אז ספרו הכל

mikahell

New member
אז ספרו הכל

מה מראה האיפור המועדף עליכן, הטיפ הכי טוב, ההמלצה הכי נהדרת או המוצר של הייתן נתפסות בלעדיו.
 

mikahell

New member
אני כמובן לא אסתיר

טוב אז יש לי המון מה לומר אבל אני אקצר מראה האיפור הכי סקסי שיש הוא עיני החתול כמו שהסברתי לשני (ההודעה מלמטה...) כמו שעושים לירדנה ארזי ולהמון אחרות. הטיפ הכי טוב הוא תמיד לקחת שפתון וקונסילר. המוצר הכי טוב מבחינתי הוא צללית נהדרת של חברה שמשום מה לא מביאים לארץ. URBA DECAY מישהי מכירה? אני מתה על כל מוצרי האיפור שלהם וממליצה לכל הנוסעת לחו"ל עליהם. יום טוב מיכל
 

katykr

New member
מראה האיפור הכי אהוב עליי...

הוא מראה טבעי... אני בחיים לא אתפס בלי מסקרה או סומק בהיר וחביב.... והטיפ הכי טוב הוא להתאפר רק על פנים נקיות לגמרי, אחרי ששטפתן אותן טוב טוב עם סבון.. ככה הכל נתפס טוב יותר.
 

plomphy

New member
מכירה!

כן! Uraban decay! קניתי צללית עיפרון בחו"ל אבל החברה י-ק-ר-ה! המראה שאני הכי אוהבת זה טבעי, נסו משהו כזה: שימו עודם בצבע גוף שלבד זה נראה חיוור ותמזגו עם... ווזלין (כן כן, נשמע מוזר...) הרבה עיפרון שחור מתחת לעיניים וצצלית בהירה בגווני גוף עד חום טיפ טיפה סומק וזה יוצא נורא יפה. למסיבות ושאני רוצה להיראות מדהים אני כל פעם מנסה משהו אחר. במיוחד צלליות בצבעים מוזרים וליפ גלוסים חמודים..
מאיה
 
הסוד שלי:)

אני בדרך כלל מאפרת רק את העיניים וגם אז לא הכל. אני דואגת למסקרה מאסיבית, עיפרון שחור תוחם ובפנים.וזהו. בשפתיים אני שמה גלוס שקוף או בגוון טבעי , אם אם ממש לא בא לי לסחוב איתי גלוס, אני צובעת את כל השפתיים בעיפרון בצבע טבעי. וזהו. אני הייתי ממליצה בעיקר על לחות לפנים באופן קבוע.
 

tootik

New member
המראה המועדף

המראה המועדף עליי זה גם המראה הנקי, מדי פעם אני שמה צלליות מבריקות (של איל מקיאג´). מעגל ריסים מוסיף הרבה למראה של עיניים, יחד עם מסקרה טובה (מייבלין- המסקרה עם הראש הדק) זה יוצא פצצה! לאיל מקיאג´ יש מוצרים טובים, אבל המסקרה שלהם גרועה! וזהו!
 

שרון 25

New member
תותיק,

אני אומנם מאפרת של אלי מקיאג´ ומאוד אוהבת את מוצרי החברה גם באופן אישי למרות שאני לא מתיימרת "להנעל" על שום חברה ומה שטוב אני קונה, גם אני לא אהבתי את המסקרה שלהם ואשמח אם תוכלי לתת לי את שם המסקרה של מייבילין? שמעתי שגם לשו אומורה יש מסקרה מעולה אבל כל הזמן היא חסרה במלאי של החנות.
 

tootik

New member
אני לא זוכרת את השם ../images/Emo4.gif

של המסקרה, זה גם לא פה לידי... מממ...הגוף שלה בצבע אפור והראש קטן אבל מסדר מ-צ-ו-י-י-ן! ממש מומלצת! מממ...מקווה שתמצאי את זה...
 

MaYo0sH

New member
../images/Emo54.gif

יש שני "לוקים" שאני מאוד אוהבת: הלוק החתולי- כמו שנאמר כבר, והלוק הדרמטי השחור. אין לי טיפים טובים לצערי :( מה שאני יכולה להוסיף הוא שסומק הוא האיפור היחידי שלא הייתי יכולה לחיות בלעדיו.
 
למעלה