אז קודם כל שלום

Reznik

New member
אז קודם כל שלום

ונמשיך הלאה אני תמיד אהבתי את המשחק הזה אבל שאני רואה משחקים יש כמה דברים שאני לא מבין כרגע אני בשיעור באוניברסיטה ולא עולים לי שאלות אבל שיהיו אתם תהיו הראשונים לדעת הא ו הגיאנטס rules להתראות
 

SlamminDino

New member
ברוך הבא !!

תבוא לפה לפרוק נחת, לשאול שאלות להגיב לקרוא לכתוב ולצחוק. כל זה עם כוס גדולה של בירה כי הריי מה שווים החיים בלי השיכר?
( הה ההה) האמת, יש אנשים שמוצאים תחליף. אבל פה אוהבים בירה!! Yeah baby yeah!!
 

SlamminDino

New member
../images/Emo66.gifמה שאתה רוצה יהיה

יש לנו פה הכל בבאר שלנו של פורום בייסבול...
 
כבר אמרתי שאתה מאוד מבדר?

פשוט כיף לקרוא את ההלצות האתה. אתה בודאי שיכור כלוט מבוקר ועד לילה, אחרת איך? אהבתי גם את מה שכתבת על קרל מלון...
 

SlamminDino

New member
משפט סלים !

על משקלו של משפט פיתגורס! מה שפיתגורס עשה זה בעצם דבר פשוט שחסך הרבה כאביי ראש. המשפט של של חברנו סלים מראה את אחד ההבדלים בין האן בי איי לכדורסל אירופי וישראלי בפרט. אני אומר אחד כי גם הכשרון והרמה עושים את שלהם.. הכדורסל הוא באמת משחק פשוט ומי שמסבך אותו הם כל הגורמים שנזכרו.. באן בי איי בדרך כלל אין את הבעיות האלה. אבל שאתה מגיע ליוון או טורקיה כל סל זה חזיזים עשן ומכות לאוהדים. אין לי מושג מאיפה זה בא... הם משתמשים בבירה בצורה לא ידידותית! כמו שבן לאדן עושה שם רע לאיסלאם .. ( היי חאכים אלאג´ואן מוסלמי והוא בסדר) למרות שלגביי האסלאם-- מתחיל להיראות שהאנשים כמו אלאג´ואן עושים שם רע לשאר. עוד משהו שרציתי להזכיר הוא שכל משחק בישראל מדברים על הקהל חודש אחריי המשחק עצמו. על האירועים, חקירת המשטרה ומצב הפצועים. נראה שככל שהרמה יורדת כך האוהדים נעשים אלימים יותר. מחפשים את האקשן.. ומוצאים אותו ביניהם.
 

סלים וארזה

New member
מנהל
איסלאם? בההה... גם לו אלסינדור הפך מוסלמי, שינה שמו לקארים עבדול ג´באר ופתח צוהר לעוד שחקני כדורסל. אבל למה איסלאם? הם נגד אלכוהול. אולי בגלל זה הם יוצאים למלחמות ג´יהאד במקום לשבת על הבאר עם חברים (שבחיים לא היו חברים שלך עם לא הייתם ביחד בבית המרזח) ולהינות מהחיים.
 
למעלה