אז מה

גאידמק לא בא "משום מקום".....

הציבור הרחב בישראל נחשף אליו לאחרונה, אך בעלי הממון והשלטון מכירים את האיש זמן לא מעט. ובקשר ללבייב, לא מזמן פורסם שהוא היה מעורב בהעברת יהלומים מזויפים או משהו כזה, ככה שאני לא זורק סתם דברים באוויר. בכל אופן, אני אישית מאמין שאין שום דבר בהאשמות נגד ארקדי, יש מעין מחול שדים סביב האדם הזה.
 

hanaorb9999

New member
תרגע, זה רק המלצה להעמיד לדין

גם בלי ההמלצה התיק מגיע לפרקליטות ורק שם מחליטים מה לעשות איתו. המשטרה תמיד ממליצה להעמיד לדין כדי לחסות את התחת שלה. ואני מאמין בארקדי מסיבה מאד פשוטה, אם הוא היה חושד שהמשטרה עלתה עליו באמת הוא היה עוזב תארץ הרבה לפני ההמלצה. עצם זה שהוא משקיע הרבה מאד כסף, ורק השבוע הוא כעס על דני קלייין שמורח זמן במכירת הפועל י"ם לידיו, מראה שהוא יודע טוב מאד מה הוא עושה ולדעתי לפחות אם הוא היה אשם הוא לא היה נכנס מלחתחילה לכלכלה בישראל. התיק לדעתי יסגר כאשר הפרקליטות תסגור אותו מחוסר ראיות.
 

Red Underdog

New member
בדיוק ההיפך

גאידמק חשב שאם הוא יצבור פופולריות בציבור אז לא ימצו איתו את הדין. זו הסיבה שהוא קנה את בית"ר והפועל ירושלים ומפזר כספים לכל עבר.
 

kakoon pt

New member
חלאס גם אתה

אז הוא תרם כמה גרושים לערבים - בשביל זה צריך לשנוא אותו כל כך? עם כל ההערכה שיש לי לגאידמק - הוא צריך להיות אדיוט כדי להשאר בארץ (ממש מציאה גדולה..)!!
 

hanaorb9999

New member
הוא תרם הרבה יותר מכמה גרושים

אם לא התרומה שלו סכנין היום היתה בליגה א'. הוא תקם להם שני מיליון דולר כמעת, ושחקן שהעלה אותם שלב בגביע. אז תדייק שאתה מדבר.
 

Itaitai17

New member
כאילו שזה לא כל כך שקוף

הם טוענים שיש להם הוכחות חותכות ואני מאמין להם.. לא שזה כל כך מפתיע.. אני לא רוצה להאשים ולהשמיץ את ארקדי אבל ממה שאני הספקתי לראות, הוא לא נראה לי בדיוק כמו הטיפוס "טוב הלב" שהוא (כנראה) ניסה (וידע למה) ליצור לעצמו פה בארץ. האמת היא שמהרגע שהוא בא לפה משומקום העסק איתו היה נראה לי מאוד תמוהה, אנשים לא משיגים כל כך, אבל כל כך הרבה כסף בדרכים חוקיות בדרך כלל, זו דעתי. ד"א התשורת הישראלית למעט רון קופמן מתעלמים מהעניין הזה. רק אני שמתי לב שקופמן הוא היחיד שמעז להעלות בפומבי את הנושא הזה ולהגיד שלדעתו ארקדי הוא פושע?
 

שלום חן

New member
קופמן הנפוח הזה יגיד על כולם...

שהם פושעים, התאחדות הכדורגל, השופטים, גיידמאק.... רק כדי להיות אנטי, הוא מתחיל ליהיות מאוס, בא לי לבעוט בו בפנים, הוא חושב שהוא הכי חכם האנטי הנפוח הזה, נמאס כבר לשמוע אותו ביציע העיתונות.
 

Itaitai17

New member
זה לא שקופמן הוא אנטיי

פשוט כמו שהדברים פה מנוהלים זה הרושם שנוצר על אדם שאומר את האמת.
 

GeorgeChip

New member
עד כמה שאוהבים לדבר נגד

המדינה וכל זה. אולי מוסדות החוק שלנו לפעמים לא הכי יעילים וכול', אבל אם יש המלצה להעמיד לדין(וזה המלצה ואל כתב אישום, כי קשה מאוד להוכיח הלבנת כספים), אז אני מאמין שיש משהו מאחורי זה ששוה בדיקה.
 

שלום חן

New member
אם מוסדות החוק לא כ"כ יעילים ...../images/Emo35.gif

למה להרוס תדמית של בן אדם כדי לכסות לעצמם את התחת? ושוב אני מביא את הדוגמא: המשטרה מבקשת כח שיטור, עושה חייץ בין האוהדים, גורמת להפסד כספי לבעלי הקבוצה, לא מצליחה לשמור בסופו של דבר על הסדר ועוד מעמידים למשפט בן אדם שאולי לא או אולי כן חף מפשע, ובנתיים הם הורסים את התדמית גם לבעלי הקבוצה ובעיקר לעצמם. נמאס מהם כבר בגלל זה אף במדינה כבר לא לוקח ברצינות את המשטרה.
 

GeorgeChip

New member
מה קשור בכלל?

שני דברים שונים לגמריי. אני מאמין שיש ראיות אם יש המלצה להעמיד לדין.
 

שלום חן

New member
הקשר הוא...

תפקודה של המשטרה שהם יכולים לרדת על בן אדם על לא עוול בכפו, (והזמן יגיד אם זה נכון או לא) או לגרום להפסדים לקבוצה בהגבלת כמות הצופים וכח השיטור ובסופו של דבר הם לא מבצעים את עבודתם נאמנה. בקיצור תפקודה הלקוי של המשטרה
 

GeorgeChip

New member
יש גופים שונים במשטרה,

לא כולם פועלים אותו דבר. אנחנו עדיין מדינת חוק, וב99 אחוז מהמקרים לא מתנהלת חקירה כל כך הרבה זמן נגד אותו בן אדם למשך כל כך הרבה זמן, אם אין שום ראיות. אף אחד מאיתנו לא עורך דין(נראה לי),ואף לא יודע מה יש או אין למשטרה, אני לא חושב שיש מקום לדבר על המקרה עד שהוא לא יסתיים סופית.
 
למעלה