אחד הגיע

fireman

New member
אחד הגיע../images/Emo70.gif

עוד 12 בדרך ומתחילים לעבוד! סוף סוף! הסוף לצעידה בחול
 

fireman

New member
לפני כמה דקות בישרו לי

שכל השאר יגיע ממש עוד מעט
|רץ להכין מקום|
 

fireman

New member
אלה מרצפות משתלבות....

ריצוף חוץ.יש לי עכשיו עוד הרבה הרבה כאלה בגינה
 

איריסג

New member
ואם במרצפות משתלבות עסקינן...

אז יש לי שאלה אליך (כי הצלחתי להבין שאתה עושה סקר רציני על כל דבר, אז אולי נתקלת גם בכאלה שאני מחפשת): יש אבנים משתלבות קטנות, שנראות כאילו הן מבזלת, הן בגודל 10*10 בערך, בצבע אפור מאד כהה, על סף שחור, וזה נראה כאילו הן מסותתות ביד, וכשמרצפים איתן מתקבל מראה כזה של רחוב באירופה לפני כמה מאות שנים. יודע על מה אני מדברת? האם יש לאקרשטיין כאלה, ואם ראית משהו כזה - מה העלויות (פחות או יותר, לא נתפוס אותך במילה) למטר?
 

אמארונה

New member
אם הבנתי אותך נכון

אז לאיטונג יש כאלה, נקראות קרדו והן במראה עתיק כזה. מאוד יפות. אני אהבתי את הגוון הכורכרי, אבל יש גם באפור. למיטב זכרוני 80 ש"ח לפני מע"מ.
 

fireman

New member
מבחינת ריצוף חוץ

המגוון א-ד-י-ר. מה שצריך זה רק כסף. יש ריצוף חוץ בטקסטורת שיש ובמראה עתיק ויש אפילו ריצוף משתלב מגומי וריצופים במראה טבעי. טווח המחירים נע מ35 ש"ח למ"ר לדגמי המשתלבות הבסיסים ביותר ויכול להגיע למחירים של 150 ש"ח למ"ר ויש גם ריצופים שעולים בסביבות 55 ש"ח ליחידה. הכל כמובן ללא מע"מ. תוכלי באתר חברת אקרשטיין למצוא את הקטלוג המלא של החברה שכולל את כל המוצרים של חברת אקרשטיין, מריצופים ועד מובלי ניקוז ומתאי בקרה ועד קופינגים. ממש הכל מהכל כולל מחירון מפורט לעילא ולעילא....מהבחינה הזו אפשר רק לשבח את החברה על חשיפת המידע בשקיפות מלאה ברשת, דבר שמעטות החברות אשר עושות זאת. באקרשטיין למשל יהיו גמישים מאוד מבחינת עלויות ההובלה והנחות בנוגע לרכישות גדולות....רכישה של 100 מ"ר ריצוף נחשבת גדולה ללקוח פרטי (מי שירצה עוד פרטים מוזמן לפנות אליי במסר ואוכל להרחיב בעניין) גם לאיטונג (מותג הנקרא אבן גן) יש מגוון אדיר של ריצופים ואריחים יפים מאוד, את הקטלוגים של איטונג תוכלו לקבל אך ורק בפניה ישירה ותקבלו אותם בדואר ללא מחירים, כך שאין לי איך לתת תשובות בנקודה הזו. הכל בפניה ישירה לנציג המכירות. כרגע אני לא נמצא בבית אבל בהמשך הערב אני אכתוב כאן דרכי התקשרות עם חברת איטונג בכדי לקבל קטלוג, יש להם גם כן מבחר יפה מאוד.
 

ענתש

New member
מצאתי לך באקרשטיין כמה

שעונים על הדרישה: יפו ענתיק: http://www.ackerstein.co.il/index.php?page_id=1289 (לפי המחירון 107-122 ש"ח למ"ר תלוי בעובי האבן. פורטו: http://www.ackerstein.co.il/index.php?page_id=1273 ועוד דוגמאות של הפורטו: http://www.ackerstein.co.il/index.php?page_id=55 (לפי המחירון 128.60 ש"ח למ"ר). והנה ריצוף old city: http://www.ackerstein.co.il/index.php?page_id=57 (לפי המחירון 94.30 ש"ח למ"ר)
 

fireman

New member
לשימוש "ביתי" מספיק עובי 6 ס"מ.

8 ס"מ זה למסעות בינוניות. 10 ס"מ (אין יפו ענתיק כזה) מיועד למסעות כבדות.
 

איריסג

New member
כשאתה מדבר על עוביים

נניח - אפשר לרצף עם 8 מ"מ שביל כניסה לרכב? וענת - תודה. אתמול בצהריים משום מה האתר של אקרשטיין סירב לעלות לי. אולי היתה להם תקלה. ה"יפו ענתיק" זה באמת הכי קרוב למה שאני מחפשת. אבל לצערי, אני מתחילה לחשוב שאולי מה שיש אצל השכנים שלנו, זה באמת איזו אבן טבעית, בזלת או משהו כזה, כי אצלם זה ממש מסותת "גס". וזה לא יפליא אותי אם זה המצב, בהתחשב בשכונה שאני גרה בה...
 

fireman

New member
זה 8 ס"מ, לא מ"מ...

8 מ"מ זה עובי של פורצלן לריצוף בד"כ. לגבי מה שכתבתי (זה היה דיי ברור אני חושב
) 6 ס"מ יספיקו לשימושים "ביתיים"....גם לחניית הרכב. מסעה זה שטח שנוסעים עליו נסיעה רציפה, ברחובות הולנדיים הריצוף הוא בד"כ 8 ס"מ ובכבישים של ממש, נניח רחוב קק"ל בעיר העתיקה בבאר שבע (למי שמכיר) הוא של 10 ס"מ מאחר וזה כביש של ממש שנוסעים עליו המון כלי רכב כולל משאיות כבדות אני ממליץ לגשת לאחד הסניפים של אקרשטיין ולראות את זה בתצוגה לפני שקונים, אין טוב ממראה עינים מהבחינה הזו. אגב, אתמול נכנסתי מספר פעמים, עבד יופי האתר.
 

fireman

New member
להמחשה

אריח גרניט פרצלן מלמעלה.... משתלבות מלמטה....
 

פיטנגו4

New member
מחשבות על בחירת ריצוף חוץ

אם מרצפים את רחבת הישיבה בגינה, אז מאד מומלץ לחשוב איך היא תראה מתוך הבית. רצוי מאד לבחור חומר דומה, כדי שהמשטח יראה ממש כמו המשך הבית. אפשר לשים אותו בצורה שונה (אלכסון, למשל), או בגודל אריח שונה, או עם עיטור מסביב, או עם אלמנטים קישוטיים משולבים. הרעיון הוא לא להפריד את הגינה מהבית, אלא להתיחס לגינה כמו עוד חדר של הבית. האופנה עכשיו היא דקים, זה לא פרקטי בשמש הישראלית, דורש תחזוקה, ונראה ממש רע אם לא מתחזקים, בד"כ, בהיותו שונה מריצוף הבית, יוצר הפרדה בולטת שאינה רצויה. יש גם יתרונות לדק - אוירה של חום וטבעיות. מכיוון שריצוף הוא אלמנט יקר וקבוע, אז כדאי לא להגרר אחרי אופנות (שמשתנות תדירות) אלא לחשוב מה מתאים...
 

fireman

New member
ריצוף משתלב הוא דווקא האופציה

הזולה מבחינת השורה התחתונה של המחיר כי ההכנה להנחת משתלבות היא יחסית פשוטה, מצעים מהודקים וחול דיונה, מפזרים ו"מרביצים". כשמדובר במשטח עם אריחים רגילים, יש צורך במצע מהודק, יש צורך ביציקת בטון שתהווה בסיס ויש את מרכיב עלות החיפוי עצמו ומרכיב העבודה. אם לי למשל יש משטחים בשטח כולל של 120-140 מ"ר עלויות הבטונים והעבודה עליהם הייתה מגיעה לכדי 9000 ש"ח לערך. לזה יש להוסיף את עלות האריחים, את עלות הדבקים ואת עלות העבודה...שורה תחתונה של קרוב ל20000 ש"ח. לגבי משתלבות. מצע עולה היום כלום כסף, בסופו של דבר מדובר בפסולת מחצבה, מפזרים שכבה, משקים ונוסעים על זה עם בומאג 8-10 פעמים מפזרים דיונה, מיישרים ומניחים מרצפות, אחרי הנחת המרצפות מפזרים חול מעל, מטיילים עם ג'פקה ונגמר הסיפור, יש לך ריצוף לגינה קומפלט, מוכן. לי הסיפור הזה יעלה מקסימום 7000 ש"ח. דק.....אחחח דק.... אתם זרקתם כאן מחירים לפני יום-יומיים, 50-70$ למ"ר....נלך על הזול, 50$.....היה עולה לי יותר מ30 אלף ש"ח ואם אני עולה עליו עם האוטו אני מרסק אותו. כבר מקרה, אם וכאשר, אני הייתי קונה עץ ובונה בעצמי....חוסך לפחות 50%.
 
האמת שהופתעתי

אחרי שהשקעת כל כך בריצוף הבית נראה לי קצת מאכזב שהלכת על אבן משתלבת בחוץ, ציפיתי לאיזו הברקה ממך
 

fireman

New member
זה יהיה יפה אל תדאגי ../images/Emo13.gif

לא לקחתי אבן משתלבת במידות "רגילות" ולקחתי שילוב של צבעים ותכננתי שטיחים נחמדים
 
מתי צפויות התוצאות?

כי זה בין שני הדברים היחידיים שלא סגורים אצלי (אגב הדבר הגדול השני הוא צבע ארונות המטבח
)
 
למעלה