשפטית-חוקית-בירוקרטי דהיום, את הנשים בהליך פרוק-משפחה, לאבות הגונים שאינם-אלימים/קרימינליים הרוצים לבנות חיים, ולאפשר לגרושותיהם חופש..אין היום מוצא הוגן ורציונאלי!!!. כפי שתארה כב´ עו"ד דיין-וולפנר, ישנה מציאות של ´אפליה-מתקנת´. הצרה היא שכמו כל אפליה: גם כאן יש עיוות-מוסרי ורמיסת זכויות-אבהות-טבעיות וזכויות-אדם של הגברים. משיחות-רבות, והיכרות עם מספר עו"ד וגברים ´עמיתים-לצרה´, בסופו של יום..לאחר מסכת מאבקים-משפטיים ארוכה יקרה ומזיקה: עומד הרצון הבסיסי, הטבעי, העומד בבסיס הזהות האנושית של כל גבר שהוא גם אבא: הקשר עם ילדו נכון הוא שמחקרים סוציולוגיים ופסיכולוגיים מעודכנים מעידים על חשיבות הקשר אב-ילד ועל העלייה בתפיסת ההורות אצל גברים. דא-עקא שרוב פקידות-הסעד, והשופטים, נעולים עדיין על תפיסות מיושנות ושוביניסטיות לפיהן הגורם המשמעותי בגידול-ילד וחינוכו היא האם, והגבר הוא בבחינת סרח-עודף שתפקידו לדאוג למזון ומחסה בלבד. לאור האמור-לעיל, חייב לבוא שינוי עמוק ויסודי בתפיסת המערכת!!, שינוי אותו היהדות השכילה לאפיין בכל הקשור לחובות האב לבנו עפ"י ההלכה. לא יתכן מצב בו יאומץ רק חלק קטן מהחובות (מזונות-מדור), פתרון-חלקי הינו עיוות מרושע ולא פשרה..!! לסיכום ובהיעדר הסכמה-אחרת: 1. משמורת: עד גיל 12 תתקיים משמורת משותפת. 2. סדרי-ראיה: מחצית מהחופשות. כל סופ"ש שני. 3 ימי-ביקור במהלך השבוע. 3. חינוך(בן-דתי): עפ"י דתיותו של האב. כל דבר אחר יגרום לנתק עם הילד. 4. מזונות/מדור: עפ"י יכולתו הכלכלית של האב. ולא פחות מתשלומי הבי"ל. 5. רכוש/משאבים: עפ"י דין תורה. כנגד חובות האישה יתבצע קיזוז במזונות/מדור בכפוף להסכם שיפוי/הלוואה בגובה סך המזונות דהיום192X. 6. סמכות דיונית/עירעור רק בביה"ד הרבני. זוהי הצעה לנקודות מסגרת להסכם שיבטיח ניתוק מירבי בין הצדדים(דתיים) אך יבטיח מקסימום קשר הורה-ילד תוך מניעת סחטנות והרס הילד. זה הכל..נשמע מוגזם?
שאלת תם....
נתקעתי בסעיף החינוך...ומשום שהנושא קרוב אליי אישית, אשמח אם תפרט למה התכוונת. וכיצד יכול ילד שגדל אצל אם חילונית (ויש לו אב דתי )להתחנך עפ"י דתיות האב.כלום זה לא ייצור סיבוך/דילמות/בלבול בנפשו של ילד??
 
והאם החוק מתערב בפועל בהחלטות כאלה?

שאלת תם....
נתקעתי בסעיף החינוך...ומשום שהנושא קרוב אליי אישית, אשמח אם תפרט למה התכוונת. וכיצד יכול ילד שגדל אצל אם חילונית (ויש לו אב דתי )להתחנך עפ"י דתיות האב.כלום זה לא ייצור סיבוך/דילמות/בלבול בנפשו של ילד??
והאם החוק מתערב בפועל בהחלטות כאלה?
 

rhan1

New member
תשובה ל´סטנדרטית´-חינוך

והאם החוק מתערב בפועל בהחלטות כאלה?
תשובה ל´סטנדרטית´-חינוך
בס"ד חן..חן על התיחסותך להודעותיי. קצת קשה לי הכינוי שבחרת לעצמך..מי שמגיע לכאן..בהחלט אינו סטנדרט..את הרבה מעל.. לגופם של דברים: 1.עפ"י הדין האישי בו נדונה תביעה של יהודים בביהמ"ש-למשפחה הרי מדובר בדין-העברי עם ´תוספות´ ועיקומים שנועדו לכפות על המתדיינים תאוריות וגישות ניסיוניות יותר או פחות מחוקי-העמים שיוצרים המון עיוותים הפוגעים: בצדק-הטבעי בעניין עצמו(גט/ירושה) ובעיקר במי שחלש יותר כלכלית(חוץ מהאישה-עליה החוק מגן בכל דרך ונותן לה כלים-התקפיים הרבה מעבר הדרוש להגנת אינטרסים שלה). כך שכיום המציאות מוכיחה פגיעה לא-מוסרית ועקבית בגברים ובילדים. 2. שאלת-החינוך(דתיים): זו נגזרת של שאלת-המשמורת אשר בהיעדר עילה מוצקה ומוכחת, ודי נדירה, מוענקת עד גיל 12, כמדומני, באופן אוטו´ לאישה. ילדים עד גיל 6 דינם כקטני-קטנים ושם הוצאת ילד ממשמורת האישה כמעט לא מציאותית. בדין-העברי חלה חובה זהה על הבעל-האב: למזונות ומדור בנו, וגם לחינוכו. המציאות מוכיחה כי גם במצב נתון בו עד הפירוד בין בני-הזוג היתה להם תפיסת-עולם ואורח-חיים משותפים, הרי שבגלל המשמורת יכולה האישה לשנות את חינוך הילדים ולקבל לכך סעד מביהמ"ש. זאת, בשעה שהיא תובעת מהבעל האב, בשם חיובי-התורה, לשלם מזונות, מדור וכו´ לילד. קצת צבוע..לא?? אין שום כוונה לכפות אורח-חיים חדש על האם על-ידי חינוך הילדים. אולם אין שום זכות מוסרית, טבעית, אנושית לגרום לנתק בין ילד-לאביו ע"י שליחתו לחינוך שלא עפ"י תפיסת-העולם ואורח-החיים של האב-בעל כפי שהיה עד הפירוד!!. כל המשנה ממה שהיה גורם לנזק בל-ישוער לילד, וגורם לתהליך איטי/מהיר של בניית מחיצות ונתק בין הילד להורה-העקבי: זה שלא שינה את דרכו ואורח-חייו. למה צריך להעניש את הילד ואת הבעל-האב על החלטתה הריבונית והדמוקרטית של האישה לשנות אורחותיה? אדרבא..תחייה את חייה מתוך התחשבות בעקרון-העל של ´טובת-הילד´. זו היא חלק מהאחריות שלה על החלטתה לבקש ולקבל משמורת מלאה על הילדים. תודה על פנייתך..ובהצלחה..
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה