אז מה שיחקתם השבוע? תשחקו בסוף השבוע?

אז מה שיחקתם השבוע? תשחקו בסוף השבוע?

הרי לא כולם כאן הולכים לחרוש על הבטא של היטמן כמוני אני מניח.
דסקסו! זה השרשור הכי חשוב בפורום אחרי הכול.
 

PlayGirl3

New member
פלטינום בדיג'ימון וב-life is strange


אחרי שסיימתי את הסיפור בדיג'ימון הייתי צריכה לאסוף את כל 500 המדליות מה שלקח המון זמן ולנצח 30 קרבות באונליין. היו באונליין כמה קשוחים שהיה כיף להילחם מולם, אבל את הרוב ניצחתי בלי בעיה. אני חושבת שהפסדתי פעמיים בסה"כ עד שהגעתי ל-30 נצחונות.
עוד לא סיימתי את כל ה-DLC. אני חושבת שאשמור אותם לאיזושהי נסיעה. גם הבנתי שאמורה לצאת עוד חבילת הרחבה אחת אחרונה בקרוב.

LIS היה פשוט חוויה אדירה. סיימתי אותו ביומיים ששיחקתי כמעט כל דקה פנוייה. הוא תופס אותך כמו ספר טוב.
המשחק מאוד דומה בסגנון למשחקים של TellTale, אבל סקוור באמת הצליחו ליצור חוויה שונה לגמרי עם תחושה אחרת. הרבה יותר רגוע מאשר במשחקי TT שלפעמים יש לך שנייה אחת להגיב. הרבה יותר דגש על הדמויות ועל העולם. זה אחד המשחקים היחידים שממש נהנתי לקרוא כל מייל, כל SMS, כל פוסטר שתלוי על הקיר. פה באמת הכל תורם לבניית העלילה והעולם לעומת משחקים אחרים שנותנים לך לקרוא חשבון ארנונה. היו קטעים שחזרתי אחורה שוב ושוב כדי לראות איך אירועים היו משתנים כתלות בהחלטות שלי.
משחק נהדר. מעניין אם תהיה עונה שנייה.

עכשיו כנראה אתחיל את Lost Dimension (הבוגדים).
קניתי גם את Hitman GO שהיה במבצע של בערך 30 שקלים לויטה, למרות שזה נראה כמו משחק פלאפון. דיג'ימון הזכיר לי כמה כיף לשחק עם הויטה. נעביר איתו איזה ביקור אצל ההורים או משהו.
 
אם את נהנהת לקרוא הכול במשחק הזה.

אז אני ממש אהנה, כי אני הבנתי שרמזת לדאוס סקס עם הארנונה חחח.
כייף מאוד לשמוע ש life is strange מצדיק את ההייפ המטורף שיש לו, כולם אומרים שהוא יותר טוב מרוב המשחקים של TT (מתקשה אישית להאמין שהוא יהיה יותר טוב מהזאב, אבל אשמח להיות מופתע והמום)

בייחוד אני שמח שאת אומרת שבאמת יש השפעה על הבחירות בעלילה, כי זה משחק מהמפתחים של רייממבר מי, והמשחק הזה השאיר לי טעם נורא מר בפה.

אבל כמו שאת אומרת, סקוור זה סקוור והם כהרגלם הצליחו להוציא זהב מהמפתחים האלה וידעו איך לכוון אותם ולהיות מנטורים טובים ככה, שהמפתחת הצליחה
להוציא פה משחק משובח :)

רציתי לנסות ת'משחק של מישון אבל הוא נשמע גרוע, אלך על Life is strange במקום.

ותני רשמים שבוע הבא/או לפני מה שמתאים לך, על היטמן go.
אני ממש להוט לשחק בזה.
 

PlayGirl3

New member
קצת יותר טוב מהזאב לדעתי

כשסיימתי את המשחק ההשוואה הזו ישר קפצה לי לראש כי הזאב והמתים המהלכים הראשון הם הטופ של TT מבחינתי.
ל-LIS יש כמה יתרונות בולטים:
  • המשחק הרבה הרבה יותר חלק מכל משחק של TT. הבעיה הטכנית היחידה (על ה-PS3, לא יודעת אם זה גם ב-4) שהרבה פעמים הדיבור נתקע אחרי מילה אחת מהמשפט ואז חוזר אחרי כמה שניות מאותה נקודה. אם זה תוך כדי אנימציה אז הוא מדלג על המשפט וזה מאוד מעצבן, אבל זה כלום לעומת התקיעות והבאגים של TT. מבחינת גיימפליי הוא רץ חלק לגמרי.
  • המוזיקה והדיבוב (חוץ מכמה דמויות רקע שיש להם חצי משפט ונשמעות כמו כרובי מרחוב סומסום) נהדרים ומוקפדים. במשחקי TT אין הרבה השקעה במוזיקה.
  • העולם והדמויות בנויים הרבה יותר טוב. אתה מהר מאוד רואה שלכל דמות יש היסטוריה, אופי מובהק, עולם פנימי ומערכת קשרים.
אין כמעט דמיון לריממבר מי, מלבד הקטעים של הרימיקס שיש דבר דומה גם כאן והוא מאפשר לך לחזור אחורה אחרי כל שיחה ולבחור אפשרויות שונות עד שאתה מגיע לתוצאה שמתאימה לך.

המשחק של מישון עוד מההכרזה שלו היה נראה לי חרא. אני מדלגת עליו.
 
וואו גם בחלומות הכי פרועים לא חשבתי שתגידי שזה יותר טוב

מהזאב, לא שזה אומר שנחשוב אותו דבר, אבל ברור לי שזה חייב להיות משהו ממש איכותי, כדי שמישהו יחשוב שזה יותר טוב מהזאב.

בקטע של המוזיקה, אני מסכים. בתור אחד שהפלאפון מפוצץ במוזיקה ממשחקים, שאני שומע באוזניות הזאב באמת לא נכנס לי לפלאפון.המוזיקה שלו
התאימה מאוד למשחק עצמו והעצימה לי כמה רגעים עדיין זה לא היה משהו שאשמע מחוץ למשחק.

בגדול אני מקבל הרגשה שזה משחק הרבה יותר נינוח מהמשחקים של TT שאפשר לעכל אותו לאט לאט וללגום קפה בין בחירה לבחירה ולחשוב עליה.
וגם לשנות את הבחירה אם רוצים.

מתאים לי :)

הסיבה היחידה שלא קניתי בהשקה, זה שהסטייל הגרפי שלו ממש מכוער בעיני, אבל
אחרי כל ההייפ אתן צאנס.
 
הבטא של היטמן וSF5. אני כל כך נהנה מהPS4 סוף סוף.

היטמן : לפני שנתחיל עם מה שרע, אתחיל במה שטוב. היטמן חזר,47 חזר.המשחק הזה הוא מה שחיכינו לו 10 שנים.משימת ההקדמה, גדולה, הורגים איזה כושי מליונר ביאכטה, והיאכטה גדולה, מאוכלסת מאוד, מלאה באופציות לרצח שקט, ובדרך כלל משימות ההקדמה הintro הן חלשות לעומת שמגיעות אחר כך.

לא רק שהאזורים גדולים, גם מערכת ההסוואה מצוינת. רק אנשים מאוד ספציפים
יכולים לזהות את זה שאתם רוצחים וקל להבין מי האנשים האלה מהר מאוד ולהישמר מפניהם.

וכמובן אם תהיו במקום שממש לא הולם את התחפושת שלכם זה יצור חשד נגדכם, ואם נגיד לא תקשיבו לאזהרות אז גם.

מאוד הגיוני, מאוד דומה למשחקים הקלאסים.

האינסטינקט, עדיין קיים, אבל באמת שלא חובה להשתמש בו והוא גם לא מזיק.
הסביבות מאוכלסות בכל כך הרבה בני אדם והאינסטינקט סה'כ עוזר לך
לאתר את המטרה שלך בהמון.

לא חייב להשתמש בו כדי שההסוואה תעבוד וכל החרא הזה. מי שלא רוצה להשתמש בו ממש לא חייב ויש מפת GPS כמו במשחקים הישנים שמסמנת לכם איפה
המטרה נמצאת בשלב, ואיפה היציאה שצריך להגיע אליה כדי לסיים את השלב.

השליטה מלוטשת מאוד, כמו בהיטמן 5., בקיצור הם עלו פה על הנוסחא הנכונה.
ראיתי גם שבאמת אפשר לשמור ידנית מתי שאתם רוצים, אבל עד כמה שראיתי
האפשרות הזו פסולה בבטא עצמה או שפשוט לא הבנתי איך מפעילים אותה.
אבל רואים שזה קיים ושיש תפריט לטעינת שמירות ידניות, הם קיימו תהבטחה.


החיסרון? דברים שלא קשורים למשחק עצמו אבל פוגעים בהנאה. הפריים רייט על הפנים מתחיל ב60FPS יורד ל30FPS ולפעמים ל27-24.
זה ממש הורס את החשק לחרוש על השלב כרגע, אבל זה בסך גורם לי להיות
משוכנע שכדאי לי לחכות שהמשחק המלא ייצא ושסקוור וIO יסדרו את זה, במקום
לקנות את המשחק בצורה איפיזודית.

ואני מאמין שזה יתוקן בוודאות שהמשחק המלא ייצא, להיטמן אף פעם לא היו בעיות כאלה בסופו של יום, אבל כן היו בדמואים וכאלה.


SF5: אני לא יכול לתאר בכלל כמה אני נהנה מSF5 כמה הוא מצדיק את המנוי לפלוס. הוא כל כך מצדיק, שאין לי ספק שגםם בעוד שנה אחדש את מנוי הפלוס שלי.
חרשתי, שבקושי היה לי זמן לשחק בדברים אחרים.

משחק מדהים, שאני רק בודק כל הזמן מתי אני יכול לחזור אליו (ואל דיג'ימון)

אני עדיין לומד איך להתמודד מול הדמויות החדשות כמו ראשיד הערבי, וקרין, ומיקה ולאורה, הם מכניסים הרבה עניין, כי אתה לא מכיר אותם ואתה לא יודע איך להגן
על עצמך מהמתקפות שלהם,ואיך להעניש אותם על טעויות, והם מבלבלים אותך.

וזה המון אתגר כייפי.

אני ממשך לשחק באונליין בתקווה שעד סוף החודש יהיה לי מספיק כסף וירטואלי
לקנות את אלכס שהוא דמות DLC.

מרוב שאני נהנה מSF5 הוא גורם לי לאפקט מוזר, אני רוצה אקסבוקס one
וקילר אינסטינקט, יותר מתמיד, פשוט כי בא לי שיהיה לי את שניהם ולחרוש עליהם
בו זמנית.

אמשיך בדיג'ימון בשבוע הבא.
 

מישהו 2

New member
לגבי היטמן גם אני מאוד נהנתי ממנו

כמה דברים שאני רוצה להצדיק אותך ולציין לטובה - לדעתי הם בהחלט עלו על הנוסחה המושלמת למשחק ככה שכמעט כולם יוכלו להנות ממנו לשם שינוי.
&nbsp
עד עכשיו המשחקים בסדרת היטמן, לפחות מהניסיון שלי, כי לא שיחקתי במשחק האחרון שיצא, היו משחקים מאוד Hardcore, אפשר להגיד שהם היו ה- dark souls/ bloodborne של משחקי ההתגנבות.
בדר"כ זורקים אותך באיזשהו מקום עם הרבה מאוד אופציות ומקומות ללכת בהם ואינטרקציה שונות ומשונות עם הסביבה ונותנים לך כמה משימות עיקריות, למשל את מי צריך לחסל ואולי כמה משימות משניות בתור בונוס. ואז אתה אדון לעצמך, שצריך לגמרי לבד לחפש את האינטרקציות האפשריות בסביבה שלך ולגבש איזושהי תוכנית.
&nbsp
זה לא משהו שכל בן אדם היה יכול להתחבר אליו. כמו כל משחק התגנבות הוא דורש סבלנות ומקצועיות וכשדברים לא הולכים כמתוכנן אתה מרגיש שאין באמת מנוס מלעשות ריסטרט, כי להתחיל להרוג שם את כולם כמעט בלתי אפשרי.
&nbsp
המשחק החדש של היטמן הרבה יותר נגיש למגוון רחב יותר של שחקנים, כמו שכרונו אמר
שימוש באינסטינקט, מפת GPS, שמירה בזמן אמת לתיקון מהיר של דברים.
והשינוי המשמעותי לדעתי - האפשרות להיות מודרך ע"י המשחק בידיוק מה אתה יכול לעשות. תוך כדי ביצוע המשימה הסופית שניתנה בבטא, כשעוברים ליד אנשים מסוימים במשחק הם מתחילים לדבר. או שאתה מוצא מסמכים שכתוב בהם מידע חשוב בהקשר לאופציות שלך לסיים את המשימה בצורה הטובה ביותר. ברגע שאתה עולה על האופציות השונות האלה, המשחק מודיע לך וניתנת לך את האפשרות ללחוץ על הטאץ' פאד ולהתחיל 'לעקוב' אחרי הוראות. אם עושים הכול כמו שצריך (שזה לא דבר פשוט בפני עצמו) כל שחקן ושחקן יצליח לעשות ההריגות 'המגניבות' במשחק שזה בעצם לגרום לחיסול להראות כמו תאונה לכל דבר ושאף אחד לא יחשוד בכלום. כבר לא צריך מדריכים ביוטיוב בשביל לעשות את הדברים האלה.
מה שבטוח , אין לי ספק שלשחקנים שרוצים או שחקנים מנוסים תהיה האפשרות לשחק על דרגת קושי הארד-קור כמו במשחקים הראשונים של היטמן, בלי מיני מאפ ובלי הדרכות ובלי שום דבר.
גם אם לא באמת תהיה אפשרות לבחור בדרגת קושי כזאת , ניתן תוך כדי המשחק לא להשתמש באמצעים האלו, אבל זה פשוט ידרוש יותר משמעת עצמית מהשחקן...
מקווה שהם יוסיפו את האופציה הזאת, אחרת זה קצת שטות.
&nbsp
לגבי ה- FPS לא שמתי לב לירידות מוזרות יותר מידי. תוך כדי הצפייה בסצנות הסינמטיות בבטא, השלבים נטענים וזה גורם לפעמים למן פקשושים כאלה בסצנה הסינמטית. במשחקיות עצמה כבר המשחק רץ אצלי חלק לחלוטין
 
אני רק חייב לתקן, שמירה מהירה ומפת GPS תמיד היו חלק מהסדרה.

המשחקים היחידים שלאו היו בהם שמירה מהירה, זה היטמן הראשון והיטמן 5.
גם מפת GPS היתה ברוב המשחקים הישנים (לא זוכר אם בהיטמן 1) היית צריך לפתוח תפריט אבל היה לך מפה אלקטרונית מפורטת שחושפת לך את כל מסלול ההליכה של השומרים.כולל המיקום שלך ביחס אליהם.


מעבר לזה אני כמובן מסכים שהמשחק הזה יותר נגיש ומי שרוצה שהמשחק יותר ידריך אותו ויעזור לו, זה שם בשבילו, ובסופו של דבר המטרה היא להנות, אם יש
אנשים שנהנים יותר מחוויה מודרכת אז זה מבורך.

בסופו של דבר, גם אלה שישחקו עם הדרכה, ירצו בסוף להמשיך לשחק ולקבל דירוג מושלם בכל משימה, זה משחק שהאפשרויות בו עצומות.

זה לא משחק שמתי שמסיימים בו את הקמפיין אז זבנג וגמרנו, זה משחק שאפשר
לשחק בו במשך שנים שוב ושוב וכל פעם לגלות דברים חדשים ולשבור שיאים.
וזה היופי :)
 

amithas190

New member
בהיטמן הראשון בכלל לא היתה שמירה ....הרבה יותר קשה מהסולס

 

amithas190

New member
איזה כיף שהיטמן חזר... יאללה עוד חצי שנה נקנה את המשחק המלא

אני בינתיים עם פולאאוט , רמה 30 ומתחיל קצת להשתעמם.. די מיציתי את שדרוג הנשקים והאויבים ואני תקוע במשימה שקשה להבין מאיפה מתחילים אותה... (בטח באג כלשהו)...
&nbsp
עכשיו אני אתחיל לחפש mgs בזול/להחלפה
 

V Has Come To

New member
שיחקתי גם קצת...עשיתם לי חשק...

פעם ראשונה שלי שאני משחק בטא...
אהבתי מאוד' את הקאבר ש47 נדבק כמו מרקוס פיניקס לעצמים זה מרגיש טוב...
אהבתי מאוד גם את הפיזיקה שאתה זורק דברים על אנשים, זה עשוי ממש טוב ונראה כואב והם גם מתעלפים יפה...הבלנד מצויין...עשוי כלכך יותר טוב ומציאותי מאשר AC...
מה שכן יש כלכך הרבה בעיות בבטא שזה הוציא לי את כל החשק להמשיך לשחק..זה אפילו הקפיא לי את הPS4...
סיכוי טוב שאקנה את המשחק אבל אחכה למוצר הסופי...
 
כן, קיבלנו בטא ממש ישנה מ2015 המבקרים קיבלו בטא עדכנית

מהזמן האחרון.בגלל זה גם לא שומעים מהם תלונות על איך שהוא רץ.זה עכשיו המצב די ברור.

אם אהבת לחזור על משימות בMGS 5 בשביל למצוא דרכים חדשות לעבור כל משימה אז גם היטמן יהיה ממש בשבילך אני בטוח, רק אל תצפה לעלילה כי העלילות של הסדרה מסריחות יותר מבואש.

נראה לי בסוף 99% מהפורום יקנה את המשחק ונעשה תחרויות מי עשה את ההתנקשות הכי קריפית :)
 

evilplate

New member
תכל'ס התאכזבתי מהיטמן

בלי קשר לביצועים, הוא מרגיש מאוד rough, לא מלוטש כאילו זו הפקת A, מקסימום AA, לא יותר.
&nbsp
גם ה AI לא מבריק במיוחד.
&nbsp
באופן כללי הוא פשוט לא מרגיש מספיק טוב, בטח למשחק של 60$.
&nbsp
לעומת זאת הבטא של אנצ'רטד 4 היתה ממש כיפית, רצה מצויין, גראפיקה יפה ונעימה לעין, מכניקות מצוינות, הירי מרגיש טוב, אנימציות מהטובות שיש, בקיצור גרם להיטמן להחוויר כשזה נוגע לליטוש ורמת הפקה.
 
כנראה עיצבנת את הAI


הAI בהיטמן "על קוצים" השומרים מאוד חשדנים וקפיצים, ולמי שאין רקורד עשיר בסדרה, הAI יכול להיראות פסיכי לגמרי.

צריך לדעת מה לעשות ומה לא לעשות לידם, לפני שהם חוטפים עליך ג'ננה.

לא הייתי רוצה שהAI הזה ישתנה, זה מוסיף דריכות ועצנות ולחץ ומתח לכל דבר.

הסדרה הזו לא מתאימה לכל ברור לי למה הרבה אנשים לא מתחברים/לא יצליחו להתחבר.

להשוות לuncharted זה קצת עוול מבחינתי, כי היטמן לא מנסה לעשות את מה שUncharted 4 עושה. Uncharted זה סרט פופקורן אינטרקטיבי, והיטמן זה משחק התגנבות, שהוא על גבול משחקי הטקטיקה סטיל קומנדוס מבחינת הסבלנות שצריך בשביל שניהם :)

זה לא משחק שמנסה לזרום איתך :)


בנוגע לרמת ההפקה וערכי ההפקה, אין ספק שזה לא AAA אבל בהחלט הייתי קורא לזה AA.

אפשר להאשים בזה שוב, את הציפיות ההזויות של סקוור מהיטמן 5 וכל מה שקרה.
הם כנראה החליטו שכדי להמשיך בסדרה, הם צריכים להנמיך את רמת ההפקה.
המשחקים בסדרה לא מוכרים מספיק טוב בשביל להיות AAA וחבל :(

אני חייב להגיד שגם בימים שהסדרה היתה בחזית הטכנולוגית וחזית הAAA
ב2000-2002 גם אז, המשחקים לא היו חוויות קולנועיות, או משהו story driven

אז לדעתי, מעל הכול אתה פשוט לא מתחבר לסגנון, וגם ערכי הפקה של AAA
לא היו גורמים למשחק להתחבב עליך.
 

evilplate

New member
דווקא הרגשתי שהוא קצת טמבל

לא שהוא קשוח מדי, די קל לצאת ממצבים שם.

אני משווה עם אנצ'רטד 4 רק מבחינת הרגשה של הפקה, ליטוש וכאלה, לא גיימפליי, הרי שניהם שווים 60$, זו לא השוואה כזו מופרת.
אם אתה רוצה אני יכול להשוות למשחקי AAA אחרים, למשל הוויצ'ר 3 שגם הוא מרגיש שיש לו הפקה ברמה גבוהה הרבה יותר.

לא יודע, ממש הרגיש לי כמעט כמו אינדי מהבחינה הזו, גם גראפית הוא מקסימום נראה כמו גרסת ה PC של היטמן מהדור הקודם ולמרות זאת הוא רץ די גרוע, ברור שסקוור לא הביאה להם יותר מדי משאבים.
כואב לי על המפתחים כי ברור שהם רוצים ליצור משחק מעולה למעריצים, רק שלא בטוח שיש להם מספיק משאבים כדי ליצור את ההיטמן שהם באמת רוצים, אני מקווה שהוא יצליח למרות זאת למרות שבהרגשה שלי ההייפ כלפיו הוא די נמוך.
 

evilplate

New member
ד"א אפשר לשמור ידנית גם בבטא בכל מצב.

אין הרבה משחקים כאלו על הקונסולות, רואים שזה משחק PC בנשמה :)
 
לטעמי זה יהיה משחק שיספק היטב את המעריצים :)

ברור שהמצב יכל להיות אפילו יותר טוב אם המשחק היה AAA אבל כמעט כל מעריץ היטמן שתשאל יגיד לך שהוא מעדיף משחקי AA שמציע חווית סאנדבוקס בשלבים
מאשר משחק AAA שמנסה להעתיק את הגיימפלי של דאוס אקס/MGS.

חשבתי שתאהב את המשחק כי אתה אוהב שיש שלבים גדולים עם המון דרכים לעבור אותם כמו בדאוס אקס וכאלה, והיטמן מציע הרבה דברים בשלבים שלו והייתי אומר שעוד לא ראית כלום ממה שהסדרה יכולה להציע בשלב הזה :)

אם אנחנו באמת משווים רק ערכי הפקה,אז ברור שזה לא מתקרב לuncharted או למכשף, אבל אלה סדרות שבסופו של יום, נורא מנסים להכניס אותנו לעלילה, ולתת הרגשה של סרט קולנוע, ולהביא דרמה ורגש.

היטמן זו סדרה שכמה שלא תתלהב מהגרפיקה בסוף תשאר בגלל הגיימפלי בגלל
שאתה רוצה לסיים את כל המשימות בדרגת SSS או בגלל שאתה רוצה לשים ביוטיוב
סרטון הריגה מדהים שהיה לך.

סקוור וIO החליטו שתמיד הם ישנו את המשימות בשלבים ותמיד ישימו מטרות חדשות להרוג ותמיד יהיו מיני משימות חדשות ואתגרים, כי הם הבינו שבסופו של דבר
הגיימפלי הזה, זה הכוח של הסדרה זה מה שהמעריצים הכבדים כמוני רוצים :)

אולי אם יש מספיק אנשים כמוני אנחנו נצליח להוכיח לסקוור שיש מקום למשחק AAA נוסף בסדרה.
 
למעלה